Chiński gigant naftowy przygląda się nowym supertankowcom, aby zmniejszyć nadmiar paliwa, 13 listopada 2020 o 9:11

By
13 listopada 2020 r
tagi:

(Bloomberg) — Największa chińska rafineria rozważa kreatywną strategię, która pomoże pozbyć się Azji od utrzymującego się nadmiaru oleju napędowego — zupełnie nowych supertankowców zwykle zarezerwowanych dla ropy naftowej. Unipec, ramię handlowe największej chińskiej rafinerii ropy naftowej Sinopec Group, zatrudniło nowo wybudowany, bardzo duży przewoźnik ropy naftowej, który załaduje olej napędowy o niskiej zawartości siarki w Azji z dostawą do Europy. W normalnych okolicznościach statek popłynąłby pusty ze swojej stoczni w Azji Północno-Wschodniej na Bliski Wschód lub do Afryki Zachodniej, gdzie po raz pierwszy miałby odebrać ropę z dostawą do klientów na całym świecie. Podczas gdy supertankowce są budowane do transportu brudnych paliw, takich jak ropa naftowa, ropy naftowej, w swój dziewiczy rejs mogą przewozić czystsze produkty, takie jak benzyna i olej napędowy. Unipec zamierza regularnie czarterować zupełnie nowe statki, aby przewozić więcej oleju napędowego do Europy, usuwając w ten sposób rozdęte zapasy paliwa w Azji, jak twierdzi dwóch handlarzy zaznajomionych ze sprawą, którzy prosili o zachowanie anonimowości ze względu na charakter informacji prywatnych. tradycyjnie był eksporterem oleju napędowego do Europy i Afryki, przy czym przepływy handlowe zmieniały się w zależności od cen względnych. Różnica polega teraz na tym, że nowe supertankowce pozwalają handlarzom co najmniej dwukrotnie zwiększyć wielkość ładunków w porównaniu ze statkami dalekiego zasięgu, zwykle największymi, zarezerwowanymi dla paliw rafinowanych. „To zdecydowanie dobra wiadomość dla azjatyckich rafinerii. Wyprowadzenie tych beczek z Azji zawęzi dostawy i wesprze regionalne marże” – powiedziała Serena Huang, starszy analityk w Vortexa Ltd. „To powiedziawszy, inwestorzy będą przesuwać baryłki tylko wtedy, gdy arbitraż będzie dla nich pozytywny”. Unipec nie jest sam. Według handlowca i dwóch maklerów okrętowych co najmniej dwa do czterech świeżych supertankowców wyczarterowanych przez domy handlowe i główne firmy naftowe będzie przewozić olej napędowy na zachód od Kanału Sueskiego w listopadzie. Stało się tak po tym, jak w trzecim kwartale odbyło się dziewicze rejsy około siedmiu destylatów w porównaniu z czterema w drugim kwartale, jak wykazały dane Braemar ACM Shipbroking. W październiku na supertankowce kursujące na wschód do Rosji załadowano łącznie około 2.24 miliona baryłek oleju napędowego. Według danych Vortexa, liczba tych pierwszych dostaw wzrośnie w nadchodzących miesiącach, a stocznie dostarczą od października 20 nowo wybudowanych supertankowców na zachód. Według handlowców od 1 do 31 marca, powiedział Anoop Singh, który kieruje badaniami tankowców na wschód od Suezu w Braemar. Unipec wysyła w pełni załadowany VLCC Yuan Hua Yang do Rotterdamu po odebraniu wielu ładunków w drodze transferu między statkami w całej Azji, według handlowców i maklerzy okrętowi. Na początku tego roku firma zatrudniła firmę VLCC Elandra Kilimanjaro na podstawie umowy czarterowej na czas i wysyłała swoje ładunki do Europy, Afryki Zachodniej i Ameryki Łacińskiej, powiedział handlowiec posiadający wiedzę w tej sprawie. W sumie od 2017 r. firma zatrudni osiem nowych supertankowców do transportu oleju napędowego z Azji na zachód. Oprócz Yuan Hua Yang na wodach wokół Afryki Zachodniej i Afryki Zachodniej pływają obecnie co najmniej cztery kolejne VLCC załadowane paliwami typu średniego destylatu. Europa. Yuan Kun Yang płynie do miejsca przeładunku ze statku na statek u wybrzeży Wielkiej Brytanii Wybrzeże. Babilon, obecnie u wybrzeży Bahamów, niedawno częściowo wyładował swój ładunek. W tym roku Azja była pełna destylatów w związku z nierównomiernym ożywieniem po pandemii. W azjatyckim centrum handlowym, Singapurze, w tygodniu zakończonym w listopadzie zapasy średnich destylatów – w tym oleju napędowego – osiągnęły najwyższy poziom od ponad dziesięciu lat. Według danych rządowych, przepływ handlu ze wschodu na zachód na VLCC przyczynił się do ożywienia marży azjatyckiej rafinacji oleju napędowego. Według danych Bloomberg Fair Value cena baryłki wzrosła do ponad 4 dolarów za baryłkę z niecałych 2 dolarów pod koniec września. „Oczekujemy, że azjatycki rynek oleju napędowego, który nadal zajmuje długie pozycje, będzie w dalszym ciągu musiał wypychać nadwyżki na rynek europejski” – powiedział Eugene Lindell, starszy analityk ds. badań w JBC Energy.

Chiński gigant naftowy przygląda się, jak nowe supertankowce zmniejszają nadmiar paliwa(Bloomberg) — Największa chińska rafineria rozważa kreatywną strategię, która pomoże pozbyć się Azji od utrzymującego się nadmiaru oleju napędowego — zupełnie nowych supertankowców zwykle zarezerwowanych dla ropy naftowej. Unipec, ramię handlowe największej chińskiej rafinerii ropy naftowej Sinopec Group, zatrudniło nowo wybudowany, bardzo duży przewoźnik ropy naftowej, który załaduje olej napędowy o niskiej zawartości siarki w Azji z dostawą do Europy. W normalnych okolicznościach statek popłynąłby pusty ze swojej stoczni w Azji Północno-Wschodniej na Bliski Wschód lub do Afryki Zachodniej, gdzie po raz pierwszy miałby odebrać ropę z dostawą do klientów na całym świecie. Podczas gdy supertankowce są budowane do transportu brudnych paliw, takich jak ropa naftowa, ropy naftowej, w swój dziewiczy rejs mogą przewozić czystsze produkty, takie jak benzyna i olej napędowy. Unipec zamierza regularnie czarterować zupełnie nowe statki, aby przewozić więcej oleju napędowego do Europy, usuwając w ten sposób rozdęte zapasy paliwa w Azji, jak twierdzi dwóch handlarzy zaznajomionych ze sprawą, którzy prosili o zachowanie anonimowości ze względu na charakter informacji prywatnych. tradycyjnie był eksporterem oleju napędowego do Europy i Afryki, przy czym przepływy handlowe zmieniały się w zależności od cen względnych. Różnica polega teraz na tym, że nowe supertankowce pozwalają handlarzom co najmniej dwukrotnie zwiększyć wielkość ładunków w porównaniu ze statkami dalekiego zasięgu, zwykle największymi, zarezerwowanymi dla paliw rafinowanych. „To zdecydowanie dobra wiadomość dla azjatyckich rafinerii. Wyprowadzenie tych beczek z Azji zawęzi dostawy i wesprze regionalne marże” – powiedziała Serena Huang, starszy analityk w Vortexa Ltd. „To powiedziawszy, inwestorzy będą przesuwać baryłki tylko wtedy, gdy arbitraż będzie dla nich pozytywny”. Unipec nie jest sam. Według handlowca i dwóch maklerów okrętowych co najmniej dwa do czterech świeżych supertankowców wyczarterowanych przez domy handlowe i główne firmy naftowe będzie przewozić olej napędowy na zachód od Kanału Sueskiego w listopadzie. Stało się tak po tym, jak w trzecim kwartale odbyło się dziewicze rejsy około siedmiu destylatów w porównaniu z czterema w drugim kwartale, jak wykazały dane Braemar ACM Shipbroking. W październiku na supertankowce kursujące na wschód do Rosji załadowano łącznie około 2.24 miliona baryłek oleju napędowego. Według danych Vortexa, liczba tych pierwszych dostaw wzrośnie w nadchodzących miesiącach, a stocznie dostarczą od października 20 nowo wybudowanych supertankowców na zachód. Według handlowców od 1 do 31 marca, powiedział Anoop Singh, który kieruje badaniami tankowców na wschód od Suezu w Braemar. Unipec wysyła w pełni załadowany VLCC Yuan Hua Yang do Rotterdamu po odebraniu wielu ładunków w drodze transferu między statkami w całej Azji, według handlowców i maklerzy okrętowi. Na początku tego roku firma zatrudniła firmę VLCC Elandra Kilimanjaro na podstawie umowy czarterowej na czas i wysyłała swoje ładunki do Europy, Afryki Zachodniej i Ameryki Łacińskiej, powiedział handlowiec posiadający wiedzę w tej sprawie. W sumie od 2017 r. firma zatrudni osiem nowych supertankowców do transportu oleju napędowego z Azji na zachód. Oprócz Yuan Hua Yang na wodach wokół Afryki Zachodniej i Afryki Zachodniej pływają obecnie co najmniej cztery kolejne VLCC załadowane paliwami typu średniego destylatu. Europa. Yuan Kun Yang płynie do miejsca przeładunku ze statku na statek u wybrzeży Wielkiej Brytanii Wybrzeże. Babilon, obecnie u wybrzeży Bahamów, niedawno częściowo wyładował swój ładunek. W tym roku Azja była pełna destylatów w związku z nierównomiernym ożywieniem po pandemii. W azjatyckim centrum handlowym, Singapurze, w tygodniu zakończonym w listopadzie zapasy średnich destylatów – w tym oleju napędowego – osiągnęły najwyższy poziom od ponad dziesięciu lat. Według danych rządowych, przepływ handlu ze wschodu na zachód na VLCC przyczynił się do ożywienia marży azjatyckiej rafinacji oleju napędowego. Według danych Bloomberg Fair Value cena baryłki wzrosła do ponad 4 dolarów za baryłkę z niecałych 2 dolarów pod koniec września. „Oczekujemy, że azjatycki rynek oleju napędowego, który nadal zajmuje długie pozycje, będzie w dalszym ciągu musiał wypychać nadwyżki na rynek europejski” – powiedział Eugene Lindell, starszy analityk ds. badań w JBC Energy.

,

Natychmiastowa wycena

Wprowadź symbol giełdowy.

Wybierz Giełdę.

Wybierz Typ zabezpieczenia.

Proszę podaj swoje imię.

Proszę podać swoje nazwisko.

Podaj swój numer telefonu.

Podaj swój adres e-mail.

Wprowadź lub wybierz łączną liczbę posiadanych udziałów.

Wprowadź lub wybierz żądaną kwotę pożyczki, której szukasz.

Proszę wybrać Cel pożyczki.

Wybierz, czy jesteś urzędnikiem/dyrektorem.

Spółka High West Capital Partners, LLC może oferować określone informacje wyłącznie osobom będącym „Akredytowanymi inwestorami” i/lub „Kwalifikowanymi klientami”, zgodnie z definicją tych terminów w obowiązujących federalnych przepisach dotyczących papierów wartościowych. Aby zostać „Inwestorem Akredytowanym” i/lub „Klientem Kwalifikowanym”, musisz spełniać kryteria określone w JEDNEJ LUB WIĘCEJ z następujących kategorii/akapitów o numerach 1-20 poniżej.

Firma High West Capital Partners, LLC nie może udzielić Państwu żadnych informacji dotyczących swoich programów pożyczkowych ani produktów inwestycyjnych, jeśli nie spełnicie Państwo jednego lub więcej z poniższych kryteriów. Ponadto obcokrajowcy, którzy mogą być zwolnieni z obowiązku kwalifikowania się jako inwestor akredytowany w USA, w dalszym ciągu muszą spełniać ustalone kryteria, zgodnie z wewnętrznymi zasadami udzielania pożyczek High West Capital Partners, LLC. High West Capital Partners, LLC nie będzie udzielać informacji ani udzielać pożyczek żadnej osobie i/lub podmiotowi, który nie spełnia jednego lub więcej z następujących kryteriów:

1) Osoba fizyczna o wartości netto przekraczającej 1.0 miliona dolarów. Osoba fizyczna (nie podmiot), której majątek netto lub wspólny majątek netto z małżonkiem w momencie zakupu przekracza 1,000,000 XNUMX XNUMX USD. (Przy obliczaniu wartości netto możesz uwzględnić swój kapitał własny w majątku osobistym i nieruchomościach, w tym główne miejsce zamieszkania, środki pieniężne, inwestycje krótkoterminowe, akcje i papiery wartościowe. Uwzględnienie kapitału własnego w majątku osobistym i nieruchomościach powinno opierać się na godziwej wartość rynkowa takiej nieruchomości pomniejszona o dług zabezpieczony taką nieruchomością.)

2) Osoba fizyczna posiadająca roczny dochód wynoszący 200,000 200,000 USD. Osoba fizyczna (nie podmiot), która osiągnęła indywidualny dochód przekraczający XNUMX XNUMX USD w każdym z poprzednich dwóch lat kalendarzowych i ma uzasadnione oczekiwania, że ​​osiągnie ten sam poziom dochodów w roku bieżącym.

3) Osoba fizyczna posiadająca łączny dochód roczny wynoszący 300,000 300,000 USD. Osoba fizyczna (niebędąca osobą prawną), która w każdym z poprzednich dwóch lat kalendarzowych osiągnęła wspólny dochód ze swoim małżonkiem w wysokości przekraczającej XNUMX XNUMX USD i ma uzasadnione oczekiwania, że ​​osiągnie ten sam poziom dochodów w roku bieżącym.

4) Korporacje lub spółki osobowe. Korporacja, spółka osobowa lub podobny podmiot, który posiada aktywa o wartości przekraczającej 5 milionów dolarów i nie został utworzony w konkretnym celu nabycia udziałów w korporacji lub spółce osobowej.

5) Odwołalne zaufanie. Trust, który może zostać odwołany przez jego fundatorów i którego każdy z fundatorów jest Akredytowanym Inwestorem zgodnie z definicją zawartą w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

6) Nieodwołalne zaufanie. Fundusz powierniczy (inny niż plan ERISA), który (a) nie może zostać odwołany przez jego fundatorów, (b) posiada aktywa o wartości przekraczającej 5 milionów dolarów, (c) nie został utworzony w konkretnym celu nabycia udziałów oraz (d ) jest kierowany przez osobę posiadającą taką wiedzę i doświadczenie w sprawach finansowych i biznesowych, że osoba ta jest w stanie ocenić zasadność i ryzyko inwestycji w Trust.

7) IRA lub podobny plan świadczeń. Program świadczeń IRA, Keogh lub podobny program świadczeń obejmujący tylko jedną osobę fizyczną będącą Inwestorem Akredytowanym zgodnie z definicją zawartą w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

8) Konto w Programie Świadczeń Pracowniczych Kierowanych przez Uczestnika. Program świadczeń pracowniczych kierowany do uczestnika, inwestujący pod kierunkiem i na rachunek uczestnika będącego inwestorem akredytowanym, zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

9) Inny Plan ERISA. Program świadczeń pracowniczych w rozumieniu tytułu I ustawy ERISA, inny niż program kierowany do uczestników, o sumie aktywów przekraczającej 5 mln USD lub w przypadku którego decyzje inwestycyjne (w tym decyzja o zakupie odsetek) podejmowane są przez bank zarejestrowany doradca inwestycyjny, kasa oszczędnościowo-pożyczkowa lub firma ubezpieczeniowa.

10) Rządowy Program Świadczeń. Plan ustanowiony i utrzymywany przez stan, gminę lub jakąkolwiek agencję stanu lub gminy na rzecz swoich pracowników, którego łączne aktywa przekraczają 5 milionów dolarów.

11) Podmiot non-profit. Organizacja opisana w artykule 501(c)(3) Kodeksu podatkowego, z późniejszymi zmianami, posiadająca aktywa ogółem przekraczające 5 milionów dolarów (w tym fundusze na życie, renty i dożywotnie), jak wynika z najnowszego zbadanego sprawozdania finansowego organizacji .

12) Bank w rozumieniu art. 3 lit. a) pkt 2 Ustawy o papierach wartościowych (działający na własny rachunek lub w charakterze powiernika).

13) Stowarzyszenie oszczędnościowo-pożyczkowe lub podobna instytucja w rozumieniu art. 3 lit. a) pkt 5 lit. A) Ustawy o papierach wartościowych (niezależnie od tego, czy działa na własny rachunek, czy w charakterze powiernika).

14) Makler-dealer zarejestrowany na podstawie ustawy o giełdzie.

15) Zakład ubezpieczeń w rozumieniu art. 2 pkt 13 ustawy o papierach wartościowych.

16) „Spółka rozwoju biznesu” w rozumieniu art. 2 lit. a) pkt 48 ustawy o spółkach inwestycyjnych.

17) Spółka inwestycyjna dla małych firm posiadająca licencję zgodnie z sekcją 301 (c) lub (d) ustawy o inwestycjach małych przedsiębiorstw z 1958 r.

18) „Prywatna spółka zajmująca się rozwojem biznesu” w rozumieniu art. 202(a)(22) Ustawy o doradcach.

19) Dyrektor wykonawczy lub dyrektor. Osoba fizyczna będąca członkiem zarządu, dyrektorem lub komplementariuszem Spółki lub Komplementariusza i będąca Inwestorem Akredytowanym zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

20) Podmiot będący w całości własnością Akredytowanych Inwestorów. Korporacja, spółka osobowa, prywatna spółka inwestycyjna lub podobny podmiot, którego każdy właściciel kapitału jest osobą fizyczną będącą Inwestorem Akredytowanym, zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

Przeczytaj powyższą informację i zaznacz poniższe pole, aby kontynuować.

Singapur

+ 65 3105 1295

Tajwan

Już wkrótce!

Hongkong

R91, III piętro,
Wieża Eton, aleja Hysan 8.
Causeway Bay, Hongkong
+ 852 3002 4462