Najlepsze szacunki sprzedaży Tencent w Sign the Gaming Boom utrzymują się, 12 listopada 2020 o 9:51

By
12 listopada 2020 r
tagi:

(Bloomberg) — Przychody Tencent Holdings Ltd. wzrosły lepiej niż oczekiwano o 29% w związku z boomem na gry w branży gier w czasach pandemii, który utrzymywał się pomimo pogorszenia koniunktury gospodarczej. Sprzedaż wzrosła do 125.45 miliarda juanów (18.9 miliarda dolarów) w trzech miesięcy zakończonych we wrześniu, w porównaniu ze średnią prognozą wynoszącą 123.8 miliarda juanów. Największa na świecie firma zajmująca się grami odnotowała dochód netto w wysokości 38.5 miliarda juanów, przekraczając prognozy na poziomie 30.3 miliarda juanów po tym, jak odnotowała zysk w wysokości 11.6 miliarda juanów w wyniku rosnących wycen swoich udziałów w technologiach. Udziały w głównym akcjonariuszu Naspers Ltd. a jej jednostka Prosus NV wzrosła o około 4%. Dobre wyniki powinny uspokoić inwestorów starających się ocenić skutki najszerszej jak dotąd próby Pekinu powstrzymania gigantycznego sektora internetowego w kraju. Chińskie organy regulacyjne przedstawiły we wtorek szczegółowe wytyczne mające na celu ograniczenie praktyk monopolistycznych wśród platform cyfrowych zaledwie tydzień po tym, jak nowe ograniczenia w zakresie pożyczek cyfrowych spowodowały szokowe zawieszenie pierwszej oferty publicznej Ant Group Co. o wartości 35 miliardów dolarów. Akcje własne Tencenta wzrosły w czwartek o 4.7%, częściowe odbicie po wyprzedaży o wartości 290 miliardów dolarów wśród chińskich tytanów technologicznych pod przewodnictwem Alibaba Group Holding Ltd. Główna działalność operatora WeChat, czyli gry wideo, jest postrzegana jako mniej podatna na potencjalne ataki w porównaniu z jego odpowiednikami z branży e-commerce i fintech. „Gry znacznie przekroczyły oczekiwania. Jest to ważne, ponieważ jest to najbardziej dochodowa część działalności Tencent” – powiedział analityk Daiwa Capital Markets, John Choi. Co mówi Bloomberg Intelligence 61% wzrost sprzedaży gier mobilnych Tencent w trzecim kwartale dobrze wróży dalszemu wzrostowi segmentu, zwłaszcza biorąc pod uwagę jego solidny kolejka nowych tytułów. Segment reklamy medialnej firmy dotknięty pandemią może wkrótce się odwrócić, a spadek w trzecim kwartale o 3% będzie mniejszy niż dwucyfrowe spadki z poprzednich czterech kwartałów. – Analitycy Vey-Sern Ling i Tiffany TamKliknij tutaj, aby zobaczyć badanie.Kliknij tutaj, aby zobaczyć blog na żywo na temat zarobków Tencent. W czwartek kadra kierownicza zorganizuje telekonferencję, aby omówić zyski i poprawić postrzeganie Tencent nie jest na tej samej łodzi, co gigant z branży fintech Ant, spółka stowarzyszona z Alibaba zmuszona odwołać największy rynek na świecie debiut. Działalność fintechowa Tencenta – wyceniana na od 200 miliardów dolarów do 300 miliardów dolarów przed wykolejeniem IPO Ant – stała się jednym z najszybciej rozwijających się działów. Razem z przetwarzaniem w chmurze segment fintech i usług biznesowych wygenerował w 15 roku prawie 2019 miliardów dolarów, czyli jedną czwartą całkowitych przychodów. Większość tej kwoty pochodzi z płatności komercyjnych realizowanych za pośrednictwem superaplikacji WeChat, w której miliard Chińczyków rozmawia, robi zakupy i dzieli się taksówkami. „W obliczu wyzwań związanych ze zdrowiem publicznym oraz wyzwaniami makroekonomicznymi i geopolitycznymi będziemy starać się bardziej skoncentrować, wprowadzajmy innowacje i współpracuj z naszymi partnerami” – podała firma w swoim wypełnieniu. Przychody z podstawowej działalności Tencent związanej z grami i rozrywką również przekroczyły oczekiwania, co sugeruje, że odrodzenie się Internetu podczas Covid-19 nadal ma nogi. Dział usług o wartości dodanej – obejmujący gry – odnotował lepszy niż oczekiwano wzrost przychodów o 38% do 69.8 miliarda juanów. Przychody z gier online wzrosły o 45%, najszybciej od 2017 r., podczas gdy przychody z sieci społecznościowych wzrosły o 29% po konsolidacji giganta zajmującego się streamingiem gier, Huya Inc. Dzieje się tak pomimo tego, że wydatki na gry na całym świecie wykazują oznaki maksymalnego wzrostu. Tencent odpiera także zaostrzającą się konkurencję ze strony właściciela TikToka, ByteDance Ltd. oraz zmaganie się z globalną niepewnością makroekonomiczną, która w dalszym ciągu negatywnie wpływa na reklamę. Sprzedaż reklam rosła szybciej we wrześniu dzięki premierom dużych seriali internetowych i nowym boksom reklamowym WeChat. Po wyłączeniu jednorazowego zysku zysk netto spadłby zgodnie z szacunkami lub poniżej szacunków. Tencent był głównym beneficjentem wrześniowego rajdu technologicznego, biorąc pod uwagę jego własność kilku największych na świecie graczy technologicznych z JD.com Inc. i Meituan do producenta pojazdów elektrycznych NIO Inc. i internetowa platforma nieruchomości KE Holdings Inc.Co mówi Bloomberg Intelligence. Naszym zdaniem rozwój gier mobilnych może w dalszym ciągu spowalniać w czwartym kwartale i w 4 r., ponieważ wzrost zaangażowania i wydatków wynikający z dystansu społecznego, który osiągnął szczyt w drugim kwartale i nieznacznie osłabł w trzecim kwartale, utrzymuje się zanika. Stany Zjednoczone ekspansja może przewodzić na rynku światowym, podczas gdy Chiny pozostają w tyle w związku z wysokim nasyceniem rynku i trudnymi danymi porównywalnymi z poprzedniego roku. – Matthew Kanterman i Vey-Sern Ling, analitycyKliknij tutaj, aby zapoznać się z badaniem. Przeczytaj więcej: Tencent gotowy do przedstawienia sprawy, może zwyciężyć Chiny StormTencent ma sporządził listę nowych tytułów na przyszły rok, aby uzupełnić plan, który obecnie koncentruje się wokół starzejących się marek Peacekeeper Elite i Honor of Kings. W październiku jednostka Riot Games rozpoczęła testowanie długo oczekiwanej wersji mobilnej League of Legends w Azji. Kolejny potencjalny hit, Mobile Dungeon&Fighter, został opóźniony od sierpnia, podczas gdy programiści wdrażają system przeciwdziałający uzależnieniom wymagany przez chińskie prawo. „Czas premiery flagowej gry „DnF” nie został jeszcze ustalony, ale wierzymy, że nowe gry Czwarty kwartał powinien zwiększyć przychody” – napisali przed wynikami analitycy Bocom pod przewodnictwem Connie Gu.

Najlepsze szacunki dotyczące sprzedaży Tencent w Zarejestruj się, że boom gier nadal trwa(Bloomberg) — Przychody Tencent Holdings Ltd. wzrosły lepiej niż oczekiwano o 29% w związku z boomem na gry w branży gier w czasach pandemii, który utrzymywał się pomimo pogorszenia koniunktury gospodarczej. Sprzedaż wzrosła do 125.45 miliarda juanów (18.9 miliarda dolarów) w trzech miesięcy zakończonych we wrześniu, w porównaniu ze średnią prognozą wynoszącą 123.8 miliarda juanów. Największa na świecie firma zajmująca się grami odnotowała dochód netto w wysokości 38.5 miliarda juanów, przekraczając prognozy na poziomie 30.3 miliarda juanów po tym, jak odnotowała zysk w wysokości 11.6 miliarda juanów w wyniku rosnących wycen swoich udziałów w technologiach. Udziały w głównym akcjonariuszu Naspers Ltd. a jej jednostka Prosus NV wzrosła o około 4%. Dobre wyniki powinny uspokoić inwestorów starających się ocenić skutki najszerszej jak dotąd próby Pekinu powstrzymania gigantycznego sektora internetowego w kraju. Chińskie organy regulacyjne przedstawiły we wtorek szczegółowe wytyczne mające na celu ograniczenie praktyk monopolistycznych wśród platform cyfrowych zaledwie tydzień po tym, jak nowe ograniczenia w zakresie pożyczek cyfrowych spowodowały szokowe zawieszenie pierwszej oferty publicznej Ant Group Co. o wartości 35 miliardów dolarów. Akcje własne Tencenta wzrosły w czwartek o 4.7%, częściowe odbicie po wyprzedaży o wartości 290 miliardów dolarów wśród chińskich tytanów technologicznych pod przewodnictwem Alibaba Group Holding Ltd. Główna działalność operatora WeChat, czyli gry wideo, jest postrzegana jako mniej podatna na potencjalne ataki w porównaniu z jego odpowiednikami z branży e-commerce i fintech. „Gry znacznie przekroczyły oczekiwania. Jest to ważne, ponieważ jest to najbardziej dochodowa część działalności Tencent” – powiedział analityk Daiwa Capital Markets, John Choi. Co mówi Bloomberg Intelligence 61% wzrost sprzedaży gier mobilnych Tencent w trzecim kwartale dobrze wróży dalszemu wzrostowi segmentu, zwłaszcza biorąc pod uwagę jego solidny kolejka nowych tytułów. Segment reklamy medialnej firmy dotknięty pandemią może wkrótce się odwrócić, a spadek w trzecim kwartale o 3% będzie mniejszy niż dwucyfrowe spadki z poprzednich czterech kwartałów. – Analitycy Vey-Sern Ling i Tiffany TamKliknij tutaj, aby zobaczyć badanie.Kliknij tutaj, aby zobaczyć blog na żywo na temat zarobków Tencent. W czwartek kadra kierownicza zorganizuje telekonferencję, aby omówić zyski i poprawić postrzeganie Tencent nie jest na tej samej łodzi, co gigant z branży fintech Ant, spółka stowarzyszona z Alibaba zmuszona odwołać największy rynek na świecie debiut. Działalność fintechowa Tencenta – wyceniana na od 200 miliardów dolarów do 300 miliardów dolarów przed wykolejeniem IPO Ant – stała się jednym z najszybciej rozwijających się działów. Razem z przetwarzaniem w chmurze segment fintech i usług biznesowych wygenerował w 15 roku prawie 2019 miliardów dolarów, czyli jedną czwartą całkowitych przychodów. Większość tej kwoty pochodzi z płatności komercyjnych realizowanych za pośrednictwem superaplikacji WeChat, w której miliard Chińczyków rozmawia, robi zakupy i dzieli się taksówkami. „W obliczu wyzwań związanych ze zdrowiem publicznym oraz wyzwaniami makroekonomicznymi i geopolitycznymi będziemy starać się bardziej skoncentrować, wprowadzajmy innowacje i współpracuj z naszymi partnerami” – podała firma w swoim wypełnieniu. Przychody z podstawowej działalności Tencent związanej z grami i rozrywką również przekroczyły oczekiwania, co sugeruje, że odrodzenie się Internetu podczas Covid-19 nadal ma nogi. Dział usług o wartości dodanej – obejmujący gry – odnotował lepszy niż oczekiwano wzrost przychodów o 38% do 69.8 miliarda juanów. Przychody z gier online wzrosły o 45%, najszybciej od 2017 r., podczas gdy przychody z sieci społecznościowych wzrosły o 29% po konsolidacji giganta zajmującego się streamingiem gier, Huya Inc. Dzieje się tak pomimo tego, że wydatki na gry na całym świecie wykazują oznaki maksymalnego wzrostu. Tencent odpiera także zaostrzającą się konkurencję ze strony właściciela TikToka, ByteDance Ltd. oraz zmaganie się z globalną niepewnością makroekonomiczną, która w dalszym ciągu negatywnie wpływa na reklamę. Sprzedaż reklam rosła szybciej we wrześniu dzięki premierom dużych seriali internetowych i nowym boksom reklamowym WeChat. Po wyłączeniu jednorazowego zysku zysk netto spadłby zgodnie z szacunkami lub poniżej szacunków. Tencent był głównym beneficjentem wrześniowego rajdu technologicznego, biorąc pod uwagę jego własność kilku największych na świecie graczy technologicznych z JD.com Inc. i Meituan do producenta pojazdów elektrycznych NIO Inc. i internetowa platforma nieruchomości KE Holdings Inc.Co mówi Bloomberg Intelligence. Naszym zdaniem rozwój gier mobilnych może w dalszym ciągu spowalniać w czwartym kwartale i w 4 r., ponieważ wzrost zaangażowania i wydatków wynikający z dystansu społecznego, który osiągnął szczyt w drugim kwartale i nieznacznie osłabł w trzecim kwartale, utrzymuje się zanika. Stany Zjednoczone ekspansja może przewodzić na rynku światowym, podczas gdy Chiny pozostają w tyle w związku z wysokim nasyceniem rynku i trudnymi danymi porównywalnymi z poprzedniego roku. – Matthew Kanterman i Vey-Sern Ling, analitycyKliknij tutaj, aby zapoznać się z badaniem. Przeczytaj więcej: Tencent gotowy do przedstawienia sprawy, może zwyciężyć Chiny StormTencent ma sporządził listę nowych tytułów na przyszły rok, aby uzupełnić plan, który obecnie koncentruje się wokół starzejących się marek Peacekeeper Elite i Honor of Kings. W październiku jednostka Riot Games rozpoczęła testowanie długo oczekiwanej wersji mobilnej League of Legends w Azji. Kolejny potencjalny hit, Mobile Dungeon&Fighter, został opóźniony od sierpnia, podczas gdy programiści wdrażają system przeciwdziałający uzależnieniom wymagany przez chińskie prawo. „Czas premiery flagowej gry „DnF” nie został jeszcze ustalony, ale wierzymy, że nowe gry Czwarty kwartał powinien zwiększyć przychody” – napisali przed wynikami analitycy Bocom pod przewodnictwem Connie Gu.

,

Natychmiastowa wycena

Wprowadź symbol giełdowy.

Wybierz Giełdę.

Wybierz Typ zabezpieczenia.

Proszę podaj swoje imię.

Proszę podać swoje nazwisko.

Podaj swój numer telefonu.

Podaj swój adres e-mail.

Wprowadź lub wybierz łączną liczbę posiadanych udziałów.

Wprowadź lub wybierz żądaną kwotę pożyczki, której szukasz.

Proszę wybrać Cel pożyczki.

Wybierz, czy jesteś urzędnikiem/dyrektorem.

Spółka High West Capital Partners, LLC może oferować określone informacje wyłącznie osobom będącym „Akredytowanymi inwestorami” i/lub „Kwalifikowanymi klientami”, zgodnie z definicją tych terminów w obowiązujących federalnych przepisach dotyczących papierów wartościowych. Aby zostać „Inwestorem Akredytowanym” i/lub „Klientem Kwalifikowanym”, musisz spełniać kryteria określone w JEDNEJ LUB WIĘCEJ z następujących kategorii/akapitów o numerach 1-20 poniżej.

Firma High West Capital Partners, LLC nie może udzielić Państwu żadnych informacji dotyczących swoich programów pożyczkowych ani produktów inwestycyjnych, jeśli nie spełnicie Państwo jednego lub więcej z poniższych kryteriów. Ponadto obcokrajowcy, którzy mogą być zwolnieni z obowiązku kwalifikowania się jako inwestor akredytowany w USA, w dalszym ciągu muszą spełniać ustalone kryteria, zgodnie z wewnętrznymi zasadami udzielania pożyczek High West Capital Partners, LLC. High West Capital Partners, LLC nie będzie udzielać informacji ani udzielać pożyczek żadnej osobie i/lub podmiotowi, który nie spełnia jednego lub więcej z następujących kryteriów:

1) Osoba fizyczna o wartości netto przekraczającej 1.0 miliona dolarów. Osoba fizyczna (nie podmiot), której majątek netto lub wspólny majątek netto z małżonkiem w momencie zakupu przekracza 1,000,000 XNUMX XNUMX USD. (Przy obliczaniu wartości netto możesz uwzględnić swój kapitał własny w majątku osobistym i nieruchomościach, w tym główne miejsce zamieszkania, środki pieniężne, inwestycje krótkoterminowe, akcje i papiery wartościowe. Uwzględnienie kapitału własnego w majątku osobistym i nieruchomościach powinno opierać się na godziwej wartość rynkowa takiej nieruchomości pomniejszona o dług zabezpieczony taką nieruchomością.)

2) Osoba fizyczna posiadająca roczny dochód wynoszący 200,000 200,000 USD. Osoba fizyczna (nie podmiot), która osiągnęła indywidualny dochód przekraczający XNUMX XNUMX USD w każdym z poprzednich dwóch lat kalendarzowych i ma uzasadnione oczekiwania, że ​​osiągnie ten sam poziom dochodów w roku bieżącym.

3) Osoba fizyczna posiadająca łączny dochód roczny wynoszący 300,000 300,000 USD. Osoba fizyczna (niebędąca osobą prawną), która w każdym z poprzednich dwóch lat kalendarzowych osiągnęła wspólny dochód ze swoim małżonkiem w wysokości przekraczającej XNUMX XNUMX USD i ma uzasadnione oczekiwania, że ​​osiągnie ten sam poziom dochodów w roku bieżącym.

4) Korporacje lub spółki osobowe. Korporacja, spółka osobowa lub podobny podmiot, który posiada aktywa o wartości przekraczającej 5 milionów dolarów i nie został utworzony w konkretnym celu nabycia udziałów w korporacji lub spółce osobowej.

5) Odwołalne zaufanie. Trust, który może zostać odwołany przez jego fundatorów i którego każdy z fundatorów jest Akredytowanym Inwestorem zgodnie z definicją zawartą w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

6) Nieodwołalne zaufanie. Fundusz powierniczy (inny niż plan ERISA), który (a) nie może zostać odwołany przez jego fundatorów, (b) posiada aktywa o wartości przekraczającej 5 milionów dolarów, (c) nie został utworzony w konkretnym celu nabycia udziałów oraz (d ) jest kierowany przez osobę posiadającą taką wiedzę i doświadczenie w sprawach finansowych i biznesowych, że osoba ta jest w stanie ocenić zasadność i ryzyko inwestycji w Trust.

7) IRA lub podobny plan świadczeń. Program świadczeń IRA, Keogh lub podobny program świadczeń obejmujący tylko jedną osobę fizyczną będącą Inwestorem Akredytowanym zgodnie z definicją zawartą w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

8) Konto w Programie Świadczeń Pracowniczych Kierowanych przez Uczestnika. Program świadczeń pracowniczych kierowany do uczestnika, inwestujący pod kierunkiem i na rachunek uczestnika będącego inwestorem akredytowanym, zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

9) Inny Plan ERISA. Program świadczeń pracowniczych w rozumieniu tytułu I ustawy ERISA, inny niż program kierowany do uczestników, o sumie aktywów przekraczającej 5 mln USD lub w przypadku którego decyzje inwestycyjne (w tym decyzja o zakupie odsetek) podejmowane są przez bank zarejestrowany doradca inwestycyjny, kasa oszczędnościowo-pożyczkowa lub firma ubezpieczeniowa.

10) Rządowy Program Świadczeń. Plan ustanowiony i utrzymywany przez stan, gminę lub jakąkolwiek agencję stanu lub gminy na rzecz swoich pracowników, którego łączne aktywa przekraczają 5 milionów dolarów.

11) Podmiot non-profit. Organizacja opisana w artykule 501(c)(3) Kodeksu podatkowego, z późniejszymi zmianami, posiadająca aktywa ogółem przekraczające 5 milionów dolarów (w tym fundusze na życie, renty i dożywotnie), jak wynika z najnowszego zbadanego sprawozdania finansowego organizacji .

12) Bank w rozumieniu art. 3 lit. a) pkt 2 Ustawy o papierach wartościowych (działający na własny rachunek lub w charakterze powiernika).

13) Stowarzyszenie oszczędnościowo-pożyczkowe lub podobna instytucja w rozumieniu art. 3 lit. a) pkt 5 lit. A) Ustawy o papierach wartościowych (niezależnie od tego, czy działa na własny rachunek, czy w charakterze powiernika).

14) Makler-dealer zarejestrowany na podstawie ustawy o giełdzie.

15) Zakład ubezpieczeń w rozumieniu art. 2 pkt 13 ustawy o papierach wartościowych.

16) „Spółka rozwoju biznesu” w rozumieniu art. 2 lit. a) pkt 48 ustawy o spółkach inwestycyjnych.

17) Spółka inwestycyjna dla małych firm posiadająca licencję zgodnie z sekcją 301 (c) lub (d) ustawy o inwestycjach małych przedsiębiorstw z 1958 r.

18) „Prywatna spółka zajmująca się rozwojem biznesu” w rozumieniu art. 202(a)(22) Ustawy o doradcach.

19) Dyrektor wykonawczy lub dyrektor. Osoba fizyczna będąca członkiem zarządu, dyrektorem lub komplementariuszem Spółki lub Komplementariusza i będąca Inwestorem Akredytowanym zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

20) Podmiot będący w całości własnością Akredytowanych Inwestorów. Korporacja, spółka osobowa, prywatna spółka inwestycyjna lub podobny podmiot, którego każdy właściciel kapitału jest osobą fizyczną będącą Inwestorem Akredytowanym, zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

Przeczytaj powyższą informację i zaznacz poniższe pole, aby kontynuować.

Singapur

+ 65 3105 1295

Tajwan

Już wkrótce!

Hongkong

R91, III piętro,
Wieża Eton, aleja Hysan 8.
Causeway Bay, Hongkong
+ 852 3002 4462