Przyszłość luksusu leży w wellness, zegarkach i prawdopodobnie trawce, 26 września 2020 o 5:00

By
Września 26, 2020
tagi:

(Opinia Bloomberga) — W obliczu pandemii Covid-19, która zamyka najlepsze sklepy i dziesiątkuje podróże międzynarodowe, rok 2020 będzie najgorszym rokiem dla światowego rynku dóbr luksusowych we współczesnej historii. Jednak nowa książka Erwana Rambourga zatytułowana „Future Luxe: What's Ahead for the Business of Luxury” napawa optymizmem. Wśród zawartych w niej spostrzeżeń na następną dekadę jest to, że zdrowie stanie się najwyższym luksusem i że sprzedawcy torebek, butów i zegarków muszą stawić czoła konkurencji ze strony nowego rodzaju ekskluzywnych towarów, w tym konopi indyjskich. Rambourg, który spędził 25 lat w branży, a obecnie jest globalnym szefem badań konsumentów i handlu detalicznego w HSBC, również przewiduje wstrząsy we własności grup produkujących towary luksusowe. Oczekuje, że do 2030 r. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE będzie posiadać od 90 do 100 marek, w porównaniu z 76 obecnie – lub 77, jeśli dotrzyma swojej oferty zakupu USA jubiler diamentowy Tiffany & Co. Z drugiej strony wielu mniejszych konkurentów połączy się, zakończy działalność, zostanie kupionych lub, w niektórych przypadkach, jak np. producent kurtek puchowych Moncler SpA, przejmie innych. W związku z wolniejszym rozwojem tzw. dostępnych luksusowych torebek spodziewa się, że w ciągu najbliższych 10 lat zmieni się własność marek Michael Kors, Coach i Tory Burch. Spotkałem się z nim, aby omówić przyszłość luksusu. Poniżej znajduje się lekko zredagowany zapis naszej rozmowy. Andrea Felsted: Ten rok będzie najgorszy dla branży luksusowej we współczesnej historii. Jednak Twoja książka nakreśla optymistyczny obraz. Erwan Rambourg: Istnieją już dowody na bardzo silne odbicie w Chinach kontynentalnych, ale ostatnio w USA Po części jest to sztuczne i krótkoterminowe, ponieważ jest to stłumiony popyt lub zakupy zemsty. Ale część z nich ma charakter bardziej fundamentalny. Nie wydajesz dużo na to, na co zwykle wydałeś, na przykład wakacje i wyjścia do restauracji. Są to wydatki psychologiczne, niemalże survivalowe. Przeszedłem przez to. Było ciężko. Czasami było to przygnębiające. Było trochę nerwowo. Nagradzajmy się.AF: Jedną z rzeczy, która najbardziej mnie w tej książce uderzyła, jest rozdział poświęcony zdrowiu. Czy po kryzysie związanym z Covid-19 zdrowie może stać się najwyższym luksusem? ER: Wiele osób postrzegało zdrowie jako nowe bogactwo. Na razie luksus pokrywa się bardziej z streetwearem i sneakersami. Czy LVMH lub Kering SA mogłyby inwestować w spółki zorientowane na zdrowie premium? Możesz spojrzeć na Lululemon Athletica Inc. kupowanie Mirror, firmy, która pomaga Ci zachować formę w domu. Przykład Equinox Group jest dobry. Equinox znajduje się obecnie na granicy zdrowia i gościnności, a także jest dobrze przygotowana do czerpania korzyści z premiumizacji i dążenia zamożnych osób do zachowania zdrowia ciała i umysłu – część ruchu „zdrowie jest nowym bogactwem”. Przez następne 10 lat podróże nie umrą, a gościnność nie umrze. Zdrowie będzie świetnym sektorem wzrostu, jeśli będzie można je połączyć. W książce opowiadam także o misji LVMH polegającej na ponownym zdefiniowaniu luksusu w ciągu najbliższych 10 lat. Nie ma zbyt wielu tabu.AF: Czy może to obejmować konopie indyjskie? Przewidujesz, że stanie się to jedną z najszybciej rozwijających się kategorii.ER: Jest bardzo mało prawdopodobne, aby marki luksusowe inwestowały, głównie w kwestiach regulacyjnych. Jednak na niektórych ulicach Los Angeles firmy produkujące konopie indyjskie konkurują z firmami luksusowymi o lokalizację, personel i udział w portfelu. Masz także zaawansowane rozwiązania, takie jak kombinacje żywności, wina i konopi indyjskich. Jest olej z konopi indyjskich, który dojrzewa trochę jak whisky i koniak. Wszystko to teoretycznie może zabrać część pieniędzy, które zostałyby wydane na marki luksusowe.AF: Przewiduje Pan, że bardzo niewiele firm pozostanie niezależnych, z możliwymi wyjątkami Hermes International, Chanel i Rolex. Jak mogłoby się to rozegrać? ER: Myślę, że kiedy w znaczący sposób wyjdziemy z kryzysu, nadejdzie nowa era szaleństwa w obszarze fuzji i przejęć. Sprzedających na siłę jest bardzo niewielu. Chodzi raczej o świadomość wielu rodzin, że skala ma znaczenie. Jeśli jesteś sam, znacznie trudniej jest wyłonić się z tłumu. Myślę, że rodziny będą łączyć się lub sprzedawać swoje aktywa nie dlatego, że muszą, ale dlatego, że rozumieją, że prawdopodobnie lepszym rozwiązaniem jest, aby ich nazwisko nadal istniało za 30 lat. AF: A więc pytanie za milion dolarów: Czy LVMH ostatecznie kupuje Tiffany? ER: Cokolwiek się stanie, tworzenie biżuterii ma dla LVMH sens. Wyjaśnili, że nie realizują transakcji z powodu sześciotygodniowego opóźnienia. Jednakże LVMH jest zachęcane do przyjęcia perspektywy 30-letniej. Albo chcą uzyskać lepszą cenę, albo są ważniejsze rzeczy, o których nie jesteśmy świadomi, na przykład powiązanie z Richemont. Ludzie mówią o tym, że zmieniają narzeczone. Ale jest cała masa zawiłości. Historia się nie skończyła. O tym usłyszymy za kilka miesięcy. Ten felieton niekoniecznie odzwierciedla opinię redakcji lub Bloomberg LP i jej właścicieli. Andrea Felsted jest felietonistką Bloomberg Opinion zajmującą się branżą konsumencką i detaliczną.

Przyszłość luksusu leży w wellness, zegarkach i być może trawce(Opinia Bloomberga) — W obliczu pandemii Covid-19, która zamyka najlepsze sklepy i dziesiątkuje podróże międzynarodowe, rok 2020 będzie najgorszym rokiem dla światowego rynku dóbr luksusowych we współczesnej historii. Jednak nowa książka Erwana Rambourga zatytułowana „Future Luxe: What's Ahead for the Business of Luxury” napawa optymizmem. Wśród zawartych w niej spostrzeżeń na następną dekadę jest to, że zdrowie stanie się najwyższym luksusem i że sprzedawcy torebek, butów i zegarków muszą stawić czoła konkurencji ze strony nowego rodzaju ekskluzywnych towarów, w tym konopi indyjskich. Rambourg, który spędził 25 lat w branży, a obecnie jest globalnym szefem badań konsumentów i handlu detalicznego w HSBC, również przewiduje wstrząsy we własności grup produkujących towary luksusowe. Oczekuje, że do 2030 r. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE będzie posiadać od 90 do 100 marek, w porównaniu z 76 obecnie – lub 77, jeśli dotrzyma swojej oferty zakupu USA jubiler diamentowy Tiffany & Co. Z drugiej strony wielu mniejszych konkurentów połączy się, zakończy działalność, zostanie kupionych lub, w niektórych przypadkach, jak np. producent kurtek puchowych Moncler SpA, przejmie innych. W związku z wolniejszym rozwojem tzw. dostępnych luksusowych torebek spodziewa się, że w ciągu najbliższych 10 lat zmieni się własność marek Michael Kors, Coach i Tory Burch. Spotkałem się z nim, aby omówić przyszłość luksusu. Poniżej znajduje się lekko zredagowany zapis naszej rozmowy. Andrea Felsted: Ten rok będzie najgorszy dla branży luksusowej we współczesnej historii. Jednak Twoja książka nakreśla optymistyczny obraz. Erwan Rambourg: Istnieją już dowody na bardzo silne odbicie w Chinach kontynentalnych, ale ostatnio w USA Po części jest to sztuczne i krótkoterminowe, ponieważ jest to stłumiony popyt lub zakupy zemsty. Ale część z nich ma charakter bardziej fundamentalny. Nie wydajesz dużo na to, na co zwykle wydałeś, na przykład wakacje i wyjścia do restauracji. Są to wydatki psychologiczne, niemalże survivalowe. Przeszedłem przez to. Było ciężko. Czasami było to przygnębiające. Było trochę nerwowo. Nagradzajmy się.AF: Jedną z rzeczy, która najbardziej mnie w tej książce uderzyła, jest rozdział poświęcony zdrowiu. Czy po kryzysie związanym z Covid-19 zdrowie może stać się najwyższym luksusem? ER: Wiele osób postrzegało zdrowie jako nowe bogactwo. Na razie luksus pokrywa się bardziej z streetwearem i sneakersami. Czy LVMH lub Kering SA mogłyby inwestować w spółki zorientowane na zdrowie premium? Możesz spojrzeć na Lululemon Athletica Inc. kupowanie Mirror, firmy, która pomaga Ci zachować formę w domu. Przykład Equinox Group jest dobry. Equinox znajduje się obecnie na granicy zdrowia i gościnności, a także jest dobrze przygotowana do czerpania korzyści z premiumizacji i dążenia zamożnych osób do zachowania zdrowia ciała i umysłu – część ruchu „zdrowie jest nowym bogactwem”. Przez następne 10 lat podróże nie umrą, a gościnność nie umrze. Zdrowie będzie świetnym sektorem wzrostu, jeśli będzie można je połączyć. W książce opowiadam także o misji LVMH polegającej na ponownym zdefiniowaniu luksusu w ciągu najbliższych 10 lat. Nie ma zbyt wielu tabu.AF: Czy może to obejmować konopie indyjskie? Przewidujesz, że stanie się to jedną z najszybciej rozwijających się kategorii.ER: Jest bardzo mało prawdopodobne, aby marki luksusowe inwestowały, głównie w kwestiach regulacyjnych. Jednak na niektórych ulicach Los Angeles firmy produkujące konopie indyjskie konkurują z firmami luksusowymi o lokalizację, personel i udział w portfelu. Masz także zaawansowane rozwiązania, takie jak kombinacje żywności, wina i konopi indyjskich. Jest olej z konopi indyjskich, który dojrzewa trochę jak whisky i koniak. Wszystko to teoretycznie może zabrać część pieniędzy, które zostałyby wydane na marki luksusowe.AF: Przewiduje Pan, że bardzo niewiele firm pozostanie niezależnych, z możliwymi wyjątkami Hermes International, Chanel i Rolex. Jak mogłoby się to rozegrać? ER: Myślę, że kiedy w znaczący sposób wyjdziemy z kryzysu, nadejdzie nowa era szaleństwa w obszarze fuzji i przejęć. Sprzedających na siłę jest bardzo niewielu. Chodzi raczej o świadomość wielu rodzin, że skala ma znaczenie. Jeśli jesteś sam, znacznie trudniej jest wyłonić się z tłumu. Myślę, że rodziny będą łączyć się lub sprzedawać swoje aktywa nie dlatego, że muszą, ale dlatego, że rozumieją, że prawdopodobnie lepszym rozwiązaniem jest, aby ich nazwisko nadal istniało za 30 lat. AF: A więc pytanie za milion dolarów: Czy LVMH ostatecznie kupuje Tiffany? ER: Cokolwiek się stanie, tworzenie biżuterii ma dla LVMH sens. Wyjaśnili, że nie realizują transakcji z powodu sześciotygodniowego opóźnienia. Jednakże LVMH jest zachęcane do przyjęcia perspektywy 30-letniej. Albo chcą uzyskać lepszą cenę, albo są ważniejsze rzeczy, o których nie jesteśmy świadomi, na przykład powiązanie z Richemont. Ludzie mówią o tym, że zmieniają narzeczone. Ale jest cała masa zawiłości. Historia się nie skończyła. O tym usłyszymy za kilka miesięcy. Ten felieton niekoniecznie odzwierciedla opinię redakcji lub Bloomberg LP i jej właścicieli. Andrea Felsted jest felietonistką Bloomberg Opinion zajmującą się branżą konsumencką i detaliczną.

,

Natychmiastowa wycena

Wprowadź symbol giełdowy.

Wybierz Giełdę.

Wybierz Typ zabezpieczenia.

Proszę podaj swoje imię.

Proszę podać swoje nazwisko.

Podaj swój numer telefonu.

Podaj swój adres e-mail.

Wprowadź lub wybierz łączną liczbę posiadanych udziałów.

Wprowadź lub wybierz żądaną kwotę pożyczki, której szukasz.

Proszę wybrać Cel pożyczki.

Wybierz, czy jesteś urzędnikiem/dyrektorem.

Spółka High West Capital Partners, LLC może oferować określone informacje wyłącznie osobom będącym „Akredytowanymi inwestorami” i/lub „Kwalifikowanymi klientami”, zgodnie z definicją tych terminów w obowiązujących federalnych przepisach dotyczących papierów wartościowych. Aby zostać „Inwestorem Akredytowanym” i/lub „Klientem Kwalifikowanym”, musisz spełniać kryteria określone w JEDNEJ LUB WIĘCEJ z następujących kategorii/akapitów o numerach 1-20 poniżej.

Firma High West Capital Partners, LLC nie może udzielić Państwu żadnych informacji dotyczących swoich programów pożyczkowych ani produktów inwestycyjnych, jeśli nie spełnicie Państwo jednego lub więcej z poniższych kryteriów. Ponadto obcokrajowcy, którzy mogą być zwolnieni z obowiązku kwalifikowania się jako inwestor akredytowany w USA, w dalszym ciągu muszą spełniać ustalone kryteria, zgodnie z wewnętrznymi zasadami udzielania pożyczek High West Capital Partners, LLC. High West Capital Partners, LLC nie będzie udzielać informacji ani udzielać pożyczek żadnej osobie i/lub podmiotowi, który nie spełnia jednego lub więcej z następujących kryteriów:

1) Osoba fizyczna o wartości netto przekraczającej 1.0 miliona dolarów. Osoba fizyczna (nie podmiot), której majątek netto lub wspólny majątek netto z małżonkiem w momencie zakupu przekracza 1,000,000 XNUMX XNUMX USD. (Przy obliczaniu wartości netto możesz uwzględnić swój kapitał własny w majątku osobistym i nieruchomościach, w tym główne miejsce zamieszkania, środki pieniężne, inwestycje krótkoterminowe, akcje i papiery wartościowe. Uwzględnienie kapitału własnego w majątku osobistym i nieruchomościach powinno opierać się na godziwej wartość rynkowa takiej nieruchomości pomniejszona o dług zabezpieczony taką nieruchomością.)

2) Osoba fizyczna posiadająca roczny dochód wynoszący 200,000 200,000 USD. Osoba fizyczna (nie podmiot), która osiągnęła indywidualny dochód przekraczający XNUMX XNUMX USD w każdym z poprzednich dwóch lat kalendarzowych i ma uzasadnione oczekiwania, że ​​osiągnie ten sam poziom dochodów w roku bieżącym.

3) Osoba fizyczna posiadająca łączny dochód roczny wynoszący 300,000 300,000 USD. Osoba fizyczna (niebędąca osobą prawną), która w każdym z poprzednich dwóch lat kalendarzowych osiągnęła wspólny dochód ze swoim małżonkiem w wysokości przekraczającej XNUMX XNUMX USD i ma uzasadnione oczekiwania, że ​​osiągnie ten sam poziom dochodów w roku bieżącym.

4) Korporacje lub spółki osobowe. Korporacja, spółka osobowa lub podobny podmiot, który posiada aktywa o wartości przekraczającej 5 milionów dolarów i nie został utworzony w konkretnym celu nabycia udziałów w korporacji lub spółce osobowej.

5) Odwołalne zaufanie. Trust, który może zostać odwołany przez jego fundatorów i którego każdy z fundatorów jest Akredytowanym Inwestorem zgodnie z definicją zawartą w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

6) Nieodwołalne zaufanie. Fundusz powierniczy (inny niż plan ERISA), który (a) nie może zostać odwołany przez jego fundatorów, (b) posiada aktywa o wartości przekraczającej 5 milionów dolarów, (c) nie został utworzony w konkretnym celu nabycia udziałów oraz (d ) jest kierowany przez osobę posiadającą taką wiedzę i doświadczenie w sprawach finansowych i biznesowych, że osoba ta jest w stanie ocenić zasadność i ryzyko inwestycji w Trust.

7) IRA lub podobny plan świadczeń. Program świadczeń IRA, Keogh lub podobny program świadczeń obejmujący tylko jedną osobę fizyczną będącą Inwestorem Akredytowanym zgodnie z definicją zawartą w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

8) Konto w Programie Świadczeń Pracowniczych Kierowanych przez Uczestnika. Program świadczeń pracowniczych kierowany do uczestnika, inwestujący pod kierunkiem i na rachunek uczestnika będącego inwestorem akredytowanym, zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

9) Inny Plan ERISA. Program świadczeń pracowniczych w rozumieniu tytułu I ustawy ERISA, inny niż program kierowany do uczestników, o sumie aktywów przekraczającej 5 mln USD lub w przypadku którego decyzje inwestycyjne (w tym decyzja o zakupie odsetek) podejmowane są przez bank zarejestrowany doradca inwestycyjny, kasa oszczędnościowo-pożyczkowa lub firma ubezpieczeniowa.

10) Rządowy Program Świadczeń. Plan ustanowiony i utrzymywany przez stan, gminę lub jakąkolwiek agencję stanu lub gminy na rzecz swoich pracowników, którego łączne aktywa przekraczają 5 milionów dolarów.

11) Podmiot non-profit. Organizacja opisana w artykule 501(c)(3) Kodeksu podatkowego, z późniejszymi zmianami, posiadająca aktywa ogółem przekraczające 5 milionów dolarów (w tym fundusze na życie, renty i dożywotnie), jak wynika z najnowszego zbadanego sprawozdania finansowego organizacji .

12) Bank w rozumieniu art. 3 lit. a) pkt 2 Ustawy o papierach wartościowych (działający na własny rachunek lub w charakterze powiernika).

13) Stowarzyszenie oszczędnościowo-pożyczkowe lub podobna instytucja w rozumieniu art. 3 lit. a) pkt 5 lit. A) Ustawy o papierach wartościowych (niezależnie od tego, czy działa na własny rachunek, czy w charakterze powiernika).

14) Makler-dealer zarejestrowany na podstawie ustawy o giełdzie.

15) Zakład ubezpieczeń w rozumieniu art. 2 pkt 13 ustawy o papierach wartościowych.

16) „Spółka rozwoju biznesu” w rozumieniu art. 2 lit. a) pkt 48 ustawy o spółkach inwestycyjnych.

17) Spółka inwestycyjna dla małych firm posiadająca licencję zgodnie z sekcją 301 (c) lub (d) ustawy o inwestycjach małych przedsiębiorstw z 1958 r.

18) „Prywatna spółka zajmująca się rozwojem biznesu” w rozumieniu art. 202(a)(22) Ustawy o doradcach.

19) Dyrektor wykonawczy lub dyrektor. Osoba fizyczna będąca członkiem zarządu, dyrektorem lub komplementariuszem Spółki lub Komplementariusza i będąca Inwestorem Akredytowanym zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

20) Podmiot będący w całości własnością Akredytowanych Inwestorów. Korporacja, spółka osobowa, prywatna spółka inwestycyjna lub podobny podmiot, którego każdy właściciel kapitału jest osobą fizyczną będącą Inwestorem Akredytowanym, zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

Przeczytaj powyższą informację i zaznacz poniższe pole, aby kontynuować.

Singapur

+ 65 3105 1295

Tajwan

Już wkrótce!

Hongkong

R91, III piętro,
Wieża Eton, aleja Hysan 8.
Causeway Bay, Hongkong
+ 852 3002 4462