(Bloomberg) — Operatorzy rurociągów naftowych w USA obniżają opłaty, aby zachęcić klientów w Teksasie do dalszego korzystania z ich sieci do transportu beczek na wybrzeże Zatoki Meksykańskiej, ponieważ pandemia sieje spustoszenie w zyskach. Kinder Morgan Inc. oferuje około 50% rabatu na statek Eagle Według osób zaznajomionych ze sprawą Ford planuje rurociąg dla niektórych obecnych klientów. Magellan Midstream Partners LP negocjuje niższe taryfy na system BridgeTex firmy Permian dla niektórych użytkowników, których umowy mają zostać odnowione pod koniec 2020 roku – podają. Energy Transfer LP planuje program zachęt ilościowych dla tych, którzy zakwalifikują się do rurociągów Permian Express 2 i 3. Zniżki odzwierciedlają wysiłki przedsiębiorstw rurociągowych mające na celu walkę ze słabym zużyciem ropy i spowolnieniem wierceń w żyznych regionach, takich jak Basen Permski, po zwiększeniu zdolności produkcyjnych w ostatnie lata. W zeszłym miesiącu spółka Enterprise Products Partners LP odłożyła na półkę plany dotyczące dużego rurociągu do przewozu ropy naftowej, który zwiększałby wydajność systemu transportującego ropę naftową z permu do wybrzeża Zatoki Meksykańskiej o 450,000 2014 baryłek dziennie. Kinder Morgan i Energy Transfer odmówiły komentarza. Magellan zawsze współpracuje z klientami, aby zaspokoić ich potrzeby w każdym środowisku rynkowym, powiedział w e-mailu rzecznik firmy Bruce Heine. Branża odpowiedziała podobnymi rabatami podczas poprzednich spowolnień, takich jak pogorszenie koniunktury w latach 2015–1, powiedział Jon Sudduth, starszy specjalista ds. Ameryki Północnej analityk ds. ropy naftowej w Energy Aspects w Houston. W tym czasie ceny ropy w USA spadły po tym, jak Arabia Saudyjska zalała rynek, próbując zabić to, co Królestwo uważało za rosnącą konkurencję ze strony dynamicznie rozwijających się złóż łupków w Ameryce Północnej. Brak popytu na przepustowość rurociągów obniżył premię za ropę dostarczaną na eksport węzłowych na wybrzeżu Zatoki Perskiej do poziomu poniżej 3 dolara za baryłkę z około 2020 dolarów za baryłkę na początku roku. To nie wystarczy, aby pokryć koszty transportu większości rurociągów permskich. Chociaż spedytorzy uważają taryfy za koszty utracone, istnieją inne opłaty zmienne, stwierdził Sudduth. „Jeśli różnica między cenami ropy permskiej a cenami w Zatoce Perskiej nie pokryje kosztów zmiennych, oznaczałoby to stratę nie tylko na kosztach taryf, ale także na opłatach zmiennych” – powiedział. Więcej takich artykułów znajdziesz na stronie: odwiedź nas na Bloomberg.comZasubskrybuj teraz, aby być o krok przed najbardziej zaufanym źródłem wiadomości biznesowych.©XNUMX Bloomberg LP,
(Bloomberg) — Operatorzy rurociągów naftowych w USA obniżają opłaty, aby zachęcić klientów w Teksasie do dalszego korzystania z ich sieci do transportu beczek na wybrzeże Zatoki Meksykańskiej, ponieważ pandemia sieje spustoszenie w zyskach. Kinder Morgan Inc. oferuje około 50% rabatu na statek Eagle Według osób zaznajomionych ze sprawą Ford planuje rurociąg dla niektórych obecnych klientów. Magellan Midstream Partners LP negocjuje niższe taryfy na system BridgeTex firmy Permian dla niektórych użytkowników, których umowy mają zostać odnowione pod koniec 2020 roku – podają. Energy Transfer LP planuje program zachęt ilościowych dla tych, którzy zakwalifikują się do rurociągów Permian Express 2 i 3. Zniżki odzwierciedlają wysiłki przedsiębiorstw rurociągowych mające na celu walkę ze słabym zużyciem ropy i spowolnieniem wierceń w żyznych regionach, takich jak Basen Permski, po zwiększeniu zdolności produkcyjnych w ostatnie lata. W zeszłym miesiącu spółka Enterprise Products Partners LP odłożyła na półkę plany dotyczące dużego rurociągu do przewozu ropy naftowej, który zwiększałby wydajność systemu transportującego ropę naftową z permu do wybrzeża Zatoki Meksykańskiej o 450,000 2014 baryłek dziennie. Kinder Morgan i Energy Transfer odmówiły komentarza. Magellan zawsze współpracuje z klientami, aby zaspokoić ich potrzeby w każdym środowisku rynkowym, powiedział w e-mailu rzecznik firmy Bruce Heine. Branża odpowiedziała podobnymi rabatami podczas poprzednich spowolnień, takich jak pogorszenie koniunktury w latach 2015–1, powiedział Jon Sudduth, starszy specjalista ds. Ameryki Północnej analityk ds. ropy naftowej w Energy Aspects w Houston. W tym czasie ceny ropy w USA spadły po tym, jak Arabia Saudyjska zalała rynek, próbując zabić to, co Królestwo uważało za rosnącą konkurencję ze strony dynamicznie rozwijających się złóż łupków w Ameryce Północnej. Brak popytu na przepustowość rurociągów obniżył premię za ropę dostarczaną na eksport węzłowych na wybrzeżu Zatoki Perskiej do poziomu poniżej 3 dolara za baryłkę z około 2020 dolarów za baryłkę na początku roku. To nie wystarczy, aby pokryć koszty transportu większości rurociągów permskich. Chociaż spedytorzy uważają taryfy za koszty utracone, istnieją inne opłaty zmienne, stwierdził Sudduth. „Jeśli różnica między cenami ropy permskiej a cenami w Zatoce Perskiej nie pokryje kosztów zmiennych, oznaczałoby to stratę nie tylko na kosztach taryf, ale także na opłatach zmiennych” – powiedział. Więcej takich artykułów znajdziesz na stronie: odwiedź nas na Bloomberg.comZasubskrybuj teraz, aby być o krok przed najbardziej zaufanym źródłem wiadomości biznesowych.©XNUMX Bloomberg LP
,