Arabia Saudyjska ustala budżet na ropę na poziomie około 50 dolarów, mówi Goldman, 5 października 2020 o 1:00

By
Na październikowej 5, 2020
tagi:

(Bloomberg) – Jak wynika z analizy planów fiskalnych królestwa przeprowadzonej przez Goldman Sachs Group Inc., Ministerstwo Finansów Arabii Saudyjskiej przewiduje, że ceny ropy naftowej wyniosą około 50 dolarów za baryłkę przez następne trzy lata. „Na podstawie naszych własnych szacunków dotyczących podziału rządu dochodów, obliczamy, że liczby przedstawione w oświadczeniu budżetowym opierają się na średniej cenie ropy naftowej wynoszącej około 50 dolarów za baryłkę w latach 2020–2023” – powiedział Farouk Soussa, analityk z Londynu w Goldman, odnosząc się do oświadczenia przed przyjęciem budżetu 30 września. W zeszłym tygodniu ropa Brent spadła o 6.3% do 39.27 dolarów za baryłkę, w miarę jak kolejne kraje zaostrzyły ograniczenia w celu przeciwdziałania pandemii wirusa koronaawirusa, a prezydent USA Donald Trump został zarażony, co spowodowało niepokój traderów co do perspektyw zapotrzebowania na energię. Podczas gdy ropa naftowa po cenie 50 dolarów oznaczałaby wzrost o 25% w stosunku do cen bieżących, nadal byłby znacznie niższy od poziomu sprzed pandemii, wynoszącego około 65 dolarów i mniej niż Arabia Saudyjska potrzebuje do zbilansowania swojego budżetu. Obliczenia Goldmana są mniej więcej zgodne z obliczeniami banku inwestycyjnego EFG Hermes z Kairu, który stwierdził, że Arabia Saudyjska opiera przyszłoroczny budżet na cenie ropy na poziomie 50–55 dolarów. Goldman sam w sobie jest bardziej optymistyczny, prognozując, że cena ropy Brent wzrośnie do 65 dolarów do końca 2021 r. Urzędnicy saudyjscy spodziewają się, że deficyt budżetowy kraju zmniejszy się do 5.1% produktu krajowego brutto w 2021 r. z 12% w tym roku w wyniku cięć wydatków, jak wynika z ubiegłych danych cotygodniowy komunikat. Królestwo przy sporządzaniu budżetu zwykle stosunkowo konserwatywnie ocenia ceny ropy i nie ujawnia swoich założeń, pozostawiając analitykom ocenę ich na podstawie innych projekcji. W niedzielę Ministerstwo Finansów nie odpowiedziało natychmiast na prośbę o komentarz. Według szacunków Międzynarodowego Funduszu Walutowego Arabia Saudyjska potrzebowałaby ropy naftowej po cenie 66 dolarów, aby zrównoważyć swój budżet w 2021 roku. Ostrożność Arabii Saudyjskiej w sprawie cen jest niczym naftowych gigantów w tym BP Plc i Total SE przewidują, że era rosnącego światowego zapotrzebowania na energię dobiegnie końca lub dobiegnie końca zaledwie za dziesięć lat. Jest to szczególnie niepokojące w takich krajach jak Arabia Saudyjska, gdzie ropa naftowa stanowi prawie dwie trzecie dochodów budżetowych w 2019 r. W drugim kwartale zyski Arabii Saudyjskiej z eksportu ropy spadły do ​​najniższego kwartalnego poziomu od co najmniej 2016 r., pomimo podejmowanych od maja przez królestwo wiodących wysiłków OPEC na rzecz ograniczenia dostaw i podniesienia cen. „Wygląda na to, że zakładają pewne wybory wzrośnie w przyszłym roku, ale dochody z ropy naftowej utrzymają się na niezmienionym poziomie w latach 2021–2022 i zaczną ponownie rosnąć dopiero w 2023 r.” – powiedział Mazen Al-Sudairy, szef działu badań w Al Rajhi Capital. Więcej takich artykułów znajdziesz na naszej stronie na Bloomberg.comZasubskrybuj teraz, aby być o krok przed najbardziej zaufanym źródłem wiadomości biznesowych.©2020 Bloomberg LP,

Arabia Saudyjska ustala budżet na ropę na poziomie około 50 dolarów, mówi Goldman(Bloomberg) – Jak wynika z analizy planów fiskalnych królestwa przeprowadzonej przez Goldman Sachs Group Inc., Ministerstwo Finansów Arabii Saudyjskiej przewiduje, że ceny ropy naftowej wyniosą około 50 dolarów za baryłkę przez następne trzy lata. „Na podstawie naszych własnych szacunków dotyczących podziału rządu dochodów, obliczamy, że liczby przedstawione w oświadczeniu budżetowym opierają się na średniej cenie ropy naftowej wynoszącej około 50 dolarów za baryłkę w latach 2020–2023” – powiedział Farouk Soussa, analityk z Londynu w Goldman, odnosząc się do oświadczenia przed przyjęciem budżetu 30 września. W zeszłym tygodniu ropa Brent spadła o 6.3% do 39.27 dolarów za baryłkę, w miarę jak kolejne kraje zaostrzyły ograniczenia w celu przeciwdziałania pandemii wirusa koronaawirusa, a prezydent USA Donald Trump został zarażony, co spowodowało niepokój traderów co do perspektyw zapotrzebowania na energię. Podczas gdy ropa naftowa po cenie 50 dolarów oznaczałaby wzrost o 25% w stosunku do cen bieżących, nadal byłby znacznie niższy od poziomu sprzed pandemii, wynoszącego około 65 dolarów i mniej niż Arabia Saudyjska potrzebuje do zbilansowania swojego budżetu. Obliczenia Goldmana są mniej więcej zgodne z obliczeniami banku inwestycyjnego EFG Hermes z Kairu, który stwierdził, że Arabia Saudyjska opiera przyszłoroczny budżet na cenie ropy na poziomie 50–55 dolarów. Goldman sam w sobie jest bardziej optymistyczny, prognozując, że cena ropy Brent wzrośnie do 65 dolarów do końca 2021 r. Urzędnicy saudyjscy spodziewają się, że deficyt budżetowy kraju zmniejszy się do 5.1% produktu krajowego brutto w 2021 r. z 12% w tym roku w wyniku cięć wydatków, jak wynika z ubiegłych danych cotygodniowy komunikat. Królestwo przy sporządzaniu budżetu zwykle stosunkowo konserwatywnie ocenia ceny ropy i nie ujawnia swoich założeń, pozostawiając analitykom ocenę ich na podstawie innych projekcji. W niedzielę Ministerstwo Finansów nie odpowiedziało natychmiast na prośbę o komentarz. Według szacunków Międzynarodowego Funduszu Walutowego Arabia Saudyjska potrzebowałaby ropy naftowej po cenie 66 dolarów, aby zrównoważyć swój budżet w 2021 roku. Ostrożność Arabii Saudyjskiej w sprawie cen jest niczym naftowych gigantów w tym BP Plc i Total SE przewidują, że era rosnącego światowego zapotrzebowania na energię dobiegnie końca lub dobiegnie końca zaledwie za dziesięć lat. Jest to szczególnie niepokojące w takich krajach jak Arabia Saudyjska, gdzie ropa naftowa stanowi prawie dwie trzecie dochodów budżetowych w 2019 r. W drugim kwartale zyski Arabii Saudyjskiej z eksportu ropy spadły do ​​najniższego kwartalnego poziomu od co najmniej 2016 r., pomimo podejmowanych od maja przez królestwo wiodących wysiłków OPEC na rzecz ograniczenia dostaw i podniesienia cen. „Wygląda na to, że zakładają pewne wybory wzrośnie w przyszłym roku, ale dochody z ropy naftowej utrzymają się na niezmienionym poziomie w latach 2021–2022 i zaczną ponownie rosnąć dopiero w 2023 r.” – powiedział Mazen Al-Sudairy, szef działu badań w Al Rajhi Capital. Więcej takich artykułów znajdziesz na naszej stronie na Bloomberg.comZasubskrybuj teraz, aby być o krok przed najbardziej zaufanym źródłem wiadomości biznesowych.©2020 Bloomberg LP

,

Natychmiastowa wycena

Wprowadź symbol giełdowy.

Wybierz Giełdę.

Wybierz Typ zabezpieczenia.

Proszę podaj swoje imię.

Proszę podać swoje nazwisko.

Podaj swój numer telefonu.

Podaj swój adres e-mail.

Wprowadź lub wybierz łączną liczbę posiadanych udziałów.

Wprowadź lub wybierz żądaną kwotę pożyczki, której szukasz.

Proszę wybrać Cel pożyczki.

Wybierz, czy jesteś urzędnikiem/dyrektorem.

Spółka High West Capital Partners, LLC może oferować określone informacje wyłącznie osobom będącym „Akredytowanymi inwestorami” i/lub „Kwalifikowanymi klientami”, zgodnie z definicją tych terminów w obowiązujących federalnych przepisach dotyczących papierów wartościowych. Aby zostać „Inwestorem Akredytowanym” i/lub „Klientem Kwalifikowanym”, musisz spełniać kryteria określone w JEDNEJ LUB WIĘCEJ z następujących kategorii/akapitów o numerach 1-20 poniżej.

Firma High West Capital Partners, LLC nie może udzielić Państwu żadnych informacji dotyczących swoich programów pożyczkowych ani produktów inwestycyjnych, jeśli nie spełnicie Państwo jednego lub więcej z poniższych kryteriów. Ponadto obcokrajowcy, którzy mogą być zwolnieni z obowiązku kwalifikowania się jako inwestor akredytowany w USA, w dalszym ciągu muszą spełniać ustalone kryteria, zgodnie z wewnętrznymi zasadami udzielania pożyczek High West Capital Partners, LLC. High West Capital Partners, LLC nie będzie udzielać informacji ani udzielać pożyczek żadnej osobie i/lub podmiotowi, który nie spełnia jednego lub więcej z następujących kryteriów:

1) Osoba fizyczna o wartości netto przekraczającej 1.0 miliona dolarów. Osoba fizyczna (nie podmiot), której majątek netto lub wspólny majątek netto z małżonkiem w momencie zakupu przekracza 1,000,000 XNUMX XNUMX USD. (Przy obliczaniu wartości netto możesz uwzględnić swój kapitał własny w majątku osobistym i nieruchomościach, w tym główne miejsce zamieszkania, środki pieniężne, inwestycje krótkoterminowe, akcje i papiery wartościowe. Uwzględnienie kapitału własnego w majątku osobistym i nieruchomościach powinno opierać się na godziwej wartość rynkowa takiej nieruchomości pomniejszona o dług zabezpieczony taką nieruchomością.)

2) Osoba fizyczna posiadająca roczny dochód wynoszący 200,000 200,000 USD. Osoba fizyczna (nie podmiot), która osiągnęła indywidualny dochód przekraczający XNUMX XNUMX USD w każdym z poprzednich dwóch lat kalendarzowych i ma uzasadnione oczekiwania, że ​​osiągnie ten sam poziom dochodów w roku bieżącym.

3) Osoba fizyczna posiadająca łączny dochód roczny wynoszący 300,000 300,000 USD. Osoba fizyczna (niebędąca osobą prawną), która w każdym z poprzednich dwóch lat kalendarzowych osiągnęła wspólny dochód ze swoim małżonkiem w wysokości przekraczającej XNUMX XNUMX USD i ma uzasadnione oczekiwania, że ​​osiągnie ten sam poziom dochodów w roku bieżącym.

4) Korporacje lub spółki osobowe. Korporacja, spółka osobowa lub podobny podmiot, który posiada aktywa o wartości przekraczającej 5 milionów dolarów i nie został utworzony w konkretnym celu nabycia udziałów w korporacji lub spółce osobowej.

5) Odwołalne zaufanie. Trust, który może zostać odwołany przez jego fundatorów i którego każdy z fundatorów jest Akredytowanym Inwestorem zgodnie z definicją zawartą w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

6) Nieodwołalne zaufanie. Fundusz powierniczy (inny niż plan ERISA), który (a) nie może zostać odwołany przez jego fundatorów, (b) posiada aktywa o wartości przekraczającej 5 milionów dolarów, (c) nie został utworzony w konkretnym celu nabycia udziałów oraz (d ) jest kierowany przez osobę posiadającą taką wiedzę i doświadczenie w sprawach finansowych i biznesowych, że osoba ta jest w stanie ocenić zasadność i ryzyko inwestycji w Trust.

7) IRA lub podobny plan świadczeń. Program świadczeń IRA, Keogh lub podobny program świadczeń obejmujący tylko jedną osobę fizyczną będącą Inwestorem Akredytowanym zgodnie z definicją zawartą w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

8) Konto w Programie Świadczeń Pracowniczych Kierowanych przez Uczestnika. Program świadczeń pracowniczych kierowany do uczestnika, inwestujący pod kierunkiem i na rachunek uczestnika będącego inwestorem akredytowanym, zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

9) Inny Plan ERISA. Program świadczeń pracowniczych w rozumieniu tytułu I ustawy ERISA, inny niż program kierowany do uczestników, o sumie aktywów przekraczającej 5 mln USD lub w przypadku którego decyzje inwestycyjne (w tym decyzja o zakupie odsetek) podejmowane są przez bank zarejestrowany doradca inwestycyjny, kasa oszczędnościowo-pożyczkowa lub firma ubezpieczeniowa.

10) Rządowy Program Świadczeń. Plan ustanowiony i utrzymywany przez stan, gminę lub jakąkolwiek agencję stanu lub gminy na rzecz swoich pracowników, którego łączne aktywa przekraczają 5 milionów dolarów.

11) Podmiot non-profit. Organizacja opisana w artykule 501(c)(3) Kodeksu podatkowego, z późniejszymi zmianami, posiadająca aktywa ogółem przekraczające 5 milionów dolarów (w tym fundusze na życie, renty i dożywotnie), jak wynika z najnowszego zbadanego sprawozdania finansowego organizacji .

12) Bank w rozumieniu art. 3 lit. a) pkt 2 Ustawy o papierach wartościowych (działający na własny rachunek lub w charakterze powiernika).

13) Stowarzyszenie oszczędnościowo-pożyczkowe lub podobna instytucja w rozumieniu art. 3 lit. a) pkt 5 lit. A) Ustawy o papierach wartościowych (niezależnie od tego, czy działa na własny rachunek, czy w charakterze powiernika).

14) Makler-dealer zarejestrowany na podstawie ustawy o giełdzie.

15) Zakład ubezpieczeń w rozumieniu art. 2 pkt 13 ustawy o papierach wartościowych.

16) „Spółka rozwoju biznesu” w rozumieniu art. 2 lit. a) pkt 48 ustawy o spółkach inwestycyjnych.

17) Spółka inwestycyjna dla małych firm posiadająca licencję zgodnie z sekcją 301 (c) lub (d) ustawy o inwestycjach małych przedsiębiorstw z 1958 r.

18) „Prywatna spółka zajmująca się rozwojem biznesu” w rozumieniu art. 202(a)(22) Ustawy o doradcach.

19) Dyrektor wykonawczy lub dyrektor. Osoba fizyczna będąca członkiem zarządu, dyrektorem lub komplementariuszem Spółki lub Komplementariusza i będąca Inwestorem Akredytowanym zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

20) Podmiot będący w całości własnością Akredytowanych Inwestorów. Korporacja, spółka osobowa, prywatna spółka inwestycyjna lub podobny podmiot, którego każdy właściciel kapitału jest osobą fizyczną będącą Inwestorem Akredytowanym, zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

Przeczytaj powyższą informację i zaznacz poniższe pole, aby kontynuować.

Singapur

+ 65 3105 1295

Tajwan

Już wkrótce!

Hongkong

R91, III piętro,
Wieża Eton, aleja Hysan 8.
Causeway Bay, Hongkong
+ 852 3002 4462

Pokrycie rynku