Lobby linii wycieczkowych Biały Dom Trumpa zniesie nakaz zakazu żeglowania, 29 października 2020 r. o 9:00

Przez High West Capital Partners
Na październikowej 29, 2020
tagi:

(Bloomberg) – Największe na świecie linie wycieczkowe mniej więcej podwoiły w tym roku liczbę lobbystów, których wysyłają do biur Kongresu i kilku agencji federalnych. Ale gdy próbują wznowić żeglugę z USA portów, jednym z ich najskuteczniejszych celów jest Biały Dom. Była doradczyni Grupy Zadaniowej ds. Koronawirusa Białego Domu twierdzi, że ona i inni doradcy odebrali szereg telefonów i e-maili od urzędników linii wycieczkowych, w tym wewnętrznego pracownika Carnival Corp. lobbysta. Ich przesłanie: Pomóż znieść nakaz zakazu rejsu z USA Centrum Kontroli i Zapobiegania Chorobom, które zakazało rejsów pasażerskich z USA portach od marca. „Gdy tylko pojawiał się zakaz rejsów, linie wycieczkowe zawsze angażowały się” – powiedziała Olivia Troye, która zanim w sierpniu opuściła rząd, brała udział w dyskusjach grupy zadaniowej na temat linii wycieczkowych. „Rozpoczęły się rozmowy telefoniczne. Dzwonili do wszystkich”. Od czasu swojego odejścia Troye popierała kandydata Demokratów na prezydenta Joe Bidena i w zeszłym miesiącu w reklamie grupy Republikańscy Wyborcy Przeciwko Trumpowi oskarżyła prezydenta Donalda Trumpa o rażące niewłaściwe postępowanie z pandemią Covid-19. W odpowiedzi sekretarz prasowa Białego Domu Kayleigh McEnany nazwała Troye „teraz niezadowolonym specjalistą”, który został zwolniony. Troye zaprzecza temu. Jej opis lobbingu branży rejsów wycieczkowych, który jest w dużej mierze poparty ujawnieniami federalnymi i innymi osobami, które go obserwowały, odzwierciedla stopień wpływu, jaki firmy wycieczkowe starały się wywrzeć od czasu, gdy Covid-19 zamknął ich USA W zeszłym miesiącu branża otrzymała zachęcające wieści: wiceprezydent Mike Pence odrzucił plan CDC przewidujący przedłużenie zakazu rejsów do lutego, według dwóch osób zaznajomionych ze sprawą. O decyzji tej po raz pierwszy poinformowała firma Axios. Obecnie nakaz wygasa w sobotę, a grupa zadaniowa, której przewodniczy Pence, przegląda plany przedsiębiorstw wycieczkowych dotyczące zwalczania wirusa przed podjęciem decyzji, czy zezwolić na wznowienie branży. Biuro Pence’a odmówiło aby skomentować tę historię – w tym na temat tego, kiedy grupa zadaniowa może podjąć decyzję. Przedstawiciele trzech największych linii wycieczkowych — Carnival, Royal Caribbean Cruises Ltd. oraz Norwegian Cruise Line Holdings Ltd. — odmówił komentarza na temat ich konkretnej działalności lobbingowej. Przeczytaj więcej: Pence mówi dyrektorom naczelnym przedsiębiorstw wycieczkowych, że wspiera ich powrót na morze Branżowa grupa branżowa, Cruise Lines International Association (Clia), również odmówiła dyskusji na temat szczegółów, ale jej przewodniczący, Adam Goldstein, powiedział, że grupa utrzymuje „stosunki z wieloma senatorami, kongresmanami, gubernatorami, burmistrzami i innymi osobami”. „Rozmowy z wybranymi urzędnikami na wszystkich szczeblach władzy na całym świecie stanowią dużą część naszej pracy” – powiedział. Urzędnicy CDC zachowajcie ostrożność, jeśli chodzi o wznowienie rejsów. Osoba odpowiedzialna w agencji za statki wycieczkowe, Martin Cetron, powiedział: „Bardzo trudno będzie” zapewnić im naprawdę bezpieczeństwo przed koronawirusem. W zeszłym miesiącu w oficjalnym nakazie CDC wspomniało o niedawnych epidemiach Covid-19 na pokładach statków wycieczkowych innych krajów – pomimo kroków podjętych w celu opanowania wirusa – i stwierdziło, że statki wycieczkowe ogólnie „w dalszym ciągu stanowią niebezpieczne środowisko z bliskimi miejscami gdzie choroba łatwo się rozprzestrzenia i nie jest łatwo wykrywalna”. Zarówno Trump, jak i Pence zobowiązali się pomóc branży wycieczkowej, która ma ogromne wpływy polityczne na Florydzie, która jest kluczowym stanem wahadłowym w przyszłomiesięcznych wyborach prezydenckich. Linie wycieczkowe prowadzą główne operacje w Miami i obsługują wiele portów w całym stanie, a politycy z Florydy pomagają utrzymać presję na federalnych decydentów. W zeszłym miesiącu komitet portowy Komisji Hrabstwa Miami-Dade wezwał do wznowienia rejsów . „Musimy brać się do pracy” – powiedział podczas przesłuchania publicznego dyrektor generalny Norwegii Frank Del Rio. „Wystarczy.” Kilka dni później senatorowie z Florydy, Rick Scott i Marco Rubio, obaj Republikanie, zaproponowali przeniesienie nadzoru związanego z Covidem nad możliwością wznowienia rejsów z CDC do grupy agencji kierowanych przez Departament Bezpieczeństwa Wewnętrznego, po konsultacji z liniami wycieczkowymi.Więcej Według Center for Responsive Politics, organizacji badającej rolę pieniądza w polityce, w Waszyngtonie branża rejsów wycieczkowych zatrudniła w tym roku aż 61 lobbystów, w porównaniu z 33 w pierwszych trzech kwartałach 2019 r. Do września branża wydała 3.2 miliona dolarów na lobbowanie. 30, najwięcej od 2012 r. Wydaje się, że wysiłki lobbujące przynoszą efekty, stwierdziły Stany Zjednoczone Senator Richard Blumenthal, demokrata z Connecticut, który domagał się bardziej rygorystycznych przepisów dotyczących statków wycieczkowych. „Nic dziwnego, że branża rejsów wycieczkowych uzbraja swoje potężne siły polityczne, aby ponownie wypłynąć w rejs bez zdroworozsądkowej modernizacji opieki zdrowotnej” – stwierdził Blumenthal w oświadczeniu. Liderzy branży twierdzą, że nie wznowią rejsów, dopóki nie będą bezpieczne. W zeszłym miesiącu Royal Caribbean i Norweg ogłosiły szczegółowe zalecenia mające na celu poprawę bezpieczeństwa, a grupa zadaniowa i CDC je przeglądają. Na początku tego miesiąca Pence powiedział, że panel będzie współpracował z liniami wycieczkowymi, aby zapewnić, że wznowią one żeglugę dopiero po skutecznym zabezpieczeniu przed Covid-19 są na miejscu. Według starszego urzędnika administracji Trumpa Pence i inni oczekują również, że branża zapobiegnie sytuacji, w której problemy związane z koronawirusem na statkach obciążałyby zasoby zdrowia publicznego. Ponieważ w lutym liczba zakażeń Covid-19 na statkach zaczęła rosnąć, główne linie wycieczkowe nadal kursowały z USA portów z niewielkimi zmianami w działalności na pokładzie, jak donosi Bloomberg News. Przedstawiciele branży zaprzeczyli, jakoby statki wycieczkowe przyczyniły się do rozprzestrzeniania się wirusa i stwierdzili, że linie wycieczkowe zostały niesprawiedliwie wyróżnione wśród przedsiębiorstw z branży turystycznej i rozrywkowej ze względu na ich wysoki profil. Branża dobrowolnie zakończyła działalność tuż przed nałożeniem nakazu CDC i od tego czasu pracowała nad propozycjami bezpiecznego wznowienia działalności, powiedział Goldstein z Clia. Niedługo po wydaniu zakazu żeglugi, 14 marca, Troye powiedziała, że ​​rozpoczęły się kontakty lobbujące. Jednym z rozmówców grupy zadaniowej był Tim Pataki, dyrektor Biura Łączności Publicznej Białego Domu, który przekazał obawy branży dotyczące nakazu i jego wpływu na biznes, powiedziała. Od końca stycznia Carnival, Royal Caribbean i Norweg straciły łącznie ponad 40 miliardów dolarów kapitalizacji rynkowej. „Czy istniała presja na zmniejszenie liczby dni w przypadku zamówienia bez rejsu ze względu na ich zapasy lub cokolwiek innego, lub inwestycje ? Tak” – powiedział Troye, który przez dwa lata był także doradcą Pence’a ds. bezpieczeństwa wewnętrznego i zwalczania terroryzmu. Pataki i biuro ds. komunikacji Białego Domu odmówili komentarza. Zgodnie z prawem federalnym CDC może nałożyć zakaz żeglugi ze względu na zagrożenie zdrowia publicznego . Jednak Pence i grupa zadaniowa postrzegają CDC jako doradczą, podobnie jak inne agencje federalne, takie jak USA Straży Przybrzeżnej i Departamentu Bezpieczeństwa Wewnętrznego, powiedział starszy urzędnik administracji, który poprosił o zachowanie anonimowości w celu omówienia podejścia grupy zadaniowej. Na przykład, kiedy w kwietniu dobiegał termin wygaśnięcia pierwotnego zakazu wypłynięcia, członkowie personelu grupy zadaniowej dokonali przeglądu i zażądali wprowadzenia zmian w jego zastąpienie, w tym złagodzenie sformułowań opisujących statki wycieczkowe jako podatne na epidemie Covid-19, powiedziały dwie osoby zaznajomione z tym procesem. Podjęta we wrześniu decyzja Pence'a o uchyleniu dyrektora CDC Roberta Redfielda w sprawie przedłużenia zakazu żeglugi nie była pierwszym przypadkiem, w którym grupa zadaniowa miała wpływ na harmonogram wydania tego zarządzenia; Według trzech osób zaznajomionych z tą sprawą w podobny sposób interweniowała zeszłej wiosny, aby skrócić przedłużenie. Troye powiedziała, że ​​wówczas poproszono ją o pomoc w opracowaniu krótszego przedłużenia, niż oczekiwali naukowcy. Najpierw termin przedłużono do lipca, potem do września. „To były więc poważne negocjacje między nami wszystkimi” – powiedziała. Dwie osoby zaznajomione z dyskusjami potwierdziły relację Troye. We wrześniu płatna grupa doradcza zarówno Royal Caribbean, jak i norweskiej firmy przedstawiła 74-punktowy plan zwiększenia bezpieczeństwa statków przed Covid-19 i przekazała go CDC i grupie zadaniowej do przeglądu. Zalecenia obejmują początkowo rejsy z mniejszą liczbą pasażerów, wyeliminowanie bufetów z jedzeniem i wymaganie masek oraz wykonanie niektórych testów na obecność wirusa na pokładzie. CDC w najnowszym nakazie zakazu rejsów stwierdziła, że ​​„jest zbyt wcześnie, aby ocenić”, czy propozycje te ochronią statki wycieczkowe przed rozprzestrzenianiem się Covida i zmniejszą „potencjalne obciążenie i potrzebę działań w zakresie reagowania na zdrowie publiczne”. Carnival współpracuje również z ekspertami naukowymi i medycznymi, aby opracować protokoły zapewniające bezpieczeństwo statków. „Podejście oparte na współpracy” 9 września Pence zaprosił dyrektorów generalnych pięciu największych linii wycieczkowych na świecie na telekonferencję i pochwalił ich plany. „Wspólnie dyrektorzy branży podziękowali administracji Trumpa za jej wspólne podejście i wsparcie oraz podkreślili, że ten proces i propozycja wprowadzają odpowiedzialność i standardy, które zapewnią pasażerom statków wycieczkowych bezpieczne i zdrowe środowisko” – podsumowuje spotkanie szefa Pence’a biuro powiedział. Pragnienie Białego Domu, aby pozwolić USA rejsy statkiem wycieczkowym wznowią starcia po ostrzeżeniach Jednostki Morskiej CDC, grupy naukowców i specjalistów od statków wycieczkowych, której od kwietnia powierzono zadanie nadzorowania nakazu zakazu wypłynięcia i zapewniania, że ​​statki są bezpieczne przed Covid. Cetron utworzył tę jednostkę po karierze w CDC, podczas którego walczył z najgorszymi pandemiami ostatnich trzech dekad, w tym SARS, Zika, Ebola, grypą H1N1 i ospą małpą. W niedawnym wywiadzie porównał statki wycieczkowe do idealnej burzy dla Covida ze względu na ich zamknięte przestrzenie, w których mieszczą się ludzie razem przez kilka dni lub tygodni. „Można zrozumieć, dlaczego jest to naprawdę wyjątkowe i wymagające środowisko w obliczu globalnej pandemii” – powiedział. Cetron pochwala wysiłki linii wycieczkowych, które starają się zapewnić bezpieczeństwo statków, ale ma wątpliwości. Czy kiedykolwiek uda nam się ograniczyć ryzyko do zera w środku pandemii? Prawdopodobnie nie. Czy możemy sprawić, że będzie o wiele lepiej niż jest? Prawdopodobnie tak” – powiedział. Cetron i Redfield, dyrektor CDC, odmówili komentarza na temat wewnętrznych obrad na temat zakazu pływania. W najnowszej aktualizacji zarządzenia CDC jasno stwierdziło, że rejsy statkiem dalekie są od bezpieczeństwa z Covida. Od września 28, 124 statki wycieczkowe, czyli 82% Stanów Zjednoczonych floty, doświadczyło epidemii Covid-41, w wyniku której zginęło co najmniej 3,689 osób, a XNUMX zachorowało – podano w zarządzeniu. Niedawno ogniska Covid-XNUMX miały miejsce na pokładach statków, którym zezwolono na pływanie w innych krajach pomimo „wdrożenia środków mających na celu kontrolę choroby” – stwierdził. Środki te obejmowały wyeliminowanie bufetów, ograniczenie przepustowości statków do 50% i wymóg zachowania dystansu społecznego. Troye powiedział, że jednym z lobbystów, który zwrócił się do grupy zadaniowej ds. wirusa korony o pomoc w przekonaniu CDC do zniesienia zakazu rejsów, była Tandy Bondi z Carnival. Z ujawnień lobbingu Carnival wynika, że ​​w pierwszej połowie tego roku Bondi spotykał się z pracownikami Kongresu. Następnie we wniosku za trzeci kwartał z dnia XNUMX października br.

Linie wycieczkowe Lobbują w Białym Domu Trumpa, aby znieść nakaz zakazu żeglowania(Bloomberg) – Największe na świecie linie wycieczkowe mniej więcej podwoiły w tym roku liczbę lobbystów, których wysyłają do biur Kongresu i kilku agencji federalnych. Ale gdy próbują wznowić żeglugę z USA portów, jednym z ich najskuteczniejszych celów jest Biały Dom. Była doradczyni Grupy Zadaniowej ds. Koronawirusa Białego Domu twierdzi, że ona i inni doradcy odebrali szereg telefonów i e-maili od urzędników linii wycieczkowych, w tym wewnętrznego pracownika Carnival Corp. lobbysta. Ich przesłanie: Pomóż znieść nakaz zakazu rejsu z USA Centrum Kontroli i Zapobiegania Chorobom, które zakazało rejsów pasażerskich z USA portach od marca. „Gdy tylko pojawiał się zakaz rejsów, linie wycieczkowe zawsze angażowały się” – powiedziała Olivia Troye, która zanim w sierpniu opuściła rząd, brała udział w dyskusjach grupy zadaniowej na temat linii wycieczkowych. „Rozpoczęły się rozmowy telefoniczne. Dzwonili do wszystkich”. Od czasu swojego odejścia Troye popierała kandydata Demokratów na prezydenta Joe Bidena i w zeszłym miesiącu w reklamie grupy Republikańscy Wyborcy Przeciwko Trumpowi oskarżyła prezydenta Donalda Trumpa o rażące niewłaściwe postępowanie z pandemią Covid-19. W odpowiedzi sekretarz prasowa Białego Domu Kayleigh McEnany nazwała Troye „teraz niezadowolonym specjalistą”, który został zwolniony. Troye zaprzecza temu. Jej opis lobbingu branży rejsów wycieczkowych, który jest w dużej mierze poparty ujawnieniami federalnymi i innymi osobami, które go obserwowały, odzwierciedla stopień wpływu, jaki firmy wycieczkowe starały się wywrzeć od czasu, gdy Covid-19 zamknął ich USA W zeszłym miesiącu branża otrzymała zachęcające wieści: wiceprezydent Mike Pence odrzucił plan CDC przewidujący przedłużenie zakazu rejsów do lutego, według dwóch osób zaznajomionych ze sprawą. O decyzji tej po raz pierwszy poinformowała firma Axios. Obecnie nakaz wygasa w sobotę, a grupa zadaniowa, której przewodniczy Pence, przegląda plany przedsiębiorstw wycieczkowych dotyczące zwalczania wirusa przed podjęciem decyzji, czy zezwolić na wznowienie branży. Biuro Pence’a odmówiło aby skomentować tę historię – w tym na temat tego, kiedy grupa zadaniowa może podjąć decyzję. Przedstawiciele trzech największych linii wycieczkowych — Carnival, Royal Caribbean Cruises Ltd. oraz Norwegian Cruise Line Holdings Ltd. — odmówił komentarza na temat ich konkretnej działalności lobbingowej. Przeczytaj więcej: Pence mówi dyrektorom naczelnym przedsiębiorstw wycieczkowych, że wspiera ich powrót na morze Branżowa grupa branżowa, Cruise Lines International Association (Clia), również odmówiła dyskusji na temat szczegółów, ale jej przewodniczący, Adam Goldstein, powiedział, że grupa utrzymuje „stosunki z wieloma senatorami, kongresmanami, gubernatorami, burmistrzami i innymi osobami”. „Rozmowy z wybranymi urzędnikami na wszystkich szczeblach władzy na całym świecie stanowią dużą część naszej pracy” – powiedział. Urzędnicy CDC zachowajcie ostrożność, jeśli chodzi o wznowienie rejsów. Osoba odpowiedzialna w agencji za statki wycieczkowe, Martin Cetron, powiedział: „Bardzo trudno będzie” zapewnić im naprawdę bezpieczeństwo przed koronawirusem. W zeszłym miesiącu w oficjalnym nakazie CDC wspomniało o niedawnych epidemiach Covid-19 na pokładach statków wycieczkowych innych krajów – pomimo kroków podjętych w celu opanowania wirusa – i stwierdziło, że statki wycieczkowe ogólnie „w dalszym ciągu stanowią niebezpieczne środowisko z bliskimi miejscami gdzie choroba łatwo się rozprzestrzenia i nie jest łatwo wykrywalna”. Zarówno Trump, jak i Pence zobowiązali się pomóc branży wycieczkowej, która ma ogromne wpływy polityczne na Florydzie, która jest kluczowym stanem wahadłowym w przyszłomiesięcznych wyborach prezydenckich. Linie wycieczkowe prowadzą główne operacje w Miami i obsługują wiele portów w całym stanie, a politycy z Florydy pomagają utrzymać presję na federalnych decydentów. W zeszłym miesiącu komitet portowy Komisji Hrabstwa Miami-Dade wezwał do wznowienia rejsów . „Musimy brać się do pracy” – powiedział podczas przesłuchania publicznego dyrektor generalny Norwegii Frank Del Rio. „Wystarczy.” Kilka dni później senatorowie z Florydy, Rick Scott i Marco Rubio, obaj Republikanie, zaproponowali przeniesienie nadzoru związanego z Covidem nad możliwością wznowienia rejsów z CDC do grupy agencji kierowanych przez Departament Bezpieczeństwa Wewnętrznego, po konsultacji z liniami wycieczkowymi.Więcej Według Center for Responsive Politics, organizacji badającej rolę pieniądza w polityce, w Waszyngtonie branża rejsów wycieczkowych zatrudniła w tym roku aż 61 lobbystów, w porównaniu z 33 w pierwszych trzech kwartałach 2019 r. Do września branża wydała 3.2 miliona dolarów na lobbowanie. 30, najwięcej od 2012 r. Wydaje się, że wysiłki lobbujące przynoszą efekty, stwierdziły Stany Zjednoczone Senator Richard Blumenthal, demokrata z Connecticut, który domagał się bardziej rygorystycznych przepisów dotyczących statków wycieczkowych. „Nic dziwnego, że branża rejsów wycieczkowych uzbraja swoje potężne siły polityczne, aby ponownie wypłynąć w rejs bez zdroworozsądkowej modernizacji opieki zdrowotnej” – stwierdził Blumenthal w oświadczeniu. Liderzy branży twierdzą, że nie wznowią rejsów, dopóki nie będą bezpieczne. W zeszłym miesiącu Royal Caribbean i Norweg ogłosiły szczegółowe zalecenia mające na celu poprawę bezpieczeństwa, a grupa zadaniowa i CDC je przeglądają. Na początku tego miesiąca Pence powiedział, że panel będzie współpracował z liniami wycieczkowymi, aby zapewnić, że wznowią one żeglugę dopiero po skutecznym zabezpieczeniu przed Covid-19 są na miejscu. Według starszego urzędnika administracji Trumpa Pence i inni oczekują również, że branża zapobiegnie sytuacji, w której problemy związane z koronawirusem na statkach obciążałyby zasoby zdrowia publicznego. Ponieważ w lutym liczba zakażeń Covid-19 na statkach zaczęła rosnąć, główne linie wycieczkowe nadal kursowały z USA portów z niewielkimi zmianami w działalności na pokładzie, jak donosi Bloomberg News. Przedstawiciele branży zaprzeczyli, jakoby statki wycieczkowe przyczyniły się do rozprzestrzeniania się wirusa i stwierdzili, że linie wycieczkowe zostały niesprawiedliwie wyróżnione wśród przedsiębiorstw z branży turystycznej i rozrywkowej ze względu na ich wysoki profil. Branża dobrowolnie zakończyła działalność tuż przed nałożeniem nakazu CDC i od tego czasu pracowała nad propozycjami bezpiecznego wznowienia działalności, powiedział Goldstein z Clia. Niedługo po wydaniu zakazu żeglugi, 14 marca, Troye powiedziała, że ​​rozpoczęły się kontakty lobbujące. Jednym z rozmówców grupy zadaniowej był Tim Pataki, dyrektor Biura Łączności Publicznej Białego Domu, który przekazał obawy branży dotyczące nakazu i jego wpływu na biznes, powiedziała. Od końca stycznia Carnival, Royal Caribbean i Norweg straciły łącznie ponad 40 miliardów dolarów kapitalizacji rynkowej. „Czy istniała presja na zmniejszenie liczby dni w przypadku zamówienia bez rejsu ze względu na ich zapasy lub cokolwiek innego, lub inwestycje ? Tak” – powiedział Troye, który przez dwa lata był także doradcą Pence’a ds. bezpieczeństwa wewnętrznego i zwalczania terroryzmu. Pataki i biuro ds. komunikacji Białego Domu odmówili komentarza. Zgodnie z prawem federalnym CDC może nałożyć zakaz żeglugi ze względu na zagrożenie zdrowia publicznego . Jednak Pence i grupa zadaniowa postrzegają CDC jako doradczą, podobnie jak inne agencje federalne, takie jak USA Straży Przybrzeżnej i Departamentu Bezpieczeństwa Wewnętrznego, powiedział starszy urzędnik administracji, który poprosił o zachowanie anonimowości w celu omówienia podejścia grupy zadaniowej. Na przykład, kiedy w kwietniu dobiegał termin wygaśnięcia pierwotnego zakazu wypłynięcia, członkowie personelu grupy zadaniowej dokonali przeglądu i zażądali wprowadzenia zmian w jego zastąpienie, w tym złagodzenie sformułowań opisujących statki wycieczkowe jako podatne na epidemie Covid-19, powiedziały dwie osoby zaznajomione z tym procesem. Podjęta we wrześniu decyzja Pence'a o uchyleniu dyrektora CDC Roberta Redfielda w sprawie przedłużenia zakazu żeglugi nie była pierwszym przypadkiem, w którym grupa zadaniowa miała wpływ na harmonogram wydania tego zarządzenia; Według trzech osób zaznajomionych z tą sprawą w podobny sposób interweniowała zeszłej wiosny, aby skrócić przedłużenie. Troye powiedziała, że ​​wówczas poproszono ją o pomoc w opracowaniu krótszego przedłużenia, niż oczekiwali naukowcy. Najpierw termin przedłużono do lipca, potem do września. „To były więc poważne negocjacje między nami wszystkimi” – powiedziała. Dwie osoby zaznajomione z dyskusjami potwierdziły relację Troye. We wrześniu płatna grupa doradcza zarówno Royal Caribbean, jak i norweskiej firmy przedstawiła 74-punktowy plan zwiększenia bezpieczeństwa statków przed Covid-19 i przekazała go CDC i grupie zadaniowej do przeglądu. Zalecenia obejmują początkowo rejsy z mniejszą liczbą pasażerów, wyeliminowanie bufetów z jedzeniem i wymaganie masek oraz wykonanie niektórych testów na obecność wirusa na pokładzie. CDC w najnowszym nakazie zakazu rejsów stwierdziła, że ​​„jest zbyt wcześnie, aby ocenić”, czy propozycje te ochronią statki wycieczkowe przed rozprzestrzenianiem się Covida i zmniejszą „potencjalne obciążenie i potrzebę działań w zakresie reagowania na zdrowie publiczne”. Carnival współpracuje również z ekspertami naukowymi i medycznymi, aby opracować protokoły zapewniające bezpieczeństwo statków. „Podejście oparte na współpracy” 9 września Pence zaprosił dyrektorów generalnych pięciu największych linii wycieczkowych na świecie na telekonferencję i pochwalił ich plany. „Wspólnie dyrektorzy branży podziękowali administracji Trumpa za jej wspólne podejście i wsparcie oraz podkreślili, że ten proces i propozycja wprowadzają odpowiedzialność i standardy, które zapewnią pasażerom statków wycieczkowych bezpieczne i zdrowe środowisko” – podsumowuje spotkanie szefa Pence’a biuro powiedział. Pragnienie Białego Domu, aby pozwolić USA rejsy statkiem wycieczkowym wznowią starcia po ostrzeżeniach Jednostki Morskiej CDC, grupy naukowców i specjalistów od statków wycieczkowych, której od kwietnia powierzono zadanie nadzorowania nakazu zakazu wypłynięcia i zapewniania, że ​​statki są bezpieczne przed Covid. Cetron utworzył tę jednostkę po karierze w CDC, podczas którego walczył z najgorszymi pandemiami ostatnich trzech dekad, w tym SARS, Zika, Ebola, grypą H1N1 i ospą małpą. W niedawnym wywiadzie porównał statki wycieczkowe do idealnej burzy dla Covida ze względu na ich zamknięte przestrzenie, w których mieszczą się ludzie razem przez kilka dni lub tygodni. „Można zrozumieć, dlaczego jest to naprawdę wyjątkowe i wymagające środowisko w obliczu globalnej pandemii” – powiedział. Cetron pochwala wysiłki linii wycieczkowych, które starają się zapewnić bezpieczeństwo statków, ale ma wątpliwości. Czy kiedykolwiek uda nam się ograniczyć ryzyko do zera w środku pandemii? Prawdopodobnie nie. Czy możemy sprawić, że będzie o wiele lepiej niż jest? Prawdopodobnie tak” – powiedział. Cetron i Redfield, dyrektor CDC, odmówili komentarza na temat wewnętrznych obrad na temat zakazu pływania. W najnowszej aktualizacji zarządzenia CDC jasno stwierdziło, że rejsy statkiem dalekie są od bezpieczeństwa z Covida. Od września 28, 124 statki wycieczkowe, czyli 82% Stanów Zjednoczonych floty, doświadczyło epidemii Covid-41, w wyniku której zginęło co najmniej 3,689 osób, a XNUMX zachorowało – podano w zarządzeniu. Niedawno ogniska Covid-XNUMX miały miejsce na pokładach statków, którym zezwolono na pływanie w innych krajach pomimo „wdrożenia środków mających na celu kontrolę choroby” – stwierdził. Środki te obejmowały wyeliminowanie bufetów, ograniczenie przepustowości statków do 50% i wymóg zachowania dystansu społecznego. Troye powiedział, że jednym z lobbystów, który zwrócił się do grupy zadaniowej ds. wirusa korony o pomoc w przekonaniu CDC do zniesienia zakazu rejsów, była Tandy Bondi z Carnival. Z ujawnień lobbingu Carnival wynika, że ​​w pierwszej połowie tego roku Bondi spotykał się z pracownikami Kongresu. Następnie we wniosku za trzeci kwartał z dnia XNUMX października br.

,

Natychmiastowa wycena

Wprowadź symbol giełdowy.

Wybierz Giełdę.

Wybierz Typ zabezpieczenia.

Proszę podaj swoje imię.

Proszę podać swoje nazwisko.

Podaj swój numer telefonu.

Podaj swój adres e-mail.

Wprowadź lub wybierz łączną liczbę posiadanych udziałów.

Wprowadź lub wybierz żądaną kwotę pożyczki, której szukasz.

Proszę wybrać Cel pożyczki.

Wybierz, czy jesteś urzędnikiem/dyrektorem.

Spółka High West Capital Partners, LLC może oferować określone informacje wyłącznie osobom będącym „Akredytowanymi inwestorami” i/lub „Kwalifikowanymi klientami”, zgodnie z definicją tych terminów w obowiązujących federalnych przepisach dotyczących papierów wartościowych. Aby zostać „Inwestorem Akredytowanym” i/lub „Klientem Kwalifikowanym”, musisz spełniać kryteria określone w JEDNEJ LUB WIĘCEJ z następujących kategorii/akapitów o numerach 1-20 poniżej.

Firma High West Capital Partners, LLC nie może udzielić Państwu żadnych informacji dotyczących swoich programów pożyczkowych ani produktów inwestycyjnych, jeśli nie spełnicie Państwo jednego lub więcej z poniższych kryteriów. Ponadto obcokrajowcy, którzy mogą być zwolnieni z obowiązku kwalifikowania się jako inwestor akredytowany w USA, w dalszym ciągu muszą spełniać ustalone kryteria, zgodnie z wewnętrznymi zasadami udzielania pożyczek High West Capital Partners, LLC. High West Capital Partners, LLC nie będzie udzielać informacji ani udzielać pożyczek żadnej osobie i/lub podmiotowi, który nie spełnia jednego lub więcej z następujących kryteriów:

1) Osoba fizyczna o wartości netto przekraczającej 1.0 miliona dolarów. Osoba fizyczna (nie podmiot), której majątek netto lub wspólny majątek netto z małżonkiem w momencie zakupu przekracza 1,000,000 XNUMX XNUMX USD. (Przy obliczaniu wartości netto możesz uwzględnić swój kapitał własny w majątku osobistym i nieruchomościach, w tym główne miejsce zamieszkania, środki pieniężne, inwestycje krótkoterminowe, akcje i papiery wartościowe. Uwzględnienie kapitału własnego w majątku osobistym i nieruchomościach powinno opierać się na godziwej wartość rynkowa takiej nieruchomości pomniejszona o dług zabezpieczony taką nieruchomością.)

2) Osoba fizyczna posiadająca roczny dochód wynoszący 200,000 200,000 USD. Osoba fizyczna (nie podmiot), która osiągnęła indywidualny dochód przekraczający XNUMX XNUMX USD w każdym z poprzednich dwóch lat kalendarzowych i ma uzasadnione oczekiwania, że ​​osiągnie ten sam poziom dochodów w roku bieżącym.

3) Osoba fizyczna posiadająca łączny dochód roczny wynoszący 300,000 300,000 USD. Osoba fizyczna (niebędąca osobą prawną), która w każdym z poprzednich dwóch lat kalendarzowych osiągnęła wspólny dochód ze swoim małżonkiem w wysokości przekraczającej XNUMX XNUMX USD i ma uzasadnione oczekiwania, że ​​osiągnie ten sam poziom dochodów w roku bieżącym.

4) Korporacje lub spółki osobowe. Korporacja, spółka osobowa lub podobny podmiot, który posiada aktywa o wartości przekraczającej 5 milionów dolarów i nie został utworzony w konkretnym celu nabycia udziałów w korporacji lub spółce osobowej.

5) Odwołalne zaufanie. Trust, który może zostać odwołany przez jego fundatorów i którego każdy z fundatorów jest Akredytowanym Inwestorem zgodnie z definicją zawartą w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

6) Nieodwołalne zaufanie. Fundusz powierniczy (inny niż plan ERISA), który (a) nie może zostać odwołany przez jego fundatorów, (b) posiada aktywa o wartości przekraczającej 5 milionów dolarów, (c) nie został utworzony w konkretnym celu nabycia udziałów oraz (d ) jest kierowany przez osobę posiadającą taką wiedzę i doświadczenie w sprawach finansowych i biznesowych, że osoba ta jest w stanie ocenić zasadność i ryzyko inwestycji w Trust.

7) IRA lub podobny plan świadczeń. Program świadczeń IRA, Keogh lub podobny program świadczeń obejmujący tylko jedną osobę fizyczną będącą Inwestorem Akredytowanym zgodnie z definicją zawartą w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

8) Konto w Programie Świadczeń Pracowniczych Kierowanych przez Uczestnika. Program świadczeń pracowniczych kierowany do uczestnika, inwestujący pod kierunkiem i na rachunek uczestnika będącego inwestorem akredytowanym, zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

9) Inny Plan ERISA. Program świadczeń pracowniczych w rozumieniu tytułu I ustawy ERISA, inny niż program kierowany do uczestników, o sumie aktywów przekraczającej 5 mln USD lub w przypadku którego decyzje inwestycyjne (w tym decyzja o zakupie odsetek) podejmowane są przez bank zarejestrowany doradca inwestycyjny, kasa oszczędnościowo-pożyczkowa lub firma ubezpieczeniowa.

10) Rządowy Program Świadczeń. Plan ustanowiony i utrzymywany przez stan, gminę lub jakąkolwiek agencję stanu lub gminy na rzecz swoich pracowników, którego łączne aktywa przekraczają 5 milionów dolarów.

11) Podmiot non-profit. Organizacja opisana w artykule 501(c)(3) Kodeksu podatkowego, z późniejszymi zmianami, posiadająca aktywa ogółem przekraczające 5 milionów dolarów (w tym fundusze na życie, renty i dożywotnie), jak wynika z najnowszego zbadanego sprawozdania finansowego organizacji .

12) Bank w rozumieniu art. 3 lit. a) pkt 2 Ustawy o papierach wartościowych (działający na własny rachunek lub w charakterze powiernika).

13) Stowarzyszenie oszczędnościowo-pożyczkowe lub podobna instytucja w rozumieniu art. 3 lit. a) pkt 5 lit. A) Ustawy o papierach wartościowych (niezależnie od tego, czy działa na własny rachunek, czy w charakterze powiernika).

14) Makler-dealer zarejestrowany na podstawie ustawy o giełdzie.

15) Zakład ubezpieczeń w rozumieniu art. 2 pkt 13 ustawy o papierach wartościowych.

16) „Spółka rozwoju biznesu” w rozumieniu art. 2 lit. a) pkt 48 ustawy o spółkach inwestycyjnych.

17) Spółka inwestycyjna dla małych firm posiadająca licencję zgodnie z sekcją 301 (c) lub (d) ustawy o inwestycjach małych przedsiębiorstw z 1958 r.

18) „Prywatna spółka zajmująca się rozwojem biznesu” w rozumieniu art. 202(a)(22) Ustawy o doradcach.

19) Dyrektor wykonawczy lub dyrektor. Osoba fizyczna będąca członkiem zarządu, dyrektorem lub komplementariuszem Spółki lub Komplementariusza i będąca Inwestorem Akredytowanym zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

20) Podmiot będący w całości własnością Akredytowanych Inwestorów. Korporacja, spółka osobowa, prywatna spółka inwestycyjna lub podobny podmiot, którego każdy właściciel kapitału jest osobą fizyczną będącą Inwestorem Akredytowanym, zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

Przeczytaj powyższą informację i zaznacz poniższe pole, aby kontynuować.

Singapur

+ 65 3105 1295

Tajwan

Już wkrótce!

Hongkong

R91, III piętro,
Wieża Eton, aleja Hysan 8.
Causeway Bay, Hongkong
+ 852 3002 4462

Pokrycie rynku