Cóż za przygoda 2020 był jak dotąd dla Nio (NIO). Chiński producent pojazdów elektrycznych chwycił byka za rogi i osiągnął ogromny wzrost na poziomie 427%. Nie ma wątpliwości, że szum wokół pojazdów elektrycznych w 2020 r. osiągnie szczyt, a inwestorzy stawiają na ten sektor, zakłócając cały branży motoryzacyjnej w nadchodzących latach. Jednakże, jak w każdej wschodzącej branży, będą zwycięzcy i przegrani. Po rozpoczęciu relacji o Nio na początku tego miesiąca, główna reakcja inwestorów na Edison Yu z Deutsche Bank dotyczyła faktu, że Nio „nie wywołuje takiego samego poziomu emocji i lojalności w Chinach którymi zarządza Tesla lub niemieccy producenci luksusowych samochodów”. Yu przyznaje, że „biorąc pod uwagę, że NIO jest nowicjuszem”, w tym twierdzeniu jest trochę prawdy. Analityk wskazuje na najnowsze dane, które pokazują, że „NIO jest coraz częściej postrzegane przez klientów jako marka premium wysokiej jakości, posiadająca najlepszą w swojej klasie technologię i usługi”. Dowody są dwojakie. Po pierwsze, według badania przeprowadzonego w wiodącym chińskim portalu motoryzacyjnym Bitauto , które mierzyło prawdopodobieństwo, że klient poleci daną markę samochodu innym, NIO było zarówno najwyżej ocenianą marką premium, jak i marką ogólną (54%), wyprzedzając Teslę (52%) i BMW (42%). „Badanie sugeruje, że może to wynikać z agresywnej działalności promocyjnej i przywiązywania przez klientów większej wagi do obsługi posprzedażowej, a w tym obszarze naszym zdaniem NIO prosperuje” – powiedział Yu. Po drugie, Nio ponownie pokonał Teslę w JD W badaniu Power’s China New Energy Vehicle (NEV) Experience Index Study na rok 2020 uznano je za wiodącą markę w segmencie pojazdów BEV „na podstawie problemów na 100 pojazdów”. Badanie wykazało również, że odsetek właścicieli pojazdów NEV urodzonych w latach 1990. wzrósł z 24 % w 2019 r. do 37%, co wskazuje, że „młodsi nabywcy są znacznie bardziej otwarci na wschodzące marki”. Wszystko to prowadzi Yu do wniosku: „Wierzymy, że NIO może zyskać istotny udział w segmencie premium, gdy konsumenci zaczną rozumieć propozycję wartości i jakość swoich produktów i usług. W najbliższej perspektywie w dalszym ciągu spodziewamy się rekordowych dostaw i marży w trzecim i czwartym kwartale, wzmocnionych przez nowo wprowadzone na rynek coupe SUV EC3 (dostawy rozpoczęły się w piątek), opcjonalny akumulator o mocy 4 kWh oraz wdrożenie BaaS”. Kupuj rekomendację dla akcji NIO z ceną docelową na poziomie 6 USD. Zdaniem Yu jest zatem miejsce na kolejne 15% wzrostu w stosunku do obecnego poziomu. (Aby obejrzeć historię Yu, kliknij tutaj) A zatem, według Deutsche Bank, co reszta ulicy ma na myśli w sprawie akcji? Konsensusowa rekomendacja NIO „Umiarkowany Kupuj” opiera się na 4 rekomendacjach „Kupuj”, 3 „Trzymaj” i 1 „Sprzedaj”. Analitycy spodziewają się jednak, że akcje będą wykazywać tendencję spadkową o 19%, na co wskazuje średnia cena docelowa na poziomie 17.14 USD. (Zobacz analizę akcji Nio w serwisie TipRanks). Aby znaleźć dobre pomysły na handel akcjami po atrakcyjnych wycenach, odwiedź witrynę TipRanks Best Stocks to Buy, nowo uruchomione narzędzie, które łączy wszystkie informacje dotyczące akcji TipRanks. Zastrzeżenie: Opinie wyrażone w tym artykule są wyłącznie tych przedstawionych analityków. Treść jest przeznaczona wyłącznie do celów informacyjnych.
Cóż za przygoda 2020 był jak dotąd dla Nio (NIO). Chiński producent pojazdów elektrycznych chwycił byka za rogi i osiągnął ogromny wzrost na poziomie 427%. Nie ma wątpliwości, że szum wokół pojazdów elektrycznych w 2020 r. osiągnie szczyt, a inwestorzy stawiają na ten sektor, zakłócając cały branży motoryzacyjnej w nadchodzących latach. Jednakże, jak w każdej wschodzącej branży, będą zwycięzcy i przegrani. Po rozpoczęciu relacji o Nio na początku tego miesiąca, główna reakcja inwestorów na Edison Yu z Deutsche Bank dotyczyła faktu, że Nio „nie wywołuje takiego samego poziomu emocji i lojalności w Chinach którymi zarządza Tesla lub niemieccy producenci luksusowych samochodów”. Yu przyznaje, że „biorąc pod uwagę, że NIO jest nowicjuszem”, w tym twierdzeniu jest trochę prawdy. Analityk wskazuje na najnowsze dane, które pokazują, że „NIO jest coraz częściej postrzegane przez klientów jako marka premium wysokiej jakości, posiadająca najlepszą w swojej klasie technologię i usługi”. Dowody są dwojakie. Po pierwsze, według badania przeprowadzonego w wiodącym chińskim portalu motoryzacyjnym Bitauto , które mierzyło prawdopodobieństwo, że klient poleci daną markę samochodu innym, NIO było zarówno najwyżej ocenianą marką premium, jak i marką ogólną (54%), wyprzedzając Teslę (52%) i BMW (42%). „Badanie sugeruje, że może to wynikać z agresywnej działalności promocyjnej i przywiązywania przez klientów większej wagi do obsługi posprzedażowej, a w tym obszarze naszym zdaniem NIO prosperuje” – powiedział Yu. Po drugie, Nio ponownie pokonał Teslę w JD W badaniu Power’s China New Energy Vehicle (NEV) Experience Index Study na rok 2020 uznano je za wiodącą markę w segmencie pojazdów BEV „na podstawie problemów na 100 pojazdów”. Badanie wykazało również, że odsetek właścicieli pojazdów NEV urodzonych w latach 1990. wzrósł z 24 % w 2019 r. do 37%, co wskazuje, że „młodsi nabywcy są znacznie bardziej otwarci na wschodzące marki”. Wszystko to prowadzi Yu do wniosku: „Wierzymy, że NIO może zyskać istotny udział w segmencie premium, gdy konsumenci zaczną rozumieć propozycję wartości i jakość swoich produktów i usług. W najbliższej perspektywie w dalszym ciągu spodziewamy się rekordowych dostaw i marży w trzecim i czwartym kwartale, wzmocnionych przez nowo wprowadzone na rynek coupe SUV EC3 (dostawy rozpoczęły się w piątek), opcjonalny akumulator o mocy 4 kWh oraz wdrożenie BaaS”. Kupuj rekomendację dla akcji NIO z ceną docelową na poziomie 6 USD. Zdaniem Yu jest zatem miejsce na kolejne 15% wzrostu w stosunku do obecnego poziomu. (Aby obejrzeć historię Yu, kliknij tutaj) A zatem, według Deutsche Bank, co reszta ulicy ma na myśli w sprawie akcji? Konsensusowa rekomendacja NIO „Umiarkowany Kupuj” opiera się na 4 rekomendacjach „Kupuj”, 3 „Trzymaj” i 1 „Sprzedaj”. Analitycy spodziewają się jednak, że akcje będą wykazywać tendencję spadkową o 19%, na co wskazuje średnia cena docelowa na poziomie 17.14 USD. (Zobacz analizę akcji Nio w serwisie TipRanks). Aby znaleźć dobre pomysły na handel akcjami po atrakcyjnych wycenach, odwiedź witrynę TipRanks Best Stocks to Buy, nowo uruchomione narzędzie, które łączy wszystkie informacje dotyczące akcji TipRanks. Zastrzeżenie: Opinie wyrażone w tym artykule są wyłącznie tych przedstawionych analityków. Treść jest przeznaczona wyłącznie do celów informacyjnych.
,