Wraz z nadejściem wtorku tego tygodnia kierowcy ciężarówek zyskali kilka nowych korzyści dzięki zmianom w przepisach dotyczących godzin pracy (HOS). Istotną zmianą jest wyjątek dotyczący dzielonej koi sypialnej. Wtorkowa zmiana nie jest technicznie nowością w przepisach HOS, ale raczej uzupełnieniem istniejącej zasady. Wcześniej kierowcy mogli korzystać z wyjątku z dzieloną koją sypialną w podziale 8/2. Nowa opcja dodaje podział 7/3. Nie jest jasne, ilu kierowców skorzystało wcześniej z tego przepisu, a jeszcze bardziej niepewne jest, ilu skorzysta z nowej opcji. Informacje o zmianach w zakresie godzin pracy: jaki wpływ ma wydajność kierowców i bezpieczeństwo Korekty do 30 -minutowa przerwa i korzystanie z dzielonego snu może zwiększyć produktywność kierowcy i zmniejszyć liczbę naruszeń.Kliknij, aby przeczytać więcej”Jeśli kierowca jest odpowiednio przeszkolony w zakresie wyjątku z dzieloną przerwą i korzysta z ELD (elektronicznego urządzenia rejestrującego), które ma wbudowane rejestrowanie dzielone określonych zasad, prawdopodobieństwo, że kierowca popełni błąd i otrzyma mandat, jest dość niskie” – Tom Bray, konsultant ds. branży transportowej w firmie J. J. Keller & Associates Inc., powiedział FreightWaves tego lata. „Innym sposobem ujęć to jest to, że stosowanie ELD z wyjątkiem dotyczącym podziału rejestrowania może zapobiec naruszeniom, jeśli przewoźnik umożliwi swoim kierowcom skorzystanie z elastyczności, jaką zapewnia podział rejestrowania”. Kierowcy korzystający z podziału będą mogli przejechać „wymagane 10 godzin wolnych od służby w dwóch okresach, pod warunkiem że jeden okres wolny (w miejscu do spania lub poza nim) trwa co najmniej dwie godziny, a drugi obejmuje co najmniej siedem kolejnych godzin spędzonych w miejscu do spania” – Federal Motor Carrier Safety Administracja (FMCSA) stwierdziła. Żaden okres nie może być wliczany do 14-godzinnego okna prowadzenia pojazdu. Wielu kierowców nie odniosło korzyści z zasady 8/2 ze względu na jej złożoność, ale dodanie opcji 7/3 może być bardziej kuszące. Może to jednak jeszcze bardziej zdezorientować kierowców, którzy wcześniej mieli problemy z przestrzeganiem podziału 8/2. Annette Sandberg, dyrektor generalna TransSafe Consulting i była administratorka FMCSA, powiedziała FreightWaves, że nowa zasada zwiększa złożoność dla kierowców. „Nowy dzielony podkład jest nawet nieco bardziej skomplikowany niż poprzednia zasada, głównie dlatego, że kierowca nie musi też liczyć dłuższy okres postoju lub krótsza przerwa w codziennym 14-godzinnym rozliczeniu” – dodała. Sandberg stwierdziła, że ELD powinny zostać zaprogramowane pod kątem tej zmiany, ale „każdy producent ELD prawdopodobnie ma swój własny sposób powiadamiania kierowcy o wykroczeniu lub sposobie obliczania jego czasu pracy”. Podczas seminarium internetowego w 2018 r. znany ekspert ds. bezpieczeństwa John Seidl wyjaśnił, w jaki sposób można zastosować podział 8/2 i tę samą teorię można zastosować w przypadku podziału 7/3. Według Seidla, kierowcy, który zaczyna dzień o 7 rano uruchomi swój 14-godzinny zegar. Wykorzystanie jednej godziny czasu pełnienia służby i czasu wolnego od prowadzenia pojazdu skróciłoby 14-godzinne okno, ale nie 11 godzin czasu prowadzenia pojazdu. O godzinie 8:1 kierowca rozpoczyna jazdę i jeździ do godziny XNUMX:XNUMX Wykorzystał już pięć godzin z 11-godzinnego czasu jazdy i sześć godzin z 14-godzinnego czasu jazdy. W tym momencie kierowca robi sobie ośmiogodzinną przerwę na koi sypialnej. Tym razem, zabrany do podkładu, skutecznie zatrzymuje 14-godzinny zegar. O 9:14 kierowca wraca na swoje miejsce i nadal ma sześć godzin wolnego czasu na jazdę i osiem godzin według zegara XNUMX-godzinnego. Sześć godzin jazdy zabiera kierowcę do 3 w nocy, kiedy dwie godziny czasu wolnego wystarczają na zgodność z 10-godzinną przerwą wymaganą zgodnie z przepisami FMCSA. Fundacja OOIDA wyjaśnia, jak korzystać z zabezpieczenia dotyczącego dzielonych podkładów FMCSA w dalszym ciągu bada sposoby zapewnienia dzielonego podkładu zapewnienie miejsc sypialnych bardziej korzystne dla kierowców. W sierpniu agencja opublikowała propozycję programu pilotażowego Split Duty, w ramach którego kierowcy ciężarówek będą mieli możliwość wstrzymania 14-godzinnego okna prowadzenia pojazdu na okresy wolne od służby trwające od 30 minut do trzech godzin. Jest to inicjatywa odrębna od wtorkowych zmian. Sandberg zauważyła, że potencjalne problemy, jakie mogą napotkać kierowcy w związku z nowymi zmianami, obejmują problemy ze zgodnością, jeśli kierowca korzysta z ELD przy zarządzaniu godzinami pracy, a producent urządzenia albo nie zaprogramował zmian, albo zrobił to nieprawidłowo. Po drugie, kierowcy, którzy nie mają miejsca do spania, nie mogą korzystać z dzielonej sypialni, nawet jeśli są w drodze przez kilka dni.” Podejrzewam, że niektórzy kierowcy będą po prostu próbować rejestrować czas podczas spania, mimo że tego nie robią. mieć miejsce do spania” – powiedziała. „Ponadto nie możesz wykorzystywać nowych zasad dotyczących miejsca do spania, aby próbować przedłużyć swój 14-godzinny dzień pracy, [kiedy] dłuższa z dwóch przerw jest „po służbie”. Dłuższa z dwóch przerw musi przypadać na miejsce sypialne”. Sandberg stwierdziła, że kierowcy i przewoźnicy powinni zażądać od dostawców ELD określonej dokumentacji, aby zrozumieć, w jaki sposób ich systemy obliczają zasady i w jaki sposób ostrzegają kierowcę o potencjalnym naruszeniu, zanim ono nastąpi. Dodała, że przewoźnicy muszą zadbać o przeszkolenie wszystkich kierowców w tym zakresie. „Kiedyś powtarzałam, że zawsze lepiej jest po prostu wziąć solidne 10 [godzin] wolnego od służby i nie musisz się martwić, że popełnisz błąd i zostaniesz wycofany z eksploatacji” – powiedział Sandberg. „Rozumiem jednak, że kierowcom będącym w drodze ten nowy przepis pomoże im odpocząć podczas krótszej przerwy, a następnie nadal będą mogli odpocząć, czego potrzebują, spędzając co najmniej siedem godzin w łóżku”. Najważniejsze jest to, że jeśli kierowca chce skorzystać z nowego przepisu i wydłużyć swoje 14-godzinne okienko – upewnij się, że dłuższa przerwa przypada na miejsce sypialne, a obie przerwy łącznie trwają 10 godzin” – dodała. „Nadal nie wolno im przekraczać 11 godzin czasu jazdy i muszą obserwować, jak obliczany jest ich czas jazdy w tym 14-godzinnym oknie”. Kliknij, aby uzyskać więcej artykułów Briana Straighta na temat FreightWaves. Może ci się również spodobać: Wersja ostateczna FMCSA Zasada HOS dla kierowcówDzielony podkład 8/2 i przyszłość elastyczności godzin pracyZmiany godzin pracy: jak produktywność kierowcy wpływa na bezpieczeństwo Zobacz więcej od Benzinga * Transakcje opcyjne dla tego szalonego rynku: Skorzystaj z opcji Benzingi, aby podążać za pomysłami handlowymi budzącymi duże przekonanie * IV kwartał rozpoczyna się wzrostem stóp o 4% rok do roku * Podsumowanie rynku nieruchomości: popyt na magazyny i dystrybucję gwałtownie rośnie, podobnie jak sprzeciw społeczności (C) 28 Benzinga.com. Benzinga nie udziela porad inwestycyjnych.
Wraz z nadejściem wtorku tego tygodnia kierowcy ciężarówek zyskali kilka nowych korzyści dzięki zmianom w przepisach dotyczących godzin pracy (HOS). Istotną zmianą jest wyjątek dotyczący dzielonej koi sypialnej. Wtorkowa zmiana nie jest technicznie nowością w przepisach HOS, ale raczej uzupełnieniem istniejącej zasady. Wcześniej kierowcy mogli korzystać z wyjątku z dzieloną koją sypialną w podziale 8/2. Nowa opcja dodaje podział 7/3. Nie jest jasne, ilu kierowców skorzystało wcześniej z tego przepisu, a jeszcze bardziej niepewne jest, ilu skorzysta z nowej opcji. Informacje o zmianach w zakresie godzin pracy: jaki wpływ ma wydajność kierowców i bezpieczeństwo Korekty do 30 -minutowa przerwa i korzystanie z dzielonego snu może zwiększyć produktywność kierowcy i zmniejszyć liczbę naruszeń.Kliknij, aby przeczytać więcej”Jeśli kierowca jest odpowiednio przeszkolony w zakresie wyjątku z dzieloną przerwą i korzysta z ELD (elektronicznego urządzenia rejestrującego), które ma wbudowane rejestrowanie dzielone określonych zasad, prawdopodobieństwo, że kierowca popełni błąd i otrzyma mandat, jest dość niskie” – Tom Bray, konsultant ds. branży transportowej w firmie J. J. Keller & Associates Inc., powiedział FreightWaves tego lata. „Innym sposobem ujęć to jest to, że stosowanie ELD z wyjątkiem dotyczącym podziału rejestrowania może zapobiec naruszeniom, jeśli przewoźnik umożliwi swoim kierowcom skorzystanie z elastyczności, jaką zapewnia podział rejestrowania”. Kierowcy korzystający z podziału będą mogli przejechać „wymagane 10 godzin wolnych od służby w dwóch okresach, pod warunkiem że jeden okres wolny (w miejscu do spania lub poza nim) trwa co najmniej dwie godziny, a drugi obejmuje co najmniej siedem kolejnych godzin spędzonych w miejscu do spania” – Federal Motor Carrier Safety Administracja (FMCSA) stwierdziła. Żaden okres nie może być wliczany do 14-godzinnego okna prowadzenia pojazdu. Wielu kierowców nie odniosło korzyści z zasady 8/2 ze względu na jej złożoność, ale dodanie opcji 7/3 może być bardziej kuszące. Może to jednak jeszcze bardziej zdezorientować kierowców, którzy wcześniej mieli problemy z przestrzeganiem podziału 8/2. Annette Sandberg, dyrektor generalna TransSafe Consulting i była administratorka FMCSA, powiedziała FreightWaves, że nowa zasada zwiększa złożoność dla kierowców. „Nowy dzielony podkład jest nawet nieco bardziej skomplikowany niż poprzednia zasada, głównie dlatego, że kierowca nie musi też liczyć dłuższy okres postoju lub krótsza przerwa w codziennym 14-godzinnym rozliczeniu” – dodała. Sandberg stwierdziła, że ELD powinny zostać zaprogramowane pod kątem tej zmiany, ale „każdy producent ELD prawdopodobnie ma swój własny sposób powiadamiania kierowcy o wykroczeniu lub sposobie obliczania jego czasu pracy”. Podczas seminarium internetowego w 2018 r. znany ekspert ds. bezpieczeństwa John Seidl wyjaśnił, w jaki sposób można zastosować podział 8/2 i tę samą teorię można zastosować w przypadku podziału 7/3. Według Seidla, kierowcy, który zaczyna dzień o 7 rano uruchomi swój 14-godzinny zegar. Wykorzystanie jednej godziny czasu pełnienia służby i czasu wolnego od prowadzenia pojazdu skróciłoby 14-godzinne okno, ale nie 11 godzin czasu prowadzenia pojazdu. O godzinie 8:1 kierowca rozpoczyna jazdę i jeździ do godziny XNUMX:XNUMX Wykorzystał już pięć godzin z 11-godzinnego czasu jazdy i sześć godzin z 14-godzinnego czasu jazdy. W tym momencie kierowca robi sobie ośmiogodzinną przerwę na koi sypialnej. Tym razem, zabrany do podkładu, skutecznie zatrzymuje 14-godzinny zegar. O 9:14 kierowca wraca na swoje miejsce i nadal ma sześć godzin wolnego czasu na jazdę i osiem godzin według zegara XNUMX-godzinnego. Sześć godzin jazdy zabiera kierowcę do 3 w nocy, kiedy dwie godziny czasu wolnego wystarczają na zgodność z 10-godzinną przerwą wymaganą zgodnie z przepisami FMCSA. Fundacja OOIDA wyjaśnia, jak korzystać z zabezpieczenia dotyczącego dzielonych podkładów FMCSA w dalszym ciągu bada sposoby zapewnienia dzielonego podkładu zapewnienie miejsc sypialnych bardziej korzystne dla kierowców. W sierpniu agencja opublikowała propozycję programu pilotażowego Split Duty, w ramach którego kierowcy ciężarówek będą mieli możliwość wstrzymania 14-godzinnego okna prowadzenia pojazdu na okresy wolne od służby trwające od 30 minut do trzech godzin. Jest to inicjatywa odrębna od wtorkowych zmian. Sandberg zauważyła, że potencjalne problemy, jakie mogą napotkać kierowcy w związku z nowymi zmianami, obejmują problemy ze zgodnością, jeśli kierowca korzysta z ELD przy zarządzaniu godzinami pracy, a producent urządzenia albo nie zaprogramował zmian, albo zrobił to nieprawidłowo. Po drugie, kierowcy, którzy nie mają miejsca do spania, nie mogą korzystać z dzielonej sypialni, nawet jeśli są w drodze przez kilka dni.” Podejrzewam, że niektórzy kierowcy będą po prostu próbować rejestrować czas podczas spania, mimo że tego nie robią. mieć miejsce do spania” – powiedziała. „Ponadto nie możesz wykorzystywać nowych zasad dotyczących miejsca do spania, aby próbować przedłużyć swój 14-godzinny dzień pracy, [kiedy] dłuższa z dwóch przerw jest „po służbie”. Dłuższa z dwóch przerw musi przypadać na miejsce sypialne”. Sandberg stwierdziła, że kierowcy i przewoźnicy powinni zażądać od dostawców ELD określonej dokumentacji, aby zrozumieć, w jaki sposób ich systemy obliczają zasady i w jaki sposób ostrzegają kierowcę o potencjalnym naruszeniu, zanim ono nastąpi. Dodała, że przewoźnicy muszą zadbać o przeszkolenie wszystkich kierowców w tym zakresie. „Kiedyś powtarzałam, że zawsze lepiej jest po prostu wziąć solidne 10 [godzin] wolnego od służby i nie musisz się martwić, że popełnisz błąd i zostaniesz wycofany z eksploatacji” – powiedział Sandberg. „Rozumiem jednak, że kierowcom będącym w drodze ten nowy przepis pomoże im odpocząć podczas krótszej przerwy, a następnie nadal będą mogli odpocząć, czego potrzebują, spędzając co najmniej siedem godzin w łóżku”. Najważniejsze jest to, że jeśli kierowca chce skorzystać z nowego przepisu i wydłużyć swoje 14-godzinne okienko – upewnij się, że dłuższa przerwa przypada na miejsce sypialne, a obie przerwy łącznie trwają 10 godzin” – dodała. „Nadal nie wolno im przekraczać 11 godzin czasu jazdy i muszą obserwować, jak obliczany jest ich czas jazdy w tym 14-godzinnym oknie”. Kliknij, aby uzyskać więcej artykułów Briana Straighta na temat FreightWaves. Może ci się również spodobać: Wersja ostateczna FMCSA Zasada HOS dla kierowcówDzielony podkład 8/2 i przyszłość elastyczności godzin pracyZmiany godzin pracy: jak produktywność kierowcy wpływa na bezpieczeństwo Zobacz więcej od Benzinga * Transakcje opcyjne dla tego szalonego rynku: Skorzystaj z opcji Benzingi, aby podążać za pomysłami handlowymi budzącymi duże przekonanie * IV kwartał rozpoczyna się wzrostem stóp o 4% rok do roku * Podsumowanie rynku nieruchomości: popyt na magazyny i dystrybucję gwałtownie rośnie, podobnie jak sprzeciw społeczności (C) 28 Benzinga.com. Benzinga nie udziela porad inwestycyjnych.
,