Panel Izby Reprezentantów mający na celu rozbicie technologicznych gigantów, mówi członek GOP, 6 października 2020 r. o 12:51

By
Na październikowej 6, 2020
tagi:

(Bloomberg) – Panel Izby pod przewodnictwem Demokratów badający konkurencję w sektorze technologii jest gotowy zaproponować gruntowne reformy w celu zablokowania gigantów takich jak Amazon.com Inc. i Apple Inc. zarówno z posiadania rynków, jak i sprzedaży na nich własnych produktów, jak wynika z krytyki zaleceń jednego z republikańskich członków podkomisji. Krytyka i raport panelu są nadal wersjami roboczymi i treść obu może ulec zmianie. Nie jest jasne, którzy członkowie poprą raport, którego publikacja została opóźniona ze względu na informacje z ostatniej chwili dotyczące Facebook Inc., podało wcześniej CNBC. Raport miał zostać opublikowany w tym tygodniu, ale według osoby zaznajomionej z tą sprawą został przesunięty w czasie. Zalecenia, które, jeśli zostaną zatwierdzone, oznaczałyby najbardziej radykalną zmianę prawa konkurencji od dziesięcioleci, są wynikiem całorocznego śledztwa prowadzonego przez Izbę panel antymonopolowy pod przewodnictwem przedstawiciela Demokratów Davida Cicilline’a. Śledztwo dobiega końca, ponieważ federalne i stanowe organy antymonopolowe badają również Google i Facebooka należące do Alphabet Inc. Przedstawiciel Ken Buck z Kolorado, o czym wcześniej informował Politico, a do którego dotarł Bloomberg. Buck powiedział, że to zalecenie i niektóre inne zalecenia zawarte w raporcie personelu nie będą dla GOP niczym nowym. Glass-Steagall nawiązuje do ustawy z czasów kryzysu, która oddzielała bankowość komercyjną od inwestycyjnej. Propozycja Cicilline zabraniałaby firmom technologicznym wkraczania do różnych branż i według Bucka oznaczałaby rozpad firm. Na przykład Amazon nie mógłby sprzedawać własnych produktów na swoim rynku, podczas gdy Google nie mógłby być właścicielem zarówno największej na świecie wyszukiwarki, jak i YouTube. Apple miałby zakaz posiadania App Store i oferowania własnych aplikacji. „Głównym lekarstwem większości na stworzenie konkurencji na rynku technologii jest uchwalenie przepisów tworzących strukturalną separację” – napisał Buck w dyskusji. Buck powiedział, że zgadza się z Cicilline co do konieczności ograniczenia władzy firm technologicznych i zgadza się z pewnymi środkami zaradczymi, takimi jak zapewnienie większych zasobów organom odpowiedzialnym za egzekwowanie zasad konkurencji. Rzecznicy Cicilline i Buck nie odpowiedzieli natychmiast na prośby o komentarz. Cicilline powiedziała Bloombergowi w z sierpniowego wywiadu wynika, że ​​firmy dopuszczają się „głęboko niepokojącego” nadużywania swojej dominacji w celu zmiażdżenia konkurentów. Panel wystosował wnioski o udzielenie informacji, które zaowocowały milionami stron dokumentów, i przeprowadził siedem przesłuchań, w tym jedno w lipcu, podczas którego zeznania złożyli dyrektorzy Google, Facebook, Amazon i Apple. Projekt raportu zawierał także zalecenia dotyczące przepisów, które wymagałyby od firm technologicznych Według Bucka umożliwienie użytkownikom łatwego przenoszenia danych z jednej witryny internetowej na drugą. Zaleca także, aby przepisy przerzuciły ciężar dowodu w sprawach fuzji na firmy technologiczne, ograniczyły udział kupujących w niektórych fuzjach w rynku do 25%, uchyliły Sąd Najwyższy i inne decyzje, które zdaniem krytyków utrudniały organom wykonawczym blokowanie fuzji i wyeliminowanie arbitrażu klauzule dotyczące usług. Oprócz dochodzenia w sprawie Cicilline federalne i stanowe organy antymonopolowe są gotowe złożyć przeciwko Google historyczny pozew o monopolizację, a w przygotowaniu mogą być dodatkowe sprawy – podaje Bloomberg. Stany Zjednoczone Federalna Komisja Handlu przygotowuje ewentualną sprawę przeciwko Facebookowi. Amazon i Apple stoją w obliczu dochodzeń ze strony federalnych organów antymonopolowych. Nie było od razu jasne, czy inni Republikanie z komisji, w tym najwyżsi rangą członkowie Partii Republikańskiej, przyłączą się do zaleceń Bucka. Przedstawiciel Jim Sensenbrenner, który jest głównym republikaninem w podkomisji, powiedział w październiku. 1 przesłuchanie, że on i Cicilline „ostatecznie nie zgadzają się co do przyszłości przepisów antymonopolowych”. Przedstawiciel Jim Jordan, będący czołowym republikaninem w Komisji Sądownictwa, w skład której wchodzi panel antymonopolowy, wielokrotnie wykorzystywał przesłuchania w ramach dochodzenia, aby krytykować spółki za rzekome uciszanie konserwatyści. Buck w raporcie wyraził zaniepokojenie „cenzurą” w całym spektrum politycznym i przytoczył w szczególności „uprzedzenia wobec konserwatywnych mediów i osobistości”. Buck powiedział, że Demokraci będą zalecić nałożenie ograniczeń, które utrudniłyby rozwój firm technologicznych poprzez przejmowanie innych firmy. Chociaż Buck nie podał szczegółów propozycji większości, opisał ją jako „przesunięcie ciężaru dowodu w sprawach dotyczących fuzji”. Podczas dochodzenia członkowie komisji często narzekali, że firmom technologicznym udało się umocnić swoją dominację poprzez przejmowanie obiecujących start-upów przy niewielkiej kontroli ze strony organów antymonopolowych lub bez niej. Podczas niedawnej rozprawy były szef wydziału antymonopolowego Departamentu Sprawiedliwości powiedział, że sądy niemal uniemożliwiły rządowi powstrzymywanie dominujących firm przed przejmowaniem rodzących się konkurentów i zasugerował, że jednym z rozwiązań byłoby wprowadzenie nałożenie na kupujących ciężaru udowodnienia, że ​​transakcje będą korzystne dla konkurencji. Może to ułatwić organom egzekwowania prawa antymonopolowego blokowanie transakcji. Buck oświadczył, że popiera podejście polegające na przenoszeniu obciążeń, ale stwierdził, że Kongres powinien zebrać więcej informacji na temat innej propozycji Demokratów: zakazu przejęć przyszłych konkurentów i start-upów, takich jak Przejęcie Instagrama przez Facebooka. Buck stwierdził, że taki zakaz uniemożliwiłby start-upom czerpanie korzyści ze swoich pomysłów w drodze sprzedaży innej firmie oraz zmniejszyłby zachęty dla inwestorów do wspierania start-upów. Zalecenia zawarte w raporcie muszą być bardzo trudne. Ponieważ w tym Kongresie kończy się czas, jakiekolwiek rzeczywiste działania legislacyjne zostaną podjęte dopiero w 2021 r. Prawdopodobnie zetkną się z długoletnim sceptycyzmem Republikanów co do zmiany prawa antymonopolowego. Nawet jeśli wybory przekażą Demokratom większość w Senacie, Republikanie nadal będą mogli korzystać z narzędzi proceduralnych, aby zablokować przyjęcie ustaw. (Aktualizacje zawierające więcej zaleceń, status dochodzeń federalnych i prawdopodobieństwo podjęcia działań z akapitu 10.

Panel Izby Reprezentantów będzie domagał się rozbicia technologicznych gigantów, mówi członek Partii Republikańskiej(Bloomberg) – Panel Izby pod przewodnictwem Demokratów badający konkurencję w sektorze technologii jest gotowy zaproponować gruntowne reformy w celu zablokowania gigantów takich jak Amazon.com Inc. i Apple Inc. zarówno z posiadania rynków, jak i sprzedaży na nich własnych produktów, jak wynika z krytyki zaleceń jednego z republikańskich członków podkomisji. Krytyka i raport panelu są nadal wersjami roboczymi i treść obu może ulec zmianie. Nie jest jasne, którzy członkowie poprą raport, którego publikacja została opóźniona ze względu na informacje z ostatniej chwili dotyczące Facebook Inc., podało wcześniej CNBC. Raport miał zostać opublikowany w tym tygodniu, ale według osoby zaznajomionej z tą sprawą został przesunięty w czasie. Zalecenia, które, jeśli zostaną zatwierdzone, oznaczałyby najbardziej radykalną zmianę prawa konkurencji od dziesięcioleci, są wynikiem całorocznego śledztwa prowadzonego przez Izbę panel antymonopolowy pod przewodnictwem przedstawiciela Demokratów Davida Cicilline’a. Śledztwo dobiega końca, ponieważ federalne i stanowe organy antymonopolowe badają również Google i Facebooka należące do Alphabet Inc. Przedstawiciel Ken Buck z Kolorado, o czym wcześniej informował Politico, a do którego dotarł Bloomberg. Buck powiedział, że to zalecenie i niektóre inne zalecenia zawarte w raporcie personelu nie będą dla GOP niczym nowym. Glass-Steagall nawiązuje do ustawy z czasów kryzysu, która oddzielała bankowość komercyjną od inwestycyjnej. Propozycja Cicilline zabraniałaby firmom technologicznym wkraczania do różnych branż i według Bucka oznaczałaby rozpad firm. Na przykład Amazon nie mógłby sprzedawać własnych produktów na swoim rynku, podczas gdy Google nie mógłby być właścicielem zarówno największej na świecie wyszukiwarki, jak i YouTube. Apple miałby zakaz posiadania App Store i oferowania własnych aplikacji. „Głównym lekarstwem większości na stworzenie konkurencji na rynku technologii jest uchwalenie przepisów tworzących strukturalną separację” – napisał Buck w dyskusji. Buck powiedział, że zgadza się z Cicilline co do konieczności ograniczenia władzy firm technologicznych i zgadza się z pewnymi środkami zaradczymi, takimi jak zapewnienie większych zasobów organom odpowiedzialnym za egzekwowanie zasad konkurencji. Rzecznicy Cicilline i Buck nie odpowiedzieli natychmiast na prośby o komentarz. Cicilline powiedziała Bloombergowi w z sierpniowego wywiadu wynika, że ​​firmy dopuszczają się „głęboko niepokojącego” nadużywania swojej dominacji w celu zmiażdżenia konkurentów. Panel wystosował wnioski o udzielenie informacji, które zaowocowały milionami stron dokumentów, i przeprowadził siedem przesłuchań, w tym jedno w lipcu, podczas którego zeznania złożyli dyrektorzy Google, Facebook, Amazon i Apple. Projekt raportu zawierał także zalecenia dotyczące przepisów, które wymagałyby od firm technologicznych Według Bucka umożliwienie użytkownikom łatwego przenoszenia danych z jednej witryny internetowej na drugą. Zaleca także, aby przepisy przerzuciły ciężar dowodu w sprawach fuzji na firmy technologiczne, ograniczyły udział kupujących w niektórych fuzjach w rynku do 25%, uchyliły Sąd Najwyższy i inne decyzje, które zdaniem krytyków utrudniały organom wykonawczym blokowanie fuzji i wyeliminowanie arbitrażu klauzule dotyczące usług. Oprócz dochodzenia w sprawie Cicilline federalne i stanowe organy antymonopolowe są gotowe złożyć przeciwko Google historyczny pozew o monopolizację, a w przygotowaniu mogą być dodatkowe sprawy – podaje Bloomberg. Stany Zjednoczone Federalna Komisja Handlu przygotowuje ewentualną sprawę przeciwko Facebookowi. Amazon i Apple stoją w obliczu dochodzeń ze strony federalnych organów antymonopolowych. Nie było od razu jasne, czy inni Republikanie z komisji, w tym najwyżsi rangą członkowie Partii Republikańskiej, przyłączą się do zaleceń Bucka. Przedstawiciel Jim Sensenbrenner, który jest głównym republikaninem w podkomisji, powiedział w październiku. 1 przesłuchanie, że on i Cicilline „ostatecznie nie zgadzają się co do przyszłości przepisów antymonopolowych”. Przedstawiciel Jim Jordan, będący czołowym republikaninem w Komisji Sądownictwa, w skład której wchodzi panel antymonopolowy, wielokrotnie wykorzystywał przesłuchania w ramach dochodzenia, aby krytykować spółki za rzekome uciszanie konserwatyści. Buck w raporcie wyraził zaniepokojenie „cenzurą” w całym spektrum politycznym i przytoczył w szczególności „uprzedzenia wobec konserwatywnych mediów i osobistości”. Buck powiedział, że Demokraci będą zalecić nałożenie ograniczeń, które utrudniłyby rozwój firm technologicznych poprzez przejmowanie innych firmy. Chociaż Buck nie podał szczegółów propozycji większości, opisał ją jako „przesunięcie ciężaru dowodu w sprawach dotyczących fuzji”. Podczas dochodzenia członkowie komisji często narzekali, że firmom technologicznym udało się umocnić swoją dominację poprzez przejmowanie obiecujących start-upów przy niewielkiej kontroli ze strony organów antymonopolowych lub bez niej. Podczas niedawnej rozprawy były szef wydziału antymonopolowego Departamentu Sprawiedliwości powiedział, że sądy niemal uniemożliwiły rządowi powstrzymywanie dominujących firm przed przejmowaniem rodzących się konkurentów i zasugerował, że jednym z rozwiązań byłoby wprowadzenie nałożenie na kupujących ciężaru udowodnienia, że ​​transakcje będą korzystne dla konkurencji. Może to ułatwić organom egzekwowania prawa antymonopolowego blokowanie transakcji. Buck oświadczył, że popiera podejście polegające na przenoszeniu obciążeń, ale stwierdził, że Kongres powinien zebrać więcej informacji na temat innej propozycji Demokratów: zakazu przejęć przyszłych konkurentów i start-upów, takich jak Przejęcie Instagrama przez Facebooka. Buck stwierdził, że taki zakaz uniemożliwiłby start-upom czerpanie korzyści ze swoich pomysłów w drodze sprzedaży innej firmie oraz zmniejszyłby zachęty dla inwestorów do wspierania start-upów. Zalecenia zawarte w raporcie muszą być bardzo trudne. Ponieważ w tym Kongresie kończy się czas, jakiekolwiek rzeczywiste działania legislacyjne zostaną podjęte dopiero w 2021 r. Prawdopodobnie zetkną się z długoletnim sceptycyzmem Republikanów co do zmiany prawa antymonopolowego. Nawet jeśli wybory przekażą Demokratom większość w Senacie, Republikanie nadal będą mogli korzystać z narzędzi proceduralnych, aby zablokować przyjęcie ustaw. (Aktualizacje zawierające więcej zaleceń, status dochodzeń federalnych i prawdopodobieństwo podjęcia działań z akapitu 10.

,

Natychmiastowa wycena

Wprowadź symbol giełdowy.

Wybierz Giełdę.

Wybierz Typ zabezpieczenia.

Proszę podaj swoje imię.

Proszę podać swoje nazwisko.

Podaj swój numer telefonu.

Podaj swój adres e-mail.

Wprowadź lub wybierz łączną liczbę posiadanych udziałów.

Wprowadź lub wybierz żądaną kwotę pożyczki, której szukasz.

Proszę wybrać Cel pożyczki.

Wybierz, czy jesteś urzędnikiem/dyrektorem.

Spółka High West Capital Partners, LLC może oferować określone informacje wyłącznie osobom będącym „Akredytowanymi inwestorami” i/lub „Kwalifikowanymi klientami”, zgodnie z definicją tych terminów w obowiązujących federalnych przepisach dotyczących papierów wartościowych. Aby zostać „Inwestorem Akredytowanym” i/lub „Klientem Kwalifikowanym”, musisz spełniać kryteria określone w JEDNEJ LUB WIĘCEJ z następujących kategorii/akapitów o numerach 1-20 poniżej.

Firma High West Capital Partners, LLC nie może udzielić Państwu żadnych informacji dotyczących swoich programów pożyczkowych ani produktów inwestycyjnych, jeśli nie spełnicie Państwo jednego lub więcej z poniższych kryteriów. Ponadto obcokrajowcy, którzy mogą być zwolnieni z obowiązku kwalifikowania się jako inwestor akredytowany w USA, w dalszym ciągu muszą spełniać ustalone kryteria, zgodnie z wewnętrznymi zasadami udzielania pożyczek High West Capital Partners, LLC. High West Capital Partners, LLC nie będzie udzielać informacji ani udzielać pożyczek żadnej osobie i/lub podmiotowi, który nie spełnia jednego lub więcej z następujących kryteriów:

1) Osoba fizyczna o wartości netto przekraczającej 1.0 miliona dolarów. Osoba fizyczna (nie podmiot), której majątek netto lub wspólny majątek netto z małżonkiem w momencie zakupu przekracza 1,000,000 XNUMX XNUMX USD. (Przy obliczaniu wartości netto możesz uwzględnić swój kapitał własny w majątku osobistym i nieruchomościach, w tym główne miejsce zamieszkania, środki pieniężne, inwestycje krótkoterminowe, akcje i papiery wartościowe. Uwzględnienie kapitału własnego w majątku osobistym i nieruchomościach powinno opierać się na godziwej wartość rynkowa takiej nieruchomości pomniejszona o dług zabezpieczony taką nieruchomością.)

2) Osoba fizyczna posiadająca roczny dochód wynoszący 200,000 200,000 USD. Osoba fizyczna (nie podmiot), która osiągnęła indywidualny dochód przekraczający XNUMX XNUMX USD w każdym z poprzednich dwóch lat kalendarzowych i ma uzasadnione oczekiwania, że ​​osiągnie ten sam poziom dochodów w roku bieżącym.

3) Osoba fizyczna posiadająca łączny dochód roczny wynoszący 300,000 300,000 USD. Osoba fizyczna (niebędąca osobą prawną), która w każdym z poprzednich dwóch lat kalendarzowych osiągnęła wspólny dochód ze swoim małżonkiem w wysokości przekraczającej XNUMX XNUMX USD i ma uzasadnione oczekiwania, że ​​osiągnie ten sam poziom dochodów w roku bieżącym.

4) Korporacje lub spółki osobowe. Korporacja, spółka osobowa lub podobny podmiot, który posiada aktywa o wartości przekraczającej 5 milionów dolarów i nie został utworzony w konkretnym celu nabycia udziałów w korporacji lub spółce osobowej.

5) Odwołalne zaufanie. Trust, który może zostać odwołany przez jego fundatorów i którego każdy z fundatorów jest Akredytowanym Inwestorem zgodnie z definicją zawartą w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

6) Nieodwołalne zaufanie. Fundusz powierniczy (inny niż plan ERISA), który (a) nie może zostać odwołany przez jego fundatorów, (b) posiada aktywa o wartości przekraczającej 5 milionów dolarów, (c) nie został utworzony w konkretnym celu nabycia udziałów oraz (d ) jest kierowany przez osobę posiadającą taką wiedzę i doświadczenie w sprawach finansowych i biznesowych, że osoba ta jest w stanie ocenić zasadność i ryzyko inwestycji w Trust.

7) IRA lub podobny plan świadczeń. Program świadczeń IRA, Keogh lub podobny program świadczeń obejmujący tylko jedną osobę fizyczną będącą Inwestorem Akredytowanym zgodnie z definicją zawartą w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

8) Konto w Programie Świadczeń Pracowniczych Kierowanych przez Uczestnika. Program świadczeń pracowniczych kierowany do uczestnika, inwestujący pod kierunkiem i na rachunek uczestnika będącego inwestorem akredytowanym, zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie pozostałych kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

9) Inny Plan ERISA. Program świadczeń pracowniczych w rozumieniu tytułu I ustawy ERISA, inny niż program kierowany do uczestników, o sumie aktywów przekraczającej 5 mln USD lub w przypadku którego decyzje inwestycyjne (w tym decyzja o zakupie odsetek) podejmowane są przez bank zarejestrowany doradca inwestycyjny, kasa oszczędnościowo-pożyczkowa lub firma ubezpieczeniowa.

10) Rządowy Program Świadczeń. Plan ustanowiony i utrzymywany przez stan, gminę lub jakąkolwiek agencję stanu lub gminy na rzecz swoich pracowników, którego łączne aktywa przekraczają 5 milionów dolarów.

11) Podmiot non-profit. Organizacja opisana w artykule 501(c)(3) Kodeksu podatkowego, z późniejszymi zmianami, posiadająca aktywa ogółem przekraczające 5 milionów dolarów (w tym fundusze na życie, renty i dożywotnie), jak wynika z najnowszego zbadanego sprawozdania finansowego organizacji .

12) Bank w rozumieniu art. 3 lit. a) pkt 2 Ustawy o papierach wartościowych (działający na własny rachunek lub w charakterze powiernika).

13) Stowarzyszenie oszczędnościowo-pożyczkowe lub podobna instytucja w rozumieniu art. 3 lit. a) pkt 5 lit. A) Ustawy o papierach wartościowych (niezależnie od tego, czy działa na własny rachunek, czy w charakterze powiernika).

14) Makler-dealer zarejestrowany na podstawie ustawy o giełdzie.

15) Zakład ubezpieczeń w rozumieniu art. 2 pkt 13 ustawy o papierach wartościowych.

16) „Spółka rozwoju biznesu” w rozumieniu art. 2 lit. a) pkt 48 ustawy o spółkach inwestycyjnych.

17) Spółka inwestycyjna dla małych firm posiadająca licencję zgodnie z sekcją 301 (c) lub (d) ustawy o inwestycjach małych przedsiębiorstw z 1958 r.

18) „Prywatna spółka zajmująca się rozwojem biznesu” w rozumieniu art. 202(a)(22) Ustawy o doradcach.

19) Dyrektor wykonawczy lub dyrektor. Osoba fizyczna będąca członkiem zarządu, dyrektorem lub komplementariuszem Spółki lub Komplementariusza i będąca Inwestorem Akredytowanym zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

20) Podmiot będący w całości własnością Akredytowanych Inwestorów. Korporacja, spółka osobowa, prywatna spółka inwestycyjna lub podobny podmiot, którego każdy właściciel kapitału jest osobą fizyczną będącą Inwestorem Akredytowanym, zgodnie z definicją tego terminu w jednej lub większej liczbie kategorii/akapitów wymienionych w niniejszym dokumencie.

Przeczytaj powyższą informację i zaznacz poniższe pole, aby kontynuować.

Singapur

+ 65 3105 1295

Tajwan

Już wkrótce!

Hongkong

R91, III piętro,
Wieża Eton, aleja Hysan 8.
Causeway Bay, Hongkong
+ 852 3002 4462

Pokrycie rynku