Dwa lata po tym, jak redaktor Citron Research i notoryczny sprzedawca krótkich pozycji, Andrew Left, odważnie i zwyżkowo wezwał Nio Inc – ADR (NYSE: NIO), Left powiedział w piątek, że w końcu nadszedł czas, aby inwestorzy spieniężyli rozpalone do czerwoności akcje pojazdów elektrycznych. Powrót w listopadzie 2018 r. Left porównał Nio do Tesla Inc (NASDAQ: TSLA), gdy Nio był notowany po cenie około 7 dolarów za akcję. Dziś akcje Nio są notowane po 53 dolarów. „Po kamienistej drodze notowań NIO znalazło się na niezbadanym terytorium, którego w żaden sposób nie można uzasadnić jego obecną pozycją na chińskim rynku pojazdów elektrycznych ani jego krótkoterminowymi perspektywami” – napisał w piątek Left. Zobacz także: Czy akcje Tesli lub Nio będą rosły bardziej do 2025 r.2 Luki w zabezpieczeniach: Lewica twierdzi, że Nio będzie miało dwie główne luki w najbliższej przyszłości. * Obniżki cen Modelu Y Tesli wywrą znaczną presję na sprzedaż modelu hatchback ES6 firmy Nio. W zeszłym miesiącu Tesla sprzedała w Chinach prawie dwukrotnie więcej pojazdów niż Nio, a Lewica spodziewa się, że chiński rynek pojazdów elektrycznych będzie nadal charakteryzował się niezwykle konkurencyjnym środowiskiem cenowym. * Lewica nie jest fanem struktury akcji Nio. „Chociaż pochwalamy Bailliego Gifforda (uwielbiam tych ludzi) i pierwszych inwestorów, w tej chwili przyglądamy się strukturze akcji i bazie inwestorów bardziej zainteresowanych kręceniem kołem kasyna.” powiedział Lewy. Zauważył również, że krótkie zainteresowanie Nio zbliża się do najniższego poziomu od dwóch lat. Co kupują inwestorzy Nio: Lewica stwierdziła, że inwestorzy kupujący dzisiaj Nio powinni zrozumieć, w co się pakują. „Każdy, kto kupuje teraz akcje NIO, nie kupuje spółki ani jej perspektyw, a raczej kupujesz 3 litery, które poruszają się na ekranie” – napisał. Left stwierdził, że istnieją lepsze sposoby na rozegranie historii China EV: „Nadszedł czas, aby inwestorzy wyszli z NIO, cieszyli się zyskami i szukali kolejnej przełomowej technologii „Nowa cena docelowa Lewicy dla Nio wynosi 25 dolarów, co sugeruje ponad 50% spadek. Opinia Benzingi: Nie ma wątpliwości, że chiński rynek pojazdów elektrycznych będzie w nadchodzących latach charakteryzował się głównym wzrostem. Kapitalizacja rynkowa Nio przekroczyła jednak kapitalizację Daimlera, mimo że Nio sprzedaje około 5,000 pojazdów miesięcznie, a Daimler około 1 miliona pojazdów miesięcznie. Najnowsze oceny NIO DateFirmActionOdDo października 2020 r.JP MorganUaktualnieniaNeutralOverweight wrzesień 2020Deutsche BankInicjuje pokrycie w dniuKup sierpień 2020Morgan StanleyUaktualnieniaRówne- WagaNadwaga Wyświetl więcej analityków Oceny NIO Zobacz najnowsze oceny analitykówZobacz więcej od Benzingi * Kliknij tutaj, aby wyświetlić transakcje opcjami od Benzingi * Dlaczego szczepionka przeciwko Covid-19 sprawia, że akcje General Electric są „bardziej atrakcyjne do inwestowania” * Czy powinienem handlować na Day Trade?(C) 2020 Benzinga.com. Benzinga nie świadczy porad inwestycyjnych. Wszelkie prawa zastrzeżone.,
Dwa lata po tym, jak redaktor Citron Research i notoryczny sprzedawca krótkich pozycji, Andrew Left, odważnie i zwyżkowo wezwał Nio Inc – ADR (NYSE: NIO), Left powiedział w piątek, że w końcu nadszedł czas, aby inwestorzy spieniężyli rozpalone do czerwoności akcje pojazdów elektrycznych. Powrót w listopadzie 2018 r. Left porównał Nio do Tesla Inc (NASDAQ: TSLA), gdy Nio był notowany po cenie około 7 dolarów za akcję. Dziś akcje Nio są notowane po 53 dolarów. „Po kamienistej drodze notowań NIO znalazło się na niezbadanym terytorium, którego w żaden sposób nie można uzasadnić jego obecną pozycją na chińskim rynku pojazdów elektrycznych ani jego krótkoterminowymi perspektywami” – napisał w piątek Left. Zobacz także: Czy akcje Tesli lub Nio będą rosły bardziej do 2025 r.2 Luki w zabezpieczeniach: Lewica twierdzi, że Nio będzie miało dwie główne luki w najbliższej przyszłości. * Obniżki cen Modelu Y Tesli wywrą znaczną presję na sprzedaż modelu hatchback ES6 firmy Nio. W zeszłym miesiącu Tesla sprzedała w Chinach prawie dwukrotnie więcej pojazdów niż Nio, a Lewica spodziewa się, że chiński rynek pojazdów elektrycznych będzie nadal charakteryzował się niezwykle konkurencyjnym środowiskiem cenowym. * Lewica nie jest fanem struktury akcji Nio. „Chociaż pochwalamy Bailliego Gifforda (uwielbiam tych ludzi) i pierwszych inwestorów, w tej chwili przyglądamy się strukturze akcji i bazie inwestorów bardziej zainteresowanych kręceniem kołem kasyna.” powiedział Lewy. Zauważył również, że krótkie zainteresowanie Nio zbliża się do najniższego poziomu od dwóch lat. Co kupują inwestorzy Nio: Lewica stwierdziła, że inwestorzy kupujący dzisiaj Nio powinni zrozumieć, w co się pakują. „Każdy, kto kupuje teraz akcje NIO, nie kupuje spółki ani jej perspektyw, a raczej kupujesz 3 litery, które poruszają się na ekranie” – napisał. Left stwierdził, że istnieją lepsze sposoby na rozegranie historii China EV: „Nadszedł czas, aby inwestorzy wyszli z NIO, cieszyli się zyskami i szukali kolejnej przełomowej technologii „Nowa cena docelowa Lewicy dla Nio wynosi 25 dolarów, co sugeruje ponad 50% spadek. Opinia Benzingi: Nie ma wątpliwości, że chiński rynek pojazdów elektrycznych będzie w nadchodzących latach charakteryzował się głównym wzrostem. Kapitalizacja rynkowa Nio przekroczyła jednak kapitalizację Daimlera, mimo że Nio sprzedaje około 5,000 pojazdów miesięcznie, a Daimler około 1 miliona pojazdów miesięcznie. Najnowsze oceny NIO DateFirmActionOdDo października 2020 r.JP MorganUpgradesNeutralOverweight wrzesień 2020Deutsche BankInicjuje pokrycie przy zakupie sierpnia 2020 r.Morgan StanleyUaktualnieniaRówne- WagaNadwaga Wyświetl więcej analityków Oceny NIO Zobacz najnowsze oceny analitykówZobacz więcej od Benzingi * Kliknij tutaj, aby wyświetlić transakcje opcjami od Benzingi * Dlaczego szczepionka przeciwko Covid-19 sprawia, że akcje General Electric są „bardziej atrakcyjne do inwestowania” * Czy powinienem handlować na Day Trade?(C) 2020 Benzinga.com. Benzinga nie świadczy porad inwestycyjnych. Wszelkie prawa zastrzeżone.
,