Ford czy General Motors: który asortyment producentów samochodów jest lepszym wyborem?, 10 listopada 2020 o 7:34

By
10 listopada 2020 r
tagi:

Amerykański sektor motoryzacyjny wykazuje silne oznaki ożywienia po poważnych zakłóceniach na początku tego roku spowodowanych spadkiem popytu i zamknięciem kilku fabryk w związku z pandemią. Cox Automotive spodziewa się, że październikowe dane dotyczące sprzedaży samochodów w USA będą odzwierciedlać dalsze ożywienie po historycznie niskim poziomie z kwietnia. Oczekuje, że październikowa skorygowana sezonowo roczna stopa sprzedaży (SAAR) wyniesie około 16.4 mln, co oznacza niewielką poprawę w porównaniu z 16.3 mln we wrześniu, choć nadal poniżej poziomu 16.8 mln w październiku 2019 r. Mając na uwadze poprawę warunków biznesowych , zobaczmy, jak radzą sobie Ford i General Motors w obecnych okolicznościach, i skorzystaj z narzędzia do porównywania akcji TipRanks, aby sprawdzić, które akcje oferują bardziej atrakcyjne możliwości inwestycyjne.Ford (F)Ford w ostatnich latach próbował zmienić swoją działalność w obliczu trudności ze starzeniem się modeli pojazdów, problemami operacyjnymi i rosnącą konkurencją ze strony producentów pojazdów elektrycznych. Firma rozpoczęła w 11 roku wieloletni plan restrukturyzacji o wartości 2018 miliardów dolarów pod przewodnictwem swojego byłego dyrektora generalnego Jima Hacketta. Zdecydowała się wycofywać nierentowne sedany, aby skupić się na SUV-ach, pickupach i pojazdach użytkowych o wyższej marży oraz inwestować w szybko rozwijające się sektory, takie jak pojazdy autonomiczne i elektryczne. Pandemia utrudniła zmianę sytuacji Forda i drastycznie zaszkodziła produkcji i sprzedaży w pierwszych dwóch latach kwartały tego roku. Spółka jednak odbiła się od dna i za trzeci kwartał osiągnęła lepsze od oczekiwanych wyniki. Warto zauważyć, że przychody za trzeci kwartał wzrosły o 3% rok do roku, do 1.4 miliarda dolarów w porównaniu do spadku przychodów o 37.5% w drugim kwartale. Ponadto EPS skorygowany za 3 kwartał wzrósł o 91% rok do roku do 0.65 USD, co wynika z korzystnego połączenia wysokomarżowych samochodów ciężarowych i pojazdów użytkowych w Ameryce Północnej. Ford przestrzegł jednak, że spodziewa się, że EBIT skorygowany za 4 kwartał będzie mieścił się w przedziale od progu rentowności do Strata 500 milionów dolarów z powodu mniejszych dostaw samolotów F-150 w związku ze zwiększaniem produkcji przez firmę przed wprowadzeniem na rynek modelu na rok 2021, wyższych kosztów związanych z produkcją Mustangów Mach-E i Bronco Sport oraz zwiększonych wydatków na reklamę. Nowe modele firmy, Oczekuje się, że Mustang Mach-E, nowa linia Bronco i przeprojektowany pickup F-150 zwiększą jego sprzedaż. Ford wprowadza także na rynki światowe nowy, w pełni elektryczny van Transit. Co więcej, firma nawiązała strategiczne partnerstwa w celu pobudzenia swojego rozwoju. Współpracowała z Volkswagenem przy inwestycjach w technologię elektryczną i autonomiczną. W czerwcu obie firmy ogłosiły plany wyprodukowania do 8 milionów pojazdów użytkowych w ramach rozszerzonego sojuszu. Ponadto od 2023 r. Ford zbuduje nowy pojazd elektryczny na rynek europejski w oparciu o zestaw narzędzi Volkswagena Modular Electric Drive. Obowiązuje od października XNUMX r. 1 stycznia stanowisko dyrektora generalnego objął dyrektor operacyjny James Farley. Farley zamierza w dalszym ciągu wdrażać środki naprawcze w celu zmniejszenia kosztów, przyspieszenia restrukturyzacji przedsiębiorstw osiągających słabe wyniki i budowania silnej obecności w obszarach wzrostu, takich jak pojazdy elektryczne i technologie autonomicznej jazdy. (Zobacz analizę akcji F w TipRanks) 3 stycznia analityk Jefferies Philippe Houchois podniósł cenę docelową dla Forda do 9.50 dolarów z 8.50 dolarów i podtrzymał rekomendację Kupuj, ponieważ uważa, że ​​„dwa kolejne i bardzo istotne” kwartalne zyski firmy i dobre przepływy pieniężne powinny utwierdzić inwestorów w przekonaniu, że spółka wyszła na prostą nowe kierownictwo. Analityk widzi znaczną poprawę udziału produktów w wyniku kluczowych zamienników i wprowadzenia na rynek rozpoczynających się w przyszłym roku. W międzyczasie pozostała część ulicy ostrożnie patrzy na akcje, przy konsensusie analityków „Trzymaj” opartym na 4 zakupach, 8 wstrzymaniach i 1 sprzedaży. Przy spadku akcji o 11.9% od początku roku, średnia cena docelowa analityków wynosząca 8.84 USD wskazuje na potencjał wzrostu o około 8% w nadchodzących miesiącach. General Motors (GM) General Motors odzyskuje siły szybciej niż oczekiwano po wywołanej pandemią upadki. Przychody firmy za trzeci kwartał, wynoszące 3 miliarda dolarów, pozostały na niezmienionym poziomie rok do roku, ale odzwierciedlały znaczne ożywienie w porównaniu z drugim kwartałem, kiedy przychody spadły o 35.5%. Skorygowany EPS wzrósł o 65% rok do roku do 2.83 USD w trzecim kwartale. Swoje wyniki za III kwartał spółka przypisała popytowi na pełnowymiarowe SUV-y, pickupy i crossovery, zarządzaniu kosztami oraz wynikam GM Financial, który zyskał na niższych niż oczekiwano stratach kredytowych i wyższych cenach pojazdów używanych. Analityk Deutsche Bank Emmanuel Rosner podniósł cenę docelową dla General Motors do 3 dolarów z 43 dolarów i podtrzymał rekomendację Kupuj po publikacji wyników za trzeci kwartał. W notatce badawczej skierowanej do inwestorów Rosner stwierdził, że „duże” wyniki firmy w trzecim kwartale, „mocne” prognozy na czwarty kwartał i 3 r. oraz zaktualizowana strategia dotycząca pojazdów elektrycznych odzwierciedlają, że „naprawdę pracuje na wszystkich cylindrach”. Analityk dostrzega przewagę w podstawowym scenariuszu zarządu na 4 r. i szacuje EPS na 2021 USD. Pomimo pandemii General Motors agresywnie realizuje swoje plany rozwoju dotyczące „w pełni elektrycznej przyszłości”. Do 2021 roku na rozwój pojazdów elektrycznych i autonomicznych przeznaczyła ponad 6.50 miliardów dolarów. W zeszłym miesiącu firma zaprezentowała długo oczekiwany GMC Hummer EV Supertruck, swój pierwszy pojazd elektryczny zasilany systemem akumulatorów Ultium. Firma planuje zatrudnić 3,000 nowych pracowników, głównie do tworzenia oprogramowania, ponieważ przyspiesza swoje plany rozwoju pojazdów elektrycznych. Inwestuje 2 miliardy dolarów, aby przekształcić fabrykę w Spring Hill w stanie Tennessee w celu produkcji pojazdów elektrycznych, w tym Cadillaca Lyriq. General Motors dokonuje także dodatkowych inwestycji w pięciu fabrykach w Michigan w celu przyszłej produkcji crossoverów, pickupów i Cruise AV. (Zobacz analizę akcji GM w serwisie TipRanks) GM współpracował także z Hondą przy wspólnym opracowywaniu dwóch całkowicie nowych pojazdów elektrycznych dla Hondy w oparciu o globalną platformę pojazdów elektrycznych GM. Obie firmy podpisały niedawno protokół ustaleń w celu zbadania możliwości wspólnego korzystania z platform pojazdów i systemów napędowych w kilku kluczowych segmentach. The Street zajmuje optymistyczne stanowisko w sprawie GM, opierając się na konsensusie analityków Strong Buy opartym na 11 zakupach w porównaniu z 1 wstrzymaniem i 1 sprzedażą. Średnia cena docelowa analityków wynosząca 44.23 USD wskazuje na potencjał wzrostu o 13.5% w nadchodzących miesiącach. Akcje spółki zwyżkowały w tym roku o 6.5%. Podsumowanie Inwestorzy dochodowi, którym zależy na stopie dywidendy, mogą obecnie nie uznać Forda i General Motors za atrakcyjne, ponieważ obaj producenci samochodów zawiesili dywidendy na początku tego roku ze względu na wyzwania związane z pandemią. Podczas telekonferencji prowadzonej w trzecim kwartale General Motors oświadczył, że może przywrócić dywidendę około połowy 3 r. w zależności od ożywienia w swojej działalności i innych czynników, takich jak priorytety w zakresie alokacji kapitału. Ford nie podał żadnych ram czasowych wznowienia dywidendy. W tej chwili akcje General Motors wydają się być korzystniejszym wyborem dla samochodów niż Ford, na co wskazują optymistyczne perspektywy Street i większy potencjał wzrostu. Aby znaleźć dobre pomysły na handel akcjami po atrakcyjnych wycenach, odwiedź witrynę TipRanks Best Stocks to Buy, nowo uruchomione narzędzie, które łączy wszystkie statystyki dotyczące akcji TipRanks. Zastrzeżenie: Opinie wyrażone w tym artykule są wyłącznie opiniami wyróżnionych analityków. Treść jest przeznaczona wyłącznie do celów informacyjnych.

Ford czy General Motors: który samochód jest lepszym wyborem?Amerykański sektor motoryzacyjny wykazuje silne oznaki ożywienia po poważnych zakłóceniach na początku tego roku spowodowanych spadkiem popytu i zamknięciem kilku fabryk w związku z pandemią. Cox Automotive spodziewa się, że październikowe dane dotyczące sprzedaży samochodów w USA będą odzwierciedlać dalsze ożywienie po historycznie niskim poziomie z kwietnia. Oczekuje, że październikowa skorygowana sezonowo roczna stopa sprzedaży (SAAR) wyniesie około 16.4 mln, co oznacza niewielką poprawę w porównaniu z 16.3 mln we wrześniu, choć nadal poniżej poziomu 16.8 mln w październiku 2019 r. Mając na uwadze poprawę warunków biznesowych , zobaczmy, jak radzą sobie Ford i General Motors w obecnych okolicznościach, i skorzystaj z narzędzia do porównywania akcji TipRanks, aby sprawdzić, które akcje oferują bardziej atrakcyjne możliwości inwestycyjne.Ford (F)Ford w ostatnich latach próbował zmienić swoją działalność w obliczu trudności ze starzeniem się modeli pojazdów, problemami operacyjnymi i rosnącą konkurencją ze strony producentów pojazdów elektrycznych. Firma rozpoczęła w 11 roku wieloletni plan restrukturyzacji o wartości 2018 miliardów dolarów pod przewodnictwem swojego byłego dyrektora generalnego Jima Hacketta. Zdecydowała się wycofywać nierentowne sedany, aby skupić się na SUV-ach, pickupach i pojazdach użytkowych o wyższej marży oraz inwestować w szybko rozwijające się sektory, takie jak pojazdy autonomiczne i elektryczne. Pandemia utrudniła zmianę sytuacji Forda i drastycznie zaszkodziła produkcji i sprzedaży w pierwszych dwóch latach kwartały tego roku. Spółka jednak odbiła się od dna i za trzeci kwartał osiągnęła lepsze od oczekiwanych wyniki. Warto zauważyć, że przychody za trzeci kwartał wzrosły o 3% rok do roku, do 1.4 miliarda dolarów w porównaniu do spadku przychodów o 37.5% w drugim kwartale. Ponadto EPS skorygowany za 3 kwartał wzrósł o 91% rok do roku do 0.65 USD, co wynika z korzystnego połączenia wysokomarżowych samochodów ciężarowych i pojazdów użytkowych w Ameryce Północnej. Ford przestrzegł jednak, że spodziewa się, że EBIT skorygowany za 4 kwartał będzie mieścił się w przedziale od progu rentowności do Strata 500 milionów dolarów z powodu mniejszych dostaw samolotów F-150 w związku ze zwiększaniem produkcji przez firmę przed wprowadzeniem na rynek modelu na rok 2021, wyższych kosztów związanych z produkcją Mustangów Mach-E i Bronco Sport oraz zwiększonych wydatków na reklamę. Nowe modele firmy, Oczekuje się, że Mustang Mach-E, nowa linia Bronco i przeprojektowany pickup F-150 zwiększą jego sprzedaż. Ford wprowadza także na rynki światowe nowy, w pełni elektryczny van Transit. Co więcej, firma nawiązała strategiczne partnerstwa w celu pobudzenia swojego rozwoju. Współpracowała z Volkswagenem przy inwestycjach w technologię elektryczną i autonomiczną. W czerwcu obie firmy ogłosiły plany wyprodukowania do 8 milionów pojazdów użytkowych w ramach rozszerzonego sojuszu. Ponadto od 2023 r. Ford zbuduje nowy pojazd elektryczny na rynek europejski w oparciu o zestaw narzędzi Volkswagena Modular Electric Drive. Obowiązuje od października XNUMX r. 1 stycznia stanowisko dyrektora generalnego objął dyrektor operacyjny James Farley. Farley zamierza w dalszym ciągu wdrażać środki naprawcze w celu zmniejszenia kosztów, przyspieszenia restrukturyzacji przedsiębiorstw osiągających słabe wyniki i budowania silnej obecności w obszarach wzrostu, takich jak pojazdy elektryczne i technologie autonomicznej jazdy. (Zobacz analizę akcji F w TipRanks) 3 stycznia analityk Jefferies Philippe Houchois podniósł cenę docelową dla Forda do 9.50 dolarów z 8.50 dolarów i podtrzymał rekomendację Kupuj, ponieważ uważa, że ​​„dwa kolejne i bardzo istotne” kwartalne zyski firmy i dobre przepływy pieniężne powinny utwierdzić inwestorów w przekonaniu, że spółka wyszła na prostą nowe kierownictwo. Analityk widzi znaczną poprawę udziału produktów w wyniku kluczowych zamienników i wprowadzenia na rynek rozpoczynających się w przyszłym roku. W międzyczasie pozostała część ulicy ostrożnie patrzy na akcje, przy konsensusie analityków „Trzymaj” opartym na 4 zakupach, 8 wstrzymaniach i 1 sprzedaży. Przy spadku akcji o 11.9% od początku roku, średnia cena docelowa analityków wynosząca 8.84 USD wskazuje na potencjał wzrostu o około 8% w nadchodzących miesiącach. General Motors (GM) General Motors odzyskuje siły szybciej niż oczekiwano po wywołanej pandemią upadki. Przychody firmy za trzeci kwartał, wynoszące 3 miliarda dolarów, pozostały na niezmienionym poziomie rok do roku, ale odzwierciedlały znaczne ożywienie w porównaniu z drugim kwartałem, kiedy przychody spadły o 35.5%. Skorygowany EPS wzrósł o 65% rok do roku do 2.83 USD w trzecim kwartale. Swoje wyniki za III kwartał spółka przypisała popytowi na pełnowymiarowe SUV-y, pickupy i crossovery, zarządzaniu kosztami oraz wynikam GM Financial, który zyskał na niższych niż oczekiwano stratach kredytowych i wyższych cenach pojazdów używanych. Analityk Deutsche Bank Emmanuel Rosner podniósł cenę docelową dla General Motors do 3 dolarów z 43 dolarów i podtrzymał rekomendację Kupuj po publikacji wyników za trzeci kwartał. W notatce badawczej skierowanej do inwestorów Rosner stwierdził, że „duże” wyniki firmy w trzecim kwartale, „mocne” prognozy na czwarty kwartał i 3 r. oraz zaktualizowana strategia dotycząca pojazdów elektrycznych odzwierciedlają, że „naprawdę pracuje na wszystkich cylindrach”. Analityk dostrzega przewagę w podstawowym scenariuszu zarządu na 4 r. i szacuje EPS na 2021 USD. Pomimo pandemii General Motors agresywnie realizuje swoje plany rozwoju dotyczące „w pełni elektrycznej przyszłości”. Do 2021 roku na rozwój pojazdów elektrycznych i autonomicznych przeznaczyła ponad 6.50 miliardów dolarów. W zeszłym miesiącu firma zaprezentowała długo oczekiwany GMC Hummer EV Supertruck, swój pierwszy pojazd elektryczny zasilany systemem akumulatorów Ultium. Firma planuje zatrudnić 3,000 nowych pracowników, głównie do tworzenia oprogramowania, ponieważ przyspiesza swoje plany rozwoju pojazdów elektrycznych. Inwestuje 2 miliardy dolarów, aby przekształcić fabrykę w Spring Hill w stanie Tennessee w celu produkcji pojazdów elektrycznych, w tym Cadillaca Lyriq. General Motors dokonuje także dodatkowych inwestycji w pięciu fabrykach w Michigan w celu przyszłej produkcji crossoverów, pickupów i Cruise AV. (Zobacz analizę akcji GM w serwisie TipRanks) GM współpracował także z Hondą przy wspólnym opracowywaniu dwóch całkowicie nowych pojazdów elektrycznych dla Hondy w oparciu o globalną platformę pojazdów elektrycznych GM. Obie firmy podpisały niedawno protokół ustaleń w celu zbadania możliwości wspólnego korzystania z platform pojazdów i systemów napędowych w kilku kluczowych segmentach. The Street zajmuje optymistyczne stanowisko w sprawie GM, opierając się na konsensusie analityków Strong Buy opartym na 11 zakupach w porównaniu z 1 wstrzymaniem i 1 sprzedażą. Średnia cena docelowa analityków wynosząca 44.23 USD wskazuje na potencjał wzrostu o 13.5% w nadchodzących miesiącach. Akcje spółki zwyżkowały w tym roku o 6.5%. Podsumowanie Inwestorzy dochodowi, którym zależy na stopie dywidendy, mogą obecnie nie uznać Forda i General Motors za atrakcyjne, ponieważ obaj producenci samochodów zawiesili dywidendy na początku tego roku ze względu na wyzwania związane z pandemią. Podczas telekonferencji prowadzonej w trzecim kwartale General Motors oświadczył, że może przywrócić dywidendę około połowy 3 r. w zależności od ożywienia w swojej działalności i innych czynników, takich jak priorytety w zakresie alokacji kapitału. Ford nie podał żadnych ram czasowych wznowienia dywidendy. W tej chwili akcje General Motors wydają się być korzystniejszym wyborem dla samochodów niż Ford, na co wskazują optymistyczne perspektywy Street i większy potencjał wzrostu. Aby znaleźć dobre pomysły na handel akcjami po atrakcyjnych wycenach, odwiedź witrynę TipRanks Best Stocks to Buy, nowo uruchomione narzędzie, które łączy wszystkie statystyki dotyczące akcji TipRanks. Zastrzeżenie: Opinie wyrażone w tym artykule są wyłącznie opiniami wyróżnionych analityków. Treść jest przeznaczona wyłącznie do celów informacyjnych.

,

Natychmiastowa wycena

Wprowadź symbol giełdowy.

Wybierz Giełdę.

Wybierz Typ zabezpieczenia.

Proszę podaj swoje imię.

Proszę podać swoje nazwisko.

Podaj swój numer telefonu.

Podaj swój adres e-mail.

Wprowadź lub wybierz łączną liczbę posiadanych udziałów.

Wprowadź lub wybierz żądaną kwotę pożyczki, której szukasz.

Proszę wybrać Cel pożyczki.

Wybierz, czy jesteś urzędnikiem/dyrektorem.

Spółka High West Capital Partners, LLC może oferować określone informacje wyłącznie osobom będącym „Akredytowanymi inwestorami” i/lub „Kwalifikowanymi klientami”, zgodnie z definicją tych terminów w obowiązujących federalnych przepisach dotyczących papierów wartościowych. Aby zostać „Inwestorem Akredytowanym” i/lub „Klientem Kwalifikowanym”, musisz spełniać kryteria określone w JEDNEJ LUB WIĘCEJ z następujących kategorii/akapitów o numerach 1-20 poniżej.

Firma High West Capital Partners, LLC nie może udzielić Państwu żadnych informacji dotyczących swoich programów pożyczkowych ani produktów inwestycyjnych, jeśli nie spełnicie Państwo jednego lub więcej z poniższych kryteriów. Ponadto obcokrajowcy, którzy mogą być zwolnieni z obowiązku kwalifikowania się jako inwestor akredytowany w USA, w dalszym ciągu muszą spełniać ustalone kryteria, zgodnie z wewnętrznymi zasadami udzielania pożyczek High West Capital Partners, LLC. High West Capital Partners, LLC nie będzie udzielać informacji ani udzielać pożyczek żadnej osobie i/lub podmiotowi, który nie spełnia jednego lub więcej z następujących kryteriów:

1) Osoba fizyczna o wartości netto przekraczającej 1.0 miliona dolarów. Osoba fizyczna (nie podmiot), której majątek netto lub wspólny majątek netto z małżonkiem w momencie zakupu przekracza 1,000,000 XNUMX XNUMX USD. (Przy obliczaniu wartości netto możesz uwzględnić swój kapitał własny w majątku osobistym i nieruchomościach, w tym główne miejsce zamieszkania, środki pieniężne, inwestycje krótkoterminowe, akcje i papiery wartościowe. Uwzględnienie kapitału własnego w majątku osobistym i nieruchomościach powinno opierać się na godziwej wartość rynkowa takiej nieruchomości pomniejszona o dług zabezpieczony taką nieruchomością.)

2) Osoba fizyczna posiadająca roczny dochód wynoszący 200,000 200,000 USD. Osoba fizyczna (nie podmiot), która osiągnęła indywidualny dochód przekraczający XNUMX XNUMX USD w każdym z poprzednich dwóch lat kalendarzowych i ma uzasadnione oczekiwania, że ​​osiągnie ten sam poziom dochodów w roku bieżącym.

3) Osoba fizyczna posiadająca łączny dochód roczny wynoszący 300,000 300,000 USD. Osoba fizyczna (niebędąca osobą prawną), która w każdym z poprzednich dwóch lat kalendarzowych osiągnęła wspólny dochód ze swoim małżonkiem w wysokości przekraczającej XNUMX XNUMX USD i ma uzasadnione oczekiwania, że ​​osiągnie ten sam poziom dochodów w roku bieżącym.

4) Korporacje lub spółki osobowe. Korporacja, spółka osobowa lub podobny podmiot, który posiada aktywa o wartości przekraczającej 5 milionów dolarów i nie został utworzony w konkretnym celu nabycia udziałów w korporacji lub spółce osobowej.

5) Odwołalne zaufanie. Trust, który może zostać odwołany przez jego fundatorów i którego każdy z fundatorów jest Akredytowanym Inwestorem zgodnie z definicją zawartą w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

6) Nieodwołalne zaufanie. Fundusz powierniczy (inny niż plan ERISA), który (a) nie może zostać odwołany przez jego fundatorów, (b) posiada aktywa o wartości przekraczającej 5 milionów dolarów, (c) nie został utworzony w konkretnym celu nabycia udziałów oraz (d ) jest kierowany przez osobę posiadającą taką wiedzę i doświadczenie w sprawach finansowych i biznesowych, że osoba ta jest w stanie ocenić zasadność i ryzyko inwestycji w Trust.

7) IRA lub podobny plan świadczeń. Program świadczeń IRA, Keogh lub podobny program świadczeń obejmujący tylko jedną osobę fizyczną będącą Inwestorem Akredytowanym zgodnie z definicją zawartą w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

8) Konto w Programie Świadczeń Pracowniczych Kierowanych przez Uczestnika. Program świadczeń pracowniczych kierowany do uczestnika, inwestujący pod kierunkiem i na rachunek uczestnika będącego inwestorem akredytowanym, zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

9) Inny Plan ERISA. Program świadczeń pracowniczych w rozumieniu tytułu I ustawy ERISA, inny niż program kierowany do uczestników, o sumie aktywów przekraczającej 5 mln USD lub w przypadku którego decyzje inwestycyjne (w tym decyzja o zakupie odsetek) podejmowane są przez bank zarejestrowany doradca inwestycyjny, kasa oszczędnościowo-pożyczkowa lub firma ubezpieczeniowa.

10) Rządowy Program Świadczeń. Plan ustanowiony i utrzymywany przez stan, gminę lub jakąkolwiek agencję stanu lub gminy na rzecz swoich pracowników, którego łączne aktywa przekraczają 5 milionów dolarów.

11) Podmiot non-profit. Organizacja opisana w artykule 501(c)(3) Kodeksu podatkowego, z późniejszymi zmianami, posiadająca aktywa ogółem przekraczające 5 milionów dolarów (w tym fundusze na życie, renty i dożywotnie), jak wynika z najnowszego zbadanego sprawozdania finansowego organizacji .

12) Bank w rozumieniu art. 3 lit. a) pkt 2 Ustawy o papierach wartościowych (działający na własny rachunek lub w charakterze powiernika).

13) Stowarzyszenie oszczędnościowo-pożyczkowe lub podobna instytucja w rozumieniu art. 3 lit. a) pkt 5 lit. A) Ustawy o papierach wartościowych (niezależnie od tego, czy działa na własny rachunek, czy w charakterze powiernika).

14) Makler-dealer zarejestrowany na podstawie ustawy o giełdzie.

15) Zakład ubezpieczeń w rozumieniu art. 2 pkt 13 ustawy o papierach wartościowych.

16) „Spółka rozwoju biznesu” w rozumieniu art. 2 lit. a) pkt 48 ustawy o spółkach inwestycyjnych.

17) Spółka inwestycyjna dla małych firm posiadająca licencję zgodnie z sekcją 301 (c) lub (d) ustawy o inwestycjach małych przedsiębiorstw z 1958 r.

18) „Prywatna spółka zajmująca się rozwojem biznesu” w rozumieniu art. 202(a)(22) Ustawy o doradcach.

19) Dyrektor wykonawczy lub dyrektor. Osoba fizyczna będąca członkiem zarządu, dyrektorem lub komplementariuszem Spółki lub Komplementariusza i będąca Inwestorem Akredytowanym zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

20) Podmiot będący w całości własnością Akredytowanych Inwestorów. Korporacja, spółka osobowa, prywatna spółka inwestycyjna lub podobny podmiot, którego każdy właściciel kapitału jest osobą fizyczną będącą Inwestorem Akredytowanym, zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

Przeczytaj powyższą informację i zaznacz poniższe pole, aby kontynuować.

Singapur

+ 65 3105 1295

Tajwan

Już wkrótce!

Hongkong

R91, III piętro,
Wieża Eton, aleja Hysan 8.
Causeway Bay, Hongkong
+ 852 3002 4462