Co jest zawsze modne na Wall Street? Wzrost. Jednak w obecnym otoczeniu makro jeszcze trudniej dostrzec atrakcyjne spółki wzrostowe. To powiedziawszy, pomimo szalonej kariery w 2020 r., kilka wybranych nazw nadal może błyszczeć i sowicie nagradzać inwestorów, twierdzą profesjonaliści z Street.
Te giełdy nie mają żadnych starych perspektyw wzrostu, ale naprawdę osiągają ponadprzeciętne wyniki. Oprócz historii wzrostów od początku 2020 r., ich solidna działalność może spowodować wzrost cen akcji w 2020 r. i później.
Mając to na uwadze, postanowiliśmy znaleźć akcje oznaczone przez Wall Street jako ekscytujące tendencje wzrostowe. Korzystając z bazy danych TipRanks, wybraliśmy trzy wspierane przez analityków nazwy, które już odnotowały imponujące zyski i mogą pochwalić się silnymi narracjami wzrostu w perspektywie długoterminowej.
Wix.com Ltd (WIX)
Założona jako internetowa platforma do tworzenia stron internetowych, Wix umożliwia swoim ponad 72 milionom zarejestrowanych użytkowników tworzenie i rozwijanie stron internetowych. Kilku członków Street uważa, że w zbiorniku tej nazwy zostało jeszcze dużo paliwa o 107% od początku roku.
Pięciogwiazdkowy analityk Ronald Josey, piszący dla JMP Securities, był, delikatnie mówiąc, pod wrażeniem. W ostatnim kwartale firma dodała 9.3 miliona zarejestrowanych użytkowników netto, najwięcej w historii w tym kwartale, co było spowodowane zwiększonymi wydatkami na marketing mającymi na celu wykorzystanie transformacji cyfrowej spowodowanej pandemią Covid-19.
Co więcej, Josey przytacza fakt, że w lipcu liczba nowych abonentów wzrosła do ponad 200%, co sugeruje, że powyższa tendencja nadal się przyspiesza. Twierdzi jednak, że najważniejszym wskaźnikiem wzrostu są przyszłe kolekcje kohortowe, które wzrosły o ponad 90%, ponieważ „wskazuje to na podwyższoną tempo wzrostu liczby nowych abonentów Wix w drugim kwartale, a ponieważ trendy z drugiego kwartału utrzymują się w trzecim kwartale, wierzymy, że to dobrze wróży na rok 2 i kolejne lata (zauważamy, że zbiory kohortowe w drugim kwartale wyniosły 2% rok do roku).”
Dobrą wiadomością jest także to, że liczba klientów korzystających z produktów o wyższej wartości, takich jak pakiety subskrypcyjne dla firm i e-commerce, wykazuje tendencję wzrostową. Transakcje płatnicze wzrosły niemal dwukrotnie kwartał do kwartału, co według Josey świadczy „o przyjęciu produktów eCommerce Wix, podkreślając jednocześnie długoterminowe możliwości Wix w zakresie płatności”.
Josey dodała: „Wraz z rosnącymi trendami związanymi z przyjęciem podstawowych produktów Wix, takich jak Sklepy (które zostały niedawno zaktualizowane), Ascend i Płatności, w połączeniu z nowszą ofertą produktów, takimi jak Editor X (nie podano w wytycznych), jesteśmy coraz bardziej pewni, że Wix będzie w stanie poruszać się w obecnym środowisku i potencjale zapewnienia lepszego rozwoju Kolekcji w dającej się przewidzieć przyszłości.”
Biorąc wszystko powyższe pod uwagę, Josey utrzymuje ocenę Market Outperform i cenę docelową na poziomie 363 USD. Cel ten wyraża jego pewność, że WIX będzie w stanie wspiąć się o 43% wyżej w przyszłym roku. (Aby obejrzeć osiągnięcia Josey, kliknij tutaj)
Jakie stanowisko zajmują inni analitycy Wix? W ciągu ostatnich trzech miesięcy dokonano 14 transakcji kupna i 1 wstrzymania. W związku z tym WIX otrzymuje konsensusową rekomendację Strong Buy. Biorąc pod uwagę średnią cenę docelową wynoszącą 333.93 USD, w przyszłym roku akcje mogą wzrosnąć o 32%. (Zobacz analizę akcji Wix w TipRanks)
Bilibili Inc. (BILI)
Następna w kolejce jest Bilibili, chińska witryna do udostępniania plików wideo z siedzibą w Szanghaju, skupiająca się na animacji, komiksach i grach (ACG). Od początku roku odnotował już wzrost o 124%, a niektórzy analitycy uważają, że ta historia wzrostu jeszcze się nie skończyła.
Pięciogwiazdkowy analityk Alex Yao z J.P. Morgan mówi klientom, że „coraz pozytywnie ocenia perspektywy wzrostu BILI”. Ale co kryje się za jego byczą tezą?
Yao zauważył: „Komentarz zarządu dotyczący maksymalnego poziomu MAU osiągającego 200 milionów w sierpniu 2020 r. napawa nas większym optymizmem, jeśli chodzi o długoterminowy wzrost liczby użytkowników BILI poza pokoleniem Z. Oczekujemy dalszego wzrostu liczby użytkowników w czwartym kwartale 4 r., wspieranego przez 2020. sezon Mistrzostw Świata League of Legend (LoL) (we wrześniu/październiku 10 r. BILI jest jedną z kluczowych platform nadawczych).” W tym celu analityk szacuje, że do 2020 r. liczba MAU przekroczy 400 mln.
Ponadto BILI odnotowało silny wzrost przychodów z reklam w drugim kwartale, o 108% rok do roku. Według Yao wynik ten „pokazuje dużą atrakcyjność usługi dla reklamodawców, motywowaną bogatą treścią i rosnącą bazą użytkowników”, przy czym analityk spodziewa się solidnych wyników, zarówno w zakresie ekspansji użytkowników, jak i dywersyfikacji przychodów, co zwiększy długoterminowy rynek docelowy.
W przyszłości firma najprawdopodobniej będzie nadal inwestować w budowanie marki i marketing kanałowy, aby wspierać wzrost liczby użytkowników w okresach silnej sezonowości. Wyjaśniając konsekwencje tego, Yao stwierdził: „Chociaż taka inwestycja może zwiększyć krótkoterminowe straty finansowe, wierzymy, że może pomóc firmie BILI przyspieszyć rozwój liczby użytkowników i wesprzeć wzrost monetyzacji w dłuższej perspektywie, ponieważ wszystkie czynniki generujące przychody BILI (gry, reklamy, subskrypcja itp.) są bezpośrednio powiązane ze wzrostem liczby użytkowników”.
W rezultacie analityk postrzega dalszy wzrost liczby użytkowników jako główny potencjalny katalizator. Zdaniem Yao wprowadzenie nowych gier mobilnych, a także przyspieszenie platformy reklamowej dostawców treści Huahuo, która pomaga dostawcom treści nawiązywać kontakt z reklamodawcami marki, również może przynieść znaczące korzyści.
Zgodnie ze swoim optymistycznym podejściem Yao pozostał przy bykach. Oprócz rekomendacji Overweight utrzymuje cenę docelową akcji na poziomie 55 dolarów. Jeśli cel ten zostanie osiągnięty w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy, inwestorzy mogą odnotować zysk rzędu 32%. (Aby obejrzeć osiągnięcia Yao, kliknij tutaj)
Wracając do reszty ulicy, byki stanowią większość. Przy 4 zakupach i 2 wstrzymaniach w ciągu ostatnich trzech miesięcy na ulicach panuje informacja, że BILI to zakup umiarkowany. Średnia cena docelowa wynosząca 53.43 USD oznacza potencjał wzrostu o 28%. (Zobacz analizę akcji Bilibili w TipRanks)
MercadoLibre (MELI)
Na koniec mamy MercadoLibre, jedną z największych firm eCommerce w Ameryce Łacińskiej. Biorąc pod uwagę rosnący udział w rynku, Wall Street uważa, że nazwa ta może odnotować jeszcze większe zyski w porównaniu do wzrostu o 89% od początku roku.
Po spotkaniu z członkami zarządu MELI Stephen Ju z Credit Suisse jest jeszcze bardziej pewny swoich długoterminowych perspektyw wzrostu.
Należy zauważyć, że w drugim kwartale 2 r. firma MELI rozszerzyła swoje wskaźniki poboru dla kategorii na Chile i Meksyk, a Brazylię i Argentynę ustalono na drugą połowę 2020 r. lub początek 2 r. Ju zwraca uwagę, że wynikająca z tego racjonalizacja współczynnika poboru może skłonić sprzedawców do wystawiania większej liczby swoich zapasów i obniżyć ceny. Jego zdaniem w obliczu zwiększonej podaży „MELI powinna dostrzegać kaskadowe korzyści w postaci lepszego doświadczenia zakupowego i rosnącego współczynnika konwersji”.
Dodatkowo w poprzednim kwartale nastąpił kolejny spadek jednostkowych kosztów wysyłki o 23%. Ulepsza się również połączenie Flex i MELI Logistics, które integruje się z mikroprzewoźnikami poprzez warstwę oprogramowania.
Nawiązując do tej sytuacji, Ju skomentował: „Jej wysiłki mające na celu przyspieszenie budowy własnej sieci logistycznej w celu uniezależnienia się od Correios w Brazylii przynoszą wymierne rezultaty, a także zmuszają firmę do potencjalnego gwarantowania większej kwoty dotacji na bezpłatną wysyłkę ponieważ jednostkowy koszt dostaw stale spada… Wszystko to razem oznacza większą niezawodność, krótszy czas wysyłki i większe oszczędności – które można przenieść na konsumenta”.
Oczekuje się, że w przyszłości MELI będzie inwestować w kategorie elektroniki użytkowej i CPG, aby wypełnić luki w wyborze i poprawić konkurencyjność cenową. Według Ju rozszerzony zasięg logistyki mógłby pozwolić firmie wykorzystać tę szansę i zająć się rynkiem artykułów spożywczych.
Jakby tego było mało, pomimo trudności związanych z pandemią, firma MELI sprzedała około 1 miliona mobilnych urządzeń do punktów sprzedaży (mPOS) w porównaniu z 900,000 1 w pierwszym kwartale 2020 r., głównie przez mniejszych sprzedawców i małe i średnie firmy. Zdaniem Ju w miarę dalszego otwierania się gospodarki wartość TPV na urządzenie również powinna wzrosnąć.
Analityk dodał: „Również przy około 20 milionach płatników, którzy nie są jeszcze aktywnymi nabywcami na rynku, istnieje możliwość sprzedaży krzyżowej/sprzedaży dodatkowej wykraczająca poza istniejące produkty fintech, takie jak kody QR, karty kredytowe/debetowe marki MELI, kredyty konsumenckie oraz zarządzanie aktywami/Fundo.”
Co więcej, Ju uważa, że większa rozpoznawalność konsumentów dzięki reklamie marki, szczególnie w Brazylii i Meksyku, może pomóc w nakręceniu dynamiki.
Wszystko, co zamierza MELI, przekonało Ju do powtórzenia swojej oceny „Outperform”. Wraz z wezwaniem załączył cenę docelową na poziomie 1,484 dolarów, co sugeruje 37% potencjał wzrostu. (Aby obejrzeć osiągnięcia Ju, kliknij tutaj)
Ogólnie rzecz biorąc, inni analitycy podzielają opinię Ju. 9 zakupów i 2 wstrzymania składają się na konsensusową ocenę Mocny Kup. Przy średniej cenie docelowej wynoszącej 1,322.73 USD potencjał wzrostu wynosi 23%. (Zobacz analizę akcji MercadoLibre w TipRanks)
Zastrzeżenie: Opinie wyrażone w tym artykule są wyłącznie opiniami prezentowanych analityków. Treści mają służyć wyłącznie celom informacyjnym. Bardzo ważne jest przeprowadzenie własnej analizy przed dokonaniem jakiejkolwiek inwestycji.,
Co jest zawsze modne na Wall Street? Wzrost. Jednak w obecnym otoczeniu makro jeszcze trudniej dostrzec atrakcyjne spółki wzrostowe. To powiedziawszy, pomimo szalonej kariery w 2020 r., kilka wybranych nazw nadal może błyszczeć i sowicie nagradzać inwestorów, twierdzą profesjonaliści z Street.
Te giełdy nie mają żadnych starych perspektyw wzrostu, ale naprawdę osiągają ponadprzeciętne wyniki. Oprócz historii wzrostów od początku 2020 r., ich solidna działalność może spowodować wzrost cen akcji w 2020 r. i później.
Mając to na uwadze, postanowiliśmy znaleźć akcje oznaczone przez Wall Street jako ekscytujące tendencje wzrostowe. Korzystając z bazy danych TipRanks, wybraliśmy trzy wspierane przez analityków nazwy, które już odnotowały imponujące zyski i mogą pochwalić się silnymi narracjami wzrostu w perspektywie długoterminowej.
Wix.com Ltd (WIX)
Założona jako internetowa platforma do tworzenia stron internetowych, Wix umożliwia swoim ponad 72 milionom zarejestrowanych użytkowników tworzenie i rozwijanie stron internetowych. Kilku członków Street uważa, że w zbiorniku tej nazwy zostało jeszcze dużo paliwa o 107% od początku roku.
Pięciogwiazdkowy analityk Ronald Josey, piszący dla JMP Securities, był, delikatnie mówiąc, pod wrażeniem. W ostatnim kwartale firma dodała 9.3 miliona zarejestrowanych użytkowników netto, najwięcej w historii w tym kwartale, co było spowodowane zwiększonymi wydatkami na marketing mającymi na celu wykorzystanie transformacji cyfrowej spowodowanej pandemią Covid-19.
Co więcej, Josey przytacza fakt, że w lipcu liczba nowych abonentów wzrosła do ponad 200%, co sugeruje, że powyższa tendencja nadal się przyspiesza. Twierdzi jednak, że najważniejszym wskaźnikiem wzrostu są przyszłe kolekcje kohortowe, które wzrosły o ponad 90%, ponieważ „wskazuje to na podwyższoną tempo wzrostu liczby nowych abonentów Wix w drugim kwartale, a ponieważ trendy z drugiego kwartału utrzymują się w trzecim kwartale, wierzymy, że to dobrze wróży na rok 2 i kolejne lata (zauważamy, że zbiory kohortowe w drugim kwartale wyniosły 2% rok do roku).”
Dobrą wiadomością jest także to, że liczba klientów korzystających z produktów o wyższej wartości, takich jak pakiety subskrypcyjne dla firm i e-commerce, wykazuje tendencję wzrostową. Transakcje płatnicze wzrosły niemal dwukrotnie kwartał do kwartału, co według Josey świadczy „o przyjęciu produktów eCommerce Wix, podkreślając jednocześnie długoterminowe możliwości Wix w zakresie płatności”.
Josey dodała: „Wraz z rosnącymi trendami związanymi z przyjęciem podstawowych produktów Wix, takich jak Sklepy (które zostały niedawno zaktualizowane), Ascend i Płatności, w połączeniu z nowszą ofertą produktów, takimi jak Editor X (nie podano w wytycznych), jesteśmy coraz bardziej pewni, że Wix będzie w stanie poruszać się w obecnym środowisku i potencjale zapewnienia lepszego rozwoju Kolekcji w dającej się przewidzieć przyszłości.”
Biorąc wszystko powyższe pod uwagę, Josey utrzymuje ocenę Market Outperform i cenę docelową na poziomie 363 USD. Cel ten wyraża jego pewność, że WIX będzie w stanie wspiąć się o 43% wyżej w przyszłym roku. (Aby obejrzeć osiągnięcia Josey, kliknij tutaj)
Jakie stanowisko zajmują inni analitycy Wix? W ciągu ostatnich trzech miesięcy dokonano 14 transakcji kupna i 1 wstrzymania. W związku z tym WIX otrzymuje konsensusową rekomendację Strong Buy. Biorąc pod uwagę średnią cenę docelową wynoszącą 333.93 USD, w przyszłym roku akcje mogą wzrosnąć o 32%. (Zobacz analizę akcji Wix w TipRanks)
Bilibili Inc. (BILI)
Następna w kolejce jest Bilibili, chińska witryna do udostępniania plików wideo z siedzibą w Szanghaju, skupiająca się na animacji, komiksach i grach (ACG). Od początku roku odnotował już wzrost o 124%, a niektórzy analitycy uważają, że ta historia wzrostu jeszcze się nie skończyła.
Pięciogwiazdkowy analityk Alex Yao z J.P. Morgan mówi klientom, że „coraz pozytywnie ocenia perspektywy wzrostu BILI”. Ale co kryje się za jego byczą tezą?
Yao zauważył: „Komentarz zarządu dotyczący maksymalnego poziomu MAU osiągającego 200 milionów w sierpniu 2020 r. napawa nas większym optymizmem, jeśli chodzi o długoterminowy wzrost liczby użytkowników BILI poza pokoleniem Z. Oczekujemy dalszego wzrostu liczby użytkowników w czwartym kwartale 4 r., wspieranego przez 2020. sezon Mistrzostw Świata League of Legend (LoL) (we wrześniu/październiku 10 r. BILI jest jedną z kluczowych platform nadawczych).” W tym celu analityk szacuje, że do 2020 r. liczba MAU przekroczy 400 mln.
Ponadto BILI odnotowało silny wzrost przychodów z reklam w drugim kwartale, o 108% rok do roku. Według Yao wynik ten „pokazuje dużą atrakcyjność usługi dla reklamodawców, motywowaną bogatą treścią i rosnącą bazą użytkowników”, przy czym analityk spodziewa się solidnych wyników, zarówno w zakresie ekspansji użytkowników, jak i dywersyfikacji przychodów, co zwiększy długoterminowy rynek docelowy.
W przyszłości firma najprawdopodobniej będzie nadal inwestować w budowanie marki i marketing kanałowy, aby wspierać wzrost liczby użytkowników w okresach silnej sezonowości. Wyjaśniając konsekwencje tego, Yao stwierdził: „Chociaż taka inwestycja może zwiększyć krótkoterminowe straty finansowe, wierzymy, że może pomóc firmie BILI przyspieszyć rozwój liczby użytkowników i wesprzeć wzrost monetyzacji w dłuższej perspektywie, ponieważ wszystkie czynniki generujące przychody BILI (gry, reklamy, subskrypcja itp.) są bezpośrednio powiązane ze wzrostem liczby użytkowników”.
W rezultacie analityk postrzega dalszy wzrost liczby użytkowników jako główny potencjalny katalizator. Zdaniem Yao wprowadzenie nowych gier mobilnych, a także przyspieszenie platformy reklamowej dostawców treści Huahuo, która pomaga dostawcom treści nawiązywać kontakt z reklamodawcami marki, również może przynieść znaczące korzyści.
Zgodnie ze swoim optymistycznym podejściem Yao pozostał przy bykach. Oprócz rekomendacji Overweight utrzymuje cenę docelową akcji na poziomie 55 dolarów. Jeśli cel ten zostanie osiągnięty w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy, inwestorzy mogą odnotować zysk rzędu 32%. (Aby obejrzeć osiągnięcia Yao, kliknij tutaj)
Wracając do reszty ulicy, byki stanowią większość. Przy 4 zakupach i 2 wstrzymaniach w ciągu ostatnich trzech miesięcy na ulicach panuje informacja, że BILI to zakup umiarkowany. Średnia cena docelowa wynosząca 53.43 USD oznacza potencjał wzrostu o 28%. (Zobacz analizę akcji Bilibili w TipRanks)
MercadoLibre (MELI)
Na koniec mamy MercadoLibre, jedną z największych firm eCommerce w Ameryce Łacińskiej. Biorąc pod uwagę rosnący udział w rynku, Wall Street uważa, że nazwa ta może odnotować jeszcze większe zyski w porównaniu do wzrostu o 89% od początku roku.
Po spotkaniu z członkami zarządu MELI Stephen Ju z Credit Suisse jest jeszcze bardziej pewny swoich długoterminowych perspektyw wzrostu.
Należy zauważyć, że w drugim kwartale 2 r. firma MELI rozszerzyła swoje wskaźniki poboru dla kategorii na Chile i Meksyk, a Brazylię i Argentynę ustalono na drugą połowę 2020 r. lub początek 2 r. Ju zwraca uwagę, że wynikająca z tego racjonalizacja współczynnika poboru może skłonić sprzedawców do wystawiania większej liczby swoich zapasów i obniżyć ceny. Jego zdaniem w obliczu zwiększonej podaży „MELI powinna dostrzegać kaskadowe korzyści w postaci lepszego doświadczenia zakupowego i rosnącego współczynnika konwersji”.
Dodatkowo w poprzednim kwartale nastąpił kolejny spadek jednostkowych kosztów wysyłki o 23%. Ulepsza się również połączenie Flex i MELI Logistics, które integruje się z mikroprzewoźnikami poprzez warstwę oprogramowania.
Nawiązując do tej sytuacji, Ju skomentował: „Jej wysiłki mające na celu przyspieszenie budowy własnej sieci logistycznej w celu uniezależnienia się od Correios w Brazylii przynoszą wymierne rezultaty, a także zmuszają firmę do potencjalnego gwarantowania większej kwoty dotacji na bezpłatną wysyłkę ponieważ jednostkowy koszt dostaw stale spada… Wszystko to razem oznacza większą niezawodność, krótszy czas wysyłki i większe oszczędności – które można przenieść na konsumenta”.
Oczekuje się, że w przyszłości MELI będzie inwestować w kategorie elektroniki użytkowej i CPG, aby wypełnić luki w wyborze i poprawić konkurencyjność cenową. Według Ju rozszerzony zasięg logistyki mógłby pozwolić firmie wykorzystać tę szansę i zająć się rynkiem artykułów spożywczych.
Jakby tego było mało, pomimo trudności związanych z pandemią, firma MELI sprzedała około 1 miliona mobilnych urządzeń do punktów sprzedaży (mPOS) w porównaniu z 900,000 1 w pierwszym kwartale 2020 r., głównie przez mniejszych sprzedawców i małe i średnie firmy. Zdaniem Ju w miarę dalszego otwierania się gospodarki wartość TPV na urządzenie również powinna wzrosnąć.
Analityk dodał: „Również przy około 20 milionach płatników, którzy nie są jeszcze aktywnymi nabywcami na rynku, istnieje możliwość sprzedaży krzyżowej/sprzedaży dodatkowej wykraczająca poza istniejące produkty fintech, takie jak kody QR, karty kredytowe/debetowe marki MELI, kredyty konsumenckie oraz zarządzanie aktywami/Fundo.”
Co więcej, Ju uważa, że większa rozpoznawalność konsumentów dzięki reklamie marki, szczególnie w Brazylii i Meksyku, może pomóc w nakręceniu dynamiki.
Wszystko, co zamierza MELI, przekonało Ju do powtórzenia swojej oceny „Outperform”. Wraz z wezwaniem załączył cenę docelową na poziomie 1,484 dolarów, co sugeruje 37% potencjał wzrostu. (Aby obejrzeć osiągnięcia Ju, kliknij tutaj)
Ogólnie rzecz biorąc, inni analitycy podzielają opinię Ju. 9 zakupów i 2 wstrzymania składają się na konsensusową ocenę Mocny Kup. Przy średniej cenie docelowej wynoszącej 1,322.73 USD potencjał wzrostu wynosi 23%. (Zobacz analizę akcji MercadoLibre w TipRanks)
Zastrzeżenie: opinie wyrażone w tym artykule są wyłącznie opiniami analityków. Treść jest przeznaczona wyłącznie do celów informacyjnych. Bardzo ważne jest wykonanie własnej analizy przed dokonaniem jakiejkolwiek inwestycji.
,