Przestrzeń, ostateczna granica. Na przestrzeni dziejów przestrzeń istniejąca poza Ziemią fascynowała ludzi na całym świecie, a eksploracja kosmosu poczyniła ogromne postępy od czasu pierwszego lądowania Apollo 11 na Księżycu. Obecnie Wall Street zajmuje się przestrzenią kosmiczną. Biorąc pod uwagę wysoki poziom finansowania prywatnego i postęp technologiczny, profesjonaliści twierdzą, że jeśli przestrzeń kosmiczna stanie się bardziej dostępna i tańsza, może to mieć poważne konsekwencje. W tym celu powstają nowe rynki, takie jak satelitarny dostęp szerokopasmowy, szybka dostawa produktów, rakiety wielokrotnego użytku i podróże kosmiczne załogowe. Jeśli chodzi o potencjalne możliwości, według najnowszego raportu KPMG do 2030 r. światowy przemysł kosmiczny może osiągnąć poziom 600 miliardów dolarów , którego wartość wynosi obecnie 350 miliardów dolarów. Mając to na uwadze, wykorzystaliśmy bazę danych TipRanks, aby skupić się na dwóch zasobach kosmicznych sięgających gwiazd, tak twierdzi Street. Dzięki pełnemu wsparciu społeczności analityków oba giełdy otrzymały konsensusową rekomendację „Zdecyduj kupuj”. Virgin Galactic Holdings (SPCE) Oferując szybkie podróże z punktu do punktu, Virgin Galactic chce skomercjalizować podróże kosmiczne i zrewolucjonizować loty komercyjne. Biorąc pod uwagę znaczne zaległości w popycie na komercyjne loty kosmiczne, kilku członków Street pokłada duże nadzieje w tych zasobach kosmicznych. Analityk Oliver Chen, reprezentujący Cowena, postrzega SPCE jako „wyjątkową pozycję umożliwiającą czerpanie korzyści z rosnącego zainteresowania konsumentów doświadczeniami luksusowymi, zwłaszcza wśród zamożnych klientów”. zamożne osoby.” Dodał: „Wierzymy, że przed komercyjnymi lotami kosmicznymi, na które zarezerwowano już około 600 rezerwacji, otwierają się znaczne możliwości wzrostu, a także rozwój szybkich podróży z punktu do punktu”. Patrząc na możliwości rynkowe, Chen szacuje, że to część tej działalności może zwiększyć przychody SPCE do ponad 1 miliarda dolarów do 2030 r., co oznacza wzrost w tempie CAGR przekraczającym 60% (2021–2030) przy marży EBITDA na poziomie 46%. Według analityka istnieje całkowity adresowalny rynek (TAM) komercyjnych lotów kosmicznych (suborbitalnych) obejmujący około 2.4 miliona osób, a jego majątek netto na całym świecie przekracza ponad 5 milionów dolarów. Ponadto SPCE mogłaby wykorzystać swoją technologię do opracowania dodatkowych źródeł przychodów takie jak komercyjne podróże lotnicze z dużą prędkością P2P. Rozwój samolotów hipersonicznych umożliwiłby dostęp do 85% globalnych par sieciowych w ciągu jednodniowej podróży. Ponadto analityk uważa, że możliwości szybkiej komunikacji P2P mogą do 985 r. przynieść TAM w wysokości 2050 miliardów dolarów, a udział SPCE w rynku może wynieść 20%. „P2P jest na bardzo wczesnym etapie rozwoju, ale wierzymy, że firma ma zasoby, kapitał i doświadczenie, aby kontynuować tę linię biznesową” – zauważył Chen. Biorąc pod uwagę, że zespół kierowniczy firmy wnosi wiedzę z NASA i Disneya, Chen twierdzi, że SPCE jest jest w stanie wykorzystać szansę, a solidne wykonanie może potencjalnie umocnić jej status luksusowej marki opartej na doświadczeniach. Pozycjonowanie jej oferty komercyjnych lotów kosmicznych jako doświadczenia luksusowych linii lotniczych, do czego konsumenci są bardziej przyzwyczajeni, prawdopodobnie zapewni SPCE pierwszą -mover przewagę nad innymi, takimi jak Blue Origin. „Biorąc pod uwagę wysokie koszty stałe prowadzenia działalności związanej z turystyką kosmiczną, przewaga pierwszego gracza wydaje się kluczem do sukcesu; a VG wydaje się być w lepszej sytuacji niż BO, aby to osiągnąć” – wspomniał Chen. Co jeszcze mogłoby zapewnić SPCE przewagę jako pierwszy na rynku? Chen wskazuje na ponad 10-letnie doświadczenie SPCE w zakresie technologii opracowanej dzięki dotychczasowym inwestycjom o wartości 1 miliarda dolarów oraz pionowo zintegrowanym możliwościom rozwoju branży lotniczej. Co więcej, SPCE „stworzyła fosę konkurencyjności w branży o wysokiej barierze wejścia i czerpie korzyści z silnego popytu konsumenckiego, co powinno wspierać strukturę cenową premium”. Na podstawie wszystkich powyższych informacji Chen ocenia wyniki przewyższające (tj. Kupuj) i cenę docelową akcji na poziomie 22 USD. (Aby obejrzeć osiągnięcia Chena, kliknij tutaj) Czy inni analitycy są zgodni? Oni są. Tylko oceny Kup, a dokładnie 7, zostały wydane w ciągu ostatnich trzech miesięcy. Dlatego przekaz jest jasny: SPCE to mocny zakup. Przy średniej cenie docelowej na poziomie 25.43 USD akcje mogą w przyszłym roku wzrosnąć o 22%. (Zobacz analizę akcji Virgin Galactic w TipRanks)Aerojet Rocketdyne Holdings (AJRD)Obsługujemy klientów, w tym USA Departament Obrony (DoD), NASA oraz inne agencje i firmy, Aerojet Rocketdyne opracowuje i produkuje zaawansowane systemy napędowe i energetyczne. Biorąc pod uwagę niedawne przyznanie kontraktów, wielu analityków uważa, że długoterminowe perspektywy wzrostu tej firmy są dobre. Pięciogwiazdkowy analityk Ken Herbert z Canaccord Genuity spotkał się niedawno z nowym dyrektorem finansowym AJRD, kończąc dyskusję, utrzymując swoją tezę o byku w niemal nienaruszonym stanie. Firma spodziewa się, że działalność kosmiczna, która stanowi 40% sprzedaży, utrzyma się na stabilnym poziomie lub nieznacznie wzrośnie w związku z niedawnym zamówieniem na silnik SLS RS-25, a podstawowa działalność związana z obronnością (60% sprzedaży) będzie odnotowywać stały wzrost. „Chociaż krótkoterminowy wzrost marży jest ograniczony, wierzymy, że widoczność przychodów, mocny bilans i rosnące możliwości zarówno w obszarze przestrzeni kosmicznej, jak i obronności przyczyniają się do wartości niedoboru AJRD, która nie jest odzwierciedlona w akcjach” – skomentował Herbert. To powiedziawszy, nowe programy są tutaj istotny element układanki. Na początku września firma AJRD ogłosiła, że zbuduje dwa elementy nowych naziemnych rakiet nuklearnych do strategicznego odstraszania (GBSD) dla firmy Northrop Grumman, która otrzymała 13.3-letni kontrakt EMD o wartości 8.5 miliardów dolarów na rozpoczęcie wczesnej produkcji platformy „Minuteman IV”. . Firma AJRD jest odpowiedzialna za wyprodukowanie dużego silnika rakietowego na paliwo stałe do górnego stopnia rakiety oraz układu napędowego po doładowaniu potrzebnego do naprowadzenia głowic nuklearnych na cele przez apogeum (najwyższy punkt ich parabolicznego łuku lotu). Oceniając transakcję, Herbert skomentował: „Oczekuje się, że program będzie istotny zarówno dla Aerojet, jak i Northrop, przy czym oczekuje się, że 400 aktywnych i 242 zapasowych międzykontynentalnych międzykontynentalnych rakiet międzykontynentalnych zajmie istniejące miejsca startu na zachodzie Ameryki. Szacuje się, że wartość programu GBSD będzie warta 63 miliardy dolarów w ciągu pierwszych 20 lat jego funkcjonowania, a okres ten prawdopodobnie zostanie przedłużony, biorąc pod uwagę trwałość obecnego środka odstraszającego Minuteman III. Oprócz dobrych wiadomości, zaległości AJRD wzrosły do rekordowo wysoki poziom 6.8 miliarda dolarów w drugim kwartale 2 r., co oznacza wzrost o 2020% w porównaniu z kwartałem poprzedniego roku. Według Herberta kluczowym czynnikiem tego wzrostu był kontrakt NASA o wartości 1.8 miliarda dolarów na budowę 18 nowych silników RS-25 do obsługi co najmniej pięciu dodatkowych misji księżycowych Artemis poza trzema obecnie planowanymi. „W związku z tym widoczność współpracy Aerojet z NASA w dalszym ciągu wygląda obiecująco do roku 2030. Aerojet w dalszym ciągu odnotowuje także wzrost zaległości w zakresie THAAD, pojazdów hipersonicznych, pocisków standardowych i GMLRS” – stwierdził analityk. Jakby tego było mało, Herbert uważa, że w najbliższej perspektywie programy obrony przeciwrakietowej i tajnych programów hipersonicznych prawdopodobnie odnotują znaczny wzrost zaległości. Co więcej, w sierpniu USA Siły Powietrzne przyznały dwa kontrakty na program National Security Space Launch (NSSL) przedsiębiorstwom ULA (spółce joint venture Boeinga i Lockheeda) oraz SpaceX. Implikacja? „Aerojet Rocketdyne jest postrzegany jako zwycięzca wyniku kontaktu, co zapewniło firmie dalsze dostarczanie treści na większości amerykańskich platform starty wojskowe i wywiadowcze. W ramach tego kontraktu AJRD podwoi liczbę silników górnego stopnia w nowej rakiecie ULA Vulcan, która wykorzystuje nowy górny stopień Centaur (Centaur V) napędzany dwoma silnikami RL10 zamiast jednego RL10 w starszej rakiecie Atlas V.” Herbert wyjaśnił. Wszystko, co planuje AJRD, przekonało Herberta do podtrzymania swojej rekomendacji Kupuj. Wraz z wezwaniem utrzymał cenę docelową na poziomie 54 dolarów, co sugeruje 34% potencjał wzrostu. (Aby obejrzeć osiągnięcia Herberta, kliknij tutaj) Podsumowując, inni analitycy są na tej samej stronie. Konsensusowy rating AJRD „Silny Kupuj” dzieli się na 3 pozycje „kupuj” i brak „trzymaj” lub „sprzedaj”. Tymczasem średnia cena docelowa wynosząca 56 dolarów zwiększa potencjał wzrostu do 39%. (Zobacz analizę akcji AJRD w serwisie TipRanks). Aby znaleźć dobre pomysły na handel akcjami po atrakcyjnych wycenach, odwiedź witrynę TipRanks Best Stocks to Buy, nowo uruchomione narzędzie, które łączy wszystkie statystyki TipRanks dotyczące kapitału własnego. Zastrzeżenie: Opinie wyrażone w tym artykule są wyłącznie tych przedstawionych analityków. Treść jest przeznaczona wyłącznie do celów informacyjnych.
Przestrzeń, ostateczna granica. Na przestrzeni dziejów przestrzeń istniejąca poza Ziemią fascynowała ludzi na całym świecie, a eksploracja kosmosu poczyniła ogromne postępy od czasu pierwszego lądowania Apollo 11 na Księżycu. Obecnie Wall Street zajmuje się przestrzenią kosmiczną. Biorąc pod uwagę wysoki poziom finansowania prywatnego i postęp technologiczny, profesjonaliści twierdzą, że jeśli przestrzeń kosmiczna stanie się bardziej dostępna i tańsza, może to mieć poważne konsekwencje. W tym celu powstają nowe rynki, takie jak satelitarny dostęp szerokopasmowy, szybka dostawa produktów, rakiety wielokrotnego użytku i podróże kosmiczne załogowe. Jeśli chodzi o potencjalne możliwości, według najnowszego raportu KPMG do 2030 r. światowy przemysł kosmiczny może osiągnąć poziom 600 miliardów dolarów , którego wartość wynosi obecnie 350 miliardów dolarów. Mając to na uwadze, wykorzystaliśmy bazę danych TipRanks, aby skupić się na dwóch zasobach kosmicznych sięgających gwiazd, tak twierdzi Street. Dzięki pełnemu wsparciu społeczności analityków oba giełdy otrzymały konsensusową rekomendację „Zdecyduj kupuj”. Virgin Galactic Holdings (SPCE) Oferując szybkie podróże z punktu do punktu, Virgin Galactic chce skomercjalizować podróże kosmiczne i zrewolucjonizować loty komercyjne. Biorąc pod uwagę znaczne zaległości w popycie na komercyjne loty kosmiczne, kilku członków Street pokłada duże nadzieje w tych zasobach kosmicznych. Analityk Oliver Chen, reprezentujący Cowena, postrzega SPCE jako „wyjątkową pozycję umożliwiającą czerpanie korzyści z rosnącego zainteresowania konsumentów doświadczeniami luksusowymi, zwłaszcza wśród zamożnych klientów”. zamożne osoby.” Dodał: „Wierzymy, że przed komercyjnymi lotami kosmicznymi, na które zarezerwowano już około 600 rezerwacji, otwierają się znaczne możliwości wzrostu, a także rozwój szybkich podróży z punktu do punktu”. Patrząc na możliwości rynkowe, Chen szacuje, że to część tej działalności może zwiększyć przychody SPCE do ponad 1 miliarda dolarów do 2030 r., co oznacza wzrost w tempie CAGR przekraczającym 60% (2021–2030) przy marży EBITDA na poziomie 46%. Według analityka istnieje całkowity adresowalny rynek (TAM) komercyjnych lotów kosmicznych (suborbitalnych) obejmujący około 2.4 miliona osób, a jego majątek netto na całym świecie przekracza ponad 5 milionów dolarów. Ponadto SPCE mogłaby wykorzystać swoją technologię do opracowania dodatkowych źródeł przychodów takie jak komercyjne podróże lotnicze z dużą prędkością P2P. Rozwój samolotów hipersonicznych umożliwiłby dostęp do 85% globalnych par sieciowych w ciągu jednodniowej podróży. Ponadto analityk uważa, że możliwości szybkiej komunikacji P2P mogą do 985 r. przynieść TAM w wysokości 2050 miliardów dolarów, a udział SPCE w rynku może wynieść 20%. „P2P jest na bardzo wczesnym etapie rozwoju, ale wierzymy, że firma ma zasoby, kapitał i doświadczenie, aby kontynuować tę linię biznesową” – zauważył Chen. Biorąc pod uwagę, że zespół kierowniczy firmy wnosi wiedzę z NASA i Disneya, Chen twierdzi, że SPCE jest jest w stanie wykorzystać szansę, a solidne wykonanie może potencjalnie umocnić jej status luksusowej marki opartej na doświadczeniach. Pozycjonowanie jej oferty komercyjnych lotów kosmicznych jako doświadczenia luksusowych linii lotniczych, do czego konsumenci są bardziej przyzwyczajeni, prawdopodobnie zapewni SPCE pierwszą -mover przewagę nad innymi, takimi jak Blue Origin. „Biorąc pod uwagę wysokie koszty stałe prowadzenia działalności związanej z turystyką kosmiczną, przewaga pierwszego gracza wydaje się kluczem do sukcesu; a VG wydaje się być w lepszej sytuacji niż BO, aby to osiągnąć” – wspomniał Chen. Co jeszcze mogłoby zapewnić SPCE przewagę jako pierwszy na rynku? Chen wskazuje na ponad 10-letnie doświadczenie SPCE w zakresie technologii opracowanej dzięki dotychczasowym inwestycjom o wartości 1 miliarda dolarów oraz pionowo zintegrowanym możliwościom rozwoju branży lotniczej. Co więcej, SPCE „stworzyła fosę konkurencyjności w branży o wysokiej barierze wejścia i czerpie korzyści z silnego popytu konsumenckiego, co powinno wspierać strukturę cenową premium”. Na podstawie wszystkich powyższych informacji Chen ocenia wyniki przewyższające (tj. Kupuj) i cenę docelową akcji na poziomie 22 USD. (Aby obejrzeć osiągnięcia Chena, kliknij tutaj) Czy inni analitycy są zgodni? Oni są. Tylko oceny Kup, a dokładnie 7, zostały wydane w ciągu ostatnich trzech miesięcy. Dlatego przekaz jest jasny: SPCE to mocny zakup. Przy średniej cenie docelowej na poziomie 25.43 USD akcje mogą w przyszłym roku wzrosnąć o 22%. (Zobacz analizę akcji Virgin Galactic w TipRanks)Aerojet Rocketdyne Holdings (AJRD)Obsługujemy klientów, w tym USA Departament Obrony (DoD), NASA oraz inne agencje i firmy, Aerojet Rocketdyne opracowuje i produkuje zaawansowane systemy napędowe i energetyczne. Biorąc pod uwagę niedawne przyznanie kontraktów, wielu analityków uważa, że długoterminowe perspektywy wzrostu tej firmy są dobre. Pięciogwiazdkowy analityk Ken Herbert z Canaccord Genuity spotkał się niedawno z nowym dyrektorem finansowym AJRD, kończąc dyskusję, utrzymując swoją tezę o byku w niemal nienaruszonym stanie. Firma spodziewa się, że działalność kosmiczna, która stanowi 40% sprzedaży, utrzyma się na stabilnym poziomie lub nieznacznie wzrośnie w związku z niedawnym zamówieniem na silnik SLS RS-25, a podstawowa działalność związana z obronnością (60% sprzedaży) będzie odnotowywać stały wzrost. „Chociaż krótkoterminowy wzrost marży jest ograniczony, wierzymy, że widoczność przychodów, mocny bilans i rosnące możliwości zarówno w obszarze przestrzeni kosmicznej, jak i obronności przyczyniają się do wartości niedoboru AJRD, która nie jest odzwierciedlona w akcjach” – skomentował Herbert. To powiedziawszy, nowe programy są tutaj istotny element układanki. Na początku września firma AJRD ogłosiła, że zbuduje dwa elementy nowych naziemnych rakiet nuklearnych do strategicznego odstraszania (GBSD) dla firmy Northrop Grumman, która otrzymała 13.3-letni kontrakt EMD o wartości 8.5 miliardów dolarów na rozpoczęcie wczesnej produkcji platformy „Minuteman IV”. . Firma AJRD jest odpowiedzialna za wyprodukowanie dużego silnika rakietowego na paliwo stałe do górnego stopnia rakiety oraz układu napędowego po doładowaniu potrzebnego do naprowadzenia głowic nuklearnych na cele przez apogeum (najwyższy punkt ich parabolicznego łuku lotu). Oceniając transakcję, Herbert skomentował: „Oczekuje się, że program będzie istotny zarówno dla Aerojet, jak i Northrop, przy czym oczekuje się, że 400 aktywnych i 242 zapasowych międzykontynentalnych międzykontynentalnych rakiet międzykontynentalnych zajmie istniejące miejsca startu na zachodzie Ameryki. Szacuje się, że wartość programu GBSD będzie warta 63 miliardy dolarów w ciągu pierwszych 20 lat jego funkcjonowania, a okres ten prawdopodobnie zostanie przedłużony, biorąc pod uwagę trwałość obecnego środka odstraszającego Minuteman III. Oprócz dobrych wiadomości, zaległości AJRD wzrosły do rekordowo wysoki poziom 6.8 miliarda dolarów w drugim kwartale 2 r., co oznacza wzrost o 2020% w porównaniu z kwartałem poprzedniego roku. Według Herberta kluczowym czynnikiem tego wzrostu był kontrakt NASA o wartości 1.8 miliarda dolarów na budowę 18 nowych silników RS-25 do obsługi co najmniej pięciu dodatkowych misji księżycowych Artemis poza trzema obecnie planowanymi. „W związku z tym widoczność współpracy Aerojet z NASA w dalszym ciągu wygląda obiecująco do roku 2030. Aerojet w dalszym ciągu odnotowuje także wzrost zaległości w zakresie THAAD, pojazdów hipersonicznych, pocisków standardowych i GMLRS” – stwierdził analityk. Jakby tego było mało, Herbert uważa, że w najbliższej perspektywie programy obrony przeciwrakietowej i tajnych programów hipersonicznych prawdopodobnie odnotują znaczny wzrost zaległości. Co więcej, w sierpniu USA Siły Powietrzne przyznały dwa kontrakty na program National Security Space Launch (NSSL) przedsiębiorstwom ULA (spółce joint venture Boeinga i Lockheeda) oraz SpaceX. Implikacja? „Aerojet Rocketdyne jest postrzegany jako zwycięzca wyniku kontaktu, co zapewniło firmie dalsze dostarczanie treści na większości amerykańskich platform starty wojskowe i wywiadowcze. W ramach tego kontraktu AJRD podwoi liczbę silników górnego stopnia w nowej rakiecie ULA Vulcan, która wykorzystuje nowy górny stopień Centaur (Centaur V) napędzany dwoma silnikami RL10 zamiast jednego RL10 w starszej rakiecie Atlas V.” Herbert wyjaśnił. Wszystko, co planuje AJRD, przekonało Herberta do podtrzymania swojej rekomendacji Kupuj. Wraz z wezwaniem utrzymał cenę docelową na poziomie 54 dolarów, co sugeruje 34% potencjał wzrostu. (Aby obejrzeć osiągnięcia Herberta, kliknij tutaj) Podsumowując, inni analitycy są na tej samej stronie. Konsensusowy rating AJRD „Silny Kupuj” dzieli się na 3 pozycje „kupuj” i brak „trzymaj” lub „sprzedaj”. Tymczasem średnia cena docelowa wynosząca 56 dolarów zwiększa potencjał wzrostu do 39%. (Zobacz analizę akcji AJRD w serwisie TipRanks). Aby znaleźć dobre pomysły na handel akcjami po atrakcyjnych wycenach, odwiedź witrynę TipRanks Best Stocks to Buy, nowo uruchomione narzędzie, które łączy wszystkie statystyki TipRanks dotyczące kapitału własnego. Zastrzeżenie: Opinie wyrażone w tym artykule są wyłącznie tych przedstawionych analityków. Treść jest przeznaczona wyłącznie do celów informacyjnych.
,