Skup złota przez Bank Centralny rośnie od najniższego poziomu od niemal dekady, 30 września 2020 o 8:13

By
Września 30, 2020
tagi:

(Bloomberg) — Przewiduje się, że skup złota przez banki centralne, będący ważnym czynnikiem wzrostu cen kruszcu w ostatnich latach, po spowolnieniu w tym roku, w 2021 r. wzrośnie. Citigroup Inc. przewiduje, że popyt ze strony sektora urzędowego wzrośnie do około 450 ton po spadku do 375 ton w tym roku, co byłoby najniższym poziomem od dekady. HSBC Securities (USA) Inc. spodziewa się niewielkiego wzrostu do 400 ton z szacowanych 390 ton w 2020 r., co będzie potencjalnie drugą najniższą wartością od 10 lat. Chociaż prognozy są dalekie od niemal rekordowych zakupów na poziomie ponad 600 ton rocznie obserwowanych zarówno w 2018 r., jak i w 2019 r. W XNUMX r. wzmożona aktywność banku centralnego pomoże wzmocnić walutę kruszcową. Rosja może powrócić na rynek wiosną przyszłego roku, a chiński bank centralny może wznowić uzupełnianie rezerw po USA wyborów, jak stwierdziło Citi w raporcie z tego miesiąca. Sytuacja ta może mieć większy wpływ na rynek, jeśli fundusze notowane na giełdzie – kluczowe czynniki popytu w 2020 r. – spowolnią zakupy w miarę ożywiania się gospodarek światowych po pandemii koronaawirusa. „Chociaż złoto w sektorze oficjalnym popyt był dość silny w 2019 i 2018 r., a w tym roku jest niższy, niekoniecznie słaby według standardów historycznych” – powiedział James Steel, główny analityk metali szlachetnych w HSBC. „Chociaż nie należy lekceważyć wpływu działalności banku centralnego, w tym roku ustępuje on miejsca funduszom ETF i innym formom popytu”. Ceny kruszców i aktywa funduszy ETF wzrosły w 2020 r. do rekordowego poziomu, ponieważ inwestorzy szukali schronienia w obliczu pandemii, luzu monetarnego polityki pieniężnej i potencjalnej dewaluacji walut fiducjarnych. Od tego czasu złoto na rynku kasowym spadło z najwyższego poziomu w historii i odnotowuje największą miesięczną stratę od 2016 r., ale nadal ma szansę na ograniczenie ósmego kwartalnego wzrostu, dzięki stałemu napływowi do funduszy ETF. Kolumbia i Uzbekistan należą do krajów, które zmniejszyły swoje rezerw złota w ostatnich miesiącach, a Filipiny oświadczyły, że rozważają jego sprzedaż. Rosja ogłosiła, że ​​zaprzestanie zakupów od kwietnia, choć minął prawie rok, odkąd Chiny ujawniły jakiekolwiek posunięcia. „Zakupy netto banków centralnych spadły, ale nadal są dodatnie, więc nie ma ryzyka, że ​​banki centralne staną się źródłem presji na obniżkę cen jak w latach 90.” – powiedział Bernard Dahdah, starszy analityk ds. surowców w Natixis SA. Chociaż w 10 r. banki centralne były nabywcami netto dziesiąty rok z rzędu, popyt stał się bardziej skoncentrowany i według mniejszej liczby banków w 2019 r. Światowa Rada Złota. Zakupy spadły o 39% do 233 ton w pierwszym półroczu w porównaniu z tym samym okresem rok temu. Według Shaokai Fan, szefa ds. relacji z bankami centralnymi w WGC, każdy bank centralny ustala alokację złota optymalną dla swojej sytuacji. Niektórzy mogli zmniejszyć swoje zasoby, ponieważ odsetek kruszcu w ich rezerwach stał się wysoki, szczególnie w obliczu wzrostu cen, lub dlatego, że musieli czerpać z części swoich rezerw innych niż złoto, aby utrzymać stabilność waluty, powiedział. analityk ds. metali Suki Cooper również spodziewa się, że banki centralne pozostaną nabywcami netto pomimo rozpoczęcia sprzedaży, ale przewiduje, że zakupy spadną do 400 ton w przyszłym roku z 417 ton w 2020 r.

Skup złota przez Bank Centralny wzrósł z najniższego poziomu od niemal dekady(Bloomberg) — Przewiduje się, że skup złota przez banki centralne, będący ważnym czynnikiem wzrostu cen kruszcu w ostatnich latach, po spowolnieniu w tym roku, w 2021 r. wzrośnie. Citigroup Inc. przewiduje, że popyt ze strony sektora urzędowego wzrośnie do około 450 ton po spadku do 375 ton w tym roku, co byłoby najniższym poziomem od dekady. HSBC Securities (USA) Inc. spodziewa się niewielkiego wzrostu do 400 ton z szacowanych 390 ton w 2020 r., co będzie potencjalnie drugą najniższą wartością od 10 lat. Chociaż prognozy są dalekie od niemal rekordowych zakupów na poziomie ponad 600 ton rocznie obserwowanych zarówno w 2018 r., jak i w 2019 r. W XNUMX r. wzmożona aktywność banku centralnego pomoże wzmocnić walutę kruszcową. Rosja może powrócić na rynek wiosną przyszłego roku, a chiński bank centralny może wznowić uzupełnianie rezerw po USA wyborów, jak stwierdziło Citi w raporcie z tego miesiąca. Sytuacja ta może mieć większy wpływ na rynek, jeśli fundusze notowane na giełdzie – kluczowe czynniki popytu w 2020 r. – spowolnią zakupy w miarę ożywiania się gospodarek światowych po pandemii koronaawirusa. „Chociaż złoto w sektorze oficjalnym popyt był dość silny w 2019 i 2018 r., a w tym roku jest niższy, niekoniecznie słaby według standardów historycznych” – powiedział James Steel, główny analityk metali szlachetnych w HSBC. „Chociaż nie należy lekceważyć wpływu działalności banku centralnego, w tym roku ustępuje on miejsca funduszom ETF i innym formom popytu”. Ceny kruszców i aktywa funduszy ETF wzrosły w 2020 r. do rekordowego poziomu, ponieważ inwestorzy szukali schronienia w obliczu pandemii, luzu monetarnego polityki pieniężnej i potencjalnej dewaluacji walut fiducjarnych. Od tego czasu złoto na rynku kasowym spadło z najwyższego poziomu w historii i odnotowuje największą miesięczną stratę od 2016 r., ale nadal ma szansę na ograniczenie ósmego kwartalnego wzrostu, dzięki stałemu napływowi do funduszy ETF. Kolumbia i Uzbekistan należą do krajów, które zmniejszyły swoje rezerw złota w ostatnich miesiącach, a Filipiny oświadczyły, że rozważają jego sprzedaż. Rosja ogłosiła, że ​​zaprzestanie zakupów od kwietnia, choć minął prawie rok, odkąd Chiny ujawniły jakiekolwiek posunięcia. „Zakupy netto banków centralnych spadły, ale nadal są dodatnie, więc nie ma ryzyka, że ​​banki centralne staną się źródłem presji na obniżkę cen jak w latach 90.” – powiedział Bernard Dahdah, starszy analityk ds. surowców w Natixis SA. Chociaż w 10 r. banki centralne były nabywcami netto dziesiąty rok z rzędu, popyt stał się bardziej skoncentrowany i według mniejszej liczby banków w 2019 r. Światowa Rada Złota. Zakupy spadły o 39% do 233 ton w pierwszym półroczu w porównaniu z tym samym okresem rok temu. Według Shaokai Fan, szefa ds. relacji z bankami centralnymi w WGC, każdy bank centralny ustala alokację złota optymalną dla swojej sytuacji. Niektórzy mogli zmniejszyć swoje zasoby, ponieważ odsetek kruszcu w ich rezerwach stał się wysoki, szczególnie w obliczu wzrostu cen, lub dlatego, że musieli czerpać z części swoich rezerw innych niż złoto, aby utrzymać stabilność waluty, powiedział. analityk ds. metali Suki Cooper również spodziewa się, że banki centralne pozostaną nabywcami netto pomimo rozpoczęcia sprzedaży, ale przewiduje, że zakupy spadną do 400 ton w przyszłym roku z 417 ton w 2020 r.

,

Natychmiastowa wycena

Wprowadź symbol giełdowy.

Wybierz Giełdę.

Wybierz Typ zabezpieczenia.

Proszę podaj swoje imię.

Proszę podać swoje nazwisko.

Podaj swój numer telefonu.

Podaj swój adres e-mail.

Wprowadź lub wybierz łączną liczbę posiadanych udziałów.

Wprowadź lub wybierz żądaną kwotę pożyczki, której szukasz.

Proszę wybrać Cel pożyczki.

Wybierz, czy jesteś urzędnikiem/dyrektorem.

Spółka High West Capital Partners, LLC może oferować określone informacje wyłącznie osobom będącym „Akredytowanymi inwestorami” i/lub „Kwalifikowanymi klientami”, zgodnie z definicją tych terminów w obowiązujących federalnych przepisach dotyczących papierów wartościowych. Aby zostać „Inwestorem Akredytowanym” i/lub „Klientem Kwalifikowanym”, musisz spełniać kryteria określone w JEDNEJ LUB WIĘCEJ z następujących kategorii/akapitów o numerach 1-20 poniżej.

Firma High West Capital Partners, LLC nie może udzielić Państwu żadnych informacji dotyczących swoich programów pożyczkowych ani produktów inwestycyjnych, jeśli nie spełnicie Państwo jednego lub więcej z poniższych kryteriów. Ponadto obcokrajowcy, którzy mogą być zwolnieni z obowiązku kwalifikowania się jako inwestor akredytowany w USA, w dalszym ciągu muszą spełniać ustalone kryteria, zgodnie z wewnętrznymi zasadami udzielania pożyczek High West Capital Partners, LLC. High West Capital Partners, LLC nie będzie udzielać informacji ani udzielać pożyczek żadnej osobie i/lub podmiotowi, który nie spełnia jednego lub więcej z następujących kryteriów:

1) Osoba fizyczna o wartości netto przekraczającej 1.0 miliona dolarów. Osoba fizyczna (nie podmiot), której majątek netto lub wspólny majątek netto z małżonkiem w momencie zakupu przekracza 1,000,000 XNUMX XNUMX USD. (Przy obliczaniu wartości netto możesz uwzględnić swój kapitał własny w majątku osobistym i nieruchomościach, w tym główne miejsce zamieszkania, środki pieniężne, inwestycje krótkoterminowe, akcje i papiery wartościowe. Uwzględnienie kapitału własnego w majątku osobistym i nieruchomościach powinno opierać się na godziwej wartość rynkowa takiej nieruchomości pomniejszona o dług zabezpieczony taką nieruchomością.)

2) Osoba fizyczna posiadająca roczny dochód wynoszący 200,000 200,000 USD. Osoba fizyczna (nie podmiot), która osiągnęła indywidualny dochód przekraczający XNUMX XNUMX USD w każdym z poprzednich dwóch lat kalendarzowych i ma uzasadnione oczekiwania, że ​​osiągnie ten sam poziom dochodów w roku bieżącym.

3) Osoba fizyczna posiadająca łączny dochód roczny wynoszący 300,000 300,000 USD. Osoba fizyczna (niebędąca osobą prawną), która w każdym z poprzednich dwóch lat kalendarzowych osiągnęła wspólny dochód ze swoim małżonkiem w wysokości przekraczającej XNUMX XNUMX USD i ma uzasadnione oczekiwania, że ​​osiągnie ten sam poziom dochodów w roku bieżącym.

4) Korporacje lub spółki osobowe. Korporacja, spółka osobowa lub podobny podmiot, który posiada aktywa o wartości przekraczającej 5 milionów dolarów i nie został utworzony w konkretnym celu nabycia udziałów w korporacji lub spółce osobowej.

5) Odwołalne zaufanie. Trust, który może zostać odwołany przez jego fundatorów i którego każdy z fundatorów jest Akredytowanym Inwestorem zgodnie z definicją zawartą w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

6) Nieodwołalne zaufanie. Fundusz powierniczy (inny niż plan ERISA), który (a) nie może zostać odwołany przez jego fundatorów, (b) posiada aktywa o wartości przekraczającej 5 milionów dolarów, (c) nie został utworzony w konkretnym celu nabycia udziałów oraz (d ) jest kierowany przez osobę posiadającą taką wiedzę i doświadczenie w sprawach finansowych i biznesowych, że osoba ta jest w stanie ocenić zasadność i ryzyko inwestycji w Trust.

7) IRA lub podobny plan świadczeń. Program świadczeń IRA, Keogh lub podobny program świadczeń obejmujący tylko jedną osobę fizyczną będącą Inwestorem Akredytowanym zgodnie z definicją zawartą w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

8) Konto w Programie Świadczeń Pracowniczych Kierowanych przez Uczestnika. Program świadczeń pracowniczych kierowany do uczestnika, inwestujący pod kierunkiem i na rachunek uczestnika będącego inwestorem akredytowanym, zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

9) Inny Plan ERISA. Program świadczeń pracowniczych w rozumieniu tytułu I ustawy ERISA, inny niż program kierowany do uczestników, o sumie aktywów przekraczającej 5 mln USD lub w przypadku którego decyzje inwestycyjne (w tym decyzja o zakupie odsetek) podejmowane są przez bank zarejestrowany doradca inwestycyjny, kasa oszczędnościowo-pożyczkowa lub firma ubezpieczeniowa.

10) Rządowy Program Świadczeń. Plan ustanowiony i utrzymywany przez stan, gminę lub jakąkolwiek agencję stanu lub gminy na rzecz swoich pracowników, którego łączne aktywa przekraczają 5 milionów dolarów.

11) Podmiot non-profit. Organizacja opisana w artykule 501(c)(3) Kodeksu podatkowego, z późniejszymi zmianami, posiadająca aktywa ogółem przekraczające 5 milionów dolarów (w tym fundusze na życie, renty i dożywotnie), jak wynika z najnowszego zbadanego sprawozdania finansowego organizacji .

12) Bank w rozumieniu art. 3 lit. a) pkt 2 Ustawy o papierach wartościowych (działający na własny rachunek lub w charakterze powiernika).

13) Stowarzyszenie oszczędnościowo-pożyczkowe lub podobna instytucja w rozumieniu art. 3 lit. a) pkt 5 lit. A) Ustawy o papierach wartościowych (niezależnie od tego, czy działa na własny rachunek, czy w charakterze powiernika).

14) Makler-dealer zarejestrowany na podstawie ustawy o giełdzie.

15) Zakład ubezpieczeń w rozumieniu art. 2 pkt 13 ustawy o papierach wartościowych.

16) „Spółka rozwoju biznesu” w rozumieniu art. 2 lit. a) pkt 48 ustawy o spółkach inwestycyjnych.

17) Spółka inwestycyjna dla małych firm posiadająca licencję zgodnie z sekcją 301 (c) lub (d) ustawy o inwestycjach małych przedsiębiorstw z 1958 r.

18) „Prywatna spółka zajmująca się rozwojem biznesu” w rozumieniu art. 202(a)(22) Ustawy o doradcach.

19) Dyrektor wykonawczy lub dyrektor. Osoba fizyczna będąca członkiem zarządu, dyrektorem lub komplementariuszem Spółki lub Komplementariusza i będąca Inwestorem Akredytowanym zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

20) Podmiot będący w całości własnością Akredytowanych Inwestorów. Korporacja, spółka osobowa, prywatna spółka inwestycyjna lub podobny podmiot, którego każdy właściciel kapitału jest osobą fizyczną będącą Inwestorem Akredytowanym, zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

Przeczytaj powyższą informację i zaznacz poniższe pole, aby kontynuować.

Singapur

+ 65 3105 1295

Tajwan

Już wkrótce!

Hongkong

R91, III piętro,
Wieża Eton, aleja Hysan 8.
Causeway Bay, Hongkong
+ 852 3002 4462

Pokrycie rynku