Wśród niszczycielskich skutków pandemii Covid-19 dla przedsiębiorstw mocno ucierpiały budżety reklamowe. Nawet branża reklamowa Facebooka (FB) o dużej wadze na Wall Street została dotknięta pandemią, a bojkot reklamodawców również odbił się na tym segmencie. W drugim kwartale 2020 r. 100 największych reklamodawców firmy odpowiadało za 16% jej przychodów, co stanowi niższy odsetek w porównaniu do roku ubiegłego. Biorąc to pod uwagę, na podstawie najnowszych danych, dla giganta mediów społecznościowych sytuacja może się odwrócić. Pisząc dla Oppenheimer, pięciogwiazdkowy analityk Jason Helfstein wskazuje, że dane 5P i ostatnie kontrole wskazują na silniejsze niż oczekiwano ożywienie w branży reklamowej. miejsce. Według Gupta Media globalne wskaźniki CPM za wrzesień kształtują się o 7% powyżej średniego wskaźnika sprzed pandemii. Ponadto globalne wartości CPM od trzeciego kwartału wynoszą -3% w porównaniu ze średnią sprzed pandemii. Jest to poprawa w porównaniu z -2% w drugim kwartale i imponujące odbicie od najniższego poziomu w marcu wynoszącego -37%. Ponadto kontrole wskazują, że budżety przeznaczone na reklamę na FB mogą w roku finansowym 70 powrócić do poziomów z pierwszego kwartału 1 roku. Helfstein dodał: „Widzimy to dodatkowo potwierdzone przez sierpniowe wydatki na technologie cyfrowe według Standard Media Index wynoszące 18% rok do roku, co stanowi pierwszy miesiąc wzrostu od lutego, oraz pozytywne wyniki badania SMB przeprowadzonego przez Borrell Associates”. Stanowi to kolejny ważny element optymistycznej tezy Helfsteina. twierdzi, że FB Shops czerpie korzyści z pozytywnego wiatru w żagle związanego z pandemią Covid-19 i ostatecznie może zapewnić szansę na uzyskanie przychodów w wysokości 25–50 miliardów dolarów. Na poparcie tego twierdzenia przytacza przejście na zakupy online, które zostało przyspieszone przez Covid-19. Na podstawie USA spisu ludności wzrost udziału Internetu w handlu detalicznym przyspieszył o 250 punktów bazowych i stanowi obecnie 17% całkowitych wydatków detalicznych z wyłączeniem żywności. Zdaniem Helfsteina sklepy również czerpią korzyści z szybszego rozwoju obecności w Internecie dla małych i średnich firm. Helfstein zauważył dalej: „Widzimy krótkoterminową poprawę dzięki opłatom transakcyjnym i długoterminowej integracji WhatsApp/Messenger w zakresie możliwości CRM/płatności”. wszystko jest w porządku, stwierdził Helfstein, „Obrót akcjami 5% poniżej górnej granicy 24-miesięcznego historycznego odchylenia standardowego NTM EBITDA na poziomie 16x. Widzimy poprawę szacunków przychodów/EBITDA Street na rok 21 w związku ze spowolnieniem wzrostu zatrudnienia, a sklepy mogą być katalizatorem przychodów w roku 21.” Na podstawie wszystkich powyższych informacji Helfstein utrzymuje rekomendację dla akcji spółki „Outperform”. Nie wspominając już o tym, że podniósł cenę docelową z 270 do 300 dolarów. Jeśli jego teza sprawdzi się, przewidywany jest potencjalny dwunastomiesięczny zysk na poziomie 18%. (Aby obejrzeć osiągnięcia Helfsteina, kliknij tutaj) Przechodząc teraz do reszty ulicy, niewielu analityków ma inne zdanie. Konsensusowy rating FB Mocny Kup dzieli się na 31 Kup, 4 Trzymaj i 1 Sprzedaj. Średnia cena docelowa na poziomie 295.56 USD zwiększa potencjał wzrostu do 16%. (Zobacz analizę akcji na Facebooku w serwisie TipRanks). Aby znaleźć dobre pomysły na handel akcjami spółek technologicznych po atrakcyjnych wycenach, odwiedź witrynę TipRanks Best Stocks to Buy, nowo uruchomione narzędzie, które łączy wszystkie statystyki TipRanks dotyczące kapitału własnego. Zastrzeżenie: Opinie wyrażone w tym artykule są wyłącznie dane prezentowanego analityka. Treść jest przeznaczona wyłącznie do celów informacyjnych.
Wśród niszczycielskich skutków pandemii Covid-19 dla przedsiębiorstw mocno ucierpiały budżety reklamowe. Nawet branża reklamowa Facebooka (FB) o dużej wadze na Wall Street została dotknięta pandemią, a bojkot reklamodawców również odbił się na tym segmencie. W drugim kwartale 2020 r. 100 największych reklamodawców firmy odpowiadało za 16% jej przychodów, co stanowi niższy odsetek w porównaniu do roku ubiegłego. Biorąc to pod uwagę, na podstawie najnowszych danych, dla giganta mediów społecznościowych sytuacja może się odwrócić. Pisząc dla Oppenheimer, pięciogwiazdkowy analityk Jason Helfstein wskazuje, że dane 5P i ostatnie kontrole wskazują na silniejsze niż oczekiwano ożywienie w branży reklamowej. miejsce. Według Gupta Media globalne wskaźniki CPM za wrzesień kształtują się o 7% powyżej średniego wskaźnika sprzed pandemii. Ponadto globalne wartości CPM od trzeciego kwartału wynoszą -3% w porównaniu ze średnią sprzed pandemii. Jest to poprawa w porównaniu z -2% w drugim kwartale i imponujące odbicie od najniższego poziomu w marcu wynoszącego -37%. Ponadto kontrole wskazują, że budżety przeznaczone na reklamę na FB mogą w roku finansowym 70 powrócić do poziomów z pierwszego kwartału 1 roku. Helfstein dodał: „Widzimy to dodatkowo potwierdzone przez sierpniowe wydatki na technologie cyfrowe według Standard Media Index wynoszące 18% rok do roku, co stanowi pierwszy miesiąc wzrostu od lutego, oraz pozytywne wyniki badania SMB przeprowadzonego przez Borrell Associates”. Stanowi to kolejny ważny element optymistycznej tezy Helfsteina. twierdzi, że FB Shops czerpie korzyści z pozytywnego wiatru w żagle związanego z pandemią Covid-19 i ostatecznie może zapewnić szansę na uzyskanie przychodów w wysokości 25–50 miliardów dolarów. Na poparcie tego twierdzenia przytacza przejście na zakupy online, które zostało przyspieszone przez Covid-19. Na podstawie USA spisu ludności wzrost udziału Internetu w handlu detalicznym przyspieszył o 250 punktów bazowych i stanowi obecnie 17% całkowitych wydatków detalicznych z wyłączeniem żywności. Zdaniem Helfsteina sklepy również czerpią korzyści z szybszego rozwoju obecności w Internecie dla małych i średnich firm. Helfstein zauważył dalej: „Widzimy krótkoterminową poprawę dzięki opłatom transakcyjnym i długoterminowej integracji WhatsApp/Messenger w zakresie możliwości CRM/płatności”. wszystko jest w porządku, stwierdził Helfstein, „Obrót akcjami 5% poniżej górnej granicy 24-miesięcznego historycznego odchylenia standardowego NTM EBITDA na poziomie 16x. Widzimy poprawę szacunków przychodów/EBITDA Street na rok 21 w związku ze spowolnieniem wzrostu zatrudnienia, a sklepy mogą być katalizatorem przychodów w roku 21.” Na podstawie wszystkich powyższych informacji Helfstein utrzymuje rekomendację dla akcji spółki „Outperform”. Nie wspominając już o tym, że podniósł cenę docelową z 270 do 300 dolarów. Jeśli jego teza sprawdzi się, przewidywany jest potencjalny dwunastomiesięczny zysk na poziomie 18%. (Aby obejrzeć osiągnięcia Helfsteina, kliknij tutaj) Przechodząc teraz do reszty ulicy, niewielu analityków ma inne zdanie. Konsensusowy rating FB Mocny Kup dzieli się na 31 Kup, 4 Trzymaj i 1 Sprzedaj. Średnia cena docelowa na poziomie 295.56 USD zwiększa potencjał wzrostu do 16%. (Zobacz analizę akcji na Facebooku w serwisie TipRanks). Aby znaleźć dobre pomysły na handel akcjami spółek technologicznych po atrakcyjnych wycenach, odwiedź witrynę TipRanks Best Stocks to Buy, nowo uruchomione narzędzie, które łączy wszystkie statystyki TipRanks dotyczące kapitału własnego. Zastrzeżenie: Opinie wyrażone w tym artykule są wyłącznie dane prezentowanego analityka. Treść jest przeznaczona wyłącznie do celów informacyjnych.
,