Właściciel pojazdu Model 3 wyprodukowanego przez firmę Tesla Inc (NASDAQ: TSLA) powiedział, że przypadkowo kupił aktualizację oprogramowania do sedana za 4,280 dolarów ze względu na wybieranie numeru i nie mógł nakłonić producenta do zwrotu pieniędzy. Co się stało: Model 3 właściciel Ali Vaziri zauważył, że 24 września przypadkowo kupił funkcję samodzielnego prowadzenia po otrzymaniu powiadomienia od swojego banku, jak poinformowało w środę CNBC. Vaziri miał połączenie karty kredytowej z aplikacją Tesla, aby płacić miesięczne opłaty za „łączność premium”, ale nie w inny sposób nigdy nie dokonał – lub miał zamiar dokonać – zakupu w aplikacji. Zauważył aktualizację autopilota dopiero, gdy wziął telefon ze swoich dżinsów, aby go naładować. Vaziri skontaktował się ze swoim lokalnym sklepem i centrum serwisowym Tesli chwilę po otrzymaniu powiadomienia o płatności, ale miał problemy z uzyskaniem zwrotu pieniędzy. „Samochód jest świetny, odkąd go mam. Ale to był koszmar” – Vaziri powiedział CNBC. „Obsługa klienta jest straszna”. Właściciel Modelu 3 twierdził, że nie otrzymał zwrotu pieniędzy ani numeru potwierdzenia ani wiadomości e-mail w celu potwierdzenia jego rozmów telefonicznych. Dlaczego to ma znaczenie: Wielu klientów Tesli zgłosiło w tym roku skargi dotyczące zakupów „od początku do końca”. W styczniu autor Nassim Nicholas Taleb wypowiadał się na Twitterze na temat własnych problemów z obsługą klienta Tesli i przypadkowym zakupem.> Elon @elonmusk, Wasza obsługa klienta w Tesli jest jeszcze gorsza, niż twierdziłem ostatnim razem. > To obraza dla Twoich klientów. pic.twitter.com/3HZ2YSjigS> > — Nassim Nicholas Taleb (@nntaleb) 15 stycznia 2020 r. W odpowiedzi Musk napisał na Twitterze: „Ogólnie rzecz biorąc, zwrot pieniędzy za Teslę powinien być łatwy do uzyskania drogą elektroniczną [i] z pewnością poprzez obsługę klienta”. i obiecał, że problem zostanie „rozwiązany”. Taleb powiedział CNBC, że otrzymał pełny zwrot pieniędzy, ale dopiero po tym, jak „na Twitterze wywołał piekło”. Inny klient Tesli, Stefan Peterson, również napisał na Twitterze o przypadkowym zakupie za 2,000 dolarów, którego dokonał z powodu „pośladka”. problem z wybieraniem numerów. Musk po prostu odpowiedział: „Zaufaj [swojemu] tyłkowi, haha”. Firma Apple Inc (NASDAQ: AAPL) powiedziała CNBC, że zakupy w aplikacji powinny być realizowane dopiero po otrzymaniu konkretnego potwierdzenia od użytkownika w postaci hasła lub danych biometrycznych. Według doniesień Tesla wprowadziła pewne ulepszenia w interfejsie swojej aplikacji, w tym umożliwiła użytkownikom zaznaczanie pola w menu aktualizacji. Firma zmieniła również swoją politykę, aby umożliwić zwrot pieniędzy za aktualizacje w ciągu dwóch dni od zakupu. Akcja cenowa: Akcje Tesli zamknęły się w środę o prawie 2.7% wyżej przy 425.30 USD i zyskały prawie 0.5% w sesji po godzinach. Zobacz więcej od Benzinga * Transakcje opcyjne dla tego szalonego rynku: Zdobądź opcje Benzingi, aby podążać za pomysłami handlowymi budzącymi duże przekonanie * Tesla Zwolniony pracownik w związku z zarzutami „złośliwego” sabotażu fabryki we Fremont: raport * Toyota i Panasonic utworzą w Japonii nową linię do produkcji akumulatorów do pojazdów hybrydowych(C) 2020 Benzinga.com. Benzinga nie świadczy porad inwestycyjnych. Wszelkie prawa zastrzeżone.,
Właściciel pojazdu Model 3 wyprodukowanego przez firmę Tesla Inc (NASDAQ: TSLA) powiedział, że przypadkowo kupił aktualizację oprogramowania do sedana za 4,280 dolarów ze względu na wybieranie numeru i nie mógł nakłonić producenta do zwrotu pieniędzy. Co się stało: Model 3 właściciel Ali Vaziri zauważył, że 24 września przypadkowo kupił funkcję samodzielnego prowadzenia po otrzymaniu powiadomienia od swojego banku, jak poinformowało w środę CNBC. Vaziri miał połączenie karty kredytowej z aplikacją Tesla, aby płacić miesięczne opłaty za „łączność premium”, ale nie w inny sposób nigdy nie dokonał – lub miał zamiar dokonać – zakupu w aplikacji. Zauważył aktualizację autopilota dopiero, gdy wziął telefon ze swoich dżinsów, aby go naładować. Vaziri skontaktował się ze swoim lokalnym sklepem i centrum serwisowym Tesli chwilę po otrzymaniu powiadomienia o płatności, ale miał problemy z uzyskaniem zwrotu pieniędzy. „Samochód jest świetny, odkąd go mam. Ale to był koszmar” – Vaziri powiedział CNBC. „Obsługa klienta jest straszna”. Właściciel Modelu 3 twierdził, że nie otrzymał zwrotu pieniędzy ani numeru potwierdzenia ani wiadomości e-mail w celu potwierdzenia jego rozmów telefonicznych. Dlaczego to ma znaczenie: Wielu klientów Tesli zgłosiło w tym roku skargi dotyczące zakupów „od początku do końca”. W styczniu autor Nassim Nicholas Taleb wypowiadał się na Twitterze na temat własnych problemów z obsługą klienta Tesli i przypadkowym zakupem.> Elon @elonmusk, Wasza obsługa klienta w Tesli jest jeszcze gorsza, niż twierdziłem ostatnim razem. > To obraza dla Twoich klientów. pic.twitter.com/3HZ2YSjigS> > — Nassim Nicholas Taleb (@nntaleb) 15 stycznia 2020 r. W odpowiedzi Musk napisał na Twitterze: „Ogólnie rzecz biorąc, zwrot pieniędzy za Teslę powinien być łatwy do uzyskania drogą elektroniczną [i] z pewnością poprzez obsługę klienta”. i obiecał, że problem zostanie „rozwiązany”. Taleb powiedział CNBC, że otrzymał pełny zwrot pieniędzy, ale dopiero po tym, jak „na Twitterze wywołał piekło”. Inny klient Tesli, Stefan Peterson, również napisał na Twitterze o przypadkowym zakupie za 2,000 dolarów, którego dokonał z powodu „pośladka”. problem z wybieraniem numerów. Musk po prostu odpowiedział: „Zaufaj [swojemu] tyłkowi, haha”. Firma Apple Inc (NASDAQ: AAPL) powiedziała CNBC, że zakupy w aplikacji powinny być realizowane dopiero po otrzymaniu konkretnego potwierdzenia od użytkownika w postaci hasła lub danych biometrycznych. Według doniesień Tesla wprowadziła pewne ulepszenia w interfejsie swojej aplikacji, w tym umożliwiła użytkownikom zaznaczanie pola w menu aktualizacji. Firma zmieniła również swoją politykę, aby umożliwić zwrot pieniędzy za aktualizacje w ciągu dwóch dni od zakupu. Akcja cenowa: Akcje Tesli zamknęły się w środę o prawie 2.7% wyżej przy 425.30 USD i zyskały prawie 0.5% w sesji po godzinach. Zobacz więcej od Benzinga * Transakcje opcyjne dla tego szalonego rynku: Zdobądź opcje Benzingi, aby podążać za pomysłami handlowymi budzącymi duże przekonanie * Tesla Zwolniony pracownik w związku z zarzutami „złośliwego” sabotażu fabryki we Fremont: raport * Toyota i Panasonic utworzą w Japonii nową linię do produkcji akumulatorów do pojazdów hybrydowych(C) 2020 Benzinga.com. Benzinga nie świadczy porad inwestycyjnych. Wszelkie prawa zastrzeżone.
,