Atlas Air Worldwide Holdings (NASDQ: AAWW) odnotował w zeszłym tygodniu ośmiokrotny wzrost skorygowanego dochodu netto i o 25% więcej przychodów w trzecim kwartale w porównaniu z rokiem ubiegłym, ale nie zwróci USA 406 milionów dolarów na nadzwyczajną pomoc związaną z koronawirusem rząd zamierzył, aby linie lotnicze znajdujące się w trudnej sytuacji finansowej zatrzymały pracowników. Przewoźnik obsługujący wyłącznie ładunki i leasingodawca samolotów w pełni kwalifikował się do funduszy federalnych, ponieważ nie było gwarancji, że rynek transportu lotniczego będzie się wówczas rozwijać, program nie był oparty na potrzebach, a pieniądze poszły w sprawie wynagrodzeń pracowników, zgodnie z zamierzeniami Kongresu zawartymi w ustawie CARES uchwalonej w marcu, dyrektor generalny John Dietrich nalegał podczas telekonferencji z analitykami w celu omówienia wyników finansowych. „Oceniliśmy całokształt naszej sytuacji, w tym niektóre wyzwania, jakie się pojawiły się natychmiast, gdy pojawi się wirus Covid. Panowała ogromna niepewność. Chiny skutecznie zamknęły działalność nie tylko podczas Księżycowego Nowego Roku, ale przez kilka kolejnych tygodni, co miało znaczący wpływ na naszą działalność” – powiedział Dietrich. Wcześniej w rozmowie zasugerował, że przewoźnicy podrzędni Atlas Air i Southern Air zapewnili w maju 10% premię do wynagrodzenia, aby zrekompensować pilotom trudności w pracy w gorących punktach objętych pandemią, ale członkowie związku twierdzą, że podwyżka wynagrodzeń o 10% była już omawiana przed wejściem w życie ustawy CARES dotacje zostały przyznane w odpowiedzi na propozycję komórki 2750 i że jest to stosunkowo bez znaczenia, ponieważ wynagrodzenie jest nadal o 50% niższe niż w przypadku konkurentów.Rep. James Clyburn, DS.C., przewodniczący podkomisji specjalnej ds. nadzoru i reform Izby Reprezentantów ds. kryzysu związanego z koronawirusem, powiedział w zeszłym miesiącu, że cztery linie lotnicze cargo nie kwalifikują się do pomocy w zakresie wynagrodzeń, ponieważ branża towarowa, w przeciwieństwie do pasażerów, kwitnie, i zapytał zwrócą im łącznie 630 milionów dolarów. Pasażerskie linie lotnicze podzieliły 25 miliardów dolarów na dotacje w ramach programu wsparcia płac, którego celem jest pokrycie podstawowego wynagrodzenia i świadczeń pracowników przez sześć miesięcy, w związku z cięciem wydatków branży, aby uporać się z niszczycielskimi skutkami zawieszenia działalności prawie wszystkich pasażerów działalność gospodarczą przez dwa miesiące w miarę rozprzestrzeniania się pandemii. Linie cargo również otrzymały 4 miliardy dolarów pod warunkiem, że żaden pracownik nie zostanie zwolniony. Jednak branża transportu lotniczego, zwłaszcza firmy obsługujące duże frachtowce, kwitnie. Niedobory w transporcie powietrznym na poziomie 30% spowodowane utratą pojemności pokładów uziemionych samolotów pasażerskich, w połączeniu z dużym popytem na środki medyczne przeciwko Covid-19 i przesunięciem wydatków w stronę towarów, a nie usług, zmusiły spedytorów do płacenia ogromnej kwoty w przeciwnym razie pozostaną w tyle . Stawki są od dwóch do czterech razy wyższe niż w zeszłym roku, w zależności od trasy, a nawet wyższe – prawie 20 dolarów za kilogram – podczas paniki związanej z eksportem środków ochrony osobistej z Chin zeszłej wiosny. Atlas Air, do którego zaliczają się Amazon, DHL i Alibaba swoich największych klientów, zakończył trzeci kwartał z 729 milionami dolarów w gotówce i inwestycjami krótkoterminowymi w porównaniu do 114 milionów dolarów oraz 2.5-krotnie niższym wskaźnikiem zadłużenia do zysków niż w okresie rok temu. Oczekuje, że w bieżącym kwartale zwiększy przychody o dodatkowe 40 milionów dolarów, a skorygowany zysk netto wzrośnie o 25% w porównaniu z kwartałem zakończonym we wrześniu. 30. „To nie było coś, co musieliśmy wykazać, że musimy być w stanie płacić z listy płac” – powiedział Dietrich. „Ale z tych wszystkich powodów… nie mamy zamiaru zwracać środków, zareagowaliśmy odpowiednio i w pełni zastosowaliśmy się nie tylko do prośby komisji, ale także udostępniliśmy dokumenty itp., o które prosiła komisja, i my będzie nadal w pełni współpracować.” Podkomitet ds. nadzoru nad koronawirusem nie ujawnił, jakie komunikaty otrzymał od Atlas, Amerijet, Kalitta Air i Western Global Airlines, jeśli w ogóle. Wezwała także kilka firm świadczących usługi obsługi portów lotniczych za przyjęcie pieniędzy, a następnie zwolnienie tysięcy pracowników. Stosunki pracownicze między związkiem zawodowym reprezentującym pilotów Atlas Air a spółką są na najniższym w historii poziomie po czterech ciągnących się negocjacjach w sprawie nowej umowy lata. Używając hashtaga ShameOnAtlas, piloci, którzy twierdzą, że firma utrudnia strajk, ponieważ prawo nie pozwala im na strajk, wyśmiewają Atlas na Twitterze za skorzystanie z pomocy rządowej. Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej historii FreightWaves/American Shipper autorstwa Erica Kulischa. ZALECANA CZYTANIE : Demokraci Izby Reprezentantów próbują odzyskać pomoc związaną z pandemią od towarowych linii lotniczych Pomoc federalna zapewnia tymczasową podwyżkę w związku z bezprecedensową likwidacją linii lotniczych Ustawa stymulacyjna przyznaje 58 miliardów dolarów w celu ustabilizowania branży lotniczej Ładunek blokuje amerykańskie lotniska w miarę wzrostu liczby frachtowcówZobacz więcej od Benzingi * Kliknij tutaj, aby wyświetlić transakcje opcjami od Benzingi * Carriers Reigning Supreme W szczycie sezonu * Podsumowanie kolejnictwa w trzecim kwartale: dobre i niezbyt dobre(C) 3 Benzinga.com. Benzinga nie udziela porad inwestycyjnych.
Atlas Air Worldwide Holdings (NASDQ: AAWW) odnotował w zeszłym tygodniu ośmiokrotny wzrost skorygowanego dochodu netto i o 25% więcej przychodów w trzecim kwartale w porównaniu z rokiem ubiegłym, ale nie zwróci USA 406 milionów dolarów na nadzwyczajną pomoc związaną z koronawirusem rząd zamierzył, aby linie lotnicze znajdujące się w trudnej sytuacji finansowej zatrzymały pracowników. Przewoźnik obsługujący wyłącznie ładunki i leasingodawca samolotów w pełni kwalifikował się do funduszy federalnych, ponieważ nie było gwarancji, że rynek transportu lotniczego będzie się wówczas rozwijać, program nie był oparty na potrzebach, a pieniądze poszły w sprawie wynagrodzeń pracowników, zgodnie z zamierzeniami Kongresu zawartymi w ustawie CARES uchwalonej w marcu, dyrektor generalny John Dietrich nalegał podczas telekonferencji z analitykami w celu omówienia wyników finansowych. „Oceniliśmy całokształt naszej sytuacji, w tym niektóre wyzwania, jakie się pojawiły się natychmiast, gdy pojawi się wirus Covid. Panowała ogromna niepewność. Chiny skutecznie zamknęły działalność nie tylko podczas Księżycowego Nowego Roku, ale przez kilka kolejnych tygodni, co miało znaczący wpływ na naszą działalność” – powiedział Dietrich. Wcześniej w rozmowie zasugerował, że przewoźnicy podrzędni Atlas Air i Southern Air zapewnili w maju 10% premię do wynagrodzenia, aby zrekompensować pilotom trudności w pracy w gorących punktach objętych pandemią, ale członkowie związku twierdzą, że podwyżka wynagrodzeń o 10% była już omawiana przed wejściem w życie ustawy CARES dotacje zostały przyznane w odpowiedzi na propozycję komórki 2750 i że jest to stosunkowo bez znaczenia, ponieważ wynagrodzenie jest nadal o 50% niższe niż w przypadku konkurentów.Rep. James Clyburn, DS.C., przewodniczący podkomisji specjalnej ds. nadzoru i reform Izby Reprezentantów ds. kryzysu związanego z koronawirusem, powiedział w zeszłym miesiącu, że cztery linie lotnicze cargo nie kwalifikują się do pomocy w zakresie wynagrodzeń, ponieważ branża towarowa, w przeciwieństwie do pasażerów, kwitnie, i zapytał zwrócą im łącznie 630 milionów dolarów. Pasażerskie linie lotnicze podzieliły 25 miliardów dolarów na dotacje w ramach programu wsparcia płac, którego celem jest pokrycie podstawowego wynagrodzenia i świadczeń pracowników przez sześć miesięcy, w związku z cięciem wydatków branży, aby uporać się z niszczycielskimi skutkami zawieszenia działalności prawie wszystkich pasażerów działalność gospodarczą przez dwa miesiące w miarę rozprzestrzeniania się pandemii. Linie cargo również otrzymały 4 miliardy dolarów pod warunkiem, że żaden pracownik nie zostanie zwolniony. Jednak branża transportu lotniczego, zwłaszcza firmy obsługujące duże frachtowce, kwitnie. Niedobory w transporcie powietrznym na poziomie 30% spowodowane utratą pojemności pokładów uziemionych samolotów pasażerskich, w połączeniu z dużym popytem na środki medyczne przeciwko Covid-19 i przesunięciem wydatków w stronę towarów, a nie usług, zmusiły spedytorów do płacenia ogromnej kwoty w przeciwnym razie pozostaną w tyle . Stawki są od dwóch do czterech razy wyższe niż w zeszłym roku, w zależności od trasy, a nawet wyższe – prawie 20 dolarów za kilogram – podczas paniki związanej z eksportem środków ochrony osobistej z Chin zeszłej wiosny. Atlas Air, do którego zaliczają się Amazon, DHL i Alibaba swoich największych klientów, zakończył trzeci kwartał z 729 milionami dolarów w gotówce i inwestycjami krótkoterminowymi w porównaniu do 114 milionów dolarów oraz 2.5-krotnie niższym wskaźnikiem zadłużenia do zysków niż w okresie rok temu. Oczekuje, że w bieżącym kwartale zwiększy przychody o dodatkowe 40 milionów dolarów, a skorygowany zysk netto wzrośnie o 25% w porównaniu z kwartałem zakończonym we wrześniu. 30. „To nie było coś, co musieliśmy wykazać, że musimy być w stanie płacić z listy płac” – powiedział Dietrich. „Ale z tych wszystkich powodów… nie mamy zamiaru zwracać środków, zareagowaliśmy odpowiednio i w pełni zastosowaliśmy się nie tylko do prośby komisji, ale także udostępniliśmy dokumenty itp., o które prosiła komisja, i my będzie nadal w pełni współpracować.” Podkomitet ds. nadzoru nad koronawirusem nie ujawnił, jakie komunikaty otrzymał od Atlas, Amerijet, Kalitta Air i Western Global Airlines, jeśli w ogóle. Wezwała także kilka firm świadczących usługi obsługi portów lotniczych za przyjęcie pieniędzy, a następnie zwolnienie tysięcy pracowników. Stosunki pracownicze między związkiem zawodowym reprezentującym pilotów Atlas Air a spółką są na najniższym w historii poziomie po czterech ciągnących się negocjacjach w sprawie nowej umowy lata. Używając hashtaga ShameOnAtlas, piloci, którzy twierdzą, że firma utrudnia strajk, ponieważ prawo nie pozwala im na strajk, wyśmiewają Atlas na Twitterze za skorzystanie z pomocy rządowej. Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej historii FreightWaves/American Shipper autorstwa Erica Kulischa. ZALECANA CZYTANIE : Demokraci Izby Reprezentantów próbują odzyskać pomoc związaną z pandemią od towarowych linii lotniczych Pomoc federalna zapewnia tymczasową podwyżkę w związku z bezprecedensową likwidacją linii lotniczych Ustawa stymulacyjna przyznaje 58 miliardów dolarów w celu ustabilizowania branży lotniczej Ładunek blokuje amerykańskie lotniska w miarę wzrostu liczby frachtowcówZobacz więcej od Benzingi * Kliknij tutaj, aby wyświetlić transakcje opcjami od Benzingi * Carriers Reigning Supreme W szczycie sezonu * Podsumowanie kolejnictwa w trzecim kwartale: dobre i niezbyt dobre(C) 3 Benzinga.com. Benzinga nie udziela porad inwestycyjnych.
,