Błyskotliwa hossa Nio Inc (NYSE: NIO) gwałtownie się zatrzymała w piątek po tym, jak krótka sprzedaż Citron Research zepsuła imprezę, sugerując, że astronomiczna wycena producenta pojazdów elektrycznych staje się nieuzasadniona. Rajd Nio i twardy spadek: akcje Nio, które zakończyły 2019 rok na poziomie 4.02 USD, rozpoczęły się wyjść na prostą wraz z ożywieniem dostaw po pandemii Covid. Rajd nabrał tempa dzięki sumiennym wysiłkom firmy na rzecz innowacji, ograniczenia szaleństw i dalszej pracy nad podejściem skoncentrowanym na usługach. Przed piątkową sesją akcje spółki zwyżkowały o około 1,100% w porównaniu do 392% zaliczki Tesla Inc (NASDAQ: TSLA) .Nio rozpoczął piątkową sesję mocnym akcentem, dzięki dobrym wynikom kwartalnym opublikowanym przez krajową spółkę Li Auto Inc. (NASDAQ: LI) i osiągnął najwyższy poziom 54.20 USD. Wystarczyło sześć sesji, aby cena akcji Nio wzrosła z 40 do 50 dolarów. Jednakże akcje znalazły się pod silną presją sprzedaży po raporcie Citron, w którym firma ustaliła cenę docelową akcji Nio na 25 dolarów. Po spadku o około 16% w pewnym momencie sesji, akcje spółki w pewnym stopniu ograniczyły straty, zamykając się na poziomie 7.7% przy 44.56 USD.Powiązany link: Nio i Li Auto dokonują dużych ruchów po wynikach Xpenga za III kwartał Czy argument Citron jest uzasadniony? Citron narzekał na utratę przez Nio udziału w rynku ze względu na konkurencyjne ceny Tesli, zwłaszcza modelu Y „Made In China”. Stany Zjednoczone Obniżki cen giganta pojazdów elektrycznych niewątpliwie mogą boleć. Jednak Nio znalazło dla siebie niszę dzięki swojej wydajności technologicznej i podejściu skupionemu na usługach, aby przyciągnąć klientów. Po niedawnym zaprezentowaniu akumulatora o mocy 100 kWh firma podobno pracuje nad akumulatorem o mocy 150 kWh , który może niemal podwoić zasięg pojazdów elektrycznych. Według doniesień firma pracuje również nad opracowaniem własnych chipów do swojego systemu ADAS. Firmie udało się zwiększyć świadomość wśród konsumentów”. Istnieją przekonujące dowody na to, że konsumenci coraz częściej postrzegają Nio jako „markę premium wysokiej jakości”. dzięki najlepszej w swojej klasie technologii i usługom” – stwierdził analityk Deutsche Bank Edison Yu w notatce z końca września. Firma zapewniła swoim samochodom przystępność cenową, wprowadzając program Battery-as-a-Service, który zmniejsza znaczną kwotę z listy cena.Nio myśli również o globalnej ekspansji i podobno buduje oddzielny zespół do pracy nad planem eksportu pojazdów do Europy. Czy zarobki mogą uratować zapasy? Nio ma opublikować wyniki za trzeci kwartał roku obrotowego w przyszły wtorek przed otwarciem rynku. Analitycy szacują średnio stratę na 17 centów na akcję przy przychodach na poziomie 652.77 mln dolarów. Stanowi to wyraźną poprawę w porównaniu ze stratą 2.38 dolarów na akcję i przychodami w wysokości 262.47 mln dolarów odnotowanymi w analogicznym kwartale poprzedniego roku. Dostawy Nio w trzecim kwartale wzrosły ponad 150% rok do roku do 12,206 XNUMX, co stanowi kwartalny rekord. Wysoka dynamika utrzymała się do października, kiedy firma odnotowała 100% wzrost dostaw do rekordowego poziomu 5,055 sztuk w miesiącu. Wycena rozciągnięta? Wzrost obserwowany od drugiego kwartału sprawił, że wycena Nio stała się nieatrakcyjna i niemożliwa do utrzymania. Jeśli o to chodzi, akcje większości spółek EV wykazują tendencję spadkową i znajdują się na terytorium bańki. To powiedziawszy, Nio wykazało się dyscypliną i proaktywnością, poprawiając swoje fundamenty i działa w idealnym miejscu dynamicznie rozwijającego się chińskiego rynku pojazdów elektrycznych. Fundamentalne wyniki w nadchodzących miesiącach będą służą jako klucz do trajektorii akcji.Zobacz więcej ofert Benzingi * Kliknij tutaj, aby wyświetlić transakcje opcjami Benzingi * Nio, Li Auto dokonują dużych ruchów po wynikach Xpeng za III kwartał * Nio przedstawia akumulator 3 kWh, plany modernizacji: co inwestorzy powinni wiedzieć(C ) 100 Benzinga.com. Benzinga nie udziela porad inwestycyjnych.
Błyskotliwa hossa Nio Inc (NYSE: NIO) gwałtownie się zatrzymała w piątek po tym, jak krótka sprzedaż Citron Research zepsuła imprezę, sugerując, że astronomiczna wycena producenta pojazdów elektrycznych staje się nieuzasadniona. Rajd Nio i twardy spadek: akcje Nio, które zakończyły 2019 rok na poziomie 4.02 USD, rozpoczęły się wyjść na prostą wraz z ożywieniem dostaw po pandemii Covid. Rajd nabrał tempa dzięki sumiennym wysiłkom firmy na rzecz innowacji, ograniczenia szaleństw i dalszej pracy nad podejściem skoncentrowanym na usługach. Przed piątkową sesją akcje spółki zwyżkowały o około 1,100% w porównaniu do 392% zaliczki Tesla Inc (NASDAQ: TSLA) .Nio rozpoczął piątkową sesję mocnym akcentem, dzięki dobrym wynikom kwartalnym opublikowanym przez krajową spółkę Li Auto Inc. (NASDAQ: LI) i osiągnął najwyższy poziom 54.20 USD. Wystarczyło sześć sesji, aby cena akcji Nio wzrosła z 40 do 50 dolarów. Jednakże akcje znalazły się pod silną presją sprzedaży po raporcie Citron, w którym firma ustaliła cenę docelową akcji Nio na 25 dolarów. Po spadku o około 16% w pewnym momencie sesji, akcje spółki w pewnym stopniu ograniczyły straty, zamykając się na poziomie 7.7% przy 44.56 USD.Powiązany link: Nio i Li Auto dokonują dużych ruchów po wynikach Xpenga za III kwartał Czy argument Citron jest uzasadniony? Citron narzekał na utratę przez Nio udziału w rynku ze względu na konkurencyjne ceny Tesli, zwłaszcza modelu Y „Made In China”. Stany Zjednoczone Obniżki cen giganta pojazdów elektrycznych niewątpliwie mogą boleć. Jednak Nio znalazło dla siebie niszę dzięki swojej wydajności technologicznej i podejściu skupionemu na usługach, aby przyciągnąć klientów. Po niedawnym zaprezentowaniu akumulatora o mocy 100 kWh firma podobno pracuje nad akumulatorem o mocy 150 kWh , który może niemal podwoić zasięg pojazdów elektrycznych. Według doniesień firma pracuje również nad opracowaniem własnych chipów do swojego systemu ADAS. Firmie udało się zwiększyć świadomość wśród konsumentów”. Istnieją przekonujące dowody na to, że konsumenci coraz częściej postrzegają Nio jako „markę premium wysokiej jakości”. dzięki najlepszej w swojej klasie technologii i usługom” – stwierdził analityk Deutsche Bank Edison Yu w notatce z końca września. Firma zapewniła swoim samochodom przystępność cenową, wprowadzając program Battery-as-a-Service, który zmniejsza znaczną kwotę z listy cena.Nio myśli również o globalnej ekspansji i podobno buduje oddzielny zespół do pracy nad planem eksportu pojazdów do Europy. Czy zarobki mogą uratować zapasy? Nio ma opublikować wyniki za trzeci kwartał roku obrotowego w przyszły wtorek przed otwarciem rynku. Analitycy szacują średnio stratę na 17 centów na akcję przy przychodach na poziomie 652.77 mln dolarów. Stanowi to wyraźną poprawę w porównaniu ze stratą 2.38 dolarów na akcję i przychodami w wysokości 262.47 mln dolarów odnotowanymi w analogicznym kwartale poprzedniego roku. Dostawy Nio w trzecim kwartale wzrosły ponad 150% rok do roku do 12,206 XNUMX, co stanowi kwartalny rekord. Wysoka dynamika utrzymała się do października, kiedy firma odnotowała 100% wzrost dostaw do rekordowego poziomu 5,055 sztuk w miesiącu. Wycena rozciągnięta? Wzrost obserwowany od drugiego kwartału sprawił, że wycena Nio stała się nieatrakcyjna i niemożliwa do utrzymania. Jeśli o to chodzi, akcje większości spółek EV wykazują tendencję spadkową i znajdują się na terytorium bańki. To powiedziawszy, Nio wykazało się dyscypliną i proaktywnością, poprawiając swoje fundamenty i działa w idealnym miejscu dynamicznie rozwijającego się chińskiego rynku pojazdów elektrycznych. Fundamentalne wyniki w nadchodzących miesiącach będą służą jako klucz do trajektorii akcji.Zobacz więcej ofert Benzingi * Kliknij tutaj, aby wyświetlić transakcje opcjami Benzingi * Nio, Li Auto dokonują dużych ruchów po wynikach Xpeng za III kwartał * Nio przedstawia akumulator 3 kWh, plany modernizacji: co inwestorzy powinni wiedzieć(C ) 100 Benzinga.com. Benzinga nie udziela porad inwestycyjnych.
,