Biden otrzymuje przypomnienie o wartości 4 miliardów dolarów o załataniu powiązań handlowych z Europą, 11 listopada 2020 r. o 5:00

By
11 listopada 2020 r
tagi:

(Bloomberg) – Zaledwie 48 godzin po tym, jak prezydent-elekt Joe Biden obiecał, że „przywróci szacunek Ameryce na całym świecie”, Unia Europejska była jedną z pierwszych w kolejce, aby przypomnieć mu, że transatlantyckie stosunki handlowe mogą być dobrym punktem wyjścia W poniedziałek Bruksela zgodziła się nałożyć nowe cła na towary amerykańskie o wartości 4 miliardów dolarów importu, co zostało podjęte za zgodą Światowej Organizacji Handlu po wygranej przez UE sprawie w Genewie dotyczącej nielegalnych dotacji dla Boeing Co. Był to kontratak po tym, jak USA, w ramach równoległego pozwu przeciwko Airbus SE, otrzymały pozwolenie na nałożenie ceł na towary o wartości 7.5 miliarda dolarów z takich krajów, jak Francja, Niemcy, Hiszpania i Wielka Brytania. Walka wyprzedziła prezydenta Donalda Trumpa o około 12 lat, ale jego Podejście „America First” tylko je przedłużyło. Wynik „oko za oko” odzwierciedla to, co zdaniem niektórych obserwatorów stanowiło błędną kalkulację strategii administracji Trumpa wobec przyjaciół i wrogów handlowych: Europa nie mrugnęła pod presją, lecz odpowiedziała. Natomiast Biden preferował wzmacnianie demokracji sojusze mogłyby stworzyć bardziej sprzyjające środowisko do rozstrzygania ropiejących sporów, takich jak sprawa Airbus-Boeing – jednego z kilku zaostrzających się impasów. „Stany Zjednoczone nałożyły swoje cła, UE nałożyła swoje cła. Jesteśmy na równi. To dobry sposób na rozpoczęcie negocjacji” – powiedział we wtorek Bloomberg TV Pascal Lamy, były dyrektor generalny WTO. Lata impasu „Pytanie brzmi, czy Bruksela i Waszyngton się zgodzą” – powiedział Lamy. „W przypadku Trumpa nie było żadnej odpowiedzi. W przypadku Bidena odpowiedź brzmi „tak”. Jednocześnie Europejczycy przyznają, że nadal będą istnieć poważne spory i muszą realistycznie oceniać zdolność Bidena do przedkładania sojuszu nad pilniejsze sprawy wewnętrzne i długoterminowe zmiany w tendencjach politycznych. „Podziały mogą być możliwe zawsze można zaradzić, rany można zagoić” – powiedziała we wtorkowym przemówieniu przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen. „Ale niektóre zmiany priorytetów i postrzegania sięgają znacznie głębiej niż jeden polityk lub administracja. I nie znikną z powodu jednych wyborów.” Oto podsumowanie innych głównych sporów między USA a UE w kwestiach handlowych: Taryfy na stal i aluminium Jednym z wczesnych działań budujących zaufanie mogłoby być wycofanie przez administrację Trumpa ceł bezpieczeństwa narodowego na stal i aluminium aluminium, które jest postrzegane w Europie jako coś godnego pożałowania i poniżenia. Były doradca Białego Domu Clete Willems przyznał, że cła stanowią „niewymuszony błąd” administracji Trumpa, który wywołał nieuzasadnioną wrogość między Waszyngtonem a Brukselą. „Ze wszystkich rzeczy, które zrobił Trump , to był ten, który był niepotrzebny i szkodził stosunkom w sposób wcale nieproduktywny” – powiedział Willems w wywiadzie telefonicznym. Posunięcie Bidena mające na celu zniesienie ceł na stal i aluminium mogłoby zachęcić Brukselę do wycofania ceł odwetowych na kultowym USA o wartości 2.8 miliarda euro (3.3 miliarda dolarów). towary takie jak whisky bourbon, Harley-Davidson Inc. motocykle i Levi Strauss & Co. dżinsy.Porozumienie w sprawie subsydiów przemysłowychAdministracja Bidena mogłaby współpracować z UE, Japonią i innymi podobnie myślącymi stronami w celu opracowania nowych globalnych zasad ograniczających pomoc rządową Chin zakłócającą rynek. „Wierzę, że administracja Bidena będzie chciała stawić czoła Chinom i umocnić amerykańskie przywództwo ”- powiedział Tim Brightbill, partner w Wiley, kancelarii prawnej z Waszyngtonu. Administracja Bidena może zaakceptować wstępne porozumienie osiągnięte w styczniu przez USA, UE i Japonię, aby wycelować w praktyki subsydiowania Pekinu, które są źródłem rosnącego handlu napięcia między Pekinem a resztą świata. Jeśli zostanie przyjęte i rozszerzone na wystarczająco dużą grupę narodów, porozumienie może stanowić najbardziej znaczącą aktualizację zbioru przepisów dotyczących handlu światowego od ponad dekady. Podatek od usług cyfrowychKolejny kluczowy punkt tarcia będzie kontynuowany będzie walka z europejskimi planami nałożenia podatków od usług cyfrowych, które pełnią funkcję opłat od lokalnej sprzedaży zagranicznych firm technologicznych, takich jak Facebook Inc. oraz Google.Austria, Francja, Włochy, Hiszpania i Wielka Brytania należą do krajów, które przyjmują lub rozważają podatki od usług cyfrowych, aby zdobyć większą część światowego rynku e-commerce o wartości 26 bilionów dolarów. Administracja Trumpa twierdzi jednak, że podatki te są dyskryminujące wobec Stanów Zjednoczonych firmy internetowe i zobowiązały się do nałożenia 25% ceł na szereg francuskich towarów, w tym kosmetyki do makijażu, mydło i torebki, o wartości około 1.3 miliarda dolarów. Debata na temat podatków cyfrowych pozostanie „głównie irytującą” dla Bidena, Willems powiedział. "Stany Zjednoczone postrzega to jako dyskryminację Stanów Zjednoczonych przez Europejczyków firmy czerpały od nich dochody i odbierały je w celu rozwoju własnych krajowych liderów.” Porozumienie w sprawie zmian klimatycznych Biden zobowiązał się również do ponownego przyłączenia się do porozumienia klimatycznego z Paryża, co byłoby mile widzianym wydarzeniem dla stolic europejskich i mogłoby otworzyć pewne możliwości ponownego zaangażowania umowa handlowa dotycząca obniżenia ceł na towary przyjazne dla środowiska utknęła w martwym punkcie. Jeśli Biden zasygnalizuje zamiar ponownego zaangażowania się w umowę w sprawie towarów środowiskowych, mogłoby to zwiększyć światowy handel produktami ekologicznymi – takimi jak panele słoneczne, filtry do wody, silniki elektryczne i turbiny hydrauliczne – poprzez 119 miliardów dolarów rocznie. W dłuższej perspektywie USA będą potrzebne i Europy do zaangażowania się w plany Brukseli dotyczące mechanizmu dostosowania granic pod względem emisji dwutlenku węgla, który stworzyłby nowe koszty w przypadku importu zagranicznego z krajów, które są mniej rygorystyczne w zakresie ograniczania zanieczyszczeń. „Stany Zjednoczone będzie przebiegać znacznie wolniej, niż jest to zobowiązana UE” – powiedział Adam Posen, prezes Peterson Institute for International Economics w Waszyngtonie, podczas niedawnego seminarium internetowego prowadzonego przez Bruegel, zespół doradców z siedzibą w Brukseli.

Biden otrzymuje przypomnienie o wartości 4 miliardów dolarów, aby naprawić powiązania handlowe z Europą(Bloomberg) – Zaledwie 48 godzin po tym, jak prezydent-elekt Joe Biden obiecał, że „przywróci szacunek Ameryce na całym świecie”, Unia Europejska była jedną z pierwszych w kolejce, aby przypomnieć mu, że transatlantyckie stosunki handlowe mogą być dobrym punktem wyjścia W poniedziałek Bruksela zgodziła się nałożyć nowe cła na towary amerykańskie o wartości 4 miliardów dolarów importu, co zostało podjęte za zgodą Światowej Organizacji Handlu po wygranej przez UE sprawie w Genewie dotyczącej nielegalnych dotacji dla Boeing Co. Był to kontratak po tym, jak USA, w ramach równoległego pozwu przeciwko Airbus SE, otrzymały pozwolenie na nałożenie ceł na towary o wartości 7.5 miliarda dolarów z takich krajów, jak Francja, Niemcy, Hiszpania i Wielka Brytania. Walka wyprzedziła prezydenta Donalda Trumpa o około 12 lat, ale jego Podejście „America First” tylko je przedłużyło. Wynik „oko za oko” odzwierciedla to, co zdaniem niektórych obserwatorów stanowiło błędną kalkulację strategii administracji Trumpa wobec przyjaciół i wrogów handlowych: Europa nie mrugnęła pod presją, lecz odpowiedziała. Natomiast Biden preferował wzmacnianie demokracji sojusze mogłyby stworzyć bardziej sprzyjające środowisko do rozstrzygania ropiejących sporów, takich jak sprawa Airbus-Boeing – jednego z kilku zaostrzających się impasów. „Stany Zjednoczone nałożyły swoje cła, UE nałożyła swoje cła. Jesteśmy na równi. To dobry sposób na rozpoczęcie negocjacji” – powiedział we wtorek Bloomberg TV Pascal Lamy, były dyrektor generalny WTO. Lata impasu „Pytanie brzmi, czy Bruksela i Waszyngton się zgodzą” – powiedział Lamy. „W przypadku Trumpa nie było żadnej odpowiedzi. W przypadku Bidena odpowiedź brzmi „tak”. Jednocześnie Europejczycy przyznają, że nadal będą istnieć poważne spory i muszą realistycznie oceniać zdolność Bidena do przedkładania sojuszu nad pilniejsze sprawy wewnętrzne i długoterminowe zmiany w tendencjach politycznych. „Podziały mogą być możliwe zawsze można zaradzić, rany można zagoić” – powiedziała we wtorkowym przemówieniu przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen. „Ale niektóre zmiany priorytetów i postrzegania sięgają znacznie głębiej niż jeden polityk lub administracja. I nie znikną z powodu jednych wyborów.” Oto podsumowanie innych głównych sporów między USA a UE w kwestiach handlowych: Taryfy na stal i aluminium Jednym z wczesnych działań budujących zaufanie mogłoby być wycofanie przez administrację Trumpa ceł bezpieczeństwa narodowego na stal i aluminium aluminium, które jest postrzegane w Europie jako coś godnego pożałowania i poniżenia. Były doradca Białego Domu Clete Willems przyznał, że cła stanowią „niewymuszony błąd” administracji Trumpa, który wywołał nieuzasadnioną wrogość między Waszyngtonem a Brukselą. „Ze wszystkich rzeczy, które zrobił Trump , to był ten, który był niepotrzebny i szkodził stosunkom w sposób wcale nieproduktywny” – powiedział Willems w wywiadzie telefonicznym. Posunięcie Bidena mające na celu zniesienie ceł na stal i aluminium mogłoby zachęcić Brukselę do wycofania ceł odwetowych na kultowym USA o wartości 2.8 miliarda euro (3.3 miliarda dolarów). towary takie jak whisky bourbon, Harley-Davidson Inc. motocykle i Levi Strauss & Co. dżinsy.Porozumienie w sprawie subsydiów przemysłowychAdministracja Bidena mogłaby współpracować z UE, Japonią i innymi podobnie myślącymi stronami w celu opracowania nowych globalnych zasad ograniczających pomoc rządową Chin zakłócającą rynek. „Wierzę, że administracja Bidena będzie chciała stawić czoła Chinom i umocnić amerykańskie przywództwo ”- powiedział Tim Brightbill, partner w Wiley, kancelarii prawnej z Waszyngtonu. Administracja Bidena może zaakceptować wstępne porozumienie osiągnięte w styczniu przez USA, UE i Japonię, aby wycelować w praktyki subsydiowania Pekinu, które są źródłem rosnącego handlu napięcia między Pekinem a resztą świata. Jeśli zostanie przyjęte i rozszerzone na wystarczająco dużą grupę narodów, porozumienie może stanowić najbardziej znaczącą aktualizację zbioru przepisów dotyczących handlu światowego od ponad dekady. Podatek od usług cyfrowychKolejny kluczowy punkt tarcia będzie kontynuowany będzie walka z europejskimi planami nałożenia podatków od usług cyfrowych, które pełnią funkcję opłat od lokalnej sprzedaży zagranicznych firm technologicznych, takich jak Facebook Inc. oraz Google.Austria, Francja, Włochy, Hiszpania i Wielka Brytania należą do krajów, które przyjmują lub rozważają podatki od usług cyfrowych, aby zdobyć większą część światowego rynku e-commerce o wartości 26 bilionów dolarów. Administracja Trumpa twierdzi jednak, że podatki te są dyskryminujące wobec Stanów Zjednoczonych firmy internetowe i zobowiązały się do nałożenia 25% ceł na szereg francuskich towarów, w tym kosmetyki do makijażu, mydło i torebki, o wartości około 1.3 miliarda dolarów. Debata na temat podatków cyfrowych pozostanie „głównie irytującą” dla Bidena, Willems powiedział. "Stany Zjednoczone postrzega to jako dyskryminację Stanów Zjednoczonych przez Europejczyków firmy czerpały od nich dochody i odbierały je w celu rozwoju własnych krajowych liderów.” Porozumienie w sprawie zmian klimatycznych Biden zobowiązał się również do ponownego przyłączenia się do porozumienia klimatycznego z Paryża, co byłoby mile widzianym wydarzeniem dla stolic europejskich i mogłoby otworzyć pewne możliwości ponownego zaangażowania umowa handlowa dotycząca obniżenia ceł na towary przyjazne dla środowiska utknęła w martwym punkcie. Jeśli Biden zasygnalizuje zamiar ponownego zaangażowania się w umowę w sprawie towarów środowiskowych, mogłoby to zwiększyć światowy handel produktami ekologicznymi – takimi jak panele słoneczne, filtry do wody, silniki elektryczne i turbiny hydrauliczne – poprzez 119 miliardów dolarów rocznie. W dłuższej perspektywie USA będą potrzebne i Europy do zaangażowania się w plany Brukseli dotyczące mechanizmu dostosowania granic pod względem emisji dwutlenku węgla, który stworzyłby nowe koszty w przypadku importu zagranicznego z krajów, które są mniej rygorystyczne w zakresie ograniczania zanieczyszczeń. „Stany Zjednoczone będzie przebiegać znacznie wolniej, niż jest to zobowiązana UE” – powiedział Adam Posen, prezes Peterson Institute for International Economics w Waszyngtonie, podczas niedawnego seminarium internetowego prowadzonego przez Bruegel, zespół doradców z siedzibą w Brukseli.

,

Natychmiastowa wycena

Wprowadź symbol giełdowy.

Wybierz Giełdę.

Wybierz Typ zabezpieczenia.

Proszę podaj swoje imię.

Proszę podać swoje nazwisko.

Podaj swój numer telefonu.

Podaj swój adres e-mail.

Wprowadź lub wybierz łączną liczbę posiadanych udziałów.

Wprowadź lub wybierz żądaną kwotę pożyczki, której szukasz.

Proszę wybrać Cel pożyczki.

Wybierz, czy jesteś urzędnikiem/dyrektorem.

Spółka High West Capital Partners, LLC może oferować określone informacje wyłącznie osobom będącym „Akredytowanymi inwestorami” i/lub „Kwalifikowanymi klientami”, zgodnie z definicją tych terminów w obowiązujących federalnych przepisach dotyczących papierów wartościowych. Aby zostać „Inwestorem Akredytowanym” i/lub „Klientem Kwalifikowanym”, musisz spełniać kryteria określone w JEDNEJ LUB WIĘCEJ z następujących kategorii/akapitów o numerach 1-20 poniżej.

Firma High West Capital Partners, LLC nie może udzielić Państwu żadnych informacji dotyczących swoich programów pożyczkowych ani produktów inwestycyjnych, jeśli nie spełnicie Państwo jednego lub więcej z poniższych kryteriów. Ponadto obcokrajowcy, którzy mogą być zwolnieni z obowiązku kwalifikowania się jako inwestor akredytowany w USA, w dalszym ciągu muszą spełniać ustalone kryteria, zgodnie z wewnętrznymi zasadami udzielania pożyczek High West Capital Partners, LLC. High West Capital Partners, LLC nie będzie udzielać informacji ani udzielać pożyczek żadnej osobie i/lub podmiotowi, który nie spełnia jednego lub więcej z następujących kryteriów:

1) Osoba fizyczna o wartości netto przekraczającej 1.0 miliona dolarów. Osoba fizyczna (nie podmiot), której majątek netto lub wspólny majątek netto z małżonkiem w momencie zakupu przekracza 1,000,000 XNUMX XNUMX USD. (Przy obliczaniu wartości netto możesz uwzględnić swój kapitał własny w majątku osobistym i nieruchomościach, w tym główne miejsce zamieszkania, środki pieniężne, inwestycje krótkoterminowe, akcje i papiery wartościowe. Uwzględnienie kapitału własnego w majątku osobistym i nieruchomościach powinno opierać się na godziwej wartość rynkowa takiej nieruchomości pomniejszona o dług zabezpieczony taką nieruchomością.)

2) Osoba fizyczna posiadająca roczny dochód wynoszący 200,000 200,000 USD. Osoba fizyczna (nie podmiot), która osiągnęła indywidualny dochód przekraczający XNUMX XNUMX USD w każdym z poprzednich dwóch lat kalendarzowych i ma uzasadnione oczekiwania, że ​​osiągnie ten sam poziom dochodów w roku bieżącym.

3) Osoba fizyczna posiadająca łączny dochód roczny wynoszący 300,000 300,000 USD. Osoba fizyczna (niebędąca osobą prawną), która w każdym z poprzednich dwóch lat kalendarzowych osiągnęła wspólny dochód ze swoim małżonkiem w wysokości przekraczającej XNUMX XNUMX USD i ma uzasadnione oczekiwania, że ​​osiągnie ten sam poziom dochodów w roku bieżącym.

4) Korporacje lub spółki osobowe. Korporacja, spółka osobowa lub podobny podmiot, który posiada aktywa o wartości przekraczającej 5 milionów dolarów i nie został utworzony w konkretnym celu nabycia udziałów w korporacji lub spółce osobowej.

5) Odwołalne zaufanie. Trust, który może zostać odwołany przez jego fundatorów i którego każdy z fundatorów jest Akredytowanym Inwestorem zgodnie z definicją zawartą w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

6) Nieodwołalne zaufanie. Fundusz powierniczy (inny niż plan ERISA), który (a) nie może zostać odwołany przez jego fundatorów, (b) posiada aktywa o wartości przekraczającej 5 milionów dolarów, (c) nie został utworzony w konkretnym celu nabycia udziałów oraz (d ) jest kierowany przez osobę posiadającą taką wiedzę i doświadczenie w sprawach finansowych i biznesowych, że osoba ta jest w stanie ocenić zasadność i ryzyko inwestycji w Trust.

7) IRA lub podobny plan świadczeń. Program świadczeń IRA, Keogh lub podobny program świadczeń obejmujący tylko jedną osobę fizyczną będącą Inwestorem Akredytowanym zgodnie z definicją zawartą w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

8) Konto w Programie Świadczeń Pracowniczych Kierowanych przez Uczestnika. Program świadczeń pracowniczych kierowany do uczestnika, inwestujący pod kierunkiem i na rachunek uczestnika będącego inwestorem akredytowanym, zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

9) Inny Plan ERISA. Program świadczeń pracowniczych w rozumieniu tytułu I ustawy ERISA, inny niż program kierowany do uczestników, o sumie aktywów przekraczającej 5 mln USD lub w przypadku którego decyzje inwestycyjne (w tym decyzja o zakupie odsetek) podejmowane są przez bank zarejestrowany doradca inwestycyjny, kasa oszczędnościowo-pożyczkowa lub firma ubezpieczeniowa.

10) Rządowy Program Świadczeń. Plan ustanowiony i utrzymywany przez stan, gminę lub jakąkolwiek agencję stanu lub gminy na rzecz swoich pracowników, którego łączne aktywa przekraczają 5 milionów dolarów.

11) Podmiot non-profit. Organizacja opisana w artykule 501(c)(3) Kodeksu podatkowego, z późniejszymi zmianami, posiadająca aktywa ogółem przekraczające 5 milionów dolarów (w tym fundusze na życie, renty i dożywotnie), jak wynika z najnowszego zbadanego sprawozdania finansowego organizacji .

12) Bank w rozumieniu art. 3 lit. a) pkt 2 Ustawy o papierach wartościowych (działający na własny rachunek lub w charakterze powiernika).

13) Stowarzyszenie oszczędnościowo-pożyczkowe lub podobna instytucja w rozumieniu art. 3 lit. a) pkt 5 lit. A) Ustawy o papierach wartościowych (niezależnie od tego, czy działa na własny rachunek, czy w charakterze powiernika).

14) Makler-dealer zarejestrowany na podstawie ustawy o giełdzie.

15) Zakład ubezpieczeń w rozumieniu art. 2 pkt 13 ustawy o papierach wartościowych.

16) „Spółka rozwoju biznesu” w rozumieniu art. 2 lit. a) pkt 48 ustawy o spółkach inwestycyjnych.

17) Spółka inwestycyjna dla małych firm posiadająca licencję zgodnie z sekcją 301 (c) lub (d) ustawy o inwestycjach małych przedsiębiorstw z 1958 r.

18) „Prywatna spółka zajmująca się rozwojem biznesu” w rozumieniu art. 202(a)(22) Ustawy o doradcach.

19) Dyrektor wykonawczy lub dyrektor. Osoba fizyczna będąca członkiem zarządu, dyrektorem lub komplementariuszem Spółki lub Komplementariusza i będąca Inwestorem Akredytowanym zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

20) Podmiot będący w całości własnością Akredytowanych Inwestorów. Korporacja, spółka osobowa, prywatna spółka inwestycyjna lub podobny podmiot, którego każdy właściciel kapitału jest osobą fizyczną będącą Inwestorem Akredytowanym, zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

Przeczytaj powyższą informację i zaznacz poniższe pole, aby kontynuować.

Singapur

+ 65 3105 1295

Tajwan

Już wkrótce!

Hongkong

R91, III piętro,
Wieża Eton, aleja Hysan 8.
Causeway Bay, Hongkong
+ 852 3002 4462

Pokrycie rynku