Kultowa amerykańska marka motocykli Harley-Davidson Inc (NYSE: HOG) zdecydowała się opuścić Indie – największy rynek motocykli na świecie, w ramach swojej strategii „Rewire” zakładającej szczuplejszy model operacyjny. Co się stało: Harley miał trudności z osiągnięciem wpływ na indyjski rynek motocykli zdominowany przez tanich graczy. W rezultacie zdecydował się zamknąć zakład w Indiach w ramach strategii restrukturyzacji wprowadzonej przez Jochena Zeitza, prezesa, prezesa i dyrektora generalnego, który dołączył do niego w maju tego roku. Harley spodziewa się zakończyć przebudowę w ciągu najbliższych 12 miesięcy, co obejmie redukcję około 70 pracowników i koszt restrukturyzacji w wysokości 75 milionów dolarów. Firma zatrudniła byłą dyrektor Tyson Foods, Inc. (NYSE: TSN) Ginę Goetter na stanowisko nowego dyrektora finansowego ze skutkiem od 30 września.” Indie jest rynkiem o dużym wolumenie i niskiej marży. Nie byli przygotowani do grania w tę grę, ponieważ znajdowali się na bardzo ostrym końcu piramidy. Element stylu życia związany z posiadaniem motocykla Harley również nie jest jeszcze w pełni rozwinięty w Indiach” – powiedział BBC Hormazd Sorabjee, redaktor naczelny Autocar India. Pandemia koronawirusa zadała cios producentowi motocykli, który już zmagał się ze średnią sprzedażą 3,000 sztuk rocznie. Firma nie mogła przebić przystępności cenowej Royal Enfield, która dominuje na rynku motocykli premium. Ceny motocykli Harleya w Indiach zaczynały się od 450,000 6,100 INR (200,000 dolarów), w porównaniu z lżejszymi pojazdami Royal Enfield sprzedawanymi za 2,717.67 19 INR (2020 dolarów), podaje Financial Times. Dlaczego to ważne: odejście Harleya następuje po General Motors Company (NYSE: GM) i Ford Motor Company (NYSE: F) ograniczyła swoją działalność w Indiach. Sektor samochodowy w kraju boryka się z trudnościami od jakiegoś czasu, a japoński producent samochodów Toyota Motor Corp (NYSE: TM) zdecydował się nie rozwijać w Indiach ze względu na wyższe podatki, podaje FT. Program „Make-in-India” premiera Indii Narendry Modiego odniósł pod tym względem ograniczony sukces. Nie wróży to dobrze administracji Trumpa, która zarzuca Indiom niesprawiedliwe traktowanie. Według BBC może to stanowić punkt sporny w stosunkach ze Stanami Zjednoczonymi, z którymi Indie negocjują umowę o wolnym handlu.Zobacz więcej od Benzingi * Gwałtowny wzrost przypadków Covid-XNUMX osłabia rynki europejskie * Rynki azjatyckie pozostają mieszane w związku z nadziejami na nowy bodziec amerykański * Opóźnienie TikTok zakazuje lub broni do piątku, sędzia mówi administracji Trumpa (C) XNUMX Benzinga.com. Benzinga nie świadczy porad inwestycyjnych. Wszelkie prawa zastrzeżone.,
Kultowa amerykańska marka motocykli Harley-Davidson Inc (NYSE: HOG) zdecydowała się opuścić Indie – największy rynek motocykli na świecie, w ramach swojej strategii „Rewire” zakładającej szczuplejszy model operacyjny. Co się stało: Harley miał trudności z osiągnięciem wpływ na indyjski rynek motocykli zdominowany przez tanich graczy. W rezultacie zdecydował się zamknąć zakład w Indiach w ramach strategii restrukturyzacji wprowadzonej przez Jochena Zeitza, prezesa, prezesa i dyrektora generalnego, który dołączył do niego w maju tego roku. Harley spodziewa się zakończyć przebudowę w ciągu najbliższych 12 miesięcy, co obejmie redukcję około 70 pracowników i koszt restrukturyzacji w wysokości 75 milionów dolarów. Firma zatrudniła byłą dyrektor Tyson Foods, Inc. (NYSE: TSN) Ginę Goetter na stanowisko nowego dyrektora finansowego ze skutkiem od 30 września.” Indie jest rynkiem o dużym wolumenie i niskiej marży. Nie byli przygotowani do grania w tę grę, ponieważ znajdowali się na bardzo ostrym końcu piramidy. Element stylu życia związany z posiadaniem motocykla Harley również nie jest jeszcze w pełni rozwinięty w Indiach” – powiedział BBC Hormazd Sorabjee, redaktor naczelny Autocar India. Pandemia koronawirusa zadała cios producentowi motocykli, który już zmagał się ze średnią sprzedażą 3,000 sztuk rocznie. Firma nie mogła przebić przystępności cenowej Royal Enfield, która dominuje na rynku motocykli premium. Ceny motocykli Harleya w Indiach zaczynały się od 450,000 6,100 INR (200,000 dolarów), w porównaniu z lżejszymi pojazdami Royal Enfield sprzedawanymi za 2,717.67 19 INR (2020 dolarów), podaje Financial Times. Dlaczego to ważne: odejście Harleya następuje po General Motors Company (NYSE: GM) i Ford Motor Company (NYSE: F) ograniczyła swoją działalność w Indiach. Sektor samochodowy w kraju boryka się z trudnościami od jakiegoś czasu, a japoński producent samochodów Toyota Motor Corp (NYSE: TM) zdecydował się nie rozwijać w Indiach ze względu na wyższe podatki, podaje FT. Program „Make-in-India” premiera Indii Narendry Modiego odniósł pod tym względem ograniczony sukces. Nie wróży to dobrze administracji Trumpa, która zarzuca Indiom niesprawiedliwe traktowanie. Według BBC może to stanowić punkt sporny w stosunkach ze Stanami Zjednoczonymi, z którymi Indie negocjują umowę o wolnym handlu.Zobacz więcej od Benzingi * Gwałtowny wzrost przypadków Covid-XNUMX osłabia rynki europejskie * Rynki azjatyckie pozostają mieszane w związku z nadziejami na nowy bodziec amerykański * Opóźnienie TikTok zakazuje lub broni do piątku, sędzia mówi administracji Trumpa (C) XNUMX Benzinga.com. Benzinga nie świadczy porad inwestycyjnych. Wszelkie prawa zastrzeżone.
,