Spadek o 290 miliardów dolarów, najgorsze scenariusze gier wojennych China Tech Investors, 11 listopada 2020 r. o 12:33

By
11 listopada 2020 r
tagi:

(Bloomberg) — Za pomocą 22 stron niejasno sformułowanych edyktów Chiny podały w wątpliwość przyszłość swoich największych firm internetowych i wywołały wyprzedaż akcji o wartości 290 miliardów dolarów. Inwestorzy obecnie zastanawiają się, jak źle może to wyglądać dla Alibaba Group Holding Ltd., Tencent Holdingi spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i innych chińskich gigantów internetowych, gdy rząd Xi Jinpinga przygotowuje się do wprowadzenia szeregu nowych przepisów antymonopolowych. Jak prawie zawsze ma to miejsce, przywódcy kraju niewiele powiedzieli na temat tego, jak surowe planują wprowadzić sankcje ani dlaczego zdecydowali się działać teraz . Jednak opublikowany we wtorek projekt przepisów daje rządowi dużą swobodę w zakresie kontrolowania przedsiębiorców technologicznych, takich jak Jack Ma, którzy do niedawna cieszyli się niezwykłą swobodą rozszerzania swoich imperiów na niemal każdy aspekt chińskiego życia. Ekosystem internetowy kraju – który od dawna jest chroniony od konkurencji takich jak Google i Facebook — jest zdominowany przez dwie firmy, Alibaba i Tencent, poprzez labiryntową sieć inwestycji obejmującą zdecydowaną większość krajowych startupów działających w obszarach od sztucznej inteligencji (SenseTime, Megvii) po świeże warzywa (Meicai) i finanse cyfrowe (Ant Group). Ich patronat wychował także nowe pokolenie tytanów, w tym giganta branży spożywczej i turystycznej Meituan i Didi Chuxing – chińskiego Ubera. Te, które prosperują poza swoją aurą, z których największą jest właścicielka TikToka ByteDance Ltd., są rzadkie. Przepisy antymonopolowe grożą obecnie zachwianiem tego status quo, co może mieć szereg potencjalnych skutków, od łagodnego scenariusza kar finansowych po zerwanie liderów branży. Chociaż niewielu obserwatorów w Chinach twierdzi, że wie, gdzie w tym zakresie znajdą się władze, większość uważa ten tydzień za punkt zwrotny. „Era arbitrażu politycznego na Dzikim Zachodzie – wykorzystującego słabe regulacje dotyczące tego sektora – dobiegła końca” – stwierdził. John Dong, prawnik ds. papierów wartościowych w Joint-Win Partners w Szanghaju. Oto kilka scenariuszy rozważanych przez analityków i inwestorów: Łagodni optymiści twierdzą, że organy regulacyjne jedynie potwierdzają swoje prawo do nadzorowania spółek internetowych, nie próbując inicjować drastycznych zmian. Nawet jeśli władze rzeczywiście podejmują działania, Chiny mają tradycję rozprawiania się z incydentami lub dawania przykładów z znanych firm. Na przykład Tencent stał się głównym celem kampanii mającej na celu zwalczanie uzależnienia od gier wśród dzieci w 2018 r. Choć akcje spółki odnotowały gwałtowny wzrost, ostatecznie odbiły do ​​rekordowych poziomów. Alibaba zrobiła to samo po tym, jak wdała się w konflikt z władzami we wszystkim, od nieuczciwego nacisku na sprzedawców po przymykanie oczu na podróbki. Wartość obu firm wynosiła około 800 miliardów dolarów, zanim w tym miesiącu ich akcje zaczęły spadać. „Każdy lider internetowy może spotkać się z pewnymi konsekwencjami i będzie musiał dostosować swoje praktyki, ale jest mało prawdopodobne, aby regulacje wpłynęły na jego przywództwo” – powiedziała Elinor Leung, analityk w CLSA Ltd. W Hong Kongu. „Platformy internetowe z natury to biznesy na dużą skalę”. Przeczytaj więcej: Co pięciu inwestorów Alibaby robi ze swoimi spadającymi akcjami Liu Bo, dyrektor generalny Alibaba ds. marketingu i operacji Tmall, powiedział na marginesie obchodów Dnia Singla w firmie, które odbyły się w środę, że nie był zaskoczony nowymi przepisami i faktem, że rząd „poprawia” nadzór nad różnymi branżami. ŹleNiektórzy analitycy przewidują, że nadejdzie represja, ale będzie ona ukierunkowana. Wskazują na sformułowania w przepisach, które sugerują duży nacisk na handel internetowy, od wymuszonych umów na wyłączność ze sprzedawcami znanych jako „Wybierz jednego z dwóch” po ceny oparte na algorytmach faworyzujące nowych użytkowników. Przepisy wyraźnie ostrzegają przed sprzedażą poniżej kosztów w celu wyeliminowania konkurentów. Tego rodzaju strategie pomogły firmie eBay Inc. i Amazon.com Inc. z Chin i prowadził takie firmy, jak Alibaba, JD.com Inc. i początkujący Pinduoduo Inc. do wzajemnego oskarżania się o stosowanie podstępnych taktyk. W zasadach znajduje się również odniesienie do konieczności oficjalnego zatwierdzania wszelkich fuzji i przejęć z udziałem podmiotów o zmiennym udziale. Model VIE nigdy nie został formalnie zatwierdzony przez Pekin, ale był używany przez tytanów technologii, takich jak Alibaba, do notowania akcji za granicą. W jej ramach chińskie korporacje przekazują zyski podmiotowi offshore, którego akcje mogą następnie posiadać zagraniczni inwestorzy. Pionierem firmy Sina Corp. i jego bankierzy inwestycyjni podczas pierwszej oferty publicznej w 2000 r., ramy VIE opierają się na niepewnych podstawach prawnych, a zagraniczni inwestorzy byli wiecznie zdenerwowani, że ich zakłady wygasają z dnia na dzień. „Struktura VIE działa w szarej strefie w Chinach i do tej pory nie ma prawa określającego, czy jest to nielegalne, czy nie” – powiedział Zhan Hao, partner zarządzający kancelarii prawnej Anjie Law Firm z siedzibą w Pekinie, która specjalizuje się w prawie antymonopolowym. Jedynym zmartwieniem jest to, że niepewność co do nowych przepisów spowolni inwestycje, przejęcia i finansowanie kapitału wysokiego ryzyka do czasu, gdy urzędnicy rzucają więcej światła na to, na co są gotowi zrobić. Koszmar Większość najgorszych scenariuszy kręci się wokół pomysłu, że przywódcy Chin byli sfrustrowani butą miliarderów z branży technologicznej i chcą dać im nauczkę, rozbijając ich firmy – nawet jeśli ma to na celu oznacza krótkoterminowe problemy dla gospodarki i rynków. Chiński sektor prywatny od dziesięcioleci utrzymuje delikatne stosunki z Partią Komunistyczną i dopiero niedawno został uznany za kluczowy dla przyszłości narodu. Wielu komentatorów przypisuje niedawne represje wobec firm fintech uwagom Jacka Ma wygłoszonym na październikowej konferencji, kiedy potępił próby powstrzymania rozwijającej się branży jako krótkowzroczne i przestarzałe. Przeczytaj więcej: Wewnątrz chaotycznego rozwikłania 35 miliardów dolarów Jacka Ma IPO W przepisach antymonopolowych ukryty jest akapit przedstawiający niejasne, ale pozornie groźne zagrożenia: firmy, które naruszają przepisy dotyczące przejęć, mogą zostać zmuszone do zbycia aktywów, dzielenia się własnością intelektualną lub technologiami lub otwarcia infrastruktury dla konkurentów i dostosowania ich algorytmów. „To jest jest bardzo prawdopodobne, że wytyczne doprowadzą do ostatecznego podziału spółek zależnych i mogą skutkować wyeliminowaniem wielu mniejszych firm niestosujących się do wymogów” – powiedział Dong z Joint-Win Partners. „Żaden kraj na świecie nie pozwoliłby, aby to wszystko istniało w jednym wielkim podmiocie”. Same Alibaba, Ant i Tencent przed zeszłym tygodniem osiągnęły łączną kapitalizację rynkową na poziomie prawie 2 bilionów dolarów, z łatwością przewyższając państwowe giganty, takie jak Bank of China Ltd. jako najcenniejsze firmy w kraju. Alibaba i Tencent są także głównymi sponsorami liderów z sąsiednich branż, takich jak Meituan, gigant dostaw żywności należący do Wang Xing i lider transportu samochodowego Didi. Zainwestowali miliardy dolarów w setki wschodzących firm z branży telefonii komórkowej i Internetu, zdobywając przez użytkowników status króla na największym na świecie rynku smartfonów i Internetu. „Firmy internetowe nie powinny już mieć najmniejszych wątpliwości”. — nigdy nie kwestionuj dążeń ani determinacji organów regulacyjnych” – powiedział Dong.

Spadek o 290 miliardów dolarów, najgorsze scenariusze dla chińskich inwestorów technologicznych w grze wojennej(Bloomberg) — Za pomocą 22 stron niejasno sformułowanych edyktów Chiny podały w wątpliwość przyszłość swoich największych firm internetowych i wywołały wyprzedaż akcji o wartości 290 miliardów dolarów. Inwestorzy obecnie zastanawiają się, jak źle może to wyglądać dla Alibaba Group Holding Ltd., Tencent Holdingi spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i innych chińskich gigantów internetowych, gdy rząd Xi Jinpinga przygotowuje się do wprowadzenia szeregu nowych przepisów antymonopolowych. Jak prawie zawsze ma to miejsce, przywódcy kraju niewiele powiedzieli na temat tego, jak surowe planują wprowadzić sankcje ani dlaczego zdecydowali się działać teraz . Jednak opublikowany we wtorek projekt przepisów daje rządowi dużą swobodę w zakresie kontrolowania przedsiębiorców technologicznych, takich jak Jack Ma, którzy do niedawna cieszyli się niezwykłą swobodą rozszerzania swoich imperiów na niemal każdy aspekt chińskiego życia. Ekosystem internetowy kraju – który od dawna jest chroniony od konkurencji takich jak Google i Facebook — jest zdominowany przez dwie firmy, Alibaba i Tencent, poprzez labiryntową sieć inwestycji obejmującą zdecydowaną większość krajowych startupów działających w obszarach od sztucznej inteligencji (SenseTime, Megvii) po świeże warzywa (Meicai) i finanse cyfrowe (Ant Group). Ich patronat wychował także nowe pokolenie tytanów, w tym giganta branży spożywczej i turystycznej Meituan i Didi Chuxing – chińskiego Ubera. Te, które prosperują poza swoją aurą, z których największą jest właścicielka TikToka ByteDance Ltd., są rzadkie. Przepisy antymonopolowe grożą obecnie zachwianiem tego status quo, co może mieć szereg potencjalnych skutków, od łagodnego scenariusza kar finansowych po zerwanie liderów branży. Chociaż niewielu obserwatorów w Chinach twierdzi, że wie, gdzie w tym zakresie znajdą się władze, większość uważa ten tydzień za punkt zwrotny. „Era arbitrażu politycznego na Dzikim Zachodzie – wykorzystującego słabe regulacje dotyczące tego sektora – dobiegła końca” – stwierdził. John Dong, prawnik ds. papierów wartościowych w Joint-Win Partners w Szanghaju. Oto kilka scenariuszy rozważanych przez analityków i inwestorów: Łagodni optymiści twierdzą, że organy regulacyjne jedynie potwierdzają swoje prawo do nadzorowania spółek internetowych, nie próbując inicjować drastycznych zmian. Nawet jeśli władze rzeczywiście podejmują działania, Chiny mają tradycję rozprawiania się z incydentami lub dawania przykładów z znanych firm. Na przykład Tencent stał się głównym celem kampanii mającej na celu zwalczanie uzależnienia od gier wśród dzieci w 2018 r. Choć akcje spółki odnotowały gwałtowny wzrost, ostatecznie odbiły do ​​rekordowych poziomów. Alibaba zrobiła to samo po tym, jak wdała się w konflikt z władzami we wszystkim, od nieuczciwego nacisku na sprzedawców po przymykanie oczu na podróbki. Wartość obu firm wynosiła około 800 miliardów dolarów, zanim w tym miesiącu ich akcje zaczęły spadać. „Każdy lider internetowy może spotkać się z pewnymi konsekwencjami i będzie musiał dostosować swoje praktyki, ale jest mało prawdopodobne, aby regulacje wpłynęły na jego przywództwo” – powiedziała Elinor Leung, analityk w CLSA Ltd. W Hong Kongu. „Platformy internetowe z natury to biznesy na dużą skalę”. Przeczytaj więcej: Co pięciu inwestorów Alibaby robi ze swoimi spadającymi akcjami Liu Bo, dyrektor generalny Alibaba ds. marketingu i operacji Tmall, powiedział na marginesie obchodów Dnia Singla w firmie, które odbyły się w środę, że nie był zaskoczony nowymi przepisami i faktem, że rząd „poprawia” nadzór nad różnymi branżami. ŹleNiektórzy analitycy przewidują, że nadejdzie represja, ale będzie ona ukierunkowana. Wskazują na sformułowania w przepisach, które sugerują duży nacisk na handel internetowy, od wymuszonych umów na wyłączność ze sprzedawcami znanych jako „Wybierz jednego z dwóch” po ceny oparte na algorytmach faworyzujące nowych użytkowników. Przepisy wyraźnie ostrzegają przed sprzedażą poniżej kosztów w celu wyeliminowania konkurentów. Tego rodzaju strategie pomogły firmie eBay Inc. i Amazon.com Inc. z Chin i prowadził takie firmy, jak Alibaba, JD.com Inc. i początkujący Pinduoduo Inc. do wzajemnego oskarżania się o stosowanie podstępnych taktyk. W zasadach znajduje się również odniesienie do konieczności oficjalnego zatwierdzania wszelkich fuzji i przejęć z udziałem podmiotów o zmiennym udziale. Model VIE nigdy nie został formalnie zatwierdzony przez Pekin, ale był używany przez tytanów technologii, takich jak Alibaba, do notowania akcji za granicą. W jej ramach chińskie korporacje przekazują zyski podmiotowi offshore, którego akcje mogą następnie posiadać zagraniczni inwestorzy. Pionierem firmy Sina Corp. i jego bankierzy inwestycyjni podczas pierwszej oferty publicznej w 2000 r., ramy VIE opierają się na niepewnych podstawach prawnych, a zagraniczni inwestorzy byli wiecznie zdenerwowani, że ich zakłady wygasają z dnia na dzień. „Struktura VIE działa w szarej strefie w Chinach i do tej pory nie ma prawa określającego, czy jest to nielegalne, czy nie” – powiedział Zhan Hao, partner zarządzający kancelarii prawnej Anjie Law Firm z siedzibą w Pekinie, która specjalizuje się w prawie antymonopolowym. Jedynym zmartwieniem jest to, że niepewność co do nowych przepisów spowolni inwestycje, przejęcia i finansowanie kapitału wysokiego ryzyka do czasu, gdy urzędnicy rzucają więcej światła na to, na co są gotowi zrobić. Koszmar Większość najgorszych scenariuszy kręci się wokół pomysłu, że przywódcy Chin byli sfrustrowani butą miliarderów z branży technologicznej i chcą dać im nauczkę, rozbijając ich firmy – nawet jeśli ma to na celu oznacza krótkoterminowe problemy dla gospodarki i rynków. Chiński sektor prywatny od dziesięcioleci utrzymuje delikatne stosunki z Partią Komunistyczną i dopiero niedawno został uznany za kluczowy dla przyszłości narodu. Wielu komentatorów przypisuje niedawne represje wobec firm fintech uwagom Jacka Ma wygłoszonym na październikowej konferencji, kiedy potępił próby powstrzymania rozwijającej się branży jako krótkowzroczne i przestarzałe. Przeczytaj więcej: Wewnątrz chaotycznego rozwikłania 35 miliardów dolarów Jacka Ma IPO W przepisach antymonopolowych ukryty jest akapit przedstawiający niejasne, ale pozornie groźne zagrożenia: firmy, które naruszają przepisy dotyczące przejęć, mogą zostać zmuszone do zbycia aktywów, dzielenia się własnością intelektualną lub technologiami lub otwarcia infrastruktury dla konkurentów i dostosowania ich algorytmów. „To jest jest bardzo prawdopodobne, że wytyczne doprowadzą do ostatecznego podziału spółek zależnych i mogą skutkować wyeliminowaniem wielu mniejszych firm niestosujących się do wymogów” – powiedział Dong z Joint-Win Partners. „Żaden kraj na świecie nie pozwoliłby, aby to wszystko istniało w jednym wielkim podmiocie”. Same Alibaba, Ant i Tencent przed zeszłym tygodniem osiągnęły łączną kapitalizację rynkową na poziomie prawie 2 bilionów dolarów, z łatwością przewyższając państwowe giganty, takie jak Bank of China Ltd. jako najcenniejsze firmy w kraju. Alibaba i Tencent są także głównymi sponsorami liderów z sąsiednich branż, takich jak Meituan, gigant dostaw żywności należący do Wang Xing i lider transportu samochodowego Didi. Zainwestowali miliardy dolarów w setki wschodzących firm z branży telefonii komórkowej i Internetu, zdobywając przez użytkowników status króla na największym na świecie rynku smartfonów i Internetu. „Firmy internetowe nie powinny już mieć najmniejszych wątpliwości”. — nigdy nie kwestionuj dążeń ani determinacji organów regulacyjnych” – powiedział Dong.

,

Natychmiastowa wycena

Wprowadź symbol giełdowy.

Wybierz Giełdę.

Wybierz Typ zabezpieczenia.

Proszę podaj swoje imię.

Proszę podać swoje nazwisko.

Podaj swój numer telefonu.

Podaj swój adres e-mail.

Wprowadź lub wybierz łączną liczbę posiadanych udziałów.

Wprowadź lub wybierz żądaną kwotę pożyczki, której szukasz.

Proszę wybrać Cel pożyczki.

Wybierz, czy jesteś urzędnikiem/dyrektorem.

Spółka High West Capital Partners, LLC może oferować określone informacje wyłącznie osobom będącym „Akredytowanymi inwestorami” i/lub „Kwalifikowanymi klientami”, zgodnie z definicją tych terminów w obowiązujących federalnych przepisach dotyczących papierów wartościowych. Aby zostać „Inwestorem Akredytowanym” i/lub „Klientem Kwalifikowanym”, musisz spełniać kryteria określone w JEDNEJ LUB WIĘCEJ z następujących kategorii/akapitów o numerach 1-20 poniżej.

Firma High West Capital Partners, LLC nie może udzielić Państwu żadnych informacji dotyczących swoich programów pożyczkowych ani produktów inwestycyjnych, jeśli nie spełnicie Państwo jednego lub więcej z poniższych kryteriów. Ponadto obcokrajowcy, którzy mogą być zwolnieni z obowiązku kwalifikowania się jako inwestor akredytowany w USA, w dalszym ciągu muszą spełniać ustalone kryteria, zgodnie z wewnętrznymi zasadami udzielania pożyczek High West Capital Partners, LLC. High West Capital Partners, LLC nie będzie udzielać informacji ani udzielać pożyczek żadnej osobie i/lub podmiotowi, który nie spełnia jednego lub więcej z następujących kryteriów:

1) Osoba fizyczna o wartości netto przekraczającej 1.0 miliona dolarów. Osoba fizyczna (nie podmiot), której majątek netto lub wspólny majątek netto z małżonkiem w momencie zakupu przekracza 1,000,000 XNUMX XNUMX USD. (Przy obliczaniu wartości netto możesz uwzględnić swój kapitał własny w majątku osobistym i nieruchomościach, w tym główne miejsce zamieszkania, środki pieniężne, inwestycje krótkoterminowe, akcje i papiery wartościowe. Uwzględnienie kapitału własnego w majątku osobistym i nieruchomościach powinno opierać się na godziwej wartość rynkowa takiej nieruchomości pomniejszona o dług zabezpieczony taką nieruchomością.)

2) Osoba fizyczna posiadająca roczny dochód wynoszący 200,000 200,000 USD. Osoba fizyczna (nie podmiot), która osiągnęła indywidualny dochód przekraczający XNUMX XNUMX USD w każdym z poprzednich dwóch lat kalendarzowych i ma uzasadnione oczekiwania, że ​​osiągnie ten sam poziom dochodów w roku bieżącym.

3) Osoba fizyczna posiadająca łączny dochód roczny wynoszący 300,000 300,000 USD. Osoba fizyczna (niebędąca osobą prawną), która w każdym z poprzednich dwóch lat kalendarzowych osiągnęła wspólny dochód ze swoim małżonkiem w wysokości przekraczającej XNUMX XNUMX USD i ma uzasadnione oczekiwania, że ​​osiągnie ten sam poziom dochodów w roku bieżącym.

4) Korporacje lub spółki osobowe. Korporacja, spółka osobowa lub podobny podmiot, który posiada aktywa o wartości przekraczającej 5 milionów dolarów i nie został utworzony w konkretnym celu nabycia udziałów w korporacji lub spółce osobowej.

5) Odwołalne zaufanie. Trust, który może zostać odwołany przez jego fundatorów i którego każdy z fundatorów jest Akredytowanym Inwestorem zgodnie z definicją zawartą w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

6) Nieodwołalne zaufanie. Fundusz powierniczy (inny niż plan ERISA), który (a) nie może zostać odwołany przez jego fundatorów, (b) posiada aktywa o wartości przekraczającej 5 milionów dolarów, (c) nie został utworzony w konkretnym celu nabycia udziałów oraz (d ) jest kierowany przez osobę posiadającą taką wiedzę i doświadczenie w sprawach finansowych i biznesowych, że osoba ta jest w stanie ocenić zasadność i ryzyko inwestycji w Trust.

7) IRA lub podobny plan świadczeń. Program świadczeń IRA, Keogh lub podobny program świadczeń obejmujący tylko jedną osobę fizyczną będącą Inwestorem Akredytowanym zgodnie z definicją zawartą w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

8) Konto w Programie Świadczeń Pracowniczych Kierowanych przez Uczestnika. Program świadczeń pracowniczych kierowany do uczestnika, inwestujący pod kierunkiem i na rachunek uczestnika będącego inwestorem akredytowanym, zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

9) Inny Plan ERISA. Program świadczeń pracowniczych w rozumieniu tytułu I ustawy ERISA, inny niż program kierowany do uczestników, o sumie aktywów przekraczającej 5 mln USD lub w przypadku którego decyzje inwestycyjne (w tym decyzja o zakupie odsetek) podejmowane są przez bank zarejestrowany doradca inwestycyjny, kasa oszczędnościowo-pożyczkowa lub firma ubezpieczeniowa.

10) Rządowy Program Świadczeń. Plan ustanowiony i utrzymywany przez stan, gminę lub jakąkolwiek agencję stanu lub gminy na rzecz swoich pracowników, którego łączne aktywa przekraczają 5 milionów dolarów.

11) Podmiot non-profit. Organizacja opisana w artykule 501(c)(3) Kodeksu podatkowego, z późniejszymi zmianami, posiadająca aktywa ogółem przekraczające 5 milionów dolarów (w tym fundusze na życie, renty i dożywotnie), jak wynika z najnowszego zbadanego sprawozdania finansowego organizacji .

12) Bank w rozumieniu art. 3 lit. a) pkt 2 Ustawy o papierach wartościowych (działający na własny rachunek lub w charakterze powiernika).

13) Stowarzyszenie oszczędnościowo-pożyczkowe lub podobna instytucja w rozumieniu art. 3 lit. a) pkt 5 lit. A) Ustawy o papierach wartościowych (niezależnie od tego, czy działa na własny rachunek, czy w charakterze powiernika).

14) Makler-dealer zarejestrowany na podstawie ustawy o giełdzie.

15) Zakład ubezpieczeń w rozumieniu art. 2 pkt 13 ustawy o papierach wartościowych.

16) „Spółka rozwoju biznesu” w rozumieniu art. 2 lit. a) pkt 48 ustawy o spółkach inwestycyjnych.

17) Spółka inwestycyjna dla małych firm posiadająca licencję zgodnie z sekcją 301 (c) lub (d) ustawy o inwestycjach małych przedsiębiorstw z 1958 r.

18) „Prywatna spółka zajmująca się rozwojem biznesu” w rozumieniu art. 202(a)(22) Ustawy o doradcach.

19) Dyrektor wykonawczy lub dyrektor. Osoba fizyczna będąca członkiem zarządu, dyrektorem lub komplementariuszem Spółki lub Komplementariusza i będąca Inwestorem Akredytowanym zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

20) Podmiot będący w całości własnością Akredytowanych Inwestorów. Korporacja, spółka osobowa, prywatna spółka inwestycyjna lub podobny podmiot, którego każdy właściciel kapitału jest osobą fizyczną będącą Inwestorem Akredytowanym, zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

Przeczytaj powyższą informację i zaznacz poniższe pole, aby kontynuować.

Singapur

+ 65 3105 1295

Tajwan

Już wkrótce!

Hongkong

R91, III piętro,
Wieża Eton, aleja Hysan 8.
Causeway Bay, Hongkong
+ 852 3002 4462