Nowa fala optymizmu wylewa się na ulicę. Firma inwestycyjna Goldman Sachs właśnie podniosła swoją trzymiesięczną prognozę cen akcji, podnosząc ją z neutralnej do przeważonej, prognozując także „wysokie jednocyfrowe zwroty” dla światowych akcji w przyszłym roku. Co kryje się za tym zaktualizowanym podejściem? Strateg Goldman Sachs, Christian Mueller-Glissmann, jako czynniki wpływające na rewizję szacunków wymienia imponujące odbicie wzrostu światowych zysków i obniżone koszty kapitału własnego. Co więcej, w pozostałej części tego roku może nastąpić „szersza zmiana procykliczna” w przypadku akcji i innych aktywów. „Taktycznie przesunęliśmy bardziej cykliczność w sektorach i tematach, ale nadal wolimy wzrost niż wzrost. wartość na horyzoncie strategicznym… W najbliższym czasie podwyższona niepewność w sprawie USA wybory i lepsze perspektywy wzrostu na świecie mogą przynieść korzyści krajom spoza USA akcji więcej, ale w średnim okresie duża waga akcji spółek wzrostu strukturalnego prawdopodobnie będzie wspierać S&P 500” – zauważyła Mueller-Glissmann. Jeśli chodzi o „najważniejszy katalizator”, który może pobudzić optymizm dotyczący wzrostu w przyszłym roku, strateg wskazuje aby uzyskać dodatkową jasność co do tego, kiedy i w jaki sposób szczepionka na Covid-19 będzie dostępna. Przekształcając prognozy Mueller-Glissmanna w konkretne zalecenia, analitycy Goldman Sachs walą w stół trzy akcje, które wydają się szczególnie atrakcyjne. Według tych analityków każda nazwa będzie zyskiwać na popularności w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Raytheon Technologies (RTX) Najpierw mamy Raytheon Technologies, firmę z branży lotniczej i obronnej, dostarczającą zaawansowane systemy i usługi dla klientów komercyjnych, wojskowych i rządowych. Choć w 2020 r. akcje spadły, Goldman Sachs uważa, że słabość stwarza okazję do zakupów. Reprezentujący firmę analityk Noah Poponak wskazuje, że RTX to „firma o zbyt wysokiej jakości i dobrej pozycji, aby handlować nią przy stopie zwrotu wolnych przepływów pieniężnych wynoszącej 11%. w pełni odzyskaną i w pełni zsynergetyzowaną wolną gotówkę z branży lotniczej i kosmicznej na rok 2023E.” Na bycze prognozy analityka wpływa w dużej mierze rynek części zamiennych dla lotnictwa i kosmonautyki firmy (rynek wtórny, który zajmuje się instalacją sprzętu, części zamiennych, akcesoriów i komponentów po sprzedaży samolotu przez producenta oryginalnego sprzętu), który według Poponaka jest „najlepszym rynkiem częściowym w branży lotniczej w perspektywie długoterminowej”. Segment ten stanowi około 45% przychodów RTX z branży lotniczej i kosmicznej. Mimo że zakłócenia lotów spowodowane pandemią Covid-19 zaciążyły na tej części działalności, Poponak zwraca uwagę, że całkowita liczba samolotów w eksploatacji spadła jedynie o 25% rok do roku, a liczba lotów spadła mniej niż 50%. Dodał: „Obecnie ruch krajowy w Chinach rośnie z roku na rok i choć ruch międzynarodowy pozostaje przygnębiony, wierzymy, że ożywienie w światowych podróżach lotniczych może stąd nastąpić szybciej niż szerokie oczekiwania dotyczące ożywienia do lat 2023–2024”. Poponak podkreślił, że w poprzednich w okresie pogorszenia koniunktury rynek wtórny musiał stawić czoła przeciwnościom wynikającym ze zwiększonego stosowania rozstania, łączenia zapasów i opóźnionych wydatków na rynek wtórny. „Nawet wtedy rynek części zamiennych rósł na poziomie równym lub szybszym niż ASM i uważamy, że w obliczu pogorszenia koniunktury istniał stłumiony popyt, co wspiera śledzenie ożywienia na rynku części zamiennych w światowych podróżach lotniczych. W dłuższej perspektywie spodziewamy się, że ruch lotniczy będzie rósł dwukrotnie, tak jak miało to miejsce w przeszłości, w porównaniu do historii” – skomentował analityk. Oprócz dobrych wiadomości dotyczących Geared Turbo Fan, który jest rodzajem turbowentylatorowego silnika lotniczego, cykl produkcyjny może generować znaczne przychody oraz wzrost EBIT w Pratt & Whitney, zdaniem Poponaka. „Biorąc pod uwagę wysoki udział OE w A2neo, który ma największe zaległości ze wszystkich samolotów na rynku, widzimy, że przychody Pratt OE utrzymują się lepiej i rosną szybciej niż w przypadku konkurentów. Nowe dostawy GTF spowodują rozwój zainstalowanej bazy Pratt, która malała przez większą część pierwszej dekady XXI wieku. Pomimo zakończenia dostaw V2500 OE, program ten wkracza właśnie w najatrakcyjniejsze miejsce dla wizyt w warsztatach po stronie rynku wtórnego” – wyraził opinię Poponak. Co więcej, Poponak postrzega synergie fuzji jako zdolne do napędzania wzrostu marży i generowania gotówki, w połączeniu z historyczną strategią uchwycenie synergii w przestrzeni, co oznacza, że nie jest wykluczone, że wytyczne będą pozytywne. Zgodnie ze swoim optymistycznym podejściem Poponak pozostaje przy bykach. W tym celu utrzymuje rekomendację Kupuj i cenę docelową 86 USD dla akcji. Inwestorzy mogą zyskać 49%, jeśli cel ten zostanie osiągnięty w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy. (Aby obejrzeć historię Poponaka, kliknij tutaj) Ogólnie rzecz biorąc, inni analitycy podzielają nastroje Poponaka. 7 zakupów i 2 wstrzymania składają się na konsensusową ocenę Mocny Kup. Przy średniej cenie docelowej 78.63 USD potencjał wzrostu wynosi 36.5%. (Zobacz analizę akcji RTX w TipRanks)Boeing (BA)Przechodząc do innego gracza w branży lotniczej, Boeing również borykał się z problemami związanymi z pandemią COVID-19, w związku z czym nie dotrzymał tempa szerszemu rynkowi. Biorąc to pod uwagę, Goldman Sachs wiąże duże nadzieje z tą nazwą w przyszłości. Analityk firmy Noah Poponak, który zajmuje się również RTX, zwraca uwagę, że BA obniżył już plany dotyczące wydajności produkcyjnej o połowę w porównaniu do szczytowego planu sprzed kryzysu związanego z Covid-XNUMX i MAX. grunt. Wolniejsze niż oczekiwano odbicie w ruchu lotniczym mogłoby skutkować większymi redukcjami, jednak analityk twierdzi, że byłyby one znacznie mniejsze niż redukcje, które już zaobserwowano. Dodał: „Historycznie najlepsze możliwości zakupu akcji BA pojawiają się zaraz po kapitulacji przed obniżkami produkcji”. Według Poponaka, w porównaniu z poprzednimi spadkami gospodarczymi, szczyt do minimum w obecnym spowolnieniu jest większy i szybszy, choć jest częściowo związane z uziemieniem 737 MAX w 2019 r. „Wierzymy, że spowoduje to mniej poważne zaburzenie równowagi podaży i popytu, a dostawy powrócą do poziomu z 2018 r. do 2024 r. wraz z ożywieniem globalnego ruchu lotniczego i zastąpieniem przez linie lotnicze przyspieszonego odchodzenia na emeryturę” – wyjaśnił. Jeśli chodzi o to, w jaki sposób firma może spełnić swoje nowe cele, plan wskaźnika produkcji, „biorąc pod uwagę, że portfel zaległości w znacznie większym stopniu skupia się na wzroście niż na odtworzeniu” – uważa Poponak, „odpowiedź jest taka, że linie lotnicze w okresie pogorszenia koniunktury gospodarczej weryfikują tę mieszankę”. Od początku pandemii linie lotnicze ujawniły plany wycofywania samolotów z wyższej półki i przygotowały się na mniejszy wzrost. „Oznacza to, że w przypadku danej zmiany w księdze zamówień linii lotniczej następuje również znaczna zmiana w zakresie asortymentu w kierunku wymiany ze wzrostu w ramach nowej liczby dostaw. Dlatego portfel zamówień niekoniecznie spowoduje utratę wszystkich rosnących zamówień” – stwierdził analityk. Ponadto po wzroście liczby anulowanych zamówień na samoloty w marcu i kwietniu tempo uległo spowolnieniu. „Nawet zakładając, że w tym roku odwołane zostanie ponad 200 egzemplarzy, szacujemy, że według naszych skorygowanych szacunków dotyczących poziomu produkcji 737 MAX do połowy dekady będzie produkowany przez prawie 6X lat” – wspomniał Poponak. Jeśli chodzi o wolne przepływy pieniężne, Analityk również jest optymistą, a Poponak prognozuje, że BA odnotuje dodatnie wolne przepływy pieniężne w 2021 roku. „Uważamy, że rynek nie docenia możliwych do osiągnięcia w połowie cyklu marż gotówkowych na jednostkach lotniczych w ramach głównych programów, ekstrapoluje tymczasowo ujemne pozycje na przyszłość i nie docenia stopnia likwidacji zapasów, który prawdopodobnie nastąpi w 2021 r.” – stwierdził. Gdyby tak było to wystarczy, recertyfikacja MAX może być głównym możliwym katalizatorem. Firma pracuje nad ponowną certyfikacją i powrotem do eksploatacji, przy czym Poponak spodziewa się, że oba etapy nastąpią przed końcem roku. Biorąc powyższe pod uwagę, Poponak podtrzymuje rekomendację Kupuj i cenę docelową na poziomie 225 USD. Cel ten wyraża jego wiarę w zdolność BA do wzniesienia się o 35% wyżej w przyszłym roku. Zwracając się do reszty społeczności analityków, opinie są mieszane. Przy 8 zakupach, 8 wstrzymaniach i 1 sprzedaży w ciągu ostatnich trzech miesięcy na ulicach panuje opinia, że BA to zakup umiarkowany. Przy 192.40 USD średnia cena docelowa oznacza 16% potencjał wzrostu. (Zobacz analizę akcji Boeinga w TipRanks) Immatics (IMTX) Łącząc odkrycie prawdziwych celów immunoterapii nowotworów (terapii wykorzystujących siłę układu odpornościowego) z rozwojem właściwych receptorów limfocytów T, Immatics ma nadzieję ostatecznie umożliwić solidne i specyficzną odpowiedź komórek T przeciwko tym celom. W oparciu o to nowatorskie podejście Goldman Sachs uważa się za fana. Pisząc dla firmy analityk Graig Suvannavejh zauważa, że w przeciwieństwie do podejść CAR-T, podejście oparte na receptorze komórek T (TCR) może atakować cele wewnątrz komórki, i zwalcz 90% nowotworów, które mają charakter guza litego. Firma rozwija dwie technologie: ACTengine, zaprojektowaną do spersonalizowanych terapii komórkowych opartych na TCR oraz TCER, ukierunkowaną na bispecyficzne przeciwciała oparte na TCR. ACTengine to bardziej zaawansowana technologia, obejmująca cztery zalety IMA201, genetycznie zmodyfikowany kandydat na produkt z komórek T, który celuje w antygen 4 lub 8 związany z czerniakiem, IMA202, który jest ukierunkowany na antygen związany z czerniakiem 1, IMA203, który jest ukierunkowany na antygen preferencyjnie wyrażany w czerniaku (PRAME) i IMA204, który celuje w COL6A3 (występujący w zrębie nowotworu i bardzo rozpowszechniony w mikrośrodowisku nowotworu /TME w szerokim zakresie nowotworów), które wkrótce trafią do kliniki. Korzystając z platformy TCER, IMTX opracowuje IMA401 i IMA402, czyli „gotowe” leki biologiczne składające się z części TCR, która bezpośrednio rozpoznaje komórki nowotworowe i domena rekrutująca komórki T, która rekrutuje i aktywuje limfocyty T pacjenta. Mówiąc o możliwościach rynkowych, Suvannavejh wspomniała: „Immunoterapie przeciwnowotworowe poczyniły ogromne postępy w ciągu ostatniej dekady, a w szczególności postępy zaobserwowane w przypadku CAR-T utorowały drogę podejścia oparte na terapii komórkowej… Jednakże CAR-T jak dotąd wykazał jedynie ograniczony efekt w leczeniu nowotworów o charakterze guza litego. Ponieważ ponad 90% wszystkich nowotworów to nowotwory lite – z czego około 60% stanowią nowotwory płuc, piersi, jelita grubego i prostaty – jest to szansa dla IMTX”. Wierzy, że w tym celu skumulowana sprzedaż aktywów opartych na ACTengine w 2035 r. może wynieść 15.5 miliarda dolarów. Co więcej, od 2017 r. IMTX nawiązuje co najmniej jedno znaczące partnerstwo rocznie z czołowymi światowymi firmami biofarmaceutycznymi. Według Suvannavejha każde z nich zapewniało nierozwadniające możliwości finansowania. Analityk dodał: „… ARYA Sciences Acquisition Corporation, spółka zajmująca się przejęciami specjalnego przeznaczenia (SPAC), fuzja, która umożliwiła IMTX stanie się podmiotem notowanym na giełdzie, wniosła szeroką gamę dobrze -znani, doświadczeni inwestorzy instytucjonalni z branży opieki zdrowotnej. Podsumowując, stwierdzamy, że potwierdzają one długoterminowe perspektywy IMTX”. Patrząc w przyszłość, wstępne odczyty danych klinicznych dla IMA201, IMA202 i IMA203, które są zaplanowane na pierwszy kwartał 1 r., oraz złożone wnioski o nowy badany lek (IND) dla IMA2021 i IMA204 odpowiednio w 401 r. i YE 2021 odzwierciedlają, zdaniem Suvannavejha, kluczowe potencjalne katalizatory. Wszystko, co planuje IMTX, przekonało Suvannavejha do podtrzymania swojej rekomendacji Kupuj. Wraz z wezwaniem załączył cenę docelową na poziomie 17 dolarów, co sugeruje potencjał wzrostu na poziomie 73%. (Aby obejrzeć osiągnięcia Suvannavejha, kliknij tutaj) Czy inni analitycy są zgodni? Oni są. W ciągu ostatnich trzech miesięcy wydano tylko 4 ocen Kupuj. Dlatego przesłanie jest jasne: IMTX to mocny zakup. Biorąc pod uwagę średnią cenę docelową 19 USD, akcje mogą wzrosnąć o 93% w następnym roku. (Zobacz analizę akcji Immatics w serwisie TipRanks) Aby znaleźć dobre pomysły na handel akcjami po atrakcyjnych wycenach, odwiedź witrynę TipRanks Best Stocks to Buy, nowo uruchomione narzędzie, które łączy wszystkie statystyki TipRanks dotyczące kapitału własnego. Zastrzeżenie: Opinie wyrażone w tym artykule są wyłącznie tych przedstawionych analityków. Treść jest przeznaczona wyłącznie do celów informacyjnych.
Nowa fala optymizmu wylewa się na ulicę. Firma inwestycyjna Goldman Sachs właśnie podniosła swoją trzymiesięczną prognozę cen akcji, podnosząc ją z neutralnej do przeważonej, prognozując także „wysokie jednocyfrowe zwroty” dla światowych akcji w przyszłym roku. Co kryje się za tym zaktualizowanym podejściem? Strateg Goldman Sachs, Christian Mueller-Glissmann, jako czynniki wpływające na rewizję szacunków wymienia imponujące odbicie wzrostu światowych zysków i obniżone koszty kapitału własnego. Co więcej, w pozostałej części tego roku może nastąpić „szersza zmiana procykliczna” w przypadku akcji i innych aktywów. „Taktycznie przesunęliśmy bardziej cykliczność w sektorach i tematach, ale nadal wolimy wzrost niż wzrost. wartość na horyzoncie strategicznym… W najbliższym czasie podwyższona niepewność w sprawie USA wybory i lepsze perspektywy wzrostu na świecie mogą przynieść korzyści krajom spoza USA akcji więcej, ale w średnim okresie duża waga akcji spółek wzrostu strukturalnego prawdopodobnie będzie wspierać S&P 500” – zauważyła Mueller-Glissmann. Jeśli chodzi o „najważniejszy katalizator”, który może pobudzić optymizm dotyczący wzrostu w przyszłym roku, strateg wskazuje aby uzyskać dodatkową jasność co do tego, kiedy i w jaki sposób szczepionka na Covid-19 będzie dostępna. Przekształcając prognozy Mueller-Glissmanna w konkretne zalecenia, analitycy Goldman Sachs walą w stół trzy akcje, które wydają się szczególnie atrakcyjne. Według tych analityków każda nazwa będzie zyskiwać na popularności w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Raytheon Technologies (RTX) Najpierw mamy Raytheon Technologies, firmę z branży lotniczej i obronnej, dostarczającą zaawansowane systemy i usługi dla klientów komercyjnych, wojskowych i rządowych. Choć w 2020 r. akcje spadły, Goldman Sachs uważa, że słabość stwarza okazję do zakupów. Reprezentujący firmę analityk Noah Poponak wskazuje, że RTX to „firma o zbyt wysokiej jakości i dobrej pozycji, aby handlować nią przy stopie zwrotu wolnych przepływów pieniężnych wynoszącej 11%. w pełni odzyskaną i w pełni zsynergetyzowaną wolną gotówkę z branży lotniczej i kosmicznej na rok 2023E.” Na bycze prognozy analityka wpływa w dużej mierze rynek części zamiennych dla lotnictwa i kosmonautyki firmy (rynek wtórny, który zajmuje się instalacją sprzętu, części zamiennych, akcesoriów i komponentów po sprzedaży samolotu przez producenta oryginalnego sprzętu), który według Poponaka jest „najlepszym rynkiem częściowym w branży lotniczej w perspektywie długoterminowej”. Segment ten stanowi około 45% przychodów RTX z branży lotniczej i kosmicznej. Mimo że zakłócenia lotów spowodowane pandemią Covid-19 zaciążyły na tej części działalności, Poponak zwraca uwagę, że całkowita liczba samolotów w eksploatacji spadła jedynie o 25% rok do roku, a liczba lotów spadła mniej niż 50%. Dodał: „Obecnie ruch krajowy w Chinach rośnie z roku na rok i choć ruch międzynarodowy pozostaje przygnębiony, wierzymy, że ożywienie w światowych podróżach lotniczych może stąd nastąpić szybciej niż szerokie oczekiwania dotyczące ożywienia do lat 2023–2024”. Poponak podkreślił, że w poprzednich w okresie pogorszenia koniunktury rynek wtórny musiał stawić czoła przeciwnościom wynikającym ze zwiększonego stosowania rozstania, łączenia zapasów i opóźnionych wydatków na rynek wtórny. „Nawet wtedy rynek części zamiennych rósł na poziomie równym lub szybszym niż ASM i uważamy, że w obliczu pogorszenia koniunktury istniał stłumiony popyt, co wspiera śledzenie ożywienia na rynku części zamiennych w światowych podróżach lotniczych. W dłuższej perspektywie spodziewamy się, że ruch lotniczy będzie rósł dwukrotnie, tak jak miało to miejsce w przeszłości, w porównaniu do historii” – skomentował analityk. Oprócz dobrych wiadomości dotyczących Geared Turbo Fan, który jest rodzajem turbowentylatorowego silnika lotniczego, cykl produkcyjny może generować znaczne przychody oraz wzrost EBIT w Pratt & Whitney, zdaniem Poponaka. „Biorąc pod uwagę wysoki udział OE w A2neo, który ma największe zaległości ze wszystkich samolotów na rynku, widzimy, że przychody Pratt OE utrzymują się lepiej i rosną szybciej niż w przypadku konkurentów. Nowe dostawy GTF spowodują rozwój zainstalowanej bazy Pratt, która malała przez większą część pierwszej dekady XXI wieku. Pomimo zakończenia dostaw V2500 OE, program ten wkracza właśnie w najatrakcyjniejsze miejsce dla wizyt w warsztatach po stronie rynku wtórnego” – wyraził opinię Poponak. Co więcej, Poponak postrzega synergie fuzji jako zdolne do napędzania wzrostu marży i generowania gotówki, w połączeniu z historyczną strategią uchwycenie synergii w przestrzeni, co oznacza, że nie jest wykluczone, że wytyczne będą pozytywne. Zgodnie ze swoim optymistycznym podejściem Poponak pozostaje przy bykach. W tym celu utrzymuje rekomendację Kupuj i cenę docelową 86 USD dla akcji. Inwestorzy mogą zyskać 49%, jeśli cel ten zostanie osiągnięty w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy. (Aby obejrzeć historię Poponaka, kliknij tutaj) Ogólnie rzecz biorąc, inni analitycy podzielają nastroje Poponaka. 7 zakupów i 2 wstrzymania składają się na konsensusową ocenę Mocny Kup. Przy średniej cenie docelowej 78.63 USD potencjał wzrostu wynosi 36.5%. (Zobacz analizę akcji RTX w TipRanks)Boeing (BA)Przechodząc do innego gracza w branży lotniczej, Boeing również borykał się z problemami związanymi z pandemią COVID-19, w związku z czym nie dotrzymał tempa szerszemu rynkowi. Biorąc to pod uwagę, Goldman Sachs wiąże duże nadzieje z tą nazwą w przyszłości. Analityk firmy Noah Poponak, który zajmuje się również RTX, zwraca uwagę, że BA obniżył już plany dotyczące wydajności produkcyjnej o połowę w porównaniu do szczytowego planu sprzed kryzysu związanego z Covid-XNUMX i MAX. grunt. Wolniejsze niż oczekiwano odbicie w ruchu lotniczym mogłoby skutkować większymi redukcjami, jednak analityk twierdzi, że byłyby one znacznie mniejsze niż redukcje, które już zaobserwowano. Dodał: „Historycznie najlepsze możliwości zakupu akcji BA pojawiają się zaraz po kapitulacji przed obniżkami produkcji”. Według Poponaka, w porównaniu z poprzednimi spadkami gospodarczymi, szczyt do minimum w obecnym spowolnieniu jest większy i szybszy, choć jest częściowo związane z uziemieniem 737 MAX w 2019 r. „Wierzymy, że spowoduje to mniej poważne zaburzenie równowagi podaży i popytu, a dostawy powrócą do poziomu z 2018 r. do 2024 r. wraz z ożywieniem globalnego ruchu lotniczego i zastąpieniem przez linie lotnicze przyspieszonego odchodzenia na emeryturę” – wyjaśnił. Jeśli chodzi o to, w jaki sposób firma może spełnić swoje nowe cele, plan wskaźnika produkcji, „biorąc pod uwagę, że portfel zaległości w znacznie większym stopniu skupia się na wzroście niż na odtworzeniu” – uważa Poponak, „odpowiedź jest taka, że linie lotnicze w okresie pogorszenia koniunktury gospodarczej weryfikują tę mieszankę”. Od początku pandemii linie lotnicze ujawniły plany wycofywania samolotów z wyższej półki i przygotowały się na mniejszy wzrost. „Oznacza to, że w przypadku danej zmiany w księdze zamówień linii lotniczej następuje również znaczna zmiana w zakresie asortymentu w kierunku wymiany ze wzrostu w ramach nowej liczby dostaw. Dlatego portfel zamówień niekoniecznie spowoduje utratę wszystkich rosnących zamówień” – stwierdził analityk. Ponadto po wzroście liczby anulowanych zamówień na samoloty w marcu i kwietniu tempo uległo spowolnieniu. „Nawet zakładając, że w tym roku odwołane zostanie ponad 200 egzemplarzy, szacujemy, że według naszych skorygowanych szacunków dotyczących poziomu produkcji 737 MAX do połowy dekady będzie produkowany przez prawie 6X lat” – wspomniał Poponak. Jeśli chodzi o wolne przepływy pieniężne, Analityk również jest optymistą, a Poponak prognozuje, że BA odnotuje dodatnie wolne przepływy pieniężne w 2021 roku. „Uważamy, że rynek nie docenia możliwych do osiągnięcia w połowie cyklu marż gotówkowych na jednostkach lotniczych w ramach głównych programów, ekstrapoluje tymczasowo ujemne pozycje na przyszłość i nie docenia stopnia likwidacji zapasów, który prawdopodobnie nastąpi w 2021 r.” – stwierdził. Gdyby tak było to wystarczy, recertyfikacja MAX może być głównym możliwym katalizatorem. Firma pracuje nad ponowną certyfikacją i powrotem do eksploatacji, przy czym Poponak spodziewa się, że oba etapy nastąpią przed końcem roku. Biorąc powyższe pod uwagę, Poponak podtrzymuje rekomendację Kupuj i cenę docelową na poziomie 225 USD. Cel ten wyraża jego wiarę w zdolność BA do wzniesienia się o 35% wyżej w przyszłym roku. Zwracając się do reszty społeczności analityków, opinie są mieszane. Przy 8 zakupach, 8 wstrzymaniach i 1 sprzedaży w ciągu ostatnich trzech miesięcy na ulicach panuje opinia, że BA to zakup umiarkowany. Przy 192.40 USD średnia cena docelowa oznacza 16% potencjał wzrostu. (Zobacz analizę akcji Boeinga w TipRanks) Immatics (IMTX) Łącząc odkrycie prawdziwych celów immunoterapii nowotworów (terapii wykorzystujących siłę układu odpornościowego) z rozwojem właściwych receptorów limfocytów T, Immatics ma nadzieję ostatecznie umożliwić solidne i specyficzną odpowiedź komórek T przeciwko tym celom. W oparciu o to nowatorskie podejście Goldman Sachs uważa się za fana. Pisząc dla firmy analityk Graig Suvannavejh zauważa, że w przeciwieństwie do podejść CAR-T, podejście oparte na receptorze komórek T (TCR) może atakować cele wewnątrz komórki, i zwalcz 90% nowotworów, które mają charakter guza litego. Firma rozwija dwie technologie: ACTengine, zaprojektowaną do spersonalizowanych terapii komórkowych opartych na TCR oraz TCER, ukierunkowaną na bispecyficzne przeciwciała oparte na TCR. ACTengine to bardziej zaawansowana technologia, obejmująca cztery zalety IMA201, genetycznie zmodyfikowany kandydat na produkt z komórek T, który celuje w antygen 4 lub 8 związany z czerniakiem, IMA202, który jest ukierunkowany na antygen związany z czerniakiem 1, IMA203, który jest ukierunkowany na antygen preferencyjnie wyrażany w czerniaku (PRAME) i IMA204, który celuje w COL6A3 (występujący w zrębie nowotworu i bardzo rozpowszechniony w mikrośrodowisku nowotworu /TME w szerokim zakresie nowotworów), które wkrótce trafią do kliniki. Korzystając z platformy TCER, IMTX opracowuje IMA401 i IMA402, czyli „gotowe” leki biologiczne składające się z części TCR, która bezpośrednio rozpoznaje komórki nowotworowe i domena rekrutująca komórki T, która rekrutuje i aktywuje limfocyty T pacjenta. Mówiąc o możliwościach rynkowych, Suvannavejh wspomniała: „Immunoterapie przeciwnowotworowe poczyniły ogromne postępy w ciągu ostatniej dekady, a w szczególności postępy zaobserwowane w przypadku CAR-T utorowały drogę podejścia oparte na terapii komórkowej… Jednakże CAR-T jak dotąd wykazał jedynie ograniczony efekt w leczeniu nowotworów o charakterze guza litego. Ponieważ ponad 90% wszystkich nowotworów to nowotwory lite – z czego około 60% stanowią nowotwory płuc, piersi, jelita grubego i prostaty – jest to szansa dla IMTX”. Wierzy, że w tym celu skumulowana sprzedaż aktywów opartych na ACTengine w 2035 r. może wynieść 15.5 miliarda dolarów. Co więcej, od 2017 r. IMTX nawiązuje co najmniej jedno znaczące partnerstwo rocznie z czołowymi światowymi firmami biofarmaceutycznymi. Według Suvannavejha każde z nich zapewniało nierozwadniające możliwości finansowania. Analityk dodał: „… ARYA Sciences Acquisition Corporation, spółka zajmująca się przejęciami specjalnego przeznaczenia (SPAC), fuzja, która umożliwiła IMTX stanie się podmiotem notowanym na giełdzie, wniosła szeroką gamę dobrze -znani, doświadczeni inwestorzy instytucjonalni z branży opieki zdrowotnej. Podsumowując, stwierdzamy, że potwierdzają one długoterminowe perspektywy IMTX”. Patrząc w przyszłość, wstępne odczyty danych klinicznych dla IMA201, IMA202 i IMA203, które są zaplanowane na pierwszy kwartał 1 r., oraz złożone wnioski o nowy badany lek (IND) dla IMA2021 i IMA204 odpowiednio w 401 r. i YE 2021 odzwierciedlają, zdaniem Suvannavejha, kluczowe potencjalne katalizatory. Wszystko, co planuje IMTX, przekonało Suvannavejha do podtrzymania swojej rekomendacji Kupuj. Wraz z wezwaniem załączył cenę docelową na poziomie 17 dolarów, co sugeruje potencjał wzrostu na poziomie 73%. (Aby obejrzeć osiągnięcia Suvannavejha, kliknij tutaj) Czy inni analitycy są zgodni? Oni są. W ciągu ostatnich trzech miesięcy wydano tylko 4 ocen Kupuj. Dlatego przesłanie jest jasne: IMTX to mocny zakup. Biorąc pod uwagę średnią cenę docelową 19 USD, akcje mogą wzrosnąć o 93% w następnym roku. (Zobacz analizę akcji Immatics w serwisie TipRanks) Aby znaleźć dobre pomysły na handel akcjami po atrakcyjnych wycenach, odwiedź witrynę TipRanks Best Stocks to Buy, nowo uruchomione narzędzie, które łączy wszystkie statystyki TipRanks dotyczące kapitału własnego. Zastrzeżenie: Opinie wyrażone w tym artykule są wyłącznie tych przedstawionych analityków. Treść jest przeznaczona wyłącznie do celów informacyjnych.
,