USA badają ograniczenia w Ant Group, Tencent Payment Systems, 8 października 2020 r. o 3:28

By
Na październikowej 8, 2020
tagi:

(Bloomberg) – Administracja Trumpa bada ograniczenia nałożone na miliardera Jacka Ma's Ant Group oraz Tencent Holdings Ltd. w związku z obawami, że ich cyfrowe platformy płatnicze zagrażają USA bezpieczeństwa narodowego, zdaniem osób zaznajomionych z tą sprawą, jest to posunięcie, które grozi rozwścieczeniem Chin i zakłóceniem potencjalnie największej na świecie pierwszej oferty publicznej. Debata na temat tego, w jaki sposób i czy ograniczyć systemy płatności Ant Group i Tencent, nabrała tempa wśród starszych urzędników amerykańskich urzędników w ostatnich tygodniach, choć ostateczna decyzja nie jest jeszcze bliska, twierdzą osoby, które pod warunkiem zachowania anonimowości wypowiadały się na temat pomysłu, który wciąż nabiera kształtu.US urzędnicy obawiają się, że Ant Group i inne chińskie platformy fintech zdominują globalne płatności cyfrowe – twierdzą ludzie. To z kolei mogłoby dać Chinom dostęp do danych bankowych i osobowych setek milionów ludzi. Wyżsi urzędnicy administracji omawiali ten pomysł we wrześniu. Według dwóch osób zaznajomionych ze sprawą 30. spotkanie w sali sytuacyjnej Białego Domu. Urzędnicy przyznają jednak, że trudno byłoby kontynuować działania, dopóki nie uporządkują mechanizmu, co okazuje się trudne, ponieważ urzędnicy starają się znaleźć podejście uzasadnione z prawnego punktu widzenia. Nic nie wskazuje na to, aby pomysł został przedstawiony prezydentowi Donaldowi Trumpowi, którego kontynuacja wymagałaby zgody, stwierdziły dwie osoby. Prezydent zachorował na koronawirusa dzień po spotkaniu urzędników, aby omówić Chiny, i od tamtej pory nie poczyniono znacznych postępów w tej kwestii na tak wysokim szczeblu, powiedziała jedna z osób. Wewnętrzne dyskusje rozpoczęły się w czasie, gdy Ant, dział finansów online gigant i właściciel systemu płatności elektronicznych Alipay, być może jeszcze pod koniec miesiąca wejdzie na giełdę w Szanghaju i Hongkongu. Ant, spółka stowarzyszona chińskiego giganta technologicznego Alibaba Group Holding Ltd., przygotowuje się do pierwszej oferty publicznej o wartości około 35 miliardów dolarów, co dałoby jej ogólną wycenę na 250 miliardów dolarów, czyli dwukrotnie więcej niż Citigroup Inc. Major EscalationAnt Group stwierdziła w oświadczeniu, że nie jest świadoma żadnych rozmów administracyjnych oraz że „jej działalność prowadzi głównie w Chinach i jesteśmy podekscytowani naszymi perspektywami rozwoju na rynku chińskim”. Tencent nie odpowiedział natychmiast na prośby o komentarz. Pracownicy działu komunikacji Białego Domu, Departamentu Skarbu i Departamentu Stanu odmówili komentarza. Stany Zjednoczone Biuro Przedstawiciela Handlowego i Departament Handlu również nie odpowiedziały natychmiast na prośby o komentarz. Nałożenie ograniczeń na Ant Group – klejnot w koronie drugiej co do wielkości gospodarki świata – oznaczałoby poważną eskalację gospodarczej i politycznej konfrontacji administracji Trumpa z Pekinem. Odkąd Trump objął urząd, USA skupił się na chińskich historiach sukcesu, w tym aplikacji wideo TikTok firmy ByteDance Ltd. i Huawei Technologies Co.USA dyskusje z pewnością rzucą cień na sprzedaż akcji Ant Group, w ramach której wielu inwestorów ustawia się w kolejce, aby zainwestować miliardy dolarów. Ograniczenia wpłyną także na USA inwestorzy, którzy utopili już miliony dolarów w Ant. W 2018 r. spółki Silver Lake Management LLC, Warburg Pincus LLC i Carlyle Group Inc. zainwestowali co najmniej 500 milionów dolarów każdy w giganta technologii finansowych, jak twierdzili wówczas ludzie zaznajomieni z tą sprawą. Istnieje zachęta do działania już teraz, dzięki obecności Stanów Zjednoczonych zbliżają się wybory: wprowadzić jak najwięcej ograniczeń wobec Chin w nadziei, że niektóre z nich zostaną utrzymane, jeśli kandydat Demokratów Joe Biden przełoży swoją obecną przewagę w sondażach ogólnokrajowych na zwycięstwo nad Trumpem w przyszłym miesiącu. Rozpoczęły się dyskusje na temat platform płatniczych Ant Group i Tencent częściowo wstrzymana przez debatę na temat tego, jakich uprawnień użyje rząd, aby ograniczyć przedsiębiorstwa i jak szybko można wdrożyć jakiekolwiek środki. USA uważają to za mało prawdopodobne urzędników, że środki mogą być gotowe przed listopadem. 3 wybory i istnieją obawy, że działania te mogą zostać stłumione przez sąd. Jedną z opcji byłoby wykorzystanie uprawnień przyznanych na mocy zarządzenia z 2019 r. do ochrony cyfrowego łańcucha dostaw, chociaż prawdopodobnie wydłużyłoby to harmonogram działań administracji o kilka tygodni. Szybszą alternatywą byłoby sporządzenie nowego rozporządzenia wykonawczego na wzór dyrektyw prezydenckich zakazujących korzystania z TikTok firmy ByteDance i aplikacji do przesyłania wiadomości WeChat firmy Tencent. Takie rozwiązanie wiąże się z pewnym ryzykiem. Sądy wydały niedawno nakazy wstrzymujące wysiłki administracji mające na celu zablokowanie TikTok i WeChat, twierdząc, że Biały Dom mógł przekroczyć swoje uprawnienia i udzielając tymczasowego zawieszenia aplikacjom przed usunięciem z USA sklepów cyfrowych. Jednak jeden z urzędników powiedział, że administracja uważa, że ​​gdyby poszła tą drogą, łatwiej byłoby w sądzie, ponieważ chociaż zakazy TikTok i Wechat zostały zakwestionowane ze względu na wolność słowa, Alipay i Usługi płatnicze Tencent. Inną potencjalnie bardziej szkodliwą możliwością jest umieszczenie Ant Group i Tencent na specjalnie wyznaczonej krajowej liście Departamentu Skarbu, co spowodowałoby, że byłyby one prawie radioaktywne dla każdego USA firmy — i ewentualnie firm zagranicznych — do prowadzenia z nimi interesów. Jakikolwiek znaczący ruch przeciwko Ant Group grozi znacznie większą prowokacją Pekinu niż poprzednie Stany Zjednoczone środków, nawet tych wymierzonych w TikTok. Prawdopodobnie podsyciłoby to podejrzenia, że ​​USA nie jest zainteresowany bezpieczeństwem danych, ale zamiast tego chce powstrzymać innowacyjne chińskie firmy, które znacznie przewyższyły wszystko, co ma do zaoferowania Dolina Krzemowa. Alipay jest wpleciony w tkankę chińskiego społeczeństwa, świadcząc usługi od zarządzania majątkiem i ubezpieczeniami po czeki kredytowe i pożyczki konsumenckie. Jeśli USA kupujący dokonują zakupów od powiązanej z nią firmy Alibaba, co może spowodować zebranie ich tożsamości i danych prywatnych. Wycofanie się z USATo stwierdzenie, że Ant wycofał się z ekspansji w USA, wraz z Alibaba, po eskalacji napięć między USA i Chinami. Zgodnie z prospektem emisyjnym Ant uzyskuje mniej niż 5% swoich przychodów spoza Chin. Według osoby zaznajomionej z tą sprawą tylko niewielka część pochodzi z USA. Inwestorzy Alibaby wzięli to pod uwagę. Akcje spółki w handlu w Hongkongu pozostały w dużej mierze bez zmian, podczas gdy w USA wzrosły o 1.4%. Pomysł sankcji zrodził się od urzędników administracji, którzy opowiadają się za twardym stanowiskiem wobec Pekinu, zwłaszcza w Departamencie Stanu Sekretarza Stanu Michaela Pompeo. Twierdzą, że rządząca Partia Komunistyczna w Chinach chce dostępu do danych użytkowników z całego świata za pośrednictwem firm, które stają się coraz potężniejsze na arenie międzynarodowej. Obawy te odzwierciedlają argumenty administracji, że pęd producenta sprzętu telekomunikacyjnego Huawei do sieci komórkowych 5G stwarza ogólnoświatowe ryzyko bezpieczeństwa. Stany Zjednoczone Urzędnicy twierdzą, że firmy takie jak Ant, Tencent i Huawei są współwinne tego, co USA urzędnicy określili wcześniej jako technologiczne represje wobec Chińczyków, twierdzi, że te firmy i chiński rząd odrzuciły tę koncepcję. Pomysł ograniczenia Ant został popierany przez Departament Stanu, gdzie doradcy naciskają na inicjatywę „Czysta sieć”. W ramach tych działań Pompeo przedstawił w sierpniu nowe wytyczne ostrzegające przed korzystaniem z chińskiego sprzętu 5G, kabli podmorskich i oprogramowania do przetwarzania w chmurze. Publiczny element tej inicjatywy nie skupiał się na płatnościach cyfrowych, ale urzędnicy prywatnie omówili pomysł wprowadzenia system „czystej waluty”, który uwolniłby chińskie firmy od płatności online. Administracja została również ośmielona kampanią skierowaną przeciwko Huawei, której przypisuje wywarcie nacisku na wiele krajów europejskich, aby skutecznie zakazały sprzętu firmy w ich sieciach 5G. „Narody miłujące wolność muszą zjednoczyć się, aby przeciwstawić się agresywnemu zachowaniu KPCh” – powiedział Pompeo reporterzy w sierpniu o planie Clean Network.

USA badają ograniczenia dotyczące Ant Group i Tencent Payment Systems(Bloomberg) – Administracja Trumpa bada ograniczenia nałożone na miliardera Jacka Ma's Ant Group oraz Tencent Holdings Ltd. w związku z obawami, że ich cyfrowe platformy płatnicze zagrażają USA bezpieczeństwa narodowego, zdaniem osób zaznajomionych z tą sprawą, jest to posunięcie, które grozi rozwścieczeniem Chin i zakłóceniem potencjalnie największej na świecie pierwszej oferty publicznej. Debata na temat tego, w jaki sposób i czy ograniczyć systemy płatności Ant Group i Tencent, nabrała tempa wśród starszych urzędników amerykańskich urzędników w ostatnich tygodniach, choć ostateczna decyzja nie jest jeszcze bliska, twierdzą osoby, które pod warunkiem zachowania anonimowości wypowiadały się na temat pomysłu, który wciąż nabiera kształtu.US urzędnicy obawiają się, że Ant Group i inne chińskie platformy fintech zdominują globalne płatności cyfrowe – twierdzą ludzie. To z kolei mogłoby dać Chinom dostęp do danych bankowych i osobowych setek milionów ludzi. Wyżsi urzędnicy administracji omawiali ten pomysł we wrześniu. Według dwóch osób zaznajomionych ze sprawą 30. spotkanie w sali sytuacyjnej Białego Domu. Urzędnicy przyznają jednak, że trudno byłoby kontynuować działania, dopóki nie uporządkują mechanizmu, co okazuje się trudne, ponieważ urzędnicy starają się znaleźć podejście uzasadnione z prawnego punktu widzenia. Nic nie wskazuje na to, aby pomysł został przedstawiony prezydentowi Donaldowi Trumpowi, którego kontynuacja wymagałaby zgody, stwierdziły dwie osoby. Prezydent zachorował na koronawirusa dzień po spotkaniu urzędników, aby omówić Chiny, i od tamtej pory nie poczyniono znacznych postępów w tej kwestii na tak wysokim szczeblu, powiedziała jedna z osób. Wewnętrzne dyskusje rozpoczęły się w czasie, gdy Ant, dział finansów online gigant i właściciel systemu płatności elektronicznych Alipay, być może jeszcze pod koniec miesiąca wejdzie na giełdę w Szanghaju i Hongkongu. Ant, spółka stowarzyszona chińskiego giganta technologicznego Alibaba Group Holding Ltd., przygotowuje się do pierwszej oferty publicznej o wartości około 35 miliardów dolarów, co dałoby jej ogólną wycenę na 250 miliardów dolarów, czyli dwukrotnie więcej niż Citigroup Inc. Major EscalationAnt Group stwierdziła w oświadczeniu, że nie jest świadoma żadnych rozmów administracyjnych oraz że „jej działalność prowadzi głównie w Chinach i jesteśmy podekscytowani naszymi perspektywami rozwoju na rynku chińskim”. Tencent nie odpowiedział natychmiast na prośby o komentarz. Pracownicy działu komunikacji Białego Domu, Departamentu Skarbu i Departamentu Stanu odmówili komentarza. Stany Zjednoczone Biuro Przedstawiciela Handlowego i Departament Handlu również nie odpowiedziały natychmiast na prośby o komentarz. Nałożenie ograniczeń na Ant Group – klejnot w koronie drugiej co do wielkości gospodarki świata – oznaczałoby poważną eskalację gospodarczej i politycznej konfrontacji administracji Trumpa z Pekinem. Odkąd Trump objął urząd, USA skupił się na chińskich historiach sukcesu, w tym aplikacji wideo TikTok firmy ByteDance Ltd. i Huawei Technologies Co.USA dyskusje z pewnością rzucą cień na sprzedaż akcji Ant Group, w ramach której wielu inwestorów ustawia się w kolejce, aby zainwestować miliardy dolarów. Ograniczenia wpłyną także na USA inwestorzy, którzy utopili już miliony dolarów w Ant. W 2018 r. spółki Silver Lake Management LLC, Warburg Pincus LLC i Carlyle Group Inc. zainwestowali co najmniej 500 milionów dolarów każdy w giganta technologii finansowych, jak twierdzili wówczas ludzie zaznajomieni z tą sprawą. Istnieje zachęta do działania już teraz, dzięki obecności Stanów Zjednoczonych zbliżają się wybory: wprowadzić jak najwięcej ograniczeń wobec Chin w nadziei, że niektóre z nich zostaną utrzymane, jeśli kandydat Demokratów Joe Biden przełoży swoją obecną przewagę w sondażach ogólnokrajowych na zwycięstwo nad Trumpem w przyszłym miesiącu. Rozpoczęły się dyskusje na temat platform płatniczych Ant Group i Tencent częściowo wstrzymana przez debatę na temat tego, jakich uprawnień użyje rząd, aby ograniczyć przedsiębiorstwa i jak szybko można wdrożyć jakiekolwiek środki. USA uważają to za mało prawdopodobne urzędników, że środki mogą być gotowe przed listopadem. 3 wybory i istnieją obawy, że działania te mogą zostać stłumione przez sąd. Jedną z opcji byłoby wykorzystanie uprawnień przyznanych na mocy zarządzenia z 2019 r. do ochrony cyfrowego łańcucha dostaw, chociaż prawdopodobnie wydłużyłoby to harmonogram działań administracji o kilka tygodni. Szybszą alternatywą byłoby sporządzenie nowego rozporządzenia wykonawczego na wzór dyrektyw prezydenckich zakazujących korzystania z TikTok firmy ByteDance i aplikacji do przesyłania wiadomości WeChat firmy Tencent. Takie rozwiązanie wiąże się z pewnym ryzykiem. Sądy wydały niedawno nakazy wstrzymujące wysiłki administracji mające na celu zablokowanie TikTok i WeChat, twierdząc, że Biały Dom mógł przekroczyć swoje uprawnienia i udzielając tymczasowego zawieszenia aplikacjom przed usunięciem z USA sklepów cyfrowych. Jednak jeden z urzędników powiedział, że administracja uważa, że ​​gdyby poszła tą drogą, łatwiej byłoby w sądzie, ponieważ chociaż zakazy TikTok i Wechat zostały zakwestionowane ze względu na wolność słowa, Alipay i Usługi płatnicze Tencent. Inną potencjalnie bardziej szkodliwą możliwością jest umieszczenie Ant Group i Tencent na specjalnie wyznaczonej krajowej liście Departamentu Skarbu, co spowodowałoby, że byłyby one prawie radioaktywne dla każdego USA firmy — i ewentualnie firm zagranicznych — do prowadzenia z nimi interesów. Jakikolwiek znaczący ruch przeciwko Ant Group grozi znacznie większą prowokacją Pekinu niż poprzednie Stany Zjednoczone środków, nawet tych wymierzonych w TikTok. Prawdopodobnie podsyciłoby to podejrzenia, że ​​USA nie jest zainteresowany bezpieczeństwem danych, ale zamiast tego chce powstrzymać innowacyjne chińskie firmy, które znacznie przewyższyły wszystko, co ma do zaoferowania Dolina Krzemowa. Alipay jest wpleciony w tkankę chińskiego społeczeństwa, świadcząc usługi od zarządzania majątkiem i ubezpieczeniami po czeki kredytowe i pożyczki konsumenckie. Jeśli USA kupujący dokonują zakupów od powiązanej z nią firmy Alibaba, co może spowodować zebranie ich tożsamości i danych prywatnych. Wycofanie się z USATo stwierdzenie, że Ant wycofał się z ekspansji w USA, wraz z Alibaba, po eskalacji napięć między USA i Chinami. Zgodnie z prospektem emisyjnym Ant uzyskuje mniej niż 5% swoich przychodów spoza Chin. Według osoby zaznajomionej z tą sprawą tylko niewielka część pochodzi z USA. Inwestorzy Alibaby wzięli to pod uwagę. Akcje spółki w handlu w Hongkongu pozostały w dużej mierze bez zmian, podczas gdy w USA wzrosły o 1.4%. Pomysł sankcji zrodził się od urzędników administracji, którzy opowiadają się za twardym stanowiskiem wobec Pekinu, zwłaszcza w Departamencie Stanu Sekretarza Stanu Michaela Pompeo. Twierdzą, że rządząca Partia Komunistyczna w Chinach chce dostępu do danych użytkowników z całego świata za pośrednictwem firm, które stają się coraz potężniejsze na arenie międzynarodowej. Obawy te odzwierciedlają argumenty administracji, że pęd producenta sprzętu telekomunikacyjnego Huawei do sieci komórkowych 5G stwarza ogólnoświatowe ryzyko bezpieczeństwa. Stany Zjednoczone Urzędnicy twierdzą, że firmy takie jak Ant, Tencent i Huawei są współwinne tego, co USA urzędnicy określili wcześniej jako technologiczne represje wobec Chińczyków, twierdzi, że te firmy i chiński rząd odrzuciły tę koncepcję. Pomysł ograniczenia Ant został popierany przez Departament Stanu, gdzie doradcy naciskają na inicjatywę „Czysta sieć”. W ramach tych działań Pompeo przedstawił w sierpniu nowe wytyczne ostrzegające przed korzystaniem z chińskiego sprzętu 5G, kabli podmorskich i oprogramowania do przetwarzania w chmurze. Publiczny element tej inicjatywy nie skupiał się na płatnościach cyfrowych, ale urzędnicy prywatnie omówili pomysł wprowadzenia system „czystej waluty”, który uwolniłby chińskie firmy od płatności online. Administracja została również ośmielona kampanią skierowaną przeciwko Huawei, której przypisuje wywarcie nacisku na wiele krajów europejskich, aby skutecznie zakazały sprzętu firmy w ich sieciach 5G. „Narody miłujące wolność muszą zjednoczyć się, aby przeciwstawić się agresywnemu zachowaniu KPCh” – powiedział Pompeo reporterzy w sierpniu o planie Clean Network.

,

Natychmiastowa wycena

Wprowadź symbol giełdowy.

Wybierz Giełdę.

Wybierz Typ zabezpieczenia.

Proszę podaj swoje imię.

Proszę podać swoje nazwisko.

Podaj swój numer telefonu.

Podaj swój adres e-mail.

Wprowadź lub wybierz łączną liczbę posiadanych udziałów.

Wprowadź lub wybierz żądaną kwotę pożyczki, której szukasz.

Proszę wybrać Cel pożyczki.

Wybierz, czy jesteś urzędnikiem/dyrektorem.

Spółka High West Capital Partners, LLC może oferować określone informacje wyłącznie osobom będącym „Akredytowanymi inwestorami” i/lub „Kwalifikowanymi klientami”, zgodnie z definicją tych terminów w obowiązujących federalnych przepisach dotyczących papierów wartościowych. Aby zostać „Inwestorem Akredytowanym” i/lub „Klientem Kwalifikowanym”, musisz spełniać kryteria określone w JEDNEJ LUB WIĘCEJ z następujących kategorii/akapitów o numerach 1-20 poniżej.

Firma High West Capital Partners, LLC nie może udzielić Państwu żadnych informacji dotyczących swoich programów pożyczkowych ani produktów inwestycyjnych, jeśli nie spełnicie Państwo jednego lub więcej z poniższych kryteriów. Ponadto obcokrajowcy, którzy mogą być zwolnieni z obowiązku kwalifikowania się jako inwestor akredytowany w USA, w dalszym ciągu muszą spełniać ustalone kryteria, zgodnie z wewnętrznymi zasadami udzielania pożyczek High West Capital Partners, LLC. High West Capital Partners, LLC nie będzie udzielać informacji ani udzielać pożyczek żadnej osobie i/lub podmiotowi, który nie spełnia jednego lub więcej z następujących kryteriów:

1) Osoba fizyczna o wartości netto przekraczającej 1.0 miliona dolarów. Osoba fizyczna (nie podmiot), której majątek netto lub wspólny majątek netto z małżonkiem w momencie zakupu przekracza 1,000,000 XNUMX XNUMX USD. (Przy obliczaniu wartości netto możesz uwzględnić swój kapitał własny w majątku osobistym i nieruchomościach, w tym główne miejsce zamieszkania, środki pieniężne, inwestycje krótkoterminowe, akcje i papiery wartościowe. Uwzględnienie kapitału własnego w majątku osobistym i nieruchomościach powinno opierać się na godziwej wartość rynkowa takiej nieruchomości pomniejszona o dług zabezpieczony taką nieruchomością.)

2) Osoba fizyczna posiadająca roczny dochód wynoszący 200,000 200,000 USD. Osoba fizyczna (nie podmiot), która osiągnęła indywidualny dochód przekraczający XNUMX XNUMX USD w każdym z poprzednich dwóch lat kalendarzowych i ma uzasadnione oczekiwania, że ​​osiągnie ten sam poziom dochodów w roku bieżącym.

3) Osoba fizyczna posiadająca łączny dochód roczny wynoszący 300,000 300,000 USD. Osoba fizyczna (niebędąca osobą prawną), która w każdym z poprzednich dwóch lat kalendarzowych osiągnęła wspólny dochód ze swoim małżonkiem w wysokości przekraczającej XNUMX XNUMX USD i ma uzasadnione oczekiwania, że ​​osiągnie ten sam poziom dochodów w roku bieżącym.

4) Korporacje lub spółki osobowe. Korporacja, spółka osobowa lub podobny podmiot, który posiada aktywa o wartości przekraczającej 5 milionów dolarów i nie został utworzony w konkretnym celu nabycia udziałów w korporacji lub spółce osobowej.

5) Odwołalne zaufanie. Trust, który może zostać odwołany przez jego fundatorów i którego każdy z fundatorów jest Akredytowanym Inwestorem zgodnie z definicją zawartą w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

6) Nieodwołalne zaufanie. Fundusz powierniczy (inny niż plan ERISA), który (a) nie może zostać odwołany przez jego fundatorów, (b) posiada aktywa o wartości przekraczającej 5 milionów dolarów, (c) nie został utworzony w konkretnym celu nabycia udziałów oraz (d ) jest kierowany przez osobę posiadającą taką wiedzę i doświadczenie w sprawach finansowych i biznesowych, że osoba ta jest w stanie ocenić zasadność i ryzyko inwestycji w Trust.

7) IRA lub podobny plan świadczeń. Program świadczeń IRA, Keogh lub podobny program świadczeń obejmujący tylko jedną osobę fizyczną będącą Inwestorem Akredytowanym zgodnie z definicją zawartą w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

8) Konto w Programie Świadczeń Pracowniczych Kierowanych przez Uczestnika. Program świadczeń pracowniczych kierowany do uczestnika, inwestujący pod kierunkiem i na rachunek uczestnika będącego inwestorem akredytowanym, zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

9) Inny Plan ERISA. Program świadczeń pracowniczych w rozumieniu tytułu I ustawy ERISA, inny niż program kierowany do uczestników, o sumie aktywów przekraczającej 5 mln USD lub w przypadku którego decyzje inwestycyjne (w tym decyzja o zakupie odsetek) podejmowane są przez bank zarejestrowany doradca inwestycyjny, kasa oszczędnościowo-pożyczkowa lub firma ubezpieczeniowa.

10) Rządowy Program Świadczeń. Plan ustanowiony i utrzymywany przez stan, gminę lub jakąkolwiek agencję stanu lub gminy na rzecz swoich pracowników, którego łączne aktywa przekraczają 5 milionów dolarów.

11) Podmiot non-profit. Organizacja opisana w artykule 501(c)(3) Kodeksu podatkowego, z późniejszymi zmianami, posiadająca aktywa ogółem przekraczające 5 milionów dolarów (w tym fundusze na życie, renty i dożywotnie), jak wynika z najnowszego zbadanego sprawozdania finansowego organizacji .

12) Bank w rozumieniu art. 3 lit. a) pkt 2 Ustawy o papierach wartościowych (działający na własny rachunek lub w charakterze powiernika).

13) Stowarzyszenie oszczędnościowo-pożyczkowe lub podobna instytucja w rozumieniu art. 3 lit. a) pkt 5 lit. A) Ustawy o papierach wartościowych (niezależnie od tego, czy działa na własny rachunek, czy w charakterze powiernika).

14) Makler-dealer zarejestrowany na podstawie ustawy o giełdzie.

15) Zakład ubezpieczeń w rozumieniu art. 2 pkt 13 ustawy o papierach wartościowych.

16) „Spółka rozwoju biznesu” w rozumieniu art. 2 lit. a) pkt 48 ustawy o spółkach inwestycyjnych.

17) Spółka inwestycyjna dla małych firm posiadająca licencję zgodnie z sekcją 301 (c) lub (d) ustawy o inwestycjach małych przedsiębiorstw z 1958 r.

18) „Prywatna spółka zajmująca się rozwojem biznesu” w rozumieniu art. 202(a)(22) Ustawy o doradcach.

19) Dyrektor wykonawczy lub dyrektor. Osoba fizyczna będąca członkiem zarządu, dyrektorem lub komplementariuszem Spółki lub Komplementariusza i będąca Inwestorem Akredytowanym zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

20) Podmiot będący w całości własnością Akredytowanych Inwestorów. Korporacja, spółka osobowa, prywatna spółka inwestycyjna lub podobny podmiot, którego każdy właściciel kapitału jest osobą fizyczną będącą Inwestorem Akredytowanym, zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

Przeczytaj powyższą informację i zaznacz poniższe pole, aby kontynuować.

Singapur

+ 65 3105 1295

Tajwan

Już wkrótce!

Hongkong

R91, III piętro,
Wieża Eton, aleja Hysan 8.
Causeway Bay, Hongkong
+ 852 3002 4462

Pokrycie rynku