Czy kierowcy ciężarówek będą korzystać z nowego rozwiązania HOS dotyczącego dzielonego miejsca sypialnego?, 2 października 2020 r. o 7:04

By
Na październikowej 2, 2020
tagi:

Wraz z nadejściem wtorku tego tygodnia kierowcy ciężarówek zyskali kilka nowych korzyści dzięki zmianom w przepisach dotyczących godzin pracy (HOS). Istotną zmianą jest wyjątek dotyczący dzielonej koi sypialnej. Wtorkowa zmiana nie jest technicznie nowością w przepisach HOS, ale raczej uzupełnieniem istniejącej zasady. Wcześniej kierowcy mogli korzystać z wyjątku z dzieloną koją sypialną w podziale 8/2. Nowa opcja dodaje podział 7/3. Nie jest jasne, ilu kierowców skorzystało wcześniej z tego przepisu, a jeszcze bardziej niepewne jest, ilu skorzysta z nowej opcji. Informacje o zmianach w zakresie godzin pracy: jaki wpływ ma wydajność kierowców i bezpieczeństwo Korekty do 30 -minutowa przerwa i korzystanie z dzielonego snu może zwiększyć produktywność kierowcy i zmniejszyć liczbę naruszeń.Kliknij, aby przeczytać więcej”Jeśli kierowca jest odpowiednio przeszkolony w zakresie wyjątku z dzieloną przerwą i korzysta z ELD (elektronicznego urządzenia rejestrującego), które ma wbudowane rejestrowanie dzielone określonych zasad, prawdopodobieństwo, że kierowca popełni błąd i otrzyma mandat, jest dość niskie” – Tom Bray, konsultant ds. branży transportowej w firmie J. J. Keller & Associates Inc., powiedział FreightWaves tego lata. „Innym sposobem ujęć to jest to, że stosowanie ELD z wyjątkiem dotyczącym podziału rejestrowania może zapobiec naruszeniom, jeśli przewoźnik umożliwi swoim kierowcom skorzystanie z elastyczności, jaką zapewnia podział rejestrowania”. Kierowcy korzystający z podziału będą mogli przejechać „wymagane 10 godzin wolnych od służby w dwóch okresach, pod warunkiem że jeden okres wolny (w miejscu do spania lub poza nim) trwa co najmniej dwie godziny, a drugi obejmuje co najmniej siedem kolejnych godzin spędzonych w miejscu do spania” – Federal Motor Carrier Safety Administracja (FMCSA) stwierdziła. Żaden okres nie może być wliczany do 14-godzinnego okna prowadzenia pojazdu. Wielu kierowców nie odniosło korzyści z zasady 8/2 ze względu na jej złożoność, ale dodanie opcji 7/3 może być bardziej kuszące. Może to jednak jeszcze bardziej zdezorientować kierowców, którzy wcześniej mieli problemy z przestrzeganiem podziału 8/2. Annette Sandberg, dyrektor generalna TransSafe Consulting i była administratorka FMCSA, powiedziała FreightWaves, że nowa zasada zwiększa złożoność dla kierowców. „Nowy dzielony podkład jest nawet nieco bardziej skomplikowany niż poprzednia zasada, głównie dlatego, że kierowca nie musi też liczyć dłuższy okres postoju lub krótsza przerwa w codziennym 14-godzinnym rozliczeniu” – dodała. Sandberg stwierdziła, że ​​ELD powinny zostać zaprogramowane pod kątem tej zmiany, ale „każdy producent ELD prawdopodobnie ma swój własny sposób powiadamiania kierowcy o wykroczeniu lub sposobie obliczania jego czasu pracy”. Podczas seminarium internetowego w 2018 r. znany ekspert ds. bezpieczeństwa John Seidl wyjaśnił, w jaki sposób można zastosować podział 8/2 i tę samą teorię można zastosować w przypadku podziału 7/3. Według Seidla, kierowcy, który zaczyna dzień o 7 rano uruchomi swój 14-godzinny zegar. Wykorzystanie jednej godziny czasu pełnienia służby i czasu wolnego od prowadzenia pojazdu skróciłoby 14-godzinne okno, ale nie 11 godzin czasu prowadzenia pojazdu. O godzinie 8:1 kierowca rozpoczyna jazdę i jeździ do godziny XNUMX:XNUMX Wykorzystał już pięć godzin z 11-godzinnego czasu jazdy i sześć godzin z 14-godzinnego czasu jazdy. W tym momencie kierowca robi sobie ośmiogodzinną przerwę na koi sypialnej. Tym razem, zabrany do podkładu, skutecznie zatrzymuje 14-godzinny zegar. O 9:14 kierowca wraca na swoje miejsce i nadal ma sześć godzin wolnego czasu na jazdę i osiem godzin według zegara XNUMX-godzinnego. Sześć godzin jazdy zabiera kierowcę do 3 w nocy, kiedy dwie godziny czasu wolnego wystarczają na zgodność z 10-godzinną przerwą wymaganą zgodnie z przepisami FMCSA. Fundacja OOIDA wyjaśnia, jak korzystać z zabezpieczenia dotyczącego dzielonych podkładów FMCSA w dalszym ciągu bada sposoby zapewnienia dzielonego podkładu zapewnienie miejsc sypialnych bardziej korzystne dla kierowców. W sierpniu agencja opublikowała propozycję programu pilotażowego Split Duty, w ramach którego kierowcy ciężarówek będą mieli możliwość wstrzymania 14-godzinnego okna prowadzenia pojazdu na okresy wolne od służby trwające od 30 minut do trzech godzin. Jest to inicjatywa odrębna od wtorkowych zmian. Sandberg zauważyła, że ​​potencjalne problemy, jakie mogą napotkać kierowcy w związku z nowymi zmianami, obejmują problemy ze zgodnością, jeśli kierowca korzysta z ELD przy zarządzaniu godzinami pracy, a producent urządzenia albo nie zaprogramował zmian, albo zrobił to nieprawidłowo. Po drugie, kierowcy, którzy nie mają miejsca do spania, nie mogą korzystać z dzielonej sypialni, nawet jeśli są w drodze przez kilka dni.” Podejrzewam, że niektórzy kierowcy będą po prostu próbować rejestrować czas podczas spania, mimo że tego nie robią. mieć miejsce do spania” – powiedziała. „Ponadto nie możesz wykorzystywać nowych zasad dotyczących miejsca do spania, aby próbować przedłużyć swój 14-godzinny dzień pracy, [kiedy] dłuższa z dwóch przerw jest „po służbie”. Dłuższa z dwóch przerw musi przypadać na miejsce sypialne”. Sandberg stwierdziła, że ​​kierowcy i przewoźnicy powinni zażądać od dostawców ELD określonej dokumentacji, aby zrozumieć, w jaki sposób ich systemy obliczają zasady i w jaki sposób ostrzegają kierowcę o potencjalnym naruszeniu, zanim ono nastąpi. Dodała, że ​​przewoźnicy muszą zadbać o przeszkolenie wszystkich kierowców w tym zakresie. „Kiedyś powtarzałam, że zawsze lepiej jest po prostu wziąć solidne 10 [godzin] wolnego od służby i nie musisz się martwić, że popełnisz błąd i zostaniesz wycofany z eksploatacji” – powiedział Sandberg. „Rozumiem jednak, że kierowcom będącym w drodze ten nowy przepis pomoże im odpocząć podczas krótszej przerwy, a następnie nadal będą mogli odpocząć, czego potrzebują, spędzając co najmniej siedem godzin w łóżku”. Najważniejsze jest to, że jeśli kierowca chce skorzystać z nowego przepisu i wydłużyć swoje 14-godzinne okienko – upewnij się, że dłuższa przerwa przypada na miejsce sypialne, a obie przerwy łącznie trwają 10 godzin” – dodała. „Nadal nie wolno im przekraczać 11 godzin czasu jazdy i muszą obserwować, jak obliczany jest ich czas jazdy w tym 14-godzinnym oknie”. Kliknij, aby uzyskać więcej artykułów Briana Straighta na temat FreightWaves. Może ci się również spodobać: Wersja ostateczna FMCSA Zasada HOS dla kierowcówDzielony podkład 8/2 i przyszłość elastyczności godzin pracyZmiany godzin pracy: jak produktywność kierowcy wpływa na bezpieczeństwo Zobacz więcej od Benzinga * Transakcje opcyjne dla tego szalonego rynku: Skorzystaj z opcji Benzingi, aby podążać za pomysłami handlowymi budzącymi duże przekonanie * IV kwartał rozpoczyna się wzrostem stóp o 4% rok do roku * Podsumowanie rynku nieruchomości: popyt na magazyny i dystrybucję gwałtownie rośnie, podobnie jak sprzeciw społeczności (C) 28 Benzinga.com. Benzinga nie udziela porad inwestycyjnych.

Czy kierowcy ciężarówek będą korzystać z nowego rozwiązania HOS dotyczącego dzielonych miejsc sypialnych?Wraz z nadejściem wtorku tego tygodnia kierowcy ciężarówek zyskali kilka nowych korzyści dzięki zmianom w przepisach dotyczących godzin pracy (HOS). Istotną zmianą jest wyjątek dotyczący dzielonej koi sypialnej. Wtorkowa zmiana nie jest technicznie nowością w przepisach HOS, ale raczej uzupełnieniem istniejącej zasady. Wcześniej kierowcy mogli korzystać z wyjątku z dzieloną koją sypialną w podziale 8/2. Nowa opcja dodaje podział 7/3. Nie jest jasne, ilu kierowców skorzystało wcześniej z tego przepisu, a jeszcze bardziej niepewne jest, ilu skorzysta z nowej opcji. Informacje o zmianach w zakresie godzin pracy: jaki wpływ ma wydajność kierowców i bezpieczeństwo Korekty do 30 -minutowa przerwa i korzystanie z dzielonego snu może zwiększyć produktywność kierowcy i zmniejszyć liczbę naruszeń.Kliknij, aby przeczytać więcej”Jeśli kierowca jest odpowiednio przeszkolony w zakresie wyjątku z dzieloną przerwą i korzysta z ELD (elektronicznego urządzenia rejestrującego), które ma wbudowane rejestrowanie dzielone określonych zasad, prawdopodobieństwo, że kierowca popełni błąd i otrzyma mandat, jest dość niskie” – Tom Bray, konsultant ds. branży transportowej w firmie J. J. Keller & Associates Inc., powiedział FreightWaves tego lata. „Innym sposobem ujęć to jest to, że stosowanie ELD z wyjątkiem dotyczącym podziału rejestrowania może zapobiec naruszeniom, jeśli przewoźnik umożliwi swoim kierowcom skorzystanie z elastyczności, jaką zapewnia podział rejestrowania”. Kierowcy korzystający z podziału będą mogli przejechać „wymagane 10 godzin wolnych od służby w dwóch okresach, pod warunkiem że jeden okres wolny (w miejscu do spania lub poza nim) trwa co najmniej dwie godziny, a drugi obejmuje co najmniej siedem kolejnych godzin spędzonych w miejscu do spania” – Federal Motor Carrier Safety Administracja (FMCSA) stwierdziła. Żaden okres nie może być wliczany do 14-godzinnego okna prowadzenia pojazdu. Wielu kierowców nie odniosło korzyści z zasady 8/2 ze względu na jej złożoność, ale dodanie opcji 7/3 może być bardziej kuszące. Może to jednak jeszcze bardziej zdezorientować kierowców, którzy wcześniej mieli problemy z przestrzeganiem podziału 8/2. Annette Sandberg, dyrektor generalna TransSafe Consulting i była administratorka FMCSA, powiedziała FreightWaves, że nowa zasada zwiększa złożoność dla kierowców. „Nowy dzielony podkład jest nawet nieco bardziej skomplikowany niż poprzednia zasada, głównie dlatego, że kierowca nie musi też liczyć dłuższy okres postoju lub krótsza przerwa w codziennym 14-godzinnym rozliczeniu” – dodała. Sandberg stwierdziła, że ​​ELD powinny zostać zaprogramowane pod kątem tej zmiany, ale „każdy producent ELD prawdopodobnie ma swój własny sposób powiadamiania kierowcy o wykroczeniu lub sposobie obliczania jego czasu pracy”. Podczas seminarium internetowego w 2018 r. znany ekspert ds. bezpieczeństwa John Seidl wyjaśnił, w jaki sposób można zastosować podział 8/2 i tę samą teorię można zastosować w przypadku podziału 7/3. Według Seidla, kierowcy, który zaczyna dzień o 7 rano uruchomi swój 14-godzinny zegar. Wykorzystanie jednej godziny czasu pełnienia służby i czasu wolnego od prowadzenia pojazdu skróciłoby 14-godzinne okno, ale nie 11 godzin czasu prowadzenia pojazdu. O godzinie 8:1 kierowca rozpoczyna jazdę i jeździ do godziny XNUMX:XNUMX Wykorzystał już pięć godzin z 11-godzinnego czasu jazdy i sześć godzin z 14-godzinnego czasu jazdy. W tym momencie kierowca robi sobie ośmiogodzinną przerwę na koi sypialnej. Tym razem, zabrany do podkładu, skutecznie zatrzymuje 14-godzinny zegar. O 9:14 kierowca wraca na swoje miejsce i nadal ma sześć godzin wolnego czasu na jazdę i osiem godzin według zegara XNUMX-godzinnego. Sześć godzin jazdy zabiera kierowcę do 3 w nocy, kiedy dwie godziny czasu wolnego wystarczają na zgodność z 10-godzinną przerwą wymaganą zgodnie z przepisami FMCSA. Fundacja OOIDA wyjaśnia, jak korzystać z zabezpieczenia dotyczącego dzielonych podkładów FMCSA w dalszym ciągu bada sposoby zapewnienia dzielonego podkładu zapewnienie miejsc sypialnych bardziej korzystne dla kierowców. W sierpniu agencja opublikowała propozycję programu pilotażowego Split Duty, w ramach którego kierowcy ciężarówek będą mieli możliwość wstrzymania 14-godzinnego okna prowadzenia pojazdu na okresy wolne od służby trwające od 30 minut do trzech godzin. Jest to inicjatywa odrębna od wtorkowych zmian. Sandberg zauważyła, że ​​potencjalne problemy, jakie mogą napotkać kierowcy w związku z nowymi zmianami, obejmują problemy ze zgodnością, jeśli kierowca korzysta z ELD przy zarządzaniu godzinami pracy, a producent urządzenia albo nie zaprogramował zmian, albo zrobił to nieprawidłowo. Po drugie, kierowcy, którzy nie mają miejsca do spania, nie mogą korzystać z dzielonej sypialni, nawet jeśli są w drodze przez kilka dni.” Podejrzewam, że niektórzy kierowcy będą po prostu próbować rejestrować czas podczas spania, mimo że tego nie robią. mieć miejsce do spania” – powiedziała. „Ponadto nie możesz wykorzystywać nowych zasad dotyczących miejsca do spania, aby próbować przedłużyć swój 14-godzinny dzień pracy, [kiedy] dłuższa z dwóch przerw jest „po służbie”. Dłuższa z dwóch przerw musi przypadać na miejsce sypialne”. Sandberg stwierdziła, że ​​kierowcy i przewoźnicy powinni zażądać od dostawców ELD określonej dokumentacji, aby zrozumieć, w jaki sposób ich systemy obliczają zasady i w jaki sposób ostrzegają kierowcę o potencjalnym naruszeniu, zanim ono nastąpi. Dodała, że ​​przewoźnicy muszą zadbać o przeszkolenie wszystkich kierowców w tym zakresie. „Kiedyś powtarzałam, że zawsze lepiej jest po prostu wziąć solidne 10 [godzin] wolnego od służby i nie musisz się martwić, że popełnisz błąd i zostaniesz wycofany z eksploatacji” – powiedział Sandberg. „Rozumiem jednak, że kierowcom będącym w drodze ten nowy przepis pomoże im odpocząć podczas krótszej przerwy, a następnie nadal będą mogli odpocząć, czego potrzebują, spędzając co najmniej siedem godzin w łóżku”. Najważniejsze jest to, że jeśli kierowca chce skorzystać z nowego przepisu i wydłużyć swoje 14-godzinne okienko – upewnij się, że dłuższa przerwa przypada na miejsce sypialne, a obie przerwy łącznie trwają 10 godzin” – dodała. „Nadal nie wolno im przekraczać 11 godzin czasu jazdy i muszą obserwować, jak obliczany jest ich czas jazdy w tym 14-godzinnym oknie”. Kliknij, aby uzyskać więcej artykułów Briana Straighta na temat FreightWaves. Może ci się również spodobać: Wersja ostateczna FMCSA Zasada HOS dla kierowcówDzielony podkład 8/2 i przyszłość elastyczności godzin pracyZmiany godzin pracy: jak produktywność kierowcy wpływa na bezpieczeństwo Zobacz więcej od Benzinga * Transakcje opcyjne dla tego szalonego rynku: Skorzystaj z opcji Benzingi, aby podążać za pomysłami handlowymi budzącymi duże przekonanie * IV kwartał rozpoczyna się wzrostem stóp o 4% rok do roku * Podsumowanie rynku nieruchomości: popyt na magazyny i dystrybucję gwałtownie rośnie, podobnie jak sprzeciw społeczności (C) 28 Benzinga.com. Benzinga nie udziela porad inwestycyjnych.

,

Natychmiastowa wycena

Wprowadź symbol giełdowy.

Wybierz Giełdę.

Wybierz Typ zabezpieczenia.

Proszę podaj swoje imię.

Proszę podać swoje nazwisko.

Podaj swój numer telefonu.

Podaj swój adres e-mail.

Wprowadź lub wybierz łączną liczbę posiadanych udziałów.

Wprowadź lub wybierz żądaną kwotę pożyczki, której szukasz.

Proszę wybrać Cel pożyczki.

Wybierz, czy jesteś urzędnikiem/dyrektorem.

Spółka High West Capital Partners, LLC może oferować określone informacje wyłącznie osobom będącym „Akredytowanymi inwestorami” i/lub „Kwalifikowanymi klientami”, zgodnie z definicją tych terminów w obowiązujących federalnych przepisach dotyczących papierów wartościowych. Aby zostać „Inwestorem Akredytowanym” i/lub „Klientem Kwalifikowanym”, musisz spełniać kryteria określone w JEDNEJ LUB WIĘCEJ z następujących kategorii/akapitów o numerach 1-20 poniżej.

Firma High West Capital Partners, LLC nie może udzielić Państwu żadnych informacji dotyczących swoich programów pożyczkowych ani produktów inwestycyjnych, jeśli nie spełnicie Państwo jednego lub więcej z poniższych kryteriów. Ponadto obcokrajowcy, którzy mogą być zwolnieni z obowiązku kwalifikowania się jako inwestor akredytowany w USA, w dalszym ciągu muszą spełniać ustalone kryteria, zgodnie z wewnętrznymi zasadami udzielania pożyczek High West Capital Partners, LLC. High West Capital Partners, LLC nie będzie udzielać informacji ani udzielać pożyczek żadnej osobie i/lub podmiotowi, który nie spełnia jednego lub więcej z następujących kryteriów:

1) Osoba fizyczna o wartości netto przekraczającej 1.0 miliona dolarów. Osoba fizyczna (nie podmiot), której majątek netto lub wspólny majątek netto z małżonkiem w momencie zakupu przekracza 1,000,000 XNUMX XNUMX USD. (Przy obliczaniu wartości netto możesz uwzględnić swój kapitał własny w majątku osobistym i nieruchomościach, w tym główne miejsce zamieszkania, środki pieniężne, inwestycje krótkoterminowe, akcje i papiery wartościowe. Uwzględnienie kapitału własnego w majątku osobistym i nieruchomościach powinno opierać się na godziwej wartość rynkowa takiej nieruchomości pomniejszona o dług zabezpieczony taką nieruchomością.)

2) Osoba fizyczna posiadająca roczny dochód wynoszący 200,000 200,000 USD. Osoba fizyczna (nie podmiot), która osiągnęła indywidualny dochód przekraczający XNUMX XNUMX USD w każdym z poprzednich dwóch lat kalendarzowych i ma uzasadnione oczekiwania, że ​​osiągnie ten sam poziom dochodów w roku bieżącym.

3) Osoba fizyczna posiadająca łączny dochód roczny wynoszący 300,000 300,000 USD. Osoba fizyczna (niebędąca osobą prawną), która w każdym z poprzednich dwóch lat kalendarzowych osiągnęła wspólny dochód ze swoim małżonkiem w wysokości przekraczającej XNUMX XNUMX USD i ma uzasadnione oczekiwania, że ​​osiągnie ten sam poziom dochodów w roku bieżącym.

4) Korporacje lub spółki osobowe. Korporacja, spółka osobowa lub podobny podmiot, który posiada aktywa o wartości przekraczającej 5 milionów dolarów i nie został utworzony w konkretnym celu nabycia udziałów w korporacji lub spółce osobowej.

5) Odwołalne zaufanie. Trust, który może zostać odwołany przez jego fundatorów i którego każdy z fundatorów jest Akredytowanym Inwestorem zgodnie z definicją zawartą w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

6) Nieodwołalne zaufanie. Fundusz powierniczy (inny niż plan ERISA), który (a) nie może zostać odwołany przez jego fundatorów, (b) posiada aktywa o wartości przekraczającej 5 milionów dolarów, (c) nie został utworzony w konkretnym celu nabycia udziałów oraz (d ) jest kierowany przez osobę posiadającą taką wiedzę i doświadczenie w sprawach finansowych i biznesowych, że osoba ta jest w stanie ocenić zasadność i ryzyko inwestycji w Trust.

7) IRA lub podobny plan świadczeń. Program świadczeń IRA, Keogh lub podobny program świadczeń obejmujący tylko jedną osobę fizyczną będącą Inwestorem Akredytowanym zgodnie z definicją zawartą w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

8) Konto w Programie Świadczeń Pracowniczych Kierowanych przez Uczestnika. Program świadczeń pracowniczych kierowany do uczestnika, inwestujący pod kierunkiem i na rachunek uczestnika będącego inwestorem akredytowanym, zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

9) Inny Plan ERISA. Program świadczeń pracowniczych w rozumieniu tytułu I ustawy ERISA, inny niż program kierowany do uczestników, o sumie aktywów przekraczającej 5 mln USD lub w przypadku którego decyzje inwestycyjne (w tym decyzja o zakupie odsetek) podejmowane są przez bank zarejestrowany doradca inwestycyjny, kasa oszczędnościowo-pożyczkowa lub firma ubezpieczeniowa.

10) Rządowy Program Świadczeń. Plan ustanowiony i utrzymywany przez stan, gminę lub jakąkolwiek agencję stanu lub gminy na rzecz swoich pracowników, którego łączne aktywa przekraczają 5 milionów dolarów.

11) Podmiot non-profit. Organizacja opisana w artykule 501(c)(3) Kodeksu podatkowego, z późniejszymi zmianami, posiadająca aktywa ogółem przekraczające 5 milionów dolarów (w tym fundusze na życie, renty i dożywotnie), jak wynika z najnowszego zbadanego sprawozdania finansowego organizacji .

12) Bank w rozumieniu art. 3 lit. a) pkt 2 Ustawy o papierach wartościowych (działający na własny rachunek lub w charakterze powiernika).

13) Stowarzyszenie oszczędnościowo-pożyczkowe lub podobna instytucja w rozumieniu art. 3 lit. a) pkt 5 lit. A) Ustawy o papierach wartościowych (niezależnie od tego, czy działa na własny rachunek, czy w charakterze powiernika).

14) Makler-dealer zarejestrowany na podstawie ustawy o giełdzie.

15) Zakład ubezpieczeń w rozumieniu art. 2 pkt 13 ustawy o papierach wartościowych.

16) „Spółka rozwoju biznesu” w rozumieniu art. 2 lit. a) pkt 48 ustawy o spółkach inwestycyjnych.

17) Spółka inwestycyjna dla małych firm posiadająca licencję zgodnie z sekcją 301 (c) lub (d) ustawy o inwestycjach małych przedsiębiorstw z 1958 r.

18) „Prywatna spółka zajmująca się rozwojem biznesu” w rozumieniu art. 202(a)(22) Ustawy o doradcach.

19) Dyrektor wykonawczy lub dyrektor. Osoba fizyczna będąca członkiem zarządu, dyrektorem lub komplementariuszem Spółki lub Komplementariusza i będąca Inwestorem Akredytowanym zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

20) Podmiot będący w całości własnością Akredytowanych Inwestorów. Korporacja, spółka osobowa, prywatna spółka inwestycyjna lub podobny podmiot, którego każdy właściciel kapitału jest osobą fizyczną będącą Inwestorem Akredytowanym, zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

Przeczytaj powyższą informację i zaznacz poniższe pole, aby kontynuować.

Singapur

+ 65 3105 1295

Tajwan

Już wkrótce!

Hongkong

R91, III piętro,
Wieża Eton, aleja Hysan 8.
Causeway Bay, Hongkong
+ 852 3002 4462