UE domaga się układu przetargowego w sprawie brexitu, utrudniając dostęp do energii w zakresie praw połowowych, 12 listopada 2020 r. o godz. 5:00

By
12 listopada 2020 r
tagi:

(Bloomberg) — Rozmowy w sprawie Brexitu dobiegają końca, a główny negocjator Unii Europejskiej Michel Barnier grozi Wielkiej Brytanii dostępem do jednolitego rynku energii na kontynencie w celu wymuszenia koncesji na prawa do połowów. Stawką jest co najmniej 6 miliardów euro ( Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Bruegel, grupę badań ekonomicznych z Brukseli, gaz ziemny i energia elektryczna sprzedawane co roku przez kanał La Manche wynoszą 7.1 miliarda dolarów. Przynoszą korzyści spółkom Centrica Plc i National Grid Plc w Wielkiej Brytanii na rzecz Electricite de France SA i RWE AG na kontynencie. W negocjacjach Barnier uzależnia dostęp Wielkiej Brytanii do unijnego rynku energii od praw UE do połowów na wodach brytyjskich. Wysłannicy pracują nad umową, która będzie obowiązywać po Wielkiej Brytanii opuszcza jednolity rynek UE pod koniec roku. Skutki nieosiągnięcia porozumienia dotyczącego energii „nieproporcjonalnie spadłyby na Wielką Brytanię ponieważ rynek kontynentalny jest znacznie większy i już lepiej zintegrowany” – stwierdziła Simone Tagliapietra, pracownik naukowy w Bruegel. Jaka jest największa luka? Szczególnym punktem krytycznym jest energia elektryczna. Wielka Brytania jest importerem netto, którego ceny hurtowe są wyższe niż u sąsiadów. Około 7% całkowitego zapotrzebowania pochodzi z energii przesyłanej pięcioma ogromnymi kablami, z których cztery są podłączone do Europy. Według danych Enappsys Ltd. import netto wzrósł w ubiegłym roku o 10% do rekordowego poziomu 21.4 terawatogodzin. Co się stanie, jeśli osiągnięte zostanie porozumienie? Stanowisko negocjacyjne określone przez UE jest bardzo zbliżone do obecnego stanu rzeczy. Jeśli tak zostanie uzgodnione, obie strony będą nadal handlować gazem i energią mniej więcej w taki sam sposób, jak obecnie. W przyszłości mogą pojawić się pewne rozbieżności, gdy po obu stronach zostaną przyjęte nowe zasady, ale obie strony zaczynałyby od tego samego punktu. A gdyby nie doszło do porozumienia w sprawie brexitu? Rynki działałyby mniej efektywnie niż obecnie, twierdzi Alex Harrison, ekspert partner energetyczny w Hogan Lovells International LLP. Wielka Brytania musiałoby zastąpić przepisy regulujące przepływ energii elektrycznej i gazu rurociągami i połączeniami kablowymi między każdym regionem. Nowe regulacje byłyby prawdopodobnie wersją tych, które mamy obecnie, ale handel mógłby nie być tak skuteczny. Na przykład aukcje zdolności przesyłowych na połączeniach wzajemnych między Wielką Brytanią a krajami UE są obecnie zintegrowane z europejskimi rynkami energii elektrycznej, aby zapewnić przepływ dostaw energii tam, gdzie ceny są droższe. Bez tego postanowienia przepustowość połączeń wzajemnych byłaby sprzedawana na osobnych aukcjach, a przepływy mogłyby nie podążać za cenami. Bez umowy koszty dla brytyjskich konsumentów mogłyby wzrosnąć o 2 miliardy funtów (2.6 miliarda dolarów) rocznie, podobnie jak Wielka Brytania traci korzyści płynące ze zintegrowanego rynku, jak pokazuje raport Instytutu Europejskiego UCL. Jaki jest najgorszy scenariusz? Jeśli stosunki między Wielką Brytanią a UE zostaną całkowicie zerwane, a działania staną się karne, dopływ prądu i gazu może zostać wstrzymany. Miałoby to poważne konsekwencje dla bezpieczeństwa dostaw Wielkiej Brytanii. Wielka Brytania utraciłaby 7% dostaw energii elektrycznej i miałaby trudności ze znalezieniem łatwego zamiennika. Może to nawet doprowadzić do ciągłych przerw w dostawie prądu w okresach szczytowego zapotrzebowania. Gaz stanowi około 80% wartości handlu energią między Wielką Brytanią i UE, przy czym pola produkcyjne w brytyjskiej części Morza Północnego zasilają sieć kontynentalną. Między Wielką Brytanią istnieją trzy gazowe połączenia międzysystemowe oraz Belgię, Holandię i Irlandię. Dostawy te zyskały na znaczeniu w ostatnich latach wraz z zamknięciem magazynu gazu Rough – dużego obiektu, który umożliwiał rezerwowanie strumieni wyprodukowanych latem na zimę, kiedy są najbardziej potrzebne . Obecnie Wielka Brytania polega głównie na pozostałej części Europy w zakresie świadczenia usług bilansowania sieci gazowej. Czy istnieją inne skutki? Zamknięcie Wielkiej Brytanii z europejskiego rynku gazu miałoby konsekwencje dla Irlandii, która importuje 56% swojego zużycia z Wielkiej Brytanii Utworzenie jednolitego rynku energii elektrycznej w Irlandii łączy Republikę Irlandii i Irlandię Północną i może zostać całkowicie zakłócone. Co na to rząd? Rząd podaje wytyczne dotyczące handlu energią elektryczną od stycznia. 1 na swojej stronie internetowej: Przepływy transgraniczne przez elektroenergetyczne połączenia wzajemne nie będą już regulowane przepisami UE. W zależności od wyniku negocjacji w sprawie umowy o wolnym handlu konieczne będzie opracowanie alternatywnych ustaleń handlowych. Właściciele/operatorzy połączeń wzajemnych będą musieli kontynuować współpracę ze swoimi zainteresowanymi stronami i organami regulacyjnymi w celu przygotowania alternatywnych ustaleń handlowych i zaktualizowanych zasad.Wielka Brytania

UE zabiega o kartę przetargową w sprawie brexitu, stawiając prawa do połowów przeciwko dostępowi do energii(Bloomberg) — Rozmowy w sprawie Brexitu dobiegają końca, a główny negocjator Unii Europejskiej Michel Barnier grozi Wielkiej Brytanii dostępem do jednolitego rynku energii na kontynencie w celu wymuszenia koncesji na prawa do połowów. Stawką jest co najmniej 6 miliardów euro ( Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Bruegel, grupę badań ekonomicznych z Brukseli, gaz ziemny i energia elektryczna sprzedawane co roku przez kanał La Manche wynoszą 7.1 miliarda dolarów. Przynoszą korzyści spółkom Centrica Plc i National Grid Plc w Wielkiej Brytanii na rzecz Electricite de France SA i RWE AG na kontynencie. W negocjacjach Barnier uzależnia dostęp Wielkiej Brytanii do unijnego rynku energii od praw UE do połowów na wodach brytyjskich. Wysłannicy pracują nad umową, która będzie obowiązywać po Wielkiej Brytanii opuszcza jednolity rynek UE pod koniec roku. Skutki nieosiągnięcia porozumienia dotyczącego energii „nieproporcjonalnie spadłyby na Wielką Brytanię ponieważ rynek kontynentalny jest znacznie większy i już lepiej zintegrowany” – stwierdziła Simone Tagliapietra, pracownik naukowy w Bruegel. Jaka jest największa luka? Szczególnym punktem krytycznym jest energia elektryczna. Wielka Brytania jest importerem netto, którego ceny hurtowe są wyższe niż u sąsiadów. Około 7% całkowitego zapotrzebowania pochodzi z energii przesyłanej pięcioma ogromnymi kablami, z których cztery są podłączone do Europy. Według danych Enappsys Ltd. import netto wzrósł w ubiegłym roku o 10% do rekordowego poziomu 21.4 terawatogodzin. Co się stanie, jeśli osiągnięte zostanie porozumienie? Stanowisko negocjacyjne określone przez UE jest bardzo zbliżone do obecnego stanu rzeczy. Jeśli tak zostanie uzgodnione, obie strony będą nadal handlować gazem i energią mniej więcej w taki sam sposób, jak obecnie. W przyszłości mogą pojawić się pewne rozbieżności, gdy po obu stronach zostaną przyjęte nowe zasady, ale obie strony zaczynałyby od tego samego punktu. A gdyby nie doszło do porozumienia w sprawie brexitu? Rynki działałyby mniej efektywnie niż obecnie, twierdzi Alex Harrison, ekspert partner energetyczny w Hogan Lovells International LLP. Wielka Brytania musiałoby zastąpić przepisy regulujące przepływ energii elektrycznej i gazu rurociągami i połączeniami kablowymi między każdym regionem. Nowe regulacje byłyby prawdopodobnie wersją tych, które mamy obecnie, ale handel mógłby nie być tak skuteczny. Na przykład aukcje zdolności przesyłowych na połączeniach wzajemnych między Wielką Brytanią a krajami UE są obecnie zintegrowane z europejskimi rynkami energii elektrycznej, aby zapewnić przepływ dostaw energii tam, gdzie ceny są droższe. Bez tego postanowienia przepustowość połączeń wzajemnych byłaby sprzedawana na osobnych aukcjach, a przepływy mogłyby nie podążać za cenami. Bez umowy koszty dla brytyjskich konsumentów mogłyby wzrosnąć o 2 miliardy funtów (2.6 miliarda dolarów) rocznie, podobnie jak Wielka Brytania traci korzyści płynące ze zintegrowanego rynku, jak pokazuje raport Instytutu Europejskiego UCL. Jaki jest najgorszy scenariusz? Jeśli stosunki między Wielką Brytanią a UE zostaną całkowicie zerwane, a działania staną się karne, dopływ prądu i gazu może zostać wstrzymany. Miałoby to poważne konsekwencje dla bezpieczeństwa dostaw Wielkiej Brytanii. Wielka Brytania utraciłaby 7% dostaw energii elektrycznej i miałaby trudności ze znalezieniem łatwego zamiennika. Może to nawet doprowadzić do ciągłych przerw w dostawie prądu w okresach szczytowego zapotrzebowania. Gaz stanowi około 80% wartości handlu energią między Wielką Brytanią i UE, przy czym pola produkcyjne w brytyjskiej części Morza Północnego zasilają sieć kontynentalną. Między Wielką Brytanią istnieją trzy gazowe połączenia międzysystemowe oraz Belgię, Holandię i Irlandię. Dostawy te zyskały na znaczeniu w ostatnich latach wraz z zamknięciem magazynu gazu Rough – dużego obiektu, który umożliwiał rezerwowanie strumieni wyprodukowanych latem na zimę, kiedy są najbardziej potrzebne . Obecnie Wielka Brytania polega głównie na pozostałej części Europy w zakresie świadczenia usług bilansowania sieci gazowej. Czy istnieją inne skutki? Zamknięcie Wielkiej Brytanii z europejskiego rynku gazu miałoby konsekwencje dla Irlandii, która importuje 56% swojego zużycia z Wielkiej Brytanii Utworzenie jednolitego rynku energii elektrycznej w Irlandii łączy Republikę Irlandii i Irlandię Północną i może zostać całkowicie zakłócone. Co na to rząd? Rząd podaje wytyczne dotyczące handlu energią elektryczną od stycznia. 1 na swojej stronie internetowej: Przepływy transgraniczne przez elektroenergetyczne połączenia wzajemne nie będą już regulowane przepisami UE. W zależności od wyniku negocjacji w sprawie umowy o wolnym handlu konieczne będzie opracowanie alternatywnych ustaleń handlowych. Właściciele/operatorzy połączeń wzajemnych będą musieli kontynuować współpracę ze swoimi zainteresowanymi stronami i organami regulacyjnymi w celu przygotowania alternatywnych ustaleń handlowych i zaktualizowanych zasad.Wielka Brytania

,

Natychmiastowa wycena

Wprowadź symbol giełdowy.

Wybierz Giełdę.

Wybierz Typ zabezpieczenia.

Proszę podaj swoje imię.

Proszę podać swoje nazwisko.

Podaj swój numer telefonu.

Podaj swój adres e-mail.

Wprowadź lub wybierz łączną liczbę posiadanych udziałów.

Wprowadź lub wybierz żądaną kwotę pożyczki, której szukasz.

Proszę wybrać Cel pożyczki.

Wybierz, czy jesteś urzędnikiem/dyrektorem.

Spółka High West Capital Partners, LLC może oferować określone informacje wyłącznie osobom będącym „Akredytowanymi inwestorami” i/lub „Kwalifikowanymi klientami”, zgodnie z definicją tych terminów w obowiązujących federalnych przepisach dotyczących papierów wartościowych. Aby zostać „Inwestorem Akredytowanym” i/lub „Klientem Kwalifikowanym”, musisz spełniać kryteria określone w JEDNEJ LUB WIĘCEJ z następujących kategorii/akapitów o numerach 1-20 poniżej.

Firma High West Capital Partners, LLC nie może udzielić Państwu żadnych informacji dotyczących swoich programów pożyczkowych ani produktów inwestycyjnych, jeśli nie spełnicie Państwo jednego lub więcej z poniższych kryteriów. Ponadto obcokrajowcy, którzy mogą być zwolnieni z obowiązku kwalifikowania się jako inwestor akredytowany w USA, w dalszym ciągu muszą spełniać ustalone kryteria, zgodnie z wewnętrznymi zasadami udzielania pożyczek High West Capital Partners, LLC. High West Capital Partners, LLC nie będzie udzielać informacji ani udzielać pożyczek żadnej osobie i/lub podmiotowi, który nie spełnia jednego lub więcej z następujących kryteriów:

1) Osoba fizyczna o wartości netto przekraczającej 1.0 miliona dolarów. Osoba fizyczna (nie podmiot), której majątek netto lub wspólny majątek netto z małżonkiem w momencie zakupu przekracza 1,000,000 XNUMX XNUMX USD. (Przy obliczaniu wartości netto możesz uwzględnić swój kapitał własny w majątku osobistym i nieruchomościach, w tym główne miejsce zamieszkania, środki pieniężne, inwestycje krótkoterminowe, akcje i papiery wartościowe. Uwzględnienie kapitału własnego w majątku osobistym i nieruchomościach powinno opierać się na godziwej wartość rynkowa takiej nieruchomości pomniejszona o dług zabezpieczony taką nieruchomością.)

2) Osoba fizyczna posiadająca roczny dochód wynoszący 200,000 200,000 USD. Osoba fizyczna (nie podmiot), która osiągnęła indywidualny dochód przekraczający XNUMX XNUMX USD w każdym z poprzednich dwóch lat kalendarzowych i ma uzasadnione oczekiwania, że ​​osiągnie ten sam poziom dochodów w roku bieżącym.

3) Osoba fizyczna posiadająca łączny dochód roczny wynoszący 300,000 300,000 USD. Osoba fizyczna (niebędąca osobą prawną), która w każdym z poprzednich dwóch lat kalendarzowych osiągnęła wspólny dochód ze swoim małżonkiem w wysokości przekraczającej XNUMX XNUMX USD i ma uzasadnione oczekiwania, że ​​osiągnie ten sam poziom dochodów w roku bieżącym.

4) Korporacje lub spółki osobowe. Korporacja, spółka osobowa lub podobny podmiot, który posiada aktywa o wartości przekraczającej 5 milionów dolarów i nie został utworzony w konkretnym celu nabycia udziałów w korporacji lub spółce osobowej.

5) Odwołalne zaufanie. Trust, który może zostać odwołany przez jego fundatorów i którego każdy z fundatorów jest Akredytowanym Inwestorem zgodnie z definicją zawartą w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

6) Nieodwołalne zaufanie. Fundusz powierniczy (inny niż plan ERISA), który (a) nie może zostać odwołany przez jego fundatorów, (b) posiada aktywa o wartości przekraczającej 5 milionów dolarów, (c) nie został utworzony w konkretnym celu nabycia udziałów oraz (d ) jest kierowany przez osobę posiadającą taką wiedzę i doświadczenie w sprawach finansowych i biznesowych, że osoba ta jest w stanie ocenić zasadność i ryzyko inwestycji w Trust.

7) IRA lub podobny plan świadczeń. Program świadczeń IRA, Keogh lub podobny program świadczeń obejmujący tylko jedną osobę fizyczną będącą Inwestorem Akredytowanym zgodnie z definicją zawartą w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

8) Konto w Programie Świadczeń Pracowniczych Kierowanych przez Uczestnika. Program świadczeń pracowniczych kierowany do uczestnika, inwestujący pod kierunkiem i na rachunek uczestnika będącego inwestorem akredytowanym, zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

9) Inny Plan ERISA. Program świadczeń pracowniczych w rozumieniu tytułu I ustawy ERISA, inny niż program kierowany do uczestników, o sumie aktywów przekraczającej 5 mln USD lub w przypadku którego decyzje inwestycyjne (w tym decyzja o zakupie odsetek) podejmowane są przez bank zarejestrowany doradca inwestycyjny, kasa oszczędnościowo-pożyczkowa lub firma ubezpieczeniowa.

10) Rządowy Program Świadczeń. Plan ustanowiony i utrzymywany przez stan, gminę lub jakąkolwiek agencję stanu lub gminy na rzecz swoich pracowników, którego łączne aktywa przekraczają 5 milionów dolarów.

11) Podmiot non-profit. Organizacja opisana w artykule 501(c)(3) Kodeksu podatkowego, z późniejszymi zmianami, posiadająca aktywa ogółem przekraczające 5 milionów dolarów (w tym fundusze na życie, renty i dożywotnie), jak wynika z najnowszego zbadanego sprawozdania finansowego organizacji .

12) Bank w rozumieniu art. 3 lit. a) pkt 2 Ustawy o papierach wartościowych (działający na własny rachunek lub w charakterze powiernika).

13) Stowarzyszenie oszczędnościowo-pożyczkowe lub podobna instytucja w rozumieniu art. 3 lit. a) pkt 5 lit. A) Ustawy o papierach wartościowych (niezależnie od tego, czy działa na własny rachunek, czy w charakterze powiernika).

14) Makler-dealer zarejestrowany na podstawie ustawy o giełdzie.

15) Zakład ubezpieczeń w rozumieniu art. 2 pkt 13 ustawy o papierach wartościowych.

16) „Spółka rozwoju biznesu” w rozumieniu art. 2 lit. a) pkt 48 ustawy o spółkach inwestycyjnych.

17) Spółka inwestycyjna dla małych firm posiadająca licencję zgodnie z sekcją 301 (c) lub (d) ustawy o inwestycjach małych przedsiębiorstw z 1958 r.

18) „Prywatna spółka zajmująca się rozwojem biznesu” w rozumieniu art. 202(a)(22) Ustawy o doradcach.

19) Dyrektor wykonawczy lub dyrektor. Osoba fizyczna będąca członkiem zarządu, dyrektorem lub komplementariuszem Spółki lub Komplementariusza i będąca Inwestorem Akredytowanym zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

20) Podmiot będący w całości własnością Akredytowanych Inwestorów. Korporacja, spółka osobowa, prywatna spółka inwestycyjna lub podobny podmiot, którego każdy właściciel kapitału jest osobą fizyczną będącą Inwestorem Akredytowanym, zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

Przeczytaj powyższą informację i zaznacz poniższe pole, aby kontynuować.

Singapur

+ 65 3105 1295

Tajwan

Już wkrótce!

Hongkong

R91, III piętro,
Wieża Eton, aleja Hysan 8.
Causeway Bay, Hongkong
+ 852 3002 4462

Pokrycie rynku