Chiny podkręcają atmosferę wobec internetowych gigantów za pomocą przepisów antymonopolowych, 10 listopada 2020 o 6:11

By
10 listopada 2020 r
tagi:

(Bloomberg) – Chiny we wtorek po raz pierwszy przedstawiły szczegółowe przepisy mające na celu wykorzenienie praktyk monopolistycznych w branży internetowej, ponieważ Pekin stara się ograniczyć rosnącą dominację korporacji takich jak Alibaba Group Holding Ltd. i Tencent Holdings Ltd. Krajowy organ antymonopolowy oczekuje opinii na temat szeregu przepisów ustanawiających ramy umożliwiające ograniczenie zachowań antykonkurencyjnych, takich jak zmowa w sprawie udostępniania wrażliwych danych konsumentów, sojusze wypierające mniejszych rywali i dotowanie usług po niższych kosztach w celu wyeliminowania konkurentów. Mogą również wymagać od spółek prowadzących tzw. podmiot o zmiennym oprocentowaniu – narzędzie, za pośrednictwem którego praktycznie każda duża chińska firma internetowa przyciąga inwestycje zagraniczne i notuje akcje za granicą – występowania o specjalne zezwolenie na prowadzenie działalności. Zarówno Alibaba, jak i Tencent straciły w zeszłym roku ponad 4%. Hongkong dotknięty także szerszą wyprzedażą technologii. JD.com Inc. zanurkował aż do 8.9%, co stanowi najostrzejszy spadek w ciągu dnia w historii. Natomiast Meituan spadł o ponad 12%, co stanowi największy spadek w ciągu dnia od listopada 2018 r. „To przełomowy moment” – powiedział Ma Chen, partner z siedzibą w Pekinie w Han Kun Law Offices, specjalizujący się w prawie antymonopolowym. Chińskie organy regulacyjne „zwiększają kontrolę, ponieważ te platformy internetowe stały się zbyt potężne i dotykają wszystkich dziedzin życia”. Zasady ograniczają również docieranie do konkretnych klientów poprzez ich zachowanie w Internecie, co jest powszechną praktyką przyjmowaną przez graczy zarówno w kraju, jak i za granicą. Zgodnie z przepisami ujawnionymi przez Państwową Administrację ds. Regulacji Rynku osoby naruszające prawo mogą zostać zmuszone do zbycia aktywów, własności intelektualnej lub technologii, otwarcia swojej infrastruktury i dostosowania algorytmów. Najnowsza propozycja jest następstwem wzmożonej kontroli firm technologicznych na całym świecie, w miarę jak organy regulacyjne badają zakres do którego internetowi giganci z Facebook Inc. do Google, należącej do Alphabet Inc., może wykorzystać swoją dominację. Konsumenci w Chinach – siedzibie niektórych z największych korporacji na świecie, od giganta handlu elektronicznego Alibaba po operatora WeChat Tencent – ​​w ostatnich latach protestowali przeciwko stopniowej erozji ich prywatności za pomocą technologii, począwszy od rozpoznawania twarzy po analizę dużych zbiorów danych. Pekin coraz bardziej stara się aby zmniejszyć wpływ, jaki garstka korporacji technologicznych ma na ogromne obszary gospodarki. W zeszłym roku zbadała umowy na wyłączność działu muzycznego Tencent z wydawcami i ostatnio zmodyfikowała przepisy, aby ograniczyć ryzyko w szybko rozwijających się podmiotach udzielających mikropożyczek, takich jak Ant Group Co. Ten ostatni krok uniemożliwił Ant planowaną w zeszłym tygodniu pierwszą ofertę publiczną, zanim miała ona zakończyć największą w historii tego typu ofertę na świecie. Przeczytaj więcej: Chiny atakują gigantów internetowych w ramach zmiany prawa antymonopolowego Alibaba i Tencent dominują obecnie w handlu elektronicznym i grach i są kluczowi zwolennicy liderów sąsiadujących firm, takich jak gigant dostaw żywności Meituan i lider transportu samochodowego Didi Chuxing. Wspólnie zainwestowali miliardy dolarów w setki wschodzących firm z branży telefonii komórkowej i Internetu, zdobywając przez użytkowników status króla na największej na świecie arenie smartfonów i Internetu. Firmy takie jak właściciel TikToka ByteDance Ltd. i rywalizujący z Tencent NetEase Corp. które zyskały na znaczeniu bez wsparcia którejkolwiek z par, są postrzegane jako rzadkie wyjątki. W innych obszarach Baidu Inc. dominuje wyszukiwanie w Internecie. Nowe zasady zaproponowano zgodnie z chińską ustawą antymonopolową, która w styczniu po raz pierwszy objęła szerokie sformułowania regulujące firmy internetowe. Organ nadzorczy zwróci się do opinii publicznej o opinię na temat przepisów do listopada. 30.Ma stwierdziła, że ​​szczegółowe regulacje dotyczące VIE wymagające zatwierdzenia powinny również zainteresować większość branży. Model ten nigdy nie został formalnie zatwierdzony przez Pekin, ale był używany przez tytanów technologii, takich jak Alibaba, do notowania swoich akcji za granicą. W jej ramach chińskie korporacje przekazują zyski podmiotowi offshore, którego akcje mogą następnie posiadać zagraniczni inwestorzy. Pionierem firmy Sina Corp.

Chiny zwiększają zainteresowanie gigantów internetu za pomocą przepisów antymonopolowych(Bloomberg) – Chiny we wtorek po raz pierwszy przedstawiły szczegółowe przepisy mające na celu wykorzenienie praktyk monopolistycznych w branży internetowej, ponieważ Pekin stara się ograniczyć rosnącą dominację korporacji takich jak Alibaba Group Holding Ltd. i Tencent Holdings Ltd. Krajowy organ antymonopolowy oczekuje opinii na temat szeregu przepisów ustanawiających ramy umożliwiające ograniczenie zachowań antykonkurencyjnych, takich jak zmowa w sprawie udostępniania wrażliwych danych konsumentów, sojusze wypierające mniejszych rywali i dotowanie usług po niższych kosztach w celu wyeliminowania konkurentów. Mogą również wymagać od spółek prowadzących tzw. podmiot o zmiennym oprocentowaniu – narzędzie, za pośrednictwem którego praktycznie każda duża chińska firma internetowa przyciąga inwestycje zagraniczne i notuje akcje za granicą – występowania o specjalne zezwolenie na prowadzenie działalności. Zarówno Alibaba, jak i Tencent straciły w zeszłym roku ponad 4%. Hongkong dotknięty także szerszą wyprzedażą technologii. JD.com Inc. zanurkował aż do 8.9%, co stanowi najostrzejszy spadek w ciągu dnia w historii. Natomiast Meituan spadł o ponad 12%, co stanowi największy spadek w ciągu dnia od listopada 2018 r. „To przełomowy moment” – powiedział Ma Chen, partner z siedzibą w Pekinie w Han Kun Law Offices, specjalizujący się w prawie antymonopolowym. Chińskie organy regulacyjne „zwiększają kontrolę, ponieważ te platformy internetowe stały się zbyt potężne i dotykają wszystkich dziedzin życia”. Zasady ograniczają również docieranie do konkretnych klientów poprzez ich zachowanie w Internecie, co jest powszechną praktyką przyjmowaną przez graczy zarówno w kraju, jak i za granicą. Zgodnie z przepisami ujawnionymi przez Państwową Administrację ds. Regulacji Rynku osoby naruszające prawo mogą zostać zmuszone do zbycia aktywów, własności intelektualnej lub technologii, otwarcia swojej infrastruktury i dostosowania algorytmów. Najnowsza propozycja jest następstwem wzmożonej kontroli firm technologicznych na całym świecie, w miarę jak organy regulacyjne badają zakres do którego internetowi giganci z Facebook Inc. do Google, należącej do Alphabet Inc., może wykorzystać swoją dominację. Konsumenci w Chinach – siedzibie niektórych z największych korporacji na świecie, od giganta handlu elektronicznego Alibaba po operatora WeChat Tencent – ​​w ostatnich latach protestowali przeciwko stopniowej erozji ich prywatności za pomocą technologii, począwszy od rozpoznawania twarzy po analizę dużych zbiorów danych. Pekin coraz bardziej stara się aby zmniejszyć wpływ, jaki garstka korporacji technologicznych ma na ogromne obszary gospodarki. W zeszłym roku zbadała umowy na wyłączność działu muzycznego Tencent z wydawcami i ostatnio zmodyfikowała przepisy, aby ograniczyć ryzyko w szybko rozwijających się podmiotach udzielających mikropożyczek, takich jak Ant Group Co. Ten ostatni krok uniemożliwił Ant planowaną w zeszłym tygodniu pierwszą ofertę publiczną, zanim miała ona zakończyć największą w historii tego typu ofertę na świecie. Przeczytaj więcej: Chiny atakują gigantów internetowych w ramach zmiany prawa antymonopolowego Alibaba i Tencent dominują obecnie w handlu elektronicznym i grach i są kluczowi zwolennicy liderów sąsiadujących firm, takich jak gigant dostaw żywności Meituan i lider transportu samochodowego Didi Chuxing. Wspólnie zainwestowali miliardy dolarów w setki wschodzących firm z branży telefonii komórkowej i Internetu, zdobywając przez użytkowników status króla na największej na świecie arenie smartfonów i Internetu. Firmy takie jak właściciel TikToka ByteDance Ltd. i rywalizujący z Tencent NetEase Corp. które zyskały na znaczeniu bez wsparcia którejkolwiek z par, są postrzegane jako rzadkie wyjątki. W innych obszarach Baidu Inc. dominuje wyszukiwanie w Internecie. Nowe zasady zaproponowano zgodnie z chińską ustawą antymonopolową, która w styczniu po raz pierwszy objęła szerokie sformułowania regulujące firmy internetowe. Organ nadzorczy zwróci się do opinii publicznej o opinię na temat przepisów do listopada. 30.Ma stwierdziła, że ​​szczegółowe regulacje dotyczące VIE wymagające zatwierdzenia powinny również zainteresować większość branży. Model ten nigdy nie został formalnie zatwierdzony przez Pekin, ale był używany przez tytanów technologii, takich jak Alibaba, do notowania swoich akcji za granicą. W jej ramach chińskie korporacje przekazują zyski podmiotowi offshore, którego akcje mogą następnie posiadać zagraniczni inwestorzy. Pionierem firmy Sina Corp.

,

Natychmiastowa wycena

Wprowadź symbol giełdowy.

Wybierz Giełdę.

Wybierz Typ zabezpieczenia.

Proszę podaj swoje imię.

Proszę podać swoje nazwisko.

Podaj swój numer telefonu.

Podaj swój adres e-mail.

Wprowadź lub wybierz łączną liczbę posiadanych udziałów.

Wprowadź lub wybierz żądaną kwotę pożyczki, której szukasz.

Proszę wybrać Cel pożyczki.

Wybierz, czy jesteś urzędnikiem/dyrektorem.

Spółka High West Capital Partners, LLC może oferować określone informacje wyłącznie osobom będącym „Akredytowanymi inwestorami” i/lub „Kwalifikowanymi klientami”, zgodnie z definicją tych terminów w obowiązujących federalnych przepisach dotyczących papierów wartościowych. Aby zostać „Inwestorem Akredytowanym” i/lub „Klientem Kwalifikowanym”, musisz spełniać kryteria określone w JEDNEJ LUB WIĘCEJ z następujących kategorii/akapitów o numerach 1-20 poniżej.

Firma High West Capital Partners, LLC nie może udzielić Państwu żadnych informacji dotyczących swoich programów pożyczkowych ani produktów inwestycyjnych, jeśli nie spełnicie Państwo jednego lub więcej z poniższych kryteriów. Ponadto obcokrajowcy, którzy mogą być zwolnieni z obowiązku kwalifikowania się jako inwestor akredytowany w USA, w dalszym ciągu muszą spełniać ustalone kryteria, zgodnie z wewnętrznymi zasadami udzielania pożyczek High West Capital Partners, LLC. High West Capital Partners, LLC nie będzie udzielać informacji ani udzielać pożyczek żadnej osobie i/lub podmiotowi, który nie spełnia jednego lub więcej z następujących kryteriów:

1) Osoba fizyczna o wartości netto przekraczającej 1.0 miliona dolarów. Osoba fizyczna (nie podmiot), której majątek netto lub wspólny majątek netto z małżonkiem w momencie zakupu przekracza 1,000,000 XNUMX XNUMX USD. (Przy obliczaniu wartości netto możesz uwzględnić swój kapitał własny w majątku osobistym i nieruchomościach, w tym główne miejsce zamieszkania, środki pieniężne, inwestycje krótkoterminowe, akcje i papiery wartościowe. Uwzględnienie kapitału własnego w majątku osobistym i nieruchomościach powinno opierać się na godziwej wartość rynkowa takiej nieruchomości pomniejszona o dług zabezpieczony taką nieruchomością.)

2) Osoba fizyczna posiadająca roczny dochód wynoszący 200,000 200,000 USD. Osoba fizyczna (nie podmiot), która osiągnęła indywidualny dochód przekraczający XNUMX XNUMX USD w każdym z poprzednich dwóch lat kalendarzowych i ma uzasadnione oczekiwania, że ​​osiągnie ten sam poziom dochodów w roku bieżącym.

3) Osoba fizyczna posiadająca łączny dochód roczny wynoszący 300,000 300,000 USD. Osoba fizyczna (niebędąca osobą prawną), która w każdym z poprzednich dwóch lat kalendarzowych osiągnęła wspólny dochód ze swoim małżonkiem w wysokości przekraczającej XNUMX XNUMX USD i ma uzasadnione oczekiwania, że ​​osiągnie ten sam poziom dochodów w roku bieżącym.

4) Korporacje lub spółki osobowe. Korporacja, spółka osobowa lub podobny podmiot, który posiada aktywa o wartości przekraczającej 5 milionów dolarów i nie został utworzony w konkretnym celu nabycia udziałów w korporacji lub spółce osobowej.

5) Odwołalne zaufanie. Trust, który może zostać odwołany przez jego fundatorów i którego każdy z fundatorów jest Akredytowanym Inwestorem zgodnie z definicją zawartą w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

6) Nieodwołalne zaufanie. Fundusz powierniczy (inny niż plan ERISA), który (a) nie może zostać odwołany przez jego fundatorów, (b) posiada aktywa o wartości przekraczającej 5 milionów dolarów, (c) nie został utworzony w konkretnym celu nabycia udziałów oraz (d ) jest kierowany przez osobę posiadającą taką wiedzę i doświadczenie w sprawach finansowych i biznesowych, że osoba ta jest w stanie ocenić zasadność i ryzyko inwestycji w Trust.

7) IRA lub podobny plan świadczeń. Program świadczeń IRA, Keogh lub podobny program świadczeń obejmujący tylko jedną osobę fizyczną będącą Inwestorem Akredytowanym zgodnie z definicją zawartą w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

8) Konto w Programie Świadczeń Pracowniczych Kierowanych przez Uczestnika. Program świadczeń pracowniczych kierowany do uczestnika, inwestujący pod kierunkiem i na rachunek uczestnika będącego inwestorem akredytowanym, zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

9) Inny Plan ERISA. Program świadczeń pracowniczych w rozumieniu tytułu I ustawy ERISA, inny niż program kierowany do uczestników, o sumie aktywów przekraczającej 5 mln USD lub w przypadku którego decyzje inwestycyjne (w tym decyzja o zakupie odsetek) podejmowane są przez bank zarejestrowany doradca inwestycyjny, kasa oszczędnościowo-pożyczkowa lub firma ubezpieczeniowa.

10) Rządowy Program Świadczeń. Plan ustanowiony i utrzymywany przez stan, gminę lub jakąkolwiek agencję stanu lub gminy na rzecz swoich pracowników, którego łączne aktywa przekraczają 5 milionów dolarów.

11) Podmiot non-profit. Organizacja opisana w artykule 501(c)(3) Kodeksu podatkowego, z późniejszymi zmianami, posiadająca aktywa ogółem przekraczające 5 milionów dolarów (w tym fundusze na życie, renty i dożywotnie), jak wynika z najnowszego zbadanego sprawozdania finansowego organizacji .

12) Bank w rozumieniu art. 3 lit. a) pkt 2 Ustawy o papierach wartościowych (działający na własny rachunek lub w charakterze powiernika).

13) Stowarzyszenie oszczędnościowo-pożyczkowe lub podobna instytucja w rozumieniu art. 3 lit. a) pkt 5 lit. A) Ustawy o papierach wartościowych (niezależnie od tego, czy działa na własny rachunek, czy w charakterze powiernika).

14) Makler-dealer zarejestrowany na podstawie ustawy o giełdzie.

15) Zakład ubezpieczeń w rozumieniu art. 2 pkt 13 ustawy o papierach wartościowych.

16) „Spółka rozwoju biznesu” w rozumieniu art. 2 lit. a) pkt 48 ustawy o spółkach inwestycyjnych.

17) Spółka inwestycyjna dla małych firm posiadająca licencję zgodnie z sekcją 301 (c) lub (d) ustawy o inwestycjach małych przedsiębiorstw z 1958 r.

18) „Prywatna spółka zajmująca się rozwojem biznesu” w rozumieniu art. 202(a)(22) Ustawy o doradcach.

19) Dyrektor wykonawczy lub dyrektor. Osoba fizyczna będąca członkiem zarządu, dyrektorem lub komplementariuszem Spółki lub Komplementariusza i będąca Inwestorem Akredytowanym zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

20) Podmiot będący w całości własnością Akredytowanych Inwestorów. Korporacja, spółka osobowa, prywatna spółka inwestycyjna lub podobny podmiot, którego każdy właściciel kapitału jest osobą fizyczną będącą Inwestorem Akredytowanym, zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

Przeczytaj powyższą informację i zaznacz poniższe pole, aby kontynuować.

Singapur

+ 65 3105 1295

Tajwan

Już wkrótce!

Hongkong

R91, III piętro,
Wieża Eton, aleja Hysan 8.
Causeway Bay, Hongkong
+ 852 3002 4462

Pokrycie rynku