(Bloomberg) — Firma Hasbro Inc. spadła najbardziej od lipca po zgłoszeniu sprzedaży w trzecim kwartale, która rozczarowała inwestorów w porównaniu z wynikami konkurencyjnej firmy Mattel Inc. w zeszłym tygodniu. Hasbro, największy amerykański producent zabawek, powiedział w poniedziałek, że przychody spadły o 4% w porównaniu do pro forma do 1.78 miliarda dolarów. To przewyższyło przewidywania analityków na poziomie 1.74 miliarda dolarów. Z wyłączeniem Entertainment One, które Hasbro nabyło na początku tego roku, przychody wzrosły o 13%. Skorygowany zysk wyniósł 1.88 dolara na akcję, przewyższając szacunki na poziomie 1.60 dolara, na czele z segmentem gier. Mimo to akcje Hasbro spadły aż o 7.6% do 85 dolarów na giełdzie w Nowym Jorku, ponieważ inwestorzy skupili się na porównaniu z Mattelem. Mattel spadł aż o 1.6%. Chociaż obie firmy twierdzą, że rodzice coraz chętniej sięgają po znane produkty, aby zapewnić zabawę dzieciom, które podczas pandemii pozostały w domu, Hasbro polega bardziej niż Mattel na tego rodzaju filmowych zabawkach, których nie było w przypadku głównych filmów wydania opóźnione. Hasbro twierdzi, że przychody w tym segmencie, zwanym markami partnerskimi, spadły o 4%. Hasbro z Pawtucket w stanie Rhode Island stwierdziło, że przychody ze sprzedaży w punktach sprzedaży rosły w średniojednocyfrowym tempie, co stanowi wynik gorszy od dwucyfrowego wzrostu Mattela w tym segmencie. obszar. Podczas telekonferencji dyrektor generalny Hasbro, Brian Goldner, przypisał umiarkowany wzrost przychodów ostrym spadkom w Ameryce Łacińskiej, co zrównoważyło dwucyfrowy wzrost w Ameryce Północnej. Firma Hasbro nie przedstawiła szczegółowego komentarza na temat trendów w czwartym kwartale ani na cały rok, stwierdzając jedynie, że spodziewa się „dobrego sezonu wakacyjnego”. Mattel specjalnie prognozował wyższą sprzedaż w czwartym kwartale. Akcje Hasbro spadły o 13% w tym roku do ostatniego tygodnia, głównie z powodu słabszej sprzedaży w pierwszej połowie roku. Mattel wzrósł o 4.5%, częściowo dzięki dużemu wzrostowi z 23 października po raporcie o wynikach opublikowanym poprzedniego wieczoru. (Aktualizacja akcji w trzecim akapicie, komentarz dyrektora generalnego w piątym akapicie). Więcej takich artykułów można znaleźć na naszej stronie: Bloomberg.comZasubskrybuj teraz, aby być o krok przed najbardziej zaufanym źródłem wiadomości biznesowych.©2020 Bloomberg LP,
(Bloomberg) — Firma Hasbro Inc. spadła najbardziej od lipca po zgłoszeniu sprzedaży w trzecim kwartale, która rozczarowała inwestorów w porównaniu z wynikami konkurencyjnej firmy Mattel Inc. w zeszłym tygodniu. Hasbro, największy amerykański producent zabawek, powiedział w poniedziałek, że przychody spadły o 4% w porównaniu do pro forma do 1.78 miliarda dolarów. To przewyższyło przewidywania analityków na poziomie 1.74 miliarda dolarów. Z wyłączeniem Entertainment One, które Hasbro nabyło na początku tego roku, przychody wzrosły o 13%. Skorygowany zysk wyniósł 1.88 dolara na akcję, przewyższając szacunki na poziomie 1.60 dolara, na czele z segmentem gier. Mimo to akcje Hasbro spadły aż o 7.6% do 85 dolarów na giełdzie w Nowym Jorku, ponieważ inwestorzy skupili się na porównaniu z Mattelem. Mattel spadł aż o 1.6%. Chociaż obie firmy twierdzą, że rodzice coraz chętniej sięgają po znane produkty, aby zapewnić zabawę dzieciom, które podczas pandemii pozostały w domu, Hasbro polega bardziej niż Mattel na tego rodzaju filmowych zabawkach, których nie było w przypadku głównych filmów wydania opóźnione. Hasbro twierdzi, że przychody w tym segmencie, zwanym markami partnerskimi, spadły o 4%. Hasbro z siedzibą w Pawtucket w stanie Rhode Island stwierdziło, że przychody ze sprzedaży w punktach sprzedaży rosły w średniojednocyfrowym tempie, co stanowi wynik gorszy od dwucyfrowego wzrostu firmy Mattel w tym segmencie. obszar. Podczas telekonferencji dyrektor generalny Hasbro, Brian Goldner, przypisał umiarkowany wzrost przychodów ostrym spadkom w Ameryce Łacińskiej, co zrównoważyło dwucyfrowy wzrost w Ameryce Północnej. Firma Hasbro nie przedstawiła szczegółowego komentarza na temat trendów w czwartym kwartale ani na cały rok, stwierdzając jedynie, że spodziewa się „dobrego sezonu wakacyjnego”. Mattel specjalnie prognozował wyższą sprzedaż w czwartym kwartale. Akcje Hasbro spadły o 13% w tym roku do ostatniego tygodnia, głównie z powodu słabszej sprzedaży w pierwszej połowie roku. Mattel wzrósł o 4.5%, częściowo dzięki dużemu wzrostowi z 23 października po raporcie o wynikach opublikowanym poprzedniego wieczoru. (Aktualizacje dotyczące akcji w trzecim akapicie, komentarz dyrektora generalnego w piątym akapicie). Więcej takich artykułów można znaleźć na naszej stronie: Bloomberg.comZasubskrybuj teraz, aby być o krok przed najbardziej zaufanym źródłem wiadomości biznesowych.©2020 Bloomberg LP
,